Προς το περιεχόμενο

Alfa Romeo Mito το 2023?


alx91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο φόρουμ. Είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου Mito, μόνο εκδόσεις turbo (120hp,135hp,155hp). Θα ήθελα να μάθω σχετικά με τη αξιοπιστία του κάθε κινητήρα (tjet, multi-air). Eπίσης, αν κάποιος έχει εμπειρία με την κατανάλωση, στο περίπου, γιατί γνωρίζω το γνωστό ρητό πως "ό,τι πάει = καίει". Tι θα πρέπει να προσέξω και τι ευπάθειες ίσως έχουν οι κινητήρες αυτοί. Το άλλο σημαντικό, κατα την ταπεινή μου γνώμη ερώτημα, αφορά στο αν αξίζει αμαξι 10-12 χρόνων (με ό,τι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή λιγότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα κλπ) να αγοραστεί αυτήν την εποχή. Ναι, μου αρέσει το αμαξι και με αυτόν τον γνώμονα κινούμαι, αλλά θα ήθελα να ακούσω και γνώμες ατόμων που το έχουν στην κατοχή τους ή το είχαν μέχρι πρόσφατα. Η χρήση του θα ειναι περίπου 90% πόλη, η δουλειά μου είναι κοντα στο σπιτι μου, οπότε η χρήση θα είναι ελάχιστη σε αυτό το κομμάτι ( υπολογίζω 200χλμ το μήνα συνολικά, περίπου για αυτή τη διαδρομή), άρα το θέλω για βόλτα και άλλες κλασσικες διαδρομές όπως σουπερμαρκετ κλπ. Σας ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα. Ήμουν ένα βήμα από την αγορά Mito πριν περίπου 1μιση χρόνο. Έβλεπα εκδόσεις μέχρι 135hp, γιατί παραπάνω φοβήθηκα αρκετά την κατανάλωση.

Μετά από πολύ ψάξιμο είδα πως πλησίαζα τα 11-12Κ για κάτι που θα μου άρεσε και θα γούσταρα. Θυμήθηκα πως με +2Κ είχα πάρει ένα Fiesta το 2013 νέο, και σκέφτηκα πως αγοράζω το τότε «αυτοκίνητό» μου, στην ίδια σχεδόν τιμή, με χρήση άλλο ατόμου και φορτωμένο αρκετά χιλιόμετρα. Φυσικά άλλες εποχές, αλλά ψυχολογικά επηρεάστηκα. Έπειτα άρχισα να κοιτάω για Τζουλιέτες και οι τιμές ήταν ακόμη περισσότερο εξωφρενικές για μτχ. Έχει αυξηθεί η δημοτικότητά τους φαίνεται.

Τελικά για να μην τα πολυλογώ, πήρα τα λεφτά που θα έδινα για την Guilietta (20K περίπου), έβαλα ακόμη 10Κ (είχα αυτή τη δυνατότητα) και πήρα νέο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Την διαφορά των 10Κ θα την καλύψω σε ένα βαθμό με καταναλώσεις πιο ορθολογικές, λιγότερες βλάβες σε βάθος 10ετίας (ας ελπίσουμε) και θα χαίρομαι ένα πιο σύγχρονο αυτοκίνητο για τα επόμενα Χ χρόνια.

Εσύ είσαι στην B κατηγορία, επομένως οι αντίπαλοι σου είναι τα 208, Corsa και το Yaris που πουλάνε αυτήν την περίοδο. Εγώ 20Κ για Yaris και για ενα χρόνο αναμονή δεν θα έδινα, ούτε 24-25Κ για τα άλλα δύο καινούρια σε μια έκδοση με αρκετά γύρω γύρω(όπως και Fiesta) και θα πήγαινα μάλλον σε μια τίμια Mito, χωρίς να προσπαθήσω να βρω την τέλεια, όπως έκανα τότε, ανεβάζοντας το κόστος άσκοπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, alx91 είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ. Είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου Mito, μόνο εκδόσεις turbo (120hp,135hp,155hp). Θα ήθελα να μάθω σχετικά με τη αξιοπιστία του κάθε κινητήρα (tjet, multi-air). Eπίσης, αν κάποιος έχει εμπειρία με την κατανάλωση, στο περίπου, γιατί γνωρίζω το γνωστό ρητό πως "ό,τι πάει = καίει". Tι θα πρέπει να προσέξω και τι ευπάθειες ίσως έχουν οι κινητήρες αυτοί. Το άλλο σημαντικό, κατα την ταπεινή μου γνώμη ερώτημα, αφορά στο αν αξίζει αμαξι 10-12 χρόνων (με ό,τι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή λιγότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα κλπ) να αγοραστεί αυτήν την εποχή. Ναι, μου αρέσει το αμαξι και με αυτόν τον γνώμονα κινούμαι, αλλά θα ήθελα να ακούσω και γνώμες ατόμων που το έχουν στην κατοχή τους ή το είχαν μέχρι πρόσφατα. Η χρήση του θα ειναι περίπου 90% πόλη, η δουλειά μου είναι κοντα στο σπιτι μου, οπότε η χρήση θα είναι ελάχιστη σε αυτό το κομμάτι ( υπολογίζω 200χλμ το μήνα συνολικά, περίπου για αυτή τη διαδρομή), άρα το θέλω για βόλτα και άλλες κλασσικες διαδρομές όπως σουπερμαρκετ κλπ. Σας ευχαριστώ.

Μονο βενζινη ψαχνεις?

Γυρω στα 15κ παιρνεις και giulietta 1.6 diesel

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μονο βενζινη ψαχνεις?

Γυρω στα 15κ παιρνεις και giulietta 1.6 diesel

Mόνο βενζίνη. Η Giulietta ανεβαίνει σε τιμή και μέγεθος, κάτι το οποίο δε χρειάζομαι μιας και δεν έχω παιδιά, σκυλιά κλπ. (15Κ δε δίνω για μεταχειρισμένο, απο τη στιγμή που με άλλα 3-5Κ παίρνω καινούριο, δεν το βρισκω λογικό προσωπικά.)

23 λεπτά πριν, PerisPlatipodas είπε

Καλησπέρα. Ήμουν ένα βήμα από την αγορά Mito πριν περίπου 1μιση χρόνο. Έβλεπα εκδόσεις μέχρι 135hp, γιατί παραπάνω φοβήθηκα αρκετά την κατανάλωση.

Μετά από πολύ ψάξιμο είδα πως πλησίαζα τα 11-12Κ για κάτι που θα μου άρεσε και θα γούσταρα. Θυμήθηκα πως με +2Κ είχα πάρει ένα Fiesta το 2013 νέο, και σκέφτηκα πως αγοράζω το τότε «αυτοκίνητό» μου, στην ίδια σχεδόν τιμή, με χρήση άλλο ατόμου και φορτωμένο αρκετά χιλιόμετρα. Φυσικά άλλες εποχές, αλλά ψυχολογικά επηρεάστηκα. Έπειτα άρχισα να κοιτάω για Τζουλιέτες και οι τιμές ήταν ακόμη περισσότερο εξωφρενικές για μτχ. Έχει αυξηθεί η δημοτικότητά τους φαίνεται.

Τελικά για να μην τα πολυλογώ, πήρα τα λεφτά που θα έδινα για την Guilietta (20K περίπου), έβαλα ακόμη 10Κ (είχα αυτή τη δυνατότητα) και πήρα νέο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Την διαφορά των 10Κ θα την καλύψω σε ένα βαθμό με καταναλώσεις πιο ορθολογικές, λιγότερες βλάβες σε βάθος 10ετίας (ας ελπίσουμε) και θα χαίρομαι ένα πιο σύγχρονο αυτοκίνητο για τα επόμενα Χ χρόνια.

Εσύ είσαι στην B κατηγορία, επομένως οι αντίπαλοι σου είναι τα 208, Corsa και το Yaris που πουλάνε αυτήν την περίοδο. Εγώ 20Κ για Yaris και για ενα χρόνο αναμονή δεν θα έδινα, ούτε 24-25Κ για τα άλλα δύο καινούρια σε μια έκδοση με αρκετά γύρω γύρω(όπως και Fiesta) και θα πήγαινα μάλλον σε μια τίμια Mito, χωρίς να προσπαθήσω να βρω την τέλεια, όπως έκανα τότε, ανεβάζοντας το κόστος άσκοπα.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το σκεπτικό μου ειναι να κρατήσω το αμάξι 5-7 χρόνια περίπου και μετα να παω σε καινούριο, μάλλον ηλεκτρικό. Το μπάτζετ μου ειναι μαξ 11Κ. Επίσης, σκέφτομαι κι εγώ το ιδιο, οτι δεν υπάρχει περιπτωση να δώσω 25Κ, ακόμα κι αν μπορούσα για αυτήν την κατηγορία. Edit: Κι εγω, ρεαλιστικά, κοιτάζω τις εκδόσεις με τα 120-135, λόγω κατανάλωσης.

Επεξ/σία από alx91
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, alx91 είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το σκεπτικό μου ειναι να κρατήσω το αμάξι 5-7 χρόνια περίπου και μετα να παω σε καινούριο, μάλλον ηλεκτρικό. Το μπάτζετ μου ειναι μαξ 11Κ. Επίσης, σκέφτομαι κι εγώ το ιδιο, οτι δεν υπάρχει περιπτωση να δώσω 25Κ, ακόμα κι αν μπορούσα για αυτήν την κατηγορία.

Τότε προχώρα. Μόνο μην δώσεις και τα 11Κ στη μεταχειρισμένη Mito, κράτα τουλάχιστον 2Κ καβάτζα γιατί δεν ξέρεις τι θα προκύψει σε θέμα μαζέματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, PerisPlatipodas είπε

Τότε προχώρα. Μόνο μην δώσεις και τα 11Κ στη μεταχειρισμένη Mito, κράτα τουλάχιστον 2Κ καβάτζα γιατί δεν ξέρεις τι θα προκύψει σε θέμα μαζέματος.

Ναι, υπάρχουν περιπτώσεις και με λιγότερα απο 10Κ. Έχω ακουσει γενικα οτι ειναι αξιόπιστοι οι κινητήρες και γενικά τα Μito δεν έχουν βγάλει προβλήματα, απλώς ήθελα να το ακούσω ή μαλλον διαβάσω κι απο κάποιον κάτοχο ή πρώην κάτοχο του μοντέλου.

Επεξ/σία από alx91
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, alx91 είπε

15Κ δε δίνω για μεταχειρισμένο, απο τη στιγμή που με άλλα 3-5Κ παίρνω καινούριο, δεν το βρισκω λογικό προσωπικά.

Παίρνεις καινούργια Giulietta με 20Κ; Προφανώς και όχι.

Καταλαβαίνω πώς το λες, αλλά θα πρέπει να γίνεται και σύγκριση με το τι παίρνεις καινούργιο αν δώσεις 3-5Κ παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Παίρνεις καινούργια Giulietta με 20Κ; Προφανώς και όχι.

Καταλαβαίνω πώς το λες, αλλά θα πρέπει να γίνεται και σύγκριση με το τι παίρνεις καινούργιο αν δώσεις 3-5Κ παραπάνω.

Αναφέρομαι στην ίδια κατηγορία με Mito προφανώς, άρα και στα αντίστοιχα μοντέλα. Edit με λιγότερα από 20K παίρνεις το i20 1.0 100hp.

Επεξ/σία από alx91
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, alx91 είπε

Mόνο βενζίνη. Η Giulietta ανεβαίνει σε τιμή και μέγεθος, κάτι το οποίο δε χρειάζομαι μιας και δεν έχω παιδιά, σκυλιά κλπ. (15Κ δε δίνω για μεταχειρισμένο, απο τη στιγμή που με άλλα 3-5Κ παίρνω καινούριο, δεν το βρισκω λογικό προσωπικά.)

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το σκεπτικό μου ειναι να κρατήσω το αμάξι 5-7 χρόνια περίπου και μετα να παω σε καινούριο, μάλλον ηλεκτρικό. Το μπάτζετ μου ειναι μαξ 11Κ. Επίσης, σκέφτομαι κι εγώ το ιδιο, οτι δεν υπάρχει περιπτωση να δώσω 25Κ, ακόμα κι αν μπορούσα για αυτήν την κατηγορία. Edit: Κι εγω, ρεαλιστικά, κοιτάζω τις εκδόσεις με τα 120-135, λόγω κατανάλωσης.

Εγω θα επαιρνα κατι με εργοστασιακο υγραεριο τοτε σε αυτη τη κατηγορια. Δες το clio. Βγαινει 1.0 TCe LPG 100ps αν θυμαμαι καλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Εγω θα επαιρνα κατι με εργοστασιακο υγραεριο τοτε σε αυτη τη κατηγορια. Δες το clio. Βγαινει 1.0 TCe LPG 100ps αν θυμαμαι καλα

Καλά θα ήταν να διαβάζονται και τα προηγούμενα σχόλια, πριν γράψουμε το δικό μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, alx91 είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ. Είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου Mito, μόνο εκδόσεις turbo (120hp,135hp,155hp). Θα ήθελα να μάθω σχετικά με τη αξιοπιστία του κάθε κινητήρα (tjet, multi-air). Eπίσης, αν κάποιος έχει εμπειρία με την κατανάλωση, στο περίπου, γιατί γνωρίζω το γνωστό ρητό πως "ό,τι πάει = καίει". Tι θα πρέπει να προσέξω και τι ευπάθειες ίσως έχουν οι κινητήρες αυτοί. Το άλλο σημαντικό, κατα την ταπεινή μου γνώμη ερώτημα, αφορά στο αν αξίζει αμαξι 10-12 χρόνων (με ό,τι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή λιγότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα κλπ) να αγοραστεί αυτήν την εποχή. Ναι, μου αρέσει το αμαξι και με αυτόν τον γνώμονα κινούμαι, αλλά θα ήθελα να ακούσω και γνώμες ατόμων που το έχουν στην κατοχή τους ή το είχαν μέχρι πρόσφατα. Η χρήση του θα ειναι περίπου 90% πόλη, η δουλειά μου είναι κοντα στο σπιτι μου, οπότε η χρήση θα είναι ελάχιστη σε αυτό το κομμάτι ( υπολογίζω 200χλμ το μήνα συνολικά, περίπου για αυτή τη διαδρομή), άρα το θέλω για βόλτα και άλλες κλασσικες διαδρομές όπως σουπερμαρκετ κλπ. Σας ευχαριστώ.

Το 2016 είχα πάρει την 159 (τότε κοίταζα για giulietta 1.4 170ps πώς κατέληξα στην 159 μη με ρωτήσεις , την ερωτεύτηκα , :P ) , όταν είχα πάει για έλεγχο την giulietta στον Σφακιανάκη εκεί ο μηχανικός αφού τον ρώτησα για τυχόν προβλήματά μου είπε "πολλά θέματα με το multiair" κόστος κοντά στο 1000άρικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Το 2016 είχα πάρει την 159 (τότε κοίταζα για giulietta 1.4 170ps πώς κατέληξα στην 159 μη με ρωτήσεις , την ερωτεύτηκα , :P ) , όταν είχα πάει για έλεγχο την giulietta στον Σφακιανάκη εκεί ο μηχανικός αφού τον ρώτησα για τυχόν προβλήματά μου είπε "πολλά θέματα με το multiair" κόστος κοντά στο 1000άρικο.

Ευχαριστώ για την πληροφορία, θα την έχω στο νου μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, alx91 είπε

Ευχαριστώ για την πληροφορία, θα την έχω στο νου μου.

βασικά την μονάδα αλλάζεις περίπου κάθε 60κ χιλιόμετρα. Με τόσα λίγα χιλιόμετρα αν την αλλάξεις δεν θα έχεις θέμα θεωρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά το 2009 με κινητήρα tjet 155 HP . Αρχικά μέση κατανάλωση γύρω στο 9 (μέχρι να φύγει η κ@υλα). Με συνετή οδήγηση και καλή βενζίνη η κατανάλωση πέφτει γύρω στο 7,5 . Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι στην κυριολεξία σκυλί και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Και γενικότερα αυτή η έκδοση δεν έχει βγάλει προβλήματα (πλην κολώνας τιμονιού σε κάποιους)

Γνώμη μου είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό το παίρνεις, μόνο επειδή γουστάρεις την εμφάνιση του και θέλεις ένα σπορ μικρό (η απλά είσαι Alfisti)

Σήμερα όμως δεν θα το έπαιρνα, ειδικά αν η κύρια χρήση του θα είναι εντός πόλης.

Η giulieta είναι πολύ καλύτερη περίπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...