Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla κέρδισε μια αγωγή που αφορούσε το Autopilot, το λογισμικό υποβοήθησης οδηγού της εταιρείας, και για το οποίο η ενάγουσα το κατηγορούσε ως υπεύθυνο για ένα ατύχημα το 2019, όπως αναφέρει το Reuters.

Οι ένορκοι της υπόθεσης έκριναν ότι το λογισμικό δεν έφταιγε σε ένα ατύχημα όπου το αυτοκίνητο στράφηκε σε ένα διάζωμα σε δρόμο της πόλης ενώ το Autopilot ήταν ενεργοποιημένο. Οι ένορκοι δεν επιδίκασαν στην ενάγουσα Justine Hsu, η οποία μήνυσε την Tesla το 2020, καμία αποζημίωση.

Η δίκη πιστεύεται ότι είναι η πρώτη σχετικά με το Autopilot και θα μπορούσε να αποδειχθεί σημαντική υπόθεση εάν η Tesla αντιμετωπίσει μελλοντικές αγωγές σχετικά με την τεχνολογία. Αν και το Reuters αναφέρει ότι το αποτέλεσμα της δίκης "δεν είναι νομικά δεσμευτικό για άλλες υποθέσεις", η Tesla βρίσκεται υπό έντονο έλεγχο για το Autopilot και τις λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού Full Self-Driving, οι οποίες δεν καθιστούν τα αυτοκίνητά της πλήρως αυτόνομα και εξακολουθούν να απαιτούν την εμπλοκή του οδηγού.

Πέρυσι, ήρθε στο φως η είδηση ότι οι ισχυρισμοί της εταιρείας για την αυτοκίνηση φέρονται να βρίσκονται υπό ποινική έρευνα από το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ. Το 2021, η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA) ξεκίνησε έρευνα σχετικά με το Autopilot μετά από πολλά ατυχήματα με σταθμευμένα οχήματα έκτακτης ανάγκης. Και το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της California κατηγόρησε την Tesla για ψευδείς ισχυρισμούς σχετικά με τις δυνατότητες Autopilot και τις πρόσφατα ακριβότερες δυνατότητες “Πλήρους Αυτοκίνησης (FSD)”.

Παρά τον έλεγχο, η Tesla συνέχισε να προωθεί την ανάπτυξη των τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού, καθιστώντας τον Νοέμβριο τη beta έκδοση του FSD διαθέσιμη σε όποιον στις ΗΠΑ έχει αγοράσει τη σχετική δυνατότητα. Ωστόσο, η Tesla εξέδωσε ανάκληση για σχεδόν 363.000 οχήματα με FSD αφού η NHTSA έκρινε ότι η τεχνολογία αποτελεί "κίνδυνο σύγκρουσης" και η εταιρεία σχεδιάζει να στείλει μια over-the-air ενημέρωση λογισμικού για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων ζητημάτων.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Los Angeles resident Justine Hsu sued in 2020, saying her Tesla Model S swerved into a curb while on Autopilot, and an airbag was deployed "so violently it fractured Plaintiff's jaw, knocked out teeth, and caused nerve damage to her face.”

 

She alleged defects in the design of Autopilot and the airbag, and sought more than $3 million in damages.

Tesla denied liability for the accident and said in a court filing that Hsu used Autopilot on city streets, despite a user manual warning against doing so.

In Los Angeles Superior Court on Friday, the jury awarded Hsu zero damages. It also found that the airbag did not fail to perform safely, and that Tesla did not intentionally fail to disclose facts.

Είναι σαν αυτόματος πιλότος, αλλά όχι αυτόματος, ούτε πιλότος

Αναφορά σε κείμενο

Donald Slavik, an attorney for Hsu, said that while he understands the jury believed his client was distracted, she only received a warning to put her hands on the wheel less than a second before the curb strike.

Ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πριν σου σπάσει κυριολεκτικά τα μούτρα.

Ένας από τους ενόρκους...

Αναφορά σε κείμενο

"I personally would never use autopilot," he said. "I don't even use cruise control."

 

  • Like 3
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, dikasths είπε

Αν τρακαρουν μεταξύ τους δύο tesla στο autopilot, ποιος φταίει; 

Ο Ελον 😛

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

" το Autopilot και θα μπορούσε να αποδειχθεί σημαντική υπόθεση εάν η Tesla αντιμετωπίσει μελλοντικές αγωγές σχετικά με την τεχνολογία"  αυτο σημαινει οτι επρεπε παση θυσια να βγει αθωα η τεσλα γιατι εχουν γινει τοσα πολυνεκρα με τεσλα που θα γινονταν ο χαμος, με ενα περιεργο τροπο πολυ κραυγαλεα ατυχηματα οι συγγενεις των θυματων αποσυρραν την μηνυση, γιατι αραγε?

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Η beta εκδοση του FSD ειναι διαθεσιμη, ωστοσο η Tesla επισημαινει οτι πρεπει να ακολουθησετε "πιστα" τα 4 βηματα ενεργοποιησης.
Παρακατω η σχετικη σελιδα του manual:
funny_christianity.jpg.d59cf9ae3cf61d6044f266949bfc40c9.jpg

  • Like 1
  • Thanks 3
Δημοσ.

It is important to note that Tesla disables Autopilot by default and requires explicit acknowledgment that the system is new technology and still in a public beta phase before it can be enabled. When drivers activate Autopilot, the acknowledgment box explains, among other things, that Autopilot “is an assist feature that requires you to keep your hands on the steering wheel at all times," and that "you need to maintain control and responsibility for your vehicle” while using it. Additionally, every time that Autopilot is engaged, the car reminds the driver to “Always keep your hands on the wheel. Be prepared to take over at any time.” The system also makes frequent checks to ensure that the driver’s hands remain on the wheel and provides visual and audible alerts if hands-on is not detected. It then gradually slows down the car until hands-on is detected again.

Επίσης 19 θανατηφόρα σε 210 εκατομμύρια χλμ ειναι πολύ καλύτερα από τα θανατηφόρα που θα είχαν προκληθεί από ανθρώπους.

Λάθη γίνονται δυστυχώς παντού και μάλλον θα γίνονται για πάντα.. γιατροί κάνουν λάθη και σκοτώνουν ασθενείς, οδηγοί κάνουν λάθη και σκοτώνουν άλλους οδηγούς ή πεζούς κτλ.

Το τέλειο δεν υπάρχει! Θα βελτιώνεται συνεχόμενα αλλά τέλειο δεν θα γίνει..

  

  • Like 3
  • Thanks 6
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά; Αφού στις ΗΠΑ μπορείς να πουλήσεις "Full self driving autopilot" και να μην είναι ούτε full, ούτε self driving ούτε autopilot, γιατί η κακομοιρα η Volkswagen που πούλαγε "Clean Diesel" που δεν ήταν clean έφαγε πρόστιμο και έγινε ο κακος χαμός; Τουλάχιστον ήταν diesel 😁

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον καλή η πλάκα αλλα για να είμαστε δίκαιοι:

Δεν ξέρω εαν συμπαθούμε ή αντιπαθούμε τον Elon Mask αλλα δεν μπορούμε να του αρνηθούμε ότι ειναι ο τρελός που τραβάει μπροστά.

Η τρέλα και το ρίσκο είναι απαραίτητα στοιχεία για την εξέλιξη και την καινοτομία.

Οταν η Tesla ξεκινησε την ηλεκτροκίνηση ολοι κοροϊδευαν και σημερα είναι το standard

Η καινοτομία εχει 99.9999% αποτυχίες μέχρι την αρχική επιτυχία.

Οι πύραυλοι ναι σκάνε αλλά να θυμίσω τις τεραστιες αντίστοιχες αποτυχίες της NASA?

H Space-X συνεργάζεται επίσημα με την NASA για  διαστημικές αποστολές και αυτο εγινε και για λογους κσοτους αλλα και για λογους μεγαλυτερης ασφαλειας μετά απο μεγαλες αποτυχίες της ίδιας της NASA.

Να θυμίσω ότι η τεχνολογία αυτόματου πιλότου ειναι διαθέσιμη και σε αεροπλάνα και σε πλοία σε περιβάλοντα απίστευτα πιο απλα και ασφαλή και χωρίς πιθανά απρόοπτα. Παρόλα αυτά οι πιλότοι έχουν τον έλεγχο σε απογείωσεις και προσγειώσεις με τα συστήματα να ειναι απλα βοηθητικά και οι πλοιαρχοι εχουν τον πλήρη ελεγχο μεσα σε λιμανια ή σε πολυσυχναστους διαυλους. Και τα δυο περιβαλλοντα (λιμανια, διαυλοι και αεροδρόμια) εξοχως με λιγότερους απροοπτους κινδύνους απο ενα αυτοκινητοδρομο ή μια πολη.

Απορώ λοιπόν γιατι το autopilot της Tesla που λειτουργεί ήδη σε πολύ υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε ενα εξαιρετικά ασταθές περιβαλλον με απειρους ασταθμητους παράγοντες και ξαφνικούς κινδύνους χλευάζεται αντί να θαυμάζεται!

Ενα σύστημα που σαφεστατα δεν είναι τέλειο και πιθανότατα να μην είναι τέλειο ποτέ μιας και εδω μπαίνει και ενα κομμάτι αποφάσεων ηθικής φύσης.

Οι χρήστες είναι προειδοποιημένοι να το χρησιμοποιήσουν με συγκεκριμένο τρόπο. Επιλέγουν συνειδητά να μην το κάνουν. Και αντί να ρίξουμε το φταίξιμο στους χρήστες το ρίχνουμε στο autopilot.

Οι χρήστες βρήκαν την δικαιολογία που έψαχναν για να παίζουν με το κινητό τους ή να βάφονται στον καθρέφτη ή να χαζευουν την κοπελα που περναει διπλα τους αντι να χειρίζονται με σύνεση το αυτοκινητό τους εχοντας τον πλήρη έλεγχο. Αλλα σε αυτο φταιει το autopilot?

Και ας πουμε ότι το autopilot γίνεται κατι κοντα στο τέλειο. Εδω μπαινει το κλασικο ερωτημα ηθικής. Η επιλογή σε ενα πιθανό ατύχημα ειναι πχ, να γινει ελιγμος και να σκοτωθεί ενα παιδακι 5 χρονών ή να γίνει διαφορετικός ελιγμός και να σκοτωθεί πχ ενας ενηλικας. Σωζουμε το παιδακι ή τον ενηλικα? Όχι δεν ειναι προφανης επιλογη μιας και ο ενηλικας μπορει να υποστηρίζει μια εξαμελή οικογενεια πχ. Βαλτε στο ιδιο ερωτημα ενα ζευγαρι που διασχίζει παράνομα και αδιαφορα ενα δρομο και ενα ατομο που περπαταει νομιμα στο διπλανο πεζοδρομιο. Σωζουμε ενα ή δυο άτομα. Σωζουμε αυτον που δεν φταιει σε τιποτε ή το ζευγαρι γιατι ειναι 2 ζωες αντι για μια? Βαλτε ότι αλλο ηθικο δίλειμμα θελετε. Θα ζητησετε απο την ΑΙ να αποφασίζει και με ποια κριτηρια? Και ποιος οριζει αυτα τα κριτηρια?

Πραγματικά θεωρώ ότι χλευάζοντας τα βοηθητικά πάντα συστήματα οπως το autopilot και κατηγορώντας τα για τα δικά μας λάθη απλά προσπαθούμε να αποφύγουμε τις ευθύνες μας.

Ειμαι στο 1000% με την απόφαση του δικαστή και μακάρι και ολοι οι υπολοιποι να ακολουθήσουν το παραδειγμά του.

Εαν το ατυχημα δεν ευθύνεται σε ξεκαθαρη δυσλειτουργία καποιου συστηματος πχ να εστριψες το τιμονι οντως αριστερα και το αυτοκινητο να πηγε ευθεια, να πατησες τα φρενα αλλα το συστημα να μην υπάκουσε κλπ κλπ τότε ξεκαθαρα ευθύνεσαι αποκλειστικα για το οποιο ατυχημα προκαλεσες.

Να μην κρυβομαστε πίσω απο αλλους. 

Γνώμη μου παντα.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 11

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...