Προς το περιεχόμενο

Alfa Romeo Mito το 2023?


alx91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν θα επερνα μιτο για αρκετους λογους, ειδικα στα 10κ

Πιο βασικοι λογοι για μενα ειναι οτι εχει ημιακαμπτο αξονα και οχι ανεξαρτητη αναρτηση και το εσωτερικο ειναι αρκετα φτωχο για τα γουστα μου με κακη ποιοτητα κατασκευης

Στις 10κ πας σε giulieta που ειναι αλλη κατηγορια

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, hellojim είπε

Που φτάσαμε....Το Corsa που το έπαιρνες καινούργιο με 14 χιλιάρικα σχεδόν full extra τώρα ξεκινάει από 19k.

Αυτό σκέφτομαι κα-θη-με-ρι-να και απελπίζομαι...

3 ώρες πριν, Pixel-7 είπε

Ακριβώς το ίδιο δίλημμα είχα κι εγώ πριν 2 μήνες, καθώς μου άρεσε πολύ σαν design ( μου έβγαζε μια μοναδικότητα, ότι δεν είναι όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα γερμανικου γνωστού ομίλου 😛 που φέρνουν όλα σαν να είναι ίδια "κοψια").

 

Υπάρχουν 2 τέτοια στην παρέα οπότε έχω άποψη από πρώτο χέρι και όχι από ιντερνετικά reviews. Από καταναλώσεις εντός πόλης κινούνται με χαλαρή οδήγηση στα 7.5-8 λ/100. Το εσωτερικό τους είναι μέτριο σε ποιότητα κατασκευής αλλά ωραίο σαν design,λίγο μινιμαλιστικο θα έλεγε κανείς σε σχέση με μοντέλα του 16' και μετά. Βοηθήματα τα πολύ βασικά, αλλά "γκάζια" που είναι υπεραρκετά για τον μέσο οδηγό ειδικά εντός πόλης.

 

Από εκεί και πέρα έψαξα-ρωτησα μηχανικούς-φιλους που το έχουν στην κατοχή τους για προβληματα κλπ και το βασικότερο που μου είπαν είναι, μακρυά από μοντέλα multiair του 11 και πίσω που είχαν τη πρώτη γενιά multiair καθώς ήταν ευαίσθητα σε βλάβη(1000€+) και κάποιες βλάβες με την κολώνα τιμονιού. Για τους tjet άκουσα πολύ καλά λόγια.

 

Συνεπώς έψαχνα για καιρό κάποιο tjet 120-155 (υπόψην το σασμάν στο 155 είναι 6αρι αλλά πιο ευαίσθητο αν ήταν στα χέρια κάποιου σιδεροφαγου).

 

Ο καιρός περνούσε και εγω έψαχνα καθημερινά αγγελίες βλέποντας τις τιμές (10κ συν-πλυν) για ένα αμάξι 12-15 ετών να είναι απαγορευτικές (ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ!) για την ηλικία του ( ναι υπάρχει μια γενική άνοδος λόγω έλλειψης άμεσης διαθεσιμότητας νέων μοντέλων κλπ).

 

Κατέληξα λοιπόν να είμαι ανάμεσα σε  λογική και συναίσθημα. Από τη μια μιλάμε για Alfa Romeo με ότι αυτό συνεπάγεται (την ομορφιά εννοώ, όχι τα ηλεκτρικά προβλήματα που έβγαζαν παλαιότερα 😛) από την άλλη και πιο βασικός παράγοντας το ότι ένα αμάξι που πριν 14 χρόνια έκανε 18.500€ η 155αρα βασική έκδοση ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ να ζητάνε κοντά στα 10.000 για ένα σχετικά προσεγμένο αλλά με 100.000χλμ +/-   (δεν ξέρω αν άλλαξε καθόλου η κατάσταση και μπήκε κανένα σε λίγο πιο "ορθή" τιμή) ήταν ο αποτρεπτικός παράγοντας που με ώθησε στην αύξηση του μπάτζετ και την αγορά ενός Fiesta Mk8 120ps Titanium στα 13.000 (από ηλεκτρονικά βοηθήματα,εσωτερικό σχεδιασμό και υλικά δεν συγκρίνονται καν και σαφώς είναι ένα αμάξι σχεδόν 10 έτη πιο καινούργιο με ότι αυτό συνεπάγεται).

 

Συνοψίζοντας τα παραπάνω,να απαντησω στο ερώτημα του τιτλου σου.Η άποψη ΜΟΥ είναι ότι δεν τα αξίζει αυτά τα χρήματα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μιας και υπάρχουν εναλλακτικές. Σημασία έχει όμως αυτό που θα πάρεις να το ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΣΥ πάνω από όλα ( ούτε το S3 8L που είχα πριν ήταν λογική αγορά στα λεφτά που έδωσα αλλά το καταευχαριστηθηκα).

 

Ότι και να αποφασίσεις σου εύχομαι απλά καλά χιλιόμετρα, με προσοχή (σορυ για την έκθεση 🥲).

Ευχαριστώ για την έκθεση, ειλικρινά. Γιατί κάνω ακριβώς τις ίδιες σκέψεις. Επειδή ως άνθρωπος κινούμαι με τη λογική κατά βάση, μόνο αν βρεθεί κάποια καλή περίπτωση(από οικονομικής άποψης κυρίως) θα προχωρήσω στη αγορά του Mito, γιατί ειλικρινά παλεύω να δικαιολογήσω τα χρήματα που ζητάνε για αμάξι 14+ ετών. Το κοιτάω στις φωτογραφίες και λέω "πανέμορφο" και μετά βλέπω τις τιμές και προσγειώνομαι. Επίσης, πού βρήκες Fiesta Μk8 120hp 13.000€? Θέλω κι εγώ!😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Δηλαδη οτι το κοστολογιο της ζωης εχει φτασει εκει που εχει φτασει δεν σε προβληματιζει.. αλλα απελπιζεσαι αν αξιζει να παρεις καινουργιο ή μεταχειρισμενο???  Ολα αυτα μου ακουγονται αμφιλεγομενα και δισυποστατα..

υπερβολικος. edit εξαφανίστηκε ένα εξαιρετικό λογύδριο (τυπογραφικό ήταν, έλεος) περί ανέμων και υδάτων. Κρίμα 😆

Επεξ/σία από gbat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, gbat είπε

υπερβολικος. edit εξαφανίστηκε ένα εξαιρετικό λογίδριο περί ανέμων και υδάτων. Κρίμα 😆

Τα στερνά τιμουν τα πρωτα..! Οπως το λες λογυδριο!!!😂🤣😋

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Τα στερνά τιμουν τα πρωτα..! Οπως το λες λογυδριο!!!😂🤣😋

Γιατί εξαφανίστηκε το λογύδριο? Κρίμα, γιατί γέλασα αρκετά!😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, alx91 είπε

Αυτό σκέφτομαι κα-θη-με-ρι-να και απελπίζομαι...

Ευχαριστώ για την έκθεση, ειλικρινά. Γιατί κάνω ακριβώς τις ίδιες σκέψεις. Επειδή ως άνθρωπος κινούμαι με τη λογική κατά βάση, μόνο αν βρεθεί κάποια καλή περίπτωση(από οικονομικής άποψης κυρίως) θα προχωρήσω στη αγορά του Mito, γιατί ειλικρινά παλεύω να δικαιολογήσω τα χρήματα που ζητάνε για αμάξι 14+ ετών. Το κοιτάω στις φωτογραφίες και λέω "πανέμορφο" και μετά βλέπω τις τιμές και προσγειώνομαι. Επίσης, πού βρήκες Fiesta Μk8 120hp 13.000€? Θέλω κι εγώ!😅

Τα καλά του να έχεις συγγενείς στη Γερμανία (δεν ξέρω αν θα έκανα το ίδιο μέσω κάποιας μαντρας αυτοκινήτων βέβαια)... Επίσης έκανα 2.5 μέρες οδικως να το φέρω, αλλά ωραία εμπειρία 😁.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Pixel-7 είπε

Τα καλά του να έχεις συγγενείς στη Γερμανία (δεν ξέρω αν θα έκανα το ίδιο μέσω κάποιας μαντρας αυτοκινήτων βέβαια)... Επίσης έκανα 2.5 μέρες οδικως να το φέρω, αλλά ωραία εμπειρία 😁.

Α, έτσι εξηγείται το 13Κ. Μια χαρά εμπειρία ακούγεται! Καλοταξιδο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο το MiTo. Έχουν ειπωθεί τα περισσότερα.

Λάβε υπόψη σου ότι έχει 5άρι σασμάν. Αν κάνεις ταξίδια, όσο fun και να είναι το αμάξι, θα σε κουράσει γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, eMike είπε

Ωραίο το MiTo. Έχουν ειπωθεί τα περισσότερα.

Λάβε υπόψη σου ότι έχει 5άρι σασμάν. Αν κάνεις ταξίδια, όσο fun και να είναι το αμάξι, θα σε κουράσει γρήγορα.

Για το 6αρι σασμάν κοιτάω. Το 155 άλογα έχει σίγουρα 6αρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα αν δεν εχεις θεμα με τα αλογα ριξε μια ματια στην mito twinair, ειναι tourbaki

900 κυβικα 100 hp νομιζω, στο car εχει αρκετες επιλογες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 2 χρόνια περίπου αγόρασα το Mito το Multiair του 2012 με τα 110 άλογα και 150Κ χιλιόμετρα. Του έχω κάνει 30 χιλιάδες χιλιόμετρα, όλα απροβλημάτιστα. Τότε το πήρα 6.5Κ ευρώ τώρα από ο,τι έχω δει παίζει γύρω στα 8Κ. Στην αρχή, με αρκετό γκάζι κτλ. είχα μέση κατανάλωση 9λίτρα, πλέον είμαι στο 7.5-8. Το αμάξι αν εξαιρέσουμε τα ηλεκτρολογικά του (έχω βαρεθεί να αλλάζω λάμπες) δεν έχει βγάλει απολύτως κανένα πρόβλημα. 
Κατά τη γνώμη μου είναι το πιο όμορφο αμάξι που θα βρεις σε αυτή τη κατηγορία... Αν κάτι μετάνιωσα είναι που πήρα τα 110 άλογα αντί για τη μεγαλύτερη έκδοση, αλλά νομίζω πως μέσα στη πόλη δε θα σε πειράξει αυτό, και στο dynamic το αμάξι ούτως ή άλλως είναι πάρα πολύ ζωντανό. Γενικά, είμαι πολύ χαρούμενος με την επιλογή του Mito, πανέμορφο και εσωτερικά και εξωτερικά, καλή απόδοση στον δρόμο και μέχρι στιγμής τουλάχιστον εντελώς απροβλημάτιστο. Εγώ θα σου έλεγα αν σ'αρέσει και βρεις κάποιο να προχωρήσεις σε αγορά και δε θα το μετανιώσεις. Αν έχεις κάποια ερώτηση στείλε μου μήνυμα, πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, nek46 είπε

Καλησπερα αν δεν εχεις θεμα με τα αλογα ριξε μια ματια στην mito twinair, ειναι tourbaki

900 κυβικα 100 hp νομιζω, στο car εχει αρκετες επιλογες

Ευχαριστώ για την πρόταση.

30 λεπτά πριν, Dimitriss1914 είπε

Πριν 2 χρόνια περίπου αγόρασα το Mito το Multiair του 2012 με τα 110 άλογα και 150Κ χιλιόμετρα. Του έχω κάνει 30 χιλιάδες χιλιόμετρα, όλα απροβλημάτιστα. Τότε το πήρα 6.5Κ ευρώ τώρα από ο,τι έχω δει παίζει γύρω στα 8Κ. Στην αρχή, με αρκετό γκάζι κτλ. είχα μέση κατανάλωση 9λίτρα, πλέον είμαι στο 7.5-8. Το αμάξι αν εξαιρέσουμε τα ηλεκτρολογικά του (έχω βαρεθεί να αλλάζω λάμπες) δεν έχει βγάλει απολύτως κανένα πρόβλημα. 
Κατά τη γνώμη μου είναι το πιο όμορφο αμάξι που θα βρεις σε αυτή τη κατηγορία... Αν κάτι μετάνιωσα είναι που πήρα τα 110 άλογα αντί για τη μεγαλύτερη έκδοση, αλλά νομίζω πως μέσα στη πόλη δε θα σε πειράξει αυτό, και στο dynamic το αμάξι ούτως ή άλλως είναι πάρα πολύ ζωντανό. Γενικά, είμαι πολύ χαρούμενος με την επιλογή του Mito, πανέμορφο και εσωτερικά και εξωτερικά, καλή απόδοση στον δρόμο και μέχρι στιγμής τουλάχιστον εντελώς απροβλημάτιστο. Εγώ θα σου έλεγα αν σ'αρέσει και βρεις κάποιο να προχωρήσεις σε αγορά και δε θα το μετανιώσεις. Αν έχεις κάποια ερώτηση στείλε μου μήνυμα, πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω.

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, ειδικά από έναν ιδιοκτήτη multiair. Αν χρειαστώ κάτι θα επικοινωνήσω. Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/4/2023 στις 12:25 ΠΜ, imr είπε

Δεν θα επερνα μιτο για αρκετους λογους, ειδικα στα 10κ

Πιο βασικοι λογοι για μενα ειναι οτι εχει ημιακαμπτο αξονα και οχι ανεξαρτητη αναρτηση και το εσωτερικο ειναι αρκετα φτωχο για τα γουστα μου με κακη ποιοτητα κατασκευης

Στις 10κ πας σε giulieta που ειναι αλλη κατηγορια

 

 

Λογικά δεν έχεις ιδεα για κανενα απο τα δυο αμαξια. Καλα, αυτο με τον ημιακαμπτο πραγματικα περιττο, ωραιοτατο στησιμο εχει και ρυθμιζομενα καμπερ-καστερ.  Εσωτερικο φτωχο; Η giullieta εχει χαρισει λεφτα στους μηχανικους σπανε τα χερουλια μεσα εξω, σπαει το κλαπετο του κλιματισμου, το γνωστο σκασιμο του ταμπλο στον αεροσακο του συνοδηγου εχει ταισει οικογενειες. Και μενα μου αρεσει πιο πολυ η giulietta σαν αμαξι αλλα μην λεμε οτι θελουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Λογικά δεν έχεις ιδεα για κανενα απο τα δυο αμαξια. Καλα, αυτο με τον ημιακαμπτο πραγματικα περιττο, ωραιοτατο στησιμο εχει και ρυθμιζομενα καμπερ-καστερ.  Εσωτερικο φτωχο; Η giullieta εχει χαρισει λεφτα στους μηχανικους σπανε τα χερουλια μεσα εξω, σπαει το κλαπετο του κλιματισμου, το γνωστο σκασιμο του ταμπλο στον αεροσακο του συνοδηγου εχει ταισει οικογενειες. Και μενα μου αρεσει πιο πολυ η giulietta σαν αμαξι αλλα μην λεμε οτι θελουμε.

10k για πλαστικουρα μιτο δηλαδη ειναι value?

Εχω δει την μιτο πολυ αναλυτικα γιατι την σκεφτομουν καινουργια με το που πρωτοβγηκε, και ειχε για αρκετα χρονια φιλος οποτε εχω μια χαρα αποψη (ναι η χειροτερη ειναι).

Αυτοκινητο που λεει οτι εχει καλο στησιμο με ημιακαμπτο ειναι κοροιδια (παλι καλα που δεν εχει και ταμπουρα).

Αν μιλαμε για 4-5-6κ ναι ειναι value. Αλλα οχι να φτανουμε σε 10+ χιλιαρικα. Σε αυτα τα λεφτα η giulieta ειναι μονοδρομος και καλυτερη στα παντα

 

 

 

Επεξ/σία από imr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...