Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα στο forum είχα κάνει  μια κράτηση για Νάπολη μέσω booking αλλά τελικά λόγω υγείας πρέπει να ακυρώσω το ταξίδι. Το πρόβλημα είναι ότι ζήτησα από το κατάλυμα 2 ώρες μετά την δωρεάν ακύρωση να ακυρώσει τη κράτηση  και έχοντας  3 μέρες για το check in να βρει κάποιον άλλον πελάτη αφού εγώ δεν μπορω να  ταξιδέψω. Δεν απαντάει στο αίτημα για δωρεάν ακύρωση και ενώ του εξηγώ το πρόβλημα και ότι δεν μπορώ να ταξιδέψω και ότι μετά από 2 ώρες από τη δωρεάν ακύρωση του ζητάω να το ακυρώσει μου λέει ότι δεν δουλεύει έτσι το σύστημα και ότι δεν μπορεί να ακυρώσει τη κράτηση. Ποιες είναι οι νόμιμες διαδικασίες που μπορώ να ακολουθήσω σε αυτή τη περίπτωση?Τι προσπαθεί να πετύχει το κατάλυμα κρατώντας ενεργή τη κράτηση ενώ έχει τη δυνατότητα να το ακυρώσει και να βρει άλλο πελάτη? 

Δημοσ.

μιληστε με boooking, αν περασε η διορια της δωρεαν ακυρωσης γιατι να δεχθει την πιθανοτητα να δεχθει, ισως, αλλη κρατηση και οχι να παρει τα σιγουρα λεφτα σου?
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για 2 ώρες μετά την δωρεάν ακύρωση να μη θέλει να το ακυρώσει ενώ του έστειλα και φωτογραφίες που έχω κάνει εισαγωγή σε νοσοκομείο αλλά να μου πεις τι τον ενδιαφέρει αυτόν. Το θέμα είναι εγώ τι μπορώ να κάνω. Να το ακυρώσω μόνος μου και να πληρώσω όλη τη διαμονή ενώ δεν μπορώ να πάω ή να το αφήσω έτσι?

Επεξ/σία από parts
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, parts είπε

Ποιες είναι οι νόμιμες διαδικασίες που μπορώ να ακολουθήσω σε αυτή τη περίπτωση?

Mίλα με το booking. Εμείς δεν ξέρουμε σε τι όρους συμφώνησες

Επεξ/σία από Nabuko
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, parts είπε

Ποιες είναι οι νόμιμες διαδικασίες που μπορώ να ακολουθήσω σε αυτή τη περίπτωση?

Οταν κανεις την κράτηση "υπογράφεις" και τις πολιτικές του εκάστοτε καταλύματος. Ακόμα και 1 λεπτο να περασει απο την δωρεαν ακυρωση, ειναι στο χερι του αν θα στην δωσει μετα ή οχι. 

Μιλας με booking, αυτη θα μιλήσει σε αυτον που εχει το καταλημα και θα του πει << Θελετε να κανετε δωρεαν ακυρωση; Αν οχι κανενα προβλημα>> Ακριβως οπως στο γραφω. 
Εχω και εγω κατάλυμα στην booking και μου το εχουν κανει αρκετες φορες. ιδικά με covid ουυυ

Pro tip: Να κανεις κρατηση σε καταλύματα με δωρεαν ακύρωση την ιδια μερα τουλαχιστον εγω αυτο κανω και ας πληρωνω κατι παραπανω.  

Επεξ/σία από gorge18
  • Like 2
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, parts είπε

Καλημέρα στο forum είχα κάνει  μια κράτηση για Νάπολη μέσω booking αλλά τελικά λόγω υγείας πρέπει να ακυρώσω το ταξίδι. Το πρόβλημα είναι ότι ζήτησα από το κατάλυμα 2 ώρες μετά την δωρεάν ακύρωση να ακυρώσει τη κράτηση  και έχοντας  3 μέρες για το check in να βρει κάποιον άλλον πελάτη αφού εγώ δεν μπορω να  ταξιδέψω. Δεν απαντάει στο αίτημα για δωρεάν ακύρωση και ενώ του εξηγώ το πρόβλημα και ότι δεν μπορώ να ταξιδέψω και ότι μετά από 2 ώρες από τη δωρεάν ακύρωση του ζητάω να το ακυρώσει μου λέει ότι δεν δουλεύει έτσι το σύστημα και ότι δεν μπορεί να ακυρώσει τη κράτηση. Ποιες είναι οι νόμιμες διαδικασίες που μπορώ να ακολουθήσω σε αυτή τη περίπτωση?Τι προσπαθεί να πετύχει το κατάλυμα κρατώντας ενεργή τη κράτηση ενώ έχει τη δυνατότητα να το ακυρώσει και να βρει άλλο πελάτη? 

 

31 λεπτά πριν, parts είπε

Για 2 ώρες μετά την δωρεάν ακύρωση να μη θέλει να το ακυρώσει ενώ του έστειλα και φωτογραφίες που έχω κάνει εισαγωγή σε νοσοκομείο αλλά να μου πεις τι τον ενδιαφέρει αυτόν. Το θέμα είναι εγώ τι μπορώ να κάνω. Να το ακυρώσω μόνος μου και να πληρώσω όλη τη διαμονή ενώ δεν μπορώ να πάω ή να το αφήσω έτσι?

Αρχικά περαστικά σου.

Από εκεί και πέρα, έλα σε επαφή με την Booking μήπως κατ εξαίρεση πάρεις έστω ένα ποσοστό πίσω και όχι όλο το ποσό.

Υπόκειται πάντως στους όρους του κάθε καταλύματος οπότε όπως δείχνει έχει παρέλθει η διορία που έχουν δηλώσει.

Δες παρακάτω και την άποψη/θέση του @gorge18

21 λεπτά πριν, gorge18 είπε

Οταν κανεις την κράτηση "υπογράφεις" και τις πολιτικές του εκάστοτε καταλύματος. Ακόμα και 1 λεπτο να περασει απο την δωρεαν ακυρωση, ειναι στο χερι του αν θα στην δωσει μετα ή οχι. 

Μιλας με booking, αυτη θα μιλήσει σε αυτον που εχει το καταλημα και θα του πει << Θελετε να κανετε δωρεαν ακυρωση; Αν οχι κανενα προβλημα>> Ακριβως οπως στο γραφω. 
Εχω και εγω κατάλυμα στην booking και μου το εχουν κανει αρκετες φορες. ιδικά με covid ουυυ

Pro tip: Να κανεις κρατηση σε καταλύματα με δωρεαν ακύρωση την ιδια μερα τουλαχιστον εγω αυτο κανω και ας πληρωνω κατι παραπανω.  

 

Μφχ

Δημοσ.

Δεν το δέχεται και μέσω booking μένει στη απόφαση να αφήσει την κράτηση για να πληρώσω όλη την διαμονή. Ούτε να του δώσω ένα ποσοστό δέχεται.σκεφτομαι να ακυρώσω τη κάρτα που έχω βάλει για πληρωμή αλλα λογικα ετσι θα κινηθεί νομικα.δεν ξέρω τι μπορεί να κανει σε αυτή τη περίπτωση οταμ παει να τραβηξει τα ακυρωτικά. τουλάχιστον να δεχτεί ένα ποσό ως αποζημίωση γιατί μου φαίνεται παράλογο να μην ακυρώνει την κράτηση ενώ του προσφέρω ένα ποσοστό και μπορεί να βρει άλλον πελάτη μέσω ή εκτός booking και να πάρει και τα ακυρωτικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, parts είπε

Δεν το δέχεται και μέσω booking μένει στη απόφαση να αφήσει την κράτηση για να πληρώσω όλη την διαμονή. Ούτε να του δώσω ένα ποσοστό δέχεται.σκεφτομαι να ακυρώσω τη κάρτα που έχω βάλει για πληρωμή αλλα λογικα ετσι θα κινηθεί νομικα.δεν ξέρω τι μπορεί να κανει σε αυτή τη περίπτωση οταμ παει να τραβηξει τα ακυρωτικά. τουλάχιστον να δεχτεί ένα ποσό ως αποζημίωση γιατί μου φαίνεται παράλογο να μην ακυρώνει την κράτηση ενώ του προσφέρω ένα ποσοστό και μπορεί να βρει άλλον πελάτη μέσω ή εκτός booking και να πάρει και τα ακυρωτικά.

Δεν το κάνει γιατί έδωσε ένα πακέτο με συγκεκριμένους όρους, όρους που αποδέχθηκες, μπορεί μάλιστα ο ίδιος να είχε ακριβότερο πακέτο με πιο χαλαρούς όρους.

Γιατί δεν ψάχνεις εσύ κάποιον που να θέλει να κάνει χρήση του πακέτου που αγόρασες και να σου δώσει εσένα τα χρήματα;

Το να κάνεις ακύρωση κάρτα δεν σημαίνει πως δεν θα τραβήξει τα χρήματά (έχει πάρει ήδη την έγκριση όταν την καταχώρισες) ,  αμφισβήτηση συναλλαγής πρέπει να κάνεις και φυσικά να αποδείξεις πως δεν παρείχε αυτό που συμφωνήσατε.

 

 

 

Επεξ/σία από sdikr
Δημοσ.

Τελικά.... κανείς δεν διαβάζει ποτέ τους όρους χρήσης!

Και τώρα για να γίνω και λίγο "αντίθετος"

Αν είχε γίνει λάθος και είχαν πληρωθεί λιγότερα χρήματα δεν θα το ψάχναμε καν το όλο θέμα.

Σεβαστό το γεγονός της υγείας.

Αλλά οι όροι είναι όροι και όταν δεν δύναται η αλλαγή τους είναι λάθος να σκεφτόμαστε άτιμα ώστε να μην καταβληθούν τα χρήματα που ενδεχομένως θα έχει ήδη χάσει αν το είχε δεσμεύσει ένας άλλος...

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kormos είπε

Τελικά.... κανείς δεν διαβάζει ποτέ τους όρους χρήσης!

Και τώρα για να γίνω και λίγο "αντίθετος"

Αν είχε γίνει λάθος και είχαν πληρωθεί λιγότερα χρήματα δεν θα το ψάχναμε καν το όλο θέμα.

Σεβαστό το γεγονός της υγείας.

Αλλά οι όροι είναι όροι και όταν δεν δύναται η αλλαγή τους είναι λάθος να σκεφτόμαστε άτιμα ώστε να μην καταβληθούν τα χρήματα που ενδεχομένως θα έχει ήδη χάσει αν το είχε δεσμεύσει ένας άλλος...

 

Απλα οι περισσοτεροι θελουν να τηρουνται οι οροι,οπως και οι νομοι,οταν τους συμφερει.Οταν δεν τους συμφερει κανουν επανασταση.

 Εχω χασει 2 φορες χρηματα ετσι.Μια οταν πεθανε η μητερα μου και μια οταν χαλασε το αυτοκινητο μου,πηγαινοντας στο ξενοδο ειο,,οποτε δεν το παιζω εξυπνος.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Κάποτε ταξίδεψα στη Γαλλία με κράτηση για 5 νύχτες μέσω booking. Έμεινα ένα βράδυ στο ξενοδοχείο και το άλλο πρωί, επειγόντως επιστροφή Ελλάδα για σοβαρό πρόβλημα υγείας συγγενή μου. Προφανώς δεν πήρα πίσω ούτε σεντ, παρόλο που το συζήτησα στη ρεσεψιόν αλλά και με το booking.

Παιδιά, οι όροι είναι όροι και δεν είναι λάστιχο. Εφόσον πέρασε η διορία, το καλύτερο είναι η επικοινωνία με το booking μπας και. Αν και δεν το βλέπω. Περαστικά !

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, cumulus είπε

Απλα οι περισσοτεροι θελουν να τηρουνται οι οροι,οπως και οι νομοι,οταν τους συμφερει.Οταν δεν τους συμφερει κανουν επανασταση.

 Εχω χασει 2 φορες χρηματα ετσι.Μια οταν πεθανε η μητερα μου και μια οταν χαλασε το αυτοκινητο μου,πηγαινοντας στο ξενοδο ειο,,οποτε δεν το παιζω εξυπνος.

 

 

41 λεπτά πριν, tasanton είπε

Κάποτε ταξίδεψα στη Γαλλία με κράτηση για 5 νύχτες μέσω booking. Έμεινα ένα βράδυ στο ξενοδοχείο και το άλλο πρωί, επειγόντως επιστροφή Ελλάδα για σοβαρό πρόβλημα υγείας συγγενή μου. Προφανώς δεν πήρα πίσω ούτε σεντ, παρόλο που το συζήτησα στη ρεσεψιόν αλλά και με το booking.

Παιδιά, οι όροι είναι όροι και δεν είναι λάστιχο. Εφόσον πέρασε η διορία, το καλύτερο είναι η επικοινωνία με το booking μπας και. Αν και δεν το βλέπω. Περαστικά !

Σίγουρα σε έκτακτα περιστατικά είναι "άδικο" αλλά η επιχείρηση και οι όροι δεν έχουν συναισθήματα.

Οπότε δυστυχώς, κοιτάμε το σοβαρό ζήτημα και όχι τα έξοδα "διασκέδασης"

🙂🙂

Δημοσ.

Αν συμφωνήσετε να δώσεις όλο το ποσό και να αλλάξετε άτυπα και εκτός πλατφόρμας την ημερομηνία ώστε να πας άλλη στιγμή? Μπορεί να δεσμεύσει εκείνος ύστερα αυτές τις ημερομηνίες στην πλατφόρμα για να μην είναι διαθέσιμο για άλλους και γίνει μπέρδεμα.

Δημοσ.

Θα μοιραστω μια περιπτωση που μου ετυχε περυσι. Μου ειχε κανει Ελληνας κρατηση ιουλιο και την μερα αφιξης (Εχω 30 μερες πολιτικη ακυρωσης) με πηρε στο viber (το βρηκε απο την booking) και μου λεει: Ελα εχω covid ανεβασα πυρετο δεν θα ερθω, τι θα γινει με τα χρηματα; πως θα τα παρω πισω; Του λεω στειλε αίτημα και αναλόγως τι θα αποφασίσω.  

Ο ΤΥΠΟΣ δεν ήθελε ουτε τα χρήματα για το τηλεφώνημα να δώσει  

5 ώρες πριν, parts είπε

 μου φαίνεται παράλογο να μην ακυρώνει την κράτηση ενώ του προσφέρω ένα ποσοστό και μπορεί να βρει άλλον πελάτη μέσω ή εκτός booking και να πάρει και τα ακυρωτικά.

Μου θυμίζεις καποιους τυπους που λενε οτι πουλανε ενα κινητό με μια ζημια την οποια εχει ρωτησει και φτιάχνετε με 30€ Max....

Τι δεν καταλαβαινεις;;;; ΔΕΝ ΣΤΗΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. Τι σε κανει να πιστευεις οτι μεσα σε 2,5 μερες θα βρει ατομο να μπει μεσα; 

Εσυ αν ήσουν, θα το εκανες;;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...