Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις 13/3 έκανα μια παραγγελία από το amazon.it με κόστος 196 ευρώ. Το έστειλαν με UPS και από τις 16/3 στο tracking μου βγάζει ότι το δέμα είναι κατεστραμμένο (damaged) και θα επιστραφεί στην Amazon.

Έκτοτε έχω επικοινωνήσει πολλές φορές με την Amazon (μέσω chat και email) και πάντα μου έλεγαν να περιμένω πρώτα να περάσουν 30 μέρες για να επιστραφεί το πακέτο σε αυτούς, να το ελέγξουν και να μου δώσουν refund. Κακώς κατ’ εμέ, καθώς θα πρέπει να μου κάνουν refund ό,τι κι αν γίνει με το πακέτο.

Τώρα που πέρασαν οι 30 ημέρες, μου λένε να επικοινωνήσω εγώ με τη UPS και να τους πω να στείλουν το πακέτο μου πίσω στην Amazon για να πάρω refund (!). Τους επεσήμανα πολλές φορές ότι δεν είναι δική μου δουλειά και ότι η UPS είναι δικός τους συνεργάτης. Τους τόνισα ότι εγώ έκανα συναλλαγή με το Amazon και ότι αυτοί επέλεξαν τη UPS για την αποστολή.

Παρόλα αυτά, με καλή θέληση επικοινώνησα με τη UPS μέσω twitter και τηλεφωνικά στα ελληνικά γραφεία τους. Και στις δύο επικοινωνίες μου είπαν ότι πρόκειται για ένα damage claim μεταξύ του Amazon και της UPS και ότι εγώ δεν εμπλέκομαι πουθενά. Μου πρότειναν να μιλήσω με τον αποστολέα (Amazon) για να πάρω refund (το αυτονόητο δηλαδή).

Το customer service της amazon.it δε δέχεται τίποτα από αυτά και επιμένουν ότι πρέπει να μιλήσω εγώ με τη UPS γιατί “το δέμα είναι δικό σας τώρα, εμείς το στείλαμε”. Οπότε παραμένω παγιδευμένος από την Amazon σε μια συναλλαγή που δε φρόντισαν να ολοκληρώσουν.

Άνοιξα ήδη dispute στο Online Dispute Resolution της Κομισιόν και μίλησα με τη Eurobank για αμφισβήτηση συναλλαγής της κάρτας (ακόμα δεν προχώρησα σε αυτό γιατί θα πρέπει να ακυρώσουν τη χρεωστική μου).

Ερωτήσεις:

  • Έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιο φίλο εδώ μέσα; Και αν ναι, πώς ξέμπλεξε;
  • Πιστεύετε ότι υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσα να κάνω και δεν έκανα;

Συμπέρασμα:

  • Ψωνίζω πολλά χρόνια από τα διάφορα ευρωπαϊκά Amazon. Το ιταλικό amazon είναι έτη φωτός πίσω σε εξυπηρέτηση από τα άλλα (πχ το γερμανικό) και παρουσιάζουν πολύ κακό πρόσωπο και ειρωνεία στις επικοινωνίες τους.

Side-story:

  • Πριν 2 χρόνια είχα παραγγείλει ένα drone από το amazon.it και μου έστειλαν μια λάμπα του ΙΚΕΑ αντ’ αυτού. Από τότε βιντεογραφώ κάθε unboxing πακέτου που μου έρχεται. Τώρα τραβάω τα μαλλιά μου που τους ξαναεμπιστεύτηκα.
Δημοσ.

Περίεργο... Εγώ είχα πάρει ένα XBOX το οποίο χάλασε στις πρώτες μέρες και μετά από επικοινωνία και μάλιστα ξημερώματα, μου έστειλαν άμεσα άλλο και μου είπαν απλά να στείλω το παλιό πίσω χωρίς να περιμένουν όμως πρώτα να το στείλω! Φυσικά αυτό έγινε πριν 2-3 χρόνια.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, panmitz είπε

για αμφισβήτηση συναλλαγής της κάρτας (ακόμα δεν προχώρησα σε αυτό γιατί θα πρέπει να ακυρώσουν τη χρεωστική μου)

???

Aπό πότε ισχύει αυτό?

Δημοσ.

Μήπως να ζητήσεις να μιλήσεις με κάποιον άλλον;

Τους λές δηλαδή πως δεν έχεις παραλάβει ακόμα μετά απο τόσες μέρες και σου λένε μα και μου;

Δεν σε ενδιαφέρει τι κάνει η Ups,  εσύ απλά δεν έχεις παραλάβει, μήπως έχουν καταλάβει πως τους έστειλες τίποτα πίσω;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sdikr είπε

Μήπως να ζητήσεις να μιλήσεις με κάποιον άλλον;

Τους λές δηλαδή πως δεν έχεις παραλάβει ακόμα μετά απο τόσες μέρες και σου λένε μα και μου;

Δεν σε ενδιαφέρει τι κάνει η Ups,  εσύ απλά δεν έχεις παραλάβει, μήπως έχουν καταλάβει πως τους έστειλες τίποτα πίσω;

Έχω μιλήσει με 6-7 διαφορετικούς ως τώρα. Και εξηγώ σε όλους την κατάσταση και βλέπουν κι αυτοί το ιστορικό στο σύστημα τους. Οι περισσότεροι μου απαντούν στο τέλος με το ίδιο μήνυμα κονσέρβα και ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι άλλο. 
 

2 ώρες πριν, Nabuko είπε

???

Aπό πότε ισχύει αυτό?

Δεν ξέρω.. Αυτό μου είπαν στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Eurobank. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Nabuko είπε

???

Aπό πότε ισχύει αυτό?

 

3 ώρες πριν, panmitz είπε

Δεν ξέρω.. Αυτό μου είπαν στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Eurobank. 

Δυστυχως, ενω η αμφισβητηση σε προστατευει και απο δικια σου αγορα, η διαδικασια περιλαμβανει παντα επανεκδοση νεας καρτας, δηλαδη σαν να σου την εκλεψαν/εκλεψαν τα στοιχεια. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Δυστυχως, ενω η αμφισβητηση σε προστατευει και απο δικια σου αγορα, η διαδικασια περιλαμβανει παντα επανεκδοση νεας καρτας, δηλαδη σαν να σου την εκλεψαν/εκλεψαν τα στοιχεια. 

Στη Eurobank ισχύει αυτό? Γιατί στην Εθνική, σε δικιά μου περίπτωση, δε συνέβη κάτι τέτοιο. 

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Στη Eurobank ισχύει αυτό? Γιατί στην Εθνική, σε δικιά μου περίπτωση, δε συνέβη κάτι τέτοιο. 

 

Να σου πω, δεν ξερω, ο,τι εχω διαβασει εδω μεσα. Τωρα, θα ελεγα οτι ολες οι τραπεζες θα επρεπε να εχουν την ιδια διαχειριση, μιας και οι καρτες δεν ειναι δικες τους. Ισως να δοκιμασει ξανα τηλ μηπως καταλαβε λαθος η υποστηριξη και μπορει να ακυρωθει μονο η συναλλαγη (αν αυτο εκανες εσυ)? 🤷‍♂️

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

και μπορει να ακυρωθει μονο η συναλλαγη (αν αυτο εκανες εσυ)? 🤷‍♂️

Ναι, αυτό έκανα. 

2 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

μηπως καταλαβε λαθος η υποστηριξη

Ή βρίσκουν τρόπους για να χρεώνουν 6ευρα στους πελάτες τους. 😉

 

  • Like 4
  • Λύση
Δημοσ.

Update: Επικοινώνησαν μαζί μου από ένα department (όχι Ιταλικό) του Amazon που ασχολείται με τα Online Dispute Resolutions. Μέσα σε μισή ημέρα επιλήφθηκαν του θέματος και μου έστειλαν refund. Οι Ιταλοί ακόμα περιμένουν τη UPS…

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panmitz είπε

Update: Επικοινώνησαν μαζί μου από ένα department (όχι Ιταλικό) του Amazon που ασχολείται με τα Online Dispute Resolutions. Μέσα σε μισή ημέρα επιλήφθηκαν του θέματος και μου έστειλαν refund. Οι Ιταλοί ακόμα περιμένουν τη UPS…

Τελος καλο ολα καλα μια χαρα

  • Like 1
Δημοσ.

Ίδια αντιμετώπιση είχα από γαλλικό Amazon με χαμένο πακέτο. Μετά από σχεδόν 2 μήνες που ήταν χαμένο, δέχτηκαν και μου έστειλαν αντικατάσταση το οποίο ήταν μεταχειρισμένο ενώ είχα πλήρωση για καινούργιο. 

 

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...