Προς το περιεχόμενο

Alfa Romeo Mito το 2023?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Neo4 είπε

Αγορά το 2009 με κινητήρα tjet 155 HP . Αρχικά μέση κατανάλωση γύρω στο 9 (μέχρι να φύγει η κ@υλα). Με συνετή οδήγηση και καλή βενζίνη η κατανάλωση πέφτει γύρω στο 7,5 . Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι στην κυριολεξία σκυλί και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Και γενικότερα αυτή η έκδοση δεν έχει βγάλει προβλήματα (πλην κολώνας τιμονιού σε κάποιους)

Γνώμη μου είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό το παίρνεις, μόνο επειδή γουστάρεις την εμφάνιση του και θέλεις ένα σπορ μικρό (η απλά είσαι Alfisti)

Σήμερα όμως δεν θα το έπαιρνα, ειδικά αν η κύρια χρήση του θα είναι εντός πόλης.

Η giulieta είναι πολύ καλύτερη περίπτωση. 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Επειδή δε μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι, έχω παραθέσει παραπάνω τους λόγους που δε με ενδιαφέρει η giulietta. Θα προτείνω και πάλι να διαβάζονται τα προηγούμενα σχόλια. Ευχαριστώ.

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Από τη στιγμή που σε καλύπτουν οι χώροι της είναι μια χαρά αμαξι, όμορφο και γενικα απροβλημάτιστο..Όπως κάθε Alfa Romeo ίσως έχει θέμα επαρκειας σε ορισμένα ανταλλακτικά αλλά επειδή ήταν αρκετά εμπορικό μοντέλο δεν πιστεύω να έχεις κάποιο πρόβλημα.  Στα τόσα λίγα χλμ που κανεις καθε μήνα η διαφορά στη τσέπη σου από τα 120 στα 155hp θα είναι ρεαλιστικά 15-20€ επιπλέον  για οσο διαρκέσει ο μήνας του μέλιτος και στη συνέχεια ακόμα λιγότερο, ενώ η διαφορά σε επίδοσεις είναι αρκετά μεγάλη 

Δημοσ.

Καλησπέρα έχω το mito που χρειάζεσαι,είναι αγγελία και στο car.gr αυτό με τους 210 ίππους. Επικοινώνησε εαν θελεις μαζί μου

Το κιν μου είναι 6945752447

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Morosana είπε

Από τη στιγμή που σε καλύπτουν οι χώροι της είναι μια χαρά αμαξι, όμορφο και γενικα απροβλημάτιστο..Όπως κάθε Alfa Romeo ίσως έχει θέμα επαρκειας σε ορισμένα ανταλλακτικά αλλά επειδή ήταν αρκετά εμπορικό μοντέλο δεν πιστεύω να έχεις κάποιο πρόβλημα.  Στα τόσα λίγα χλμ που κανεις καθε μήνα η διαφορά στη τσέπη σου από τα 120 στα 155hp θα είναι ρεαλιστικά 15-20€ επιπλέον  για οσο διαρκέσει ο μήνας του μέλιτος και στη συνέχεια ακόμα λιγότερο, ενώ η διαφορά σε επίδοσεις είναι αρκετά μεγάλη 

Με καλύπτουν οι χώροι, μιας και δε βάζω συχνά κόσμο στο αμάξι. Το πολύ να μπουν άλλα 2 άτομα, άρα αρκούν οι χώροι του. Ναι, τα χιλιόμετρά μου ετησίως θα είναι 7-8Κ, τα οποία τα λες και λίγα. Επίσης, ναι, δεν εκανα διακρίσεις στην ιπποδύναμη. Αυτό που ακούω και διαβάζω και προσπαθώ να καταλάβω αν έχει βάση είναι το γεγονός ότι καλύτερα θα ήταν να προτιμήσω τον tjet κι όχι τον multiair.

25 λεπτά πριν, athanasiosthanos είπε

Καλησπέρα έχω το mito που χρειάζεσαι,είναι αγγελία και στο car.gr αυτό με τους 210 ίππους. Επικοινώνησε εαν θελεις μαζί μου

Το κιν μου είναι 6945752447

Ευχαριστώ για την πρόταση, αλλά ψάχνω στοκ όχημα κι εντός Αττικής. Καλή τύχη στην πώλησή του πάντως.

Δημοσ.

Alfa romeo Mito 

Αγορά με συναίσθημα. Μην κοιτάς κατανάλωσης είναι 1 με 1,5 λίτρα πιο δαπανηρό από τα αντίστοιχα mini hatch της προηγούμενης δεκαετίας. Ναι η εκμετάλλευση χωρών είναι χειρότερη ακόμα και από το ομοσταυλο grande punto με το οποίο μοιράζονται σχεδόν τα πάντα. Η άνεση αισθητά κατώτερη από τα γερμανοθρεμμενα του ομίλου vag η τα φινετσάτα γαλλικά. Το τιμόνι με τις 2,2 στροφές στην πόλη κουράζει αρκετά.. Ακριβό για 12 ετών περίπου χωρίς καμμια από τις σύγχρονες ηλεκτρονικές ευκολίες και πακέτων ασφαλειας(στη καλύτερη θα πάρεις μια οθόνη με safeNav και γραφικά δεκαετίας). 

Αλλά όταν το δεις απλα ξεχνάς τα πάντα. Το αμαξι ειναι έρωτας με την πρώτη ματιά. Διαχρονικές γραμμές με το Centro Style της Άλφα σε τρελά κέφια και μια  αισθηση classy που κάνει πλάκα στον ανταγωνισμό και τις χοντρό κομμένες ακμογωνιες του. 

Όταν δε βάζεις το κλειδί το χαμόγελο δε φεύγει από τα χείλη. Τιμόνι ξυράφι, ανάρτηση ποίημα (και ας την αποκυρηξαν οι αλφιστι γιατί δεν έχει ανεξάρτητη πισω) και ήχος αλλού. Ακόμα και στα 155 άλογα το πλαίσιο σου δείχνει να καταλάβεις ότι αντέχει πολλά παραπάνω. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, trancer13 είπε

Alfa romeo Mito 

Αγορά με συναίσθημα. Μην κοιτάς κατανάλωσης είναι 1 με 1,5 λίτρα πιο δαπανηρό από τα αντίστοιχα mini hatch της προηγούμενης δεκαετίας. Ναι η εκμετάλλευση χωρών είναι χειρότερη ακόμα και από το ομοσταυλο grande punto με το οποίο μοιράζονται σχεδόν τα πάντα. Η άνεση αισθητά κατώτερη από τα γερμανοθρεμμενα του ομίλου vag η τα φινετσάτα γαλλικά. Το τιμόνι με τις 2,2 στροφές στην πόλη κουράζει αρκετά.. Ακριβό για 12 ετών περίπου χωρίς καμμια από τις σύγχρονες ηλεκτρονικές ευκολίες και πακέτων ασφαλειας(στη καλύτερη θα πάρεις μια οθόνη με safeNav και γραφικά δεκαετίας). 

Αλλά όταν το δεις απλα ξεχνάς τα πάντα. Το αμαξι ειναι έρωτας με την πρώτη ματιά. Διαχρονικές γραμμές με το Centro Style της Άλφα σε τρελά κέφια και μια  αισθηση classy που κάνει πλάκα στον ανταγωνισμό και τις χοντρό κομμένες ακμογωνιες του. 

Όταν δε βάζεις το κλειδί το χαμόγελο δε φεύγει από τα χείλη. Τιμόνι ξυράφι, ανάρτηση ποίημα (και ας την αποκυρηξαν οι αλφιστι γιατί δεν έχει ανεξάρτητη πισω) και ήχος αλλού. Ακόμα και στα 155 άλογα το πλαίσιο σου δείχνει να καταλάβεις ότι αντέχει πολλά παραπάνω. 

Ξεκάθαρα αγορά με συναίσθημα. Όπως ανέφερα και στο αρχικό ποστ, αυτές είναι κι οι δικές μου ανησυχίες. Δεν έχει τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα, αλλά όταν τη βλέπεις και την ακούς τα ξεχνάς όλα, όπως γράφεις κι εσύ. Είμαι διχασμένος, δυστυχώς. Mito ή κάτι πιο καινούριο με όλα τα ηλεκτρονικά κομφορ?

5 λεπτά πριν, definitio είπε

Καλή πηγή πληροφοριών για κάποια παλιότερα μοντέλα Alfa Romeo, συμπεριλαμβανομένου του MiTO, νομίζω είναι αυτή

https://stillrunningstrong.com/car-specs-problems/alfa-romeo/mito/

Ευχαριστώ πολύ, φαίνεται ιδιαίτερα χρήσιμο.

Δημοσ.

Καλησπέρα! Πριν από 7 μήνες αγόρασα μεταχειρισμένο Mito του 9 με κινητήρα tjet 155 ίππων ! Ένα χρόνο έψαχνα για αυτό το αμάξι στην αρχή για κινητήρα diesel . Ο diesel για χρήση μέσα στην πολύ θα μου έβγαζε ένα σορό προβλήματα με το dpf , επίσης ο αδερφός μου (μηχανικός) με παρότρυνε να πάρω βενζίνη. Στην αρχή έβλεπα για multiair 135 ίππων ως το πιο οικονομικό και με το γκάζι του , με λίγο ψάξιμο ακόμα έμαθα ότι τα μοντέλα πριν το 12 βγάζουν βλάβη στην μονάδα multiair που κοστίζει 1000+ ευρώ ! Εν τέλη μπήκα σε μια ομάδα στο facebook και κατάλαβα ότι ο κινητήρας tjet είναι σχεδόν αθάνατος! Το μεγαλύτερο πρόβλημα που βγάζουν τα Mito είναι η κολώνα τιμονιού 300 ευρώ και κάτι αλλά μικρό ηλεκτρικά θεματακια , λίγα πράγματα όμως . Από άνεση μην περιμένεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που μετράει σε αυτό το αμάξι είναι η οδηγική εμπειρία που κανένα άλλο στην κατηγορία του δεν έχει ! Κρατήματα , καλά φρένα καθώς η έκδοση 155 έχει τετραπιστονα φρένα , και πλούσιο γκάζι, θα σε αφήνει πάντα με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο σου ! Από κατανάλωση εγώ είμαι στα 7.2 με 7.5 με συνετή οδήγηση και να το πατάω κάποιες φορές , σε ταξίδι στο Πήλιο είχα 6.2  Εν τέλη το δικό μου το πήρα 7.5 Κ με μόλις 120 χιλιάδες χιλιόμετρα και σχεδόν χωρίς φθορές με βιβλίο σέρβις από την αρχή έως τώρα . Αν γουστάρεις να οδηγάς κάτι που θα σε ευχαριστει ! Πάρε ένα για τεστ drive δες το πάρε γνώμες και θα βρεις την άκρη ! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/4/2023 στις 10:08 ΜΜ, Gnatsis13 είπε

Καλησπέρα! Πριν από 7 μήνες αγόρασα μεταχειρισμένο Mito του 9 με κινητήρα tjet 155 ίππων ! Ένα χρόνο έψαχνα για αυτό το αμάξι στην αρχή για κινητήρα diesel . Ο diesel για χρήση μέσα στην πολύ θα μου έβγαζε ένα σορό προβλήματα με το dpf , επίσης ο αδερφός μου (μηχανικός) με παρότρυνε να πάρω βενζίνη. Στην αρχή έβλεπα για multiair 135 ίππων ως το πιο οικονομικό και με το γκάζι του , με λίγο ψάξιμο ακόμα έμαθα ότι τα μοντέλα πριν το 12 βγάζουν βλάβη στην μονάδα multiair που κοστίζει 1000+ ευρώ ! Εν τέλη μπήκα σε μια ομάδα στο facebook και κατάλαβα ότι ο κινητήρας tjet είναι σχεδόν αθάνατος! Το μεγαλύτερο πρόβλημα που βγάζουν τα Mito είναι η κολώνα τιμονιού 300 ευρώ και κάτι αλλά μικρό ηλεκτρικά θεματακια , λίγα πράγματα όμως . Από άνεση μην περιμένεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που μετράει σε αυτό το αμάξι είναι η οδηγική εμπειρία που κανένα άλλο στην κατηγορία του δεν έχει ! Κρατήματα , καλά φρένα καθώς η έκδοση 155 έχει τετραπιστονα φρένα , και πλούσιο γκάζι, θα σε αφήνει πάντα με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο σου ! Από κατανάλωση εγώ είμαι στα 7.2 με 7.5 με συνετή οδήγηση και να το πατάω κάποιες φορές , σε ταξίδι στο Πήλιο είχα 6.2  Εν τέλη το δικό μου το πήρα 7.5 Κ με μόλις 120 χιλιάδες χιλιόμετρα και σχεδόν χωρίς φθορές με βιβλίο σέρβις από την αρχή έως τώρα . Αν γουστάρεις να οδηγάς κάτι που θα σε ευχαριστει ! Πάρε ένα για τεστ drive δες το πάρε γνώμες και θα βρεις την άκρη ! 

Eυχαριστούμε πάρα πολύ για όλες τις πληροφορίες! Κι εγώ ψάχνω για tjet. 'Οπως αναφέρεις κι εσύ, αυτό θέλω κι εγώ, όταν το οδηγώ να το χαίρομαι.

Επεξ/σία από gbat
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κολώνα τιμονιού σε καμία περίπτωση δεν είναι 300€. Επειδή είμαι παθών (grande Punto) η κολώνα πάει πάνω από 1000€.

Επίσης εγώ ξέρω ότι οι multi air βγάζουν θέματα. Ο tjet είναι σκλι μαύρο. Αυτόν έχω κ εγώ στο grande.

Τώρα εγώ δεν ξέρω αν θα έδινα 10k για αμάξι 10ετιας+ αλλά αυτά είναι επιλογές.

Επεξ/σία από hellojim
Δημοσ.

Αν θες να ευχαριστιέσαι οδήγηση είναι από τις πιο τίμιες επιλογές. Ποιότητα εσωτερικού αποδεκτή. Ζημιές όπως σου είπαν και πιο πάνω οι συνηθισμένες είναι αισθητήρας γωνίας τιμονιού, θερμοστάτης και multiair. Κατανάλωση γύρω στο 8. 

Πιστεύω οι εκδόσεις με τα 120 άλογα και πάνω είναι πολύ καλές λύσεις για να κάνεις και ταξίδια όμορφα και σβέλτα. Επιλογές αντιστοίχου μεγέθους πχ Yaris, corsa, 208 δεν θα είναι τόσο άνετα στην εθνική πχ ( όχι πως δεν πάνε) , είναι κυρίως αμάξια πόλης. Οπότε μετά κοιτάς fiesta & Polo αν θες αντίστοιχα χαρακτηριστικά 

Δημοσ.

Το Fiesta επίσης έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά με άριστο τιμόνι για την κατηγορία του και όχι μόνο. Από αξιοπιστία κτλ δεν γνωρίζω. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, hellojim είπε

Τώρα εγώ δεν ξέρω αν θα έδινα 10k για αμάξι 10ετιας+ αλλά αυτά είναι επιλογές.

Δυστυχώς, αυτό προσπαθώ κι εγώ να αποφασίσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κακό πλέον είναι ότι και τα αυτοκίνητα έχουν ξεφύγει σε τιμές χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Ουσιαστικά αυτό που έχει γίνει είναι ότι απλά έβαλαν μέσα 1 οθόνη με γραφικά εποχής 2008 που κοστίζει 30€ στην Κίνα και ανέβηκαν όλα τα μοντέλα 7.000-10.000€. Ουσιαστικά από άποψη οδηγικής συμπεριφοράς δεν έχει αλλάξει κάτι. Τα πλαστικά είναι ελάχιστα καλύτερα, αλλά και πάλι πλαστικά. Καλά από κατανάλωση να μην ανοίξω κουβέντα.... Ένα αυτοκίνητο του 2023 κούτα, καταναλώνει το ίδιο με ένα αυτοκίνητο του 2008. Και το αστείο είναι ότι έχουν αν όχι τους ίδιους τότε κατά 20gr λιγότερους ρύπους, δηλαδή οχι 155gr (που έχουν τα παλιά) αλλά 125 (ουάου). Και ο ένας πληρώνει τέλη 100€ και ο άλλος 255€.

Που φτάσαμε....Το Corsa που το έπαιρνες καινούργιο με 14 χιλιάρικα σχεδόν full extra τώρα ξεκινάει από 19k. Και πλέον με 30k (που τα θεωρώ αρκετά για αυτοκίνητο) σου δίνουν ένα άδειο ford focus και open astra.

Και εκεί που λες οκ τα καινούργια είναι στο θεό ας πάρω ένα μεταχειρισμένο, επειδή υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις, βρήκαν ευκαιρία και αυτοί με τα μεταχειρισμένα και ανέβασαν τις τιμές...

Εγώ προσωπικά αποφάσισα να μην πάρω αμάξι και να κρατήσω αυτό που έχω διότι θα πληρώσω υπεραξία. Άσε που δεν θέλω να βάλω γραμμάτια να πάρω ένα αμάξι που πριν θα το έπαιρνα ακριβώς το ίδιο 10k κάτω.

Επεξ/σία από hellojim
  • Like 4
Δημοσ.

Ακριβώς το ίδιο δίλημμα είχα κι εγώ πριν 2 μήνες, καθώς μου άρεσε πολύ σαν design ( μου έβγαζε μια μοναδικότητα, ότι δεν είναι όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα γερμανικου γνωστού ομίλου 😛 που φέρνουν όλα σαν να είναι ίδια "κοψια").

 

Υπάρχουν 2 τέτοια στην παρέα οπότε έχω άποψη από πρώτο χέρι και όχι από ιντερνετικά reviews. Από καταναλώσεις εντός πόλης κινούνται με χαλαρή οδήγηση στα 7.5-8 λ/100. Το εσωτερικό τους είναι μέτριο σε ποιότητα κατασκευής αλλά ωραίο σαν design,λίγο μινιμαλιστικο θα έλεγε κανείς σε σχέση με μοντέλα του 16' και μετά. Βοηθήματα τα πολύ βασικά, αλλά "γκάζια" που είναι υπεραρκετά για τον μέσο οδηγό ειδικά εντός πόλης.

 

Από εκεί και πέρα έψαξα-ρωτησα μηχανικούς-φιλους που το έχουν στην κατοχή τους για προβληματα κλπ και το βασικότερο που μου είπαν είναι, μακρυά από μοντέλα multiair του 11 και πίσω που είχαν τη πρώτη γενιά multiair καθώς ήταν ευαίσθητα σε βλάβη(1000€+) και κάποιες βλάβες με την κολώνα τιμονιού. Για τους tjet άκουσα πολύ καλά λόγια.

 

Συνεπώς έψαχνα για καιρό κάποιο tjet 120-155 (υπόψην το σασμάν στο 155 είναι 6αρι αλλά πιο ευαίσθητο αν ήταν στα χέρια κάποιου σιδεροφαγου).

 

Ο καιρός περνούσε και εγω έψαχνα καθημερινά αγγελίες βλέποντας τις τιμές (10κ συν-πλυν) για ένα αμάξι 12-15 ετών να είναι απαγορευτικές (ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ!) για την ηλικία του ( ναι υπάρχει μια γενική άνοδος λόγω έλλειψης άμεσης διαθεσιμότητας νέων μοντέλων κλπ).

 

Κατέληξα λοιπόν να είμαι ανάμεσα σε  λογική και συναίσθημα. Από τη μια μιλάμε για Alfa Romeo με ότι αυτό συνεπάγεται (την ομορφιά εννοώ, όχι τα ηλεκτρικά προβλήματα που έβγαζαν παλαιότερα 😛) από την άλλη και πιο βασικός παράγοντας το ότι ένα αμάξι που πριν 14 χρόνια έκανε 18.500€ η 155αρα βασική έκδοση ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ να ζητάνε κοντά στα 10.000 για ένα σχετικά προσεγμένο αλλά με 100.000χλμ +/-   (δεν ξέρω αν άλλαξε καθόλου η κατάσταση και μπήκε κανένα σε λίγο πιο "ορθή" τιμή) ήταν ο αποτρεπτικός παράγοντας που με ώθησε στην αύξηση του μπάτζετ και την αγορά ενός Fiesta Mk8 120ps Titanium στα 13.000 (από ηλεκτρονικά βοηθήματα,εσωτερικό σχεδιασμό και υλικά δεν συγκρίνονται καν και σαφώς είναι ένα αμάξι σχεδόν 10 έτη πιο καινούργιο με ότι αυτό συνεπάγεται).

 

Συνοψίζοντας τα παραπάνω,να απαντησω στο ερώτημα του τιτλου σου.Η άποψη ΜΟΥ είναι ότι δεν τα αξίζει αυτά τα χρήματα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μιας και υπάρχουν εναλλακτικές. Σημασία έχει όμως αυτό που θα πάρεις να το ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΣΥ πάνω από όλα ( ούτε το S3 8L που είχα πριν ήταν λογική αγορά στα λεφτά που έδωσα αλλά το καταευχαριστηθηκα).

 

Ότι και να αποφασίσεις σου εύχομαι απλά καλά χιλιόμετρα, με προσοχή (σορυ για την έκθεση 🥲).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...