Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρονική απάτη


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από sdikr,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα δεν είναι πρώτη φορά που την πατάω διαδικτυακή αγορά στο ίντερνετ απλώς τις προηγούμενες φορές το πρόβλημα λύθηκε γρήγορα. είχα κάνει μια αγορά από αυτό το κατάστημα https://hardwaretools.gr/el/ 14/03 είπα δεν θα είναι απάτη επειδή συνεργάζεται με την PayPal και απάτη να είναι θα λυθεί το πρόβλημα... αγόρασα από αυτούς ένα εργαλείο 160 ευρώ μέσω PayPal . Πέρα από το μύνημα που μου ήρθε από την PayPal ότι έκανα την αγορά από αυτόυς δεν μου ήρθε τίποτα.περιμενα μερικές μέρες μήπως στείλουν κάτι Τζιφός! Τούς πήρα ένα σωρό τηλέφωνα δεν απαντούσαν ούτε στα μύνηματα που τους έστειλα .μετά αφού δεν έβγαζα άκρη με αυτούς πήγα PayPal και άνοιξα μια υπόθεση 27/03 για αυτή την αγορά ενοειται πως τους εξήγησα ότι δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τίποτα με τον πωλητή παρόλαυτα μου στείλανε αυτό το μύνημα " Your message regarding the purchase you made on 13 March 2023 for €163,88 EUR has been sent. Allow time for the seller to respond." Η υπόθεση θα έκλεινε στις 16/04 αυτόματα. εγώ όλο αυτό το καιρό περίμενα μήπως η PayPal προχωρήσει και κάνει κάτι (εντομεταξυ την προηγούμενη φορά που είχα πέσει σε απάτη όταν έστειλα στην PayPal κατευθείαν σε μια μέρα είχε λυθεί το προβλήμα δεν υπήρχε όλη αυτή η αναμονη) .τελικά η υπόθεση έκλεισε και αποτέλεσμα μηδέν έστειλα μήνυμα στην PayPal δεν μπορούν να κάνουν κάτι λέει η υπόθεση έκλεισε να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου και άμα δεχτούν επιστροφή χρημάτων θα τα επιστρέψουν. Έχω στείλει μύνημα στην τράπεζα έχουν περάσει 3 μέρες δεν έχουν απαντήσει θα τους πάρω και τηλέφωνο.. πιστεύετε έχω ελπίδες να τα πάρω ή τα έχασα για πάντα?

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, bezilys είπε

Καλησπέρα δεν είναι πρώτη φορά που την πατάω διαδικτυακή αγορά στο ίντερνετ απλώς τις προηγούμενες φορές το πρόβλημα λύθηκε γρήγορα. είχα κάνει μια αγορά από αυτό το κατάστημα https://hardwaretools.gr/el/ 14/03 είπα δεν θα είναι απάτη επειδή συνεργάζεται με την PayPal και απάτη να είναι θα λυθεί το πρόβλημα... αγόρασα από αυτούς ένα εργαλείο 160 ευρώ μέσω PayPal . Πέρα από το μύνημα που μου ήρθε από την PayPal ότι έκανα την αγορά από αυτόυς δεν μου ήρθε τίποτα.περιμενα μερικές μέρες μήπως στείλουν κάτι Τζιφός! Τούς πήρα ένα σωρό τηλέφωνα δεν απαντούσαν ούτε στα μύνηματα που τους έστειλα .μετά αφού δεν έβγαζα άκρη με αυτούς πήγα PayPal και άνοιξα μια υπόθεση 27/03 για αυτή την αγορά ενοειται πως τους εξήγησα ότι δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τίποτα με τον πωλητή παρόλαυτα μου στείλανε αυτό το μύνημα " Your message regarding the purchase you made on 13 March 2023 for €163,88 EUR has been sent. Allow time for the seller to respond." Η υπόθεση θα έκλεινε στις 16/04 αυτόματα. εγώ όλο αυτό το καιρό περίμενα μήπως η PayPal προχωρήσει και κάνει κάτι (εντομεταξυ την προηγούμενη φορά που είχα πέσει σε απάτη όταν έστειλα στην PayPal κατευθείαν σε μια μέρα είχε λυθεί το προβλήμα δεν υπήρχε όλη αυτή η αναμονη) .τελικά η υπόθεση έκλεισε και αποτέλεσμα μηδέν έστειλα μήνυμα στην PayPal δεν μπορούν να κάνουν κάτι λέει η υπόθεση έκλεισε να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου και άμα δεχτούν επιστροφή χρημάτων θα τα επιστρέψουν. Έχω στείλει μύνημα στην τράπεζα έχουν περάσει 3 μέρες δεν έχουν απαντήσει θα τους πάρω και τηλέφωνο.. πιστεύετε έχω ελπίδες να τα πάρω ή τα έχασα για πάντα?

Φαντάζομαι έχεις διαβάσει τους όρους...

https://hardwaretools.gr/el/content/2--

 

Πέρα των άλλων, είχε μέθοδο αντικαταβολής και την αγνόησες...  Για ποιο λόγο; Για τα +2€;;

 

Όπως προτείνουν και οι ίδιοι...

http://ec.europa.eu/consumers/odr

Δημοσ.

Πολύ παράξενα μας τα λες για πω την αλήθεια...

Όταν κάνεις dispute σε εμπορική συναλλαγή στο Paypal παντα επιτρεπεται ενα χρονικό διαστημα στον πωλητή να απαντήσει. Την ιδια μέρα δεν λύνεται το dispute εκτός αν απαντήσει ο πωλητής ότι όντως φταίει οπότε γίνεται η επιστροφή.

Οπότε σε αυτή την περίπτωση περασε το χρονικό διαστημα χωρίς να απαντήσει ο πωλητής? Το dispute θα επρεπε by default να βγει υπερ σου (ετσι γίνεται πάντα).

Δημοσ.

Από τη σελίδα με τους όρους, βρες το ΑΦΜ ή αριθμό ΓΕΜΗ. Μετά πήγαινε και κάνε αναζήτηση εδώ: https://publicity.businessportal.gr/ και ψάξε για διεύθυνση ή τηλέφωνο. Αναζήτησέ τα και θα βρεις το φυσικό κατάστημα που τρέχει το e-shop. Απο κει και πέρα προσπάθησε να επικοινωνήσεις με τα άλλα τηλέφωνα που θα βρεις, στα social media, ή αν είσαι κοντα γεωγραφικά πήγαινε και μια βόλτα που λέει ο λόγος. Το συγκεκριμένο e-shop φαίνεται να έχει κανονικό κατάστημα απο πίσω, δε νομίζω να μη βγάλεις τελικά άκρη.

Δημοσ.

Στο Paypal αν θυμάμαι πρώτα ανοίγεις ενα θέμα που περιμένει να επικοινωνήσει και ο πωλητής,  μετά απο κάποιες μέρες αν δεν επικοινωνήσει σου δίνει δικαίωμα να κάνεις escalate,  αν δεν το κάνεις τοτε κλείνει η υπόθεση.

Εσύ έκανες escalate;

 

Δημοσ.

Δεν ξέρω καν πως γίνεται και τι είναι αυτό το escalate ενοειται πως όχι..απλώς είχα στείλει πολλές φορές μύνημα στην PayPal χωρίς να γίνει κάτι εκ μέρους της

Εγώ πάντως δεν ξέρω να υπάρχει κανονικό και να παραγγέλνεις ένα πράγμα και να έχει περάσει 1 μήνας και ακόμα να έρθει σε προϊόν που υποτίθεται λέει 1 με 3 μέρες διαθέσιμο και να μην σηκώνουν τηλέφωνα 

13 ώρες πριν, Engimek είπε

Πολύ παράξενα μας τα λες για πω την αλήθεια...

Όταν κάνεις dispute σε εμπορική συναλλαγή στο Paypal παντα επιτρεπεται ενα χρονικό διαστημα στον πωλητή να απαντήσει. Την ιδια μέρα δεν λύνεται το dispute εκτός αν απαντήσει ο πωλητής ότι όντως φταίει οπότε γίνεται η επιστροφή.

Οπότε σε αυτή την περίπτωση περασε το χρονικό διαστημα χωρίς να απαντήσει ο πωλητής? Το dispute θα επρεπε by default να βγει υπερ σου (ετσι γίνεται πάντα).

Μπορεί να σου ακούγονται παράξενα αλλά πρώτη φορά αντιμετωπίζω τέτοιο πρόβλημα με την PayPal δεν μου έχει ξανα τυχει. Ο πωλητής αφανταντος δεν έχει απαντήσει ποτέ .

  • Λύση
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, bezilys είπε

Δεν ξέρω καν πως γίνεται και τι είναι αυτό το escalate ενοειται πως όχι..απλώς είχα στείλει πολλές φορές μύνημα στην PayPal χωρίς να γίνει κάτι εκ μέρους της

Εγώ πάντως δεν ξέρω να υπάρχει κανονικό και να παραγγέλνεις ένα πράγμα και να έχει περάσει 1 μήνας και ακόμα να έρθει σε προϊόν που υποτίθεται λέει 1 με 3 μέρες διαθέσιμο και να μην σηκώνουν τηλέφωνα 

Οπότε δεν έκανες την διαδικασία για escalate, αν δεν το κάνεις αυτό δεν κάνει κάτι η paypal,  πρέπει μέσα απο το resolution center να το κάνεις.

Το κατάστημα έχει στοιχεία πάντως,  δοκίμασε ξανά να τους καλέσεις

Αλλιώς πας με ΣτΚ

Αναφορά σε κείμενο

 

7. Ισχύον Δίκαιο: Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του hardwaretools.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

 

  • Επωνυμία: ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΚΩΝ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
  • ΑΦΜ: 147202808
  • ΔΟΥ: ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
  • Έδρα: ΜΟΙΡΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 70400
  • Αριθμός ΓΕΜΗ:
    12337142700

 

  •  

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν έκλεισε η υπόθεση τους είχα στείλει μήνυμα πάλι στην PayPal και μου λένε αφού έκλεισε δεν μπορούν να κάνουν κάτι και να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου 

Εντομεταξυ όταν μπαίνω στην σελίδα της ΓΕΜΗ και πατάω το αριθμό της εταιρίας αυτής δεν μου βγάζει τίποτα 

Τί είναι το ΣΤΚ?

Επεξ/σία από bezilys
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bezilys είπε

Όταν έκλεισε η υπόθεση τους είχα στείλει μήνυμα πάλι στην PayPal και μου λένε αφού έκλεισε δεν μπορούν να κάνουν κάτι και να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου 

Εντομεταξυ όταν μπαίνω στην σελίδα της ΓΕΜΗ και πατάω το αριθμό της εταιρίας αυτής δεν μου βγάζει τίποτα 

Τί είναι το ΣΤΚ?

Αν κλείσει η υπόθεση στο Paypal  δεν ανοίγει ξανά,  στο λένε και όταν ξεκινάς την διαδικασία όπως αναφέρουν και το ότι πρέπει να κάνεις το escalate

ΣτΚ=Συνήγορος του Καταναλωτή

https://www.synigoroskatanaloti.gr/el

Μάλλον κάτι λάθος πατάς στο ΓΕΜΗ

 

 

Screenshot_3.png

Δημοσ.
2 ώρες πριν, bezilys είπε

Μπορεί να σου ακούγονται παράξενα αλλά πρώτη φορά αντιμετωπίζω τέτοιο πρόβλημα με την PayPal δεν μου έχει ξανα τυχει

Τελικά είναι αυτό που λέει ο Sdikr. Πρέπει να κάνεις και escalate. Απλά είχα χρόνια να κάνω dispute και δεν θυμόμουν αυτό το βήμα.

Οπότε όλα βγάζουν νόημα τελικά. Δεν ζήτησες ποτέ από Paypal να λύσει το πρόβλημα. Άνοιξες απλώς επικοινωνία με τον πωλητή (dispute) που είναι το πρώτο βήμα.

Τι να πω, ελπίζω να παραλάβεις το προιόν ή να λύσεις αλλιώς το θέμα με την επιχείρηση (ή στην χειρότερη των περιπτώσεων να λυθεί με dispute στην τράπεζα).

Δημοσ.

Τελικά τέλος καλά όλα καλά βρήκα το κατάστημα το κανονικό και επικοινωνίσα και μου είπε ότι το site είχε κλείσει εδώ και 2 χρόνια τα λεφτά μου τα επέστρεψε 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, bezilys είπε

Τελικά τέλος καλά όλα καλά βρήκα το κατάστημα το κανονικό και επικοινωνίσα και μου είπε ότι το site είχε κλείσει εδώ και 2 χρόνια τα λεφτά μου τα επέστρεψε 

Με το που τελείωσε το ΈΣΠΑ το έκλεισε.Ωραίος. 

e-bannerespaE%CE%A4%CE%A0%CE%91460X60.jp

Δημοσ.

Υποχρέωση αναγραφής πάντως του αριθμού ΓΕΜΗ μπήκε φέτος,  το site αναφέρει ακόμα  copyright 2023

Όπως και να έχει, αφού πήρες τα λεφτά σου όλα καλά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, bezilys είπε

Τελικά τέλος καλά όλα καλά βρήκα το κατάστημα το κανονικό και επικοινωνίσα και μου είπε ότι το site είχε κλείσει εδώ και 2 χρόνια τα λεφτά μου τα επέστρεψε 

Γεια χαρά,

Πάντως καλά έκανες που το κοινοποίησες εδώ για να έχουμε μια γενική εικόνα με το paypal για παν ενδεχόμενο.  Αυτό με το escalate δεν το είχα προσέξει...

Επεξ/σία από christo7s
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...