Προς το περιεχόμενο

Έρεύνα Naked μηχανής


Phoenix7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Με το πίσω φρένο σταματούσαν τα παλιά παπιά που όταν πάταγες μπροστινό σηκώνονταν!

Αν δεν έχει abs δυστυχώς πρεπει να σταματήσεις με το πίσω αλλιως θα κάνεις κουβέντα με την άσφαλτο Τετ α τετ 🤣🤣

16 λεπτά πριν, liopyr είπε

Ρε συ, πυροβολάς ατάκες μπάρμπα σε πασχαλινό τραπέζι, και το αστείο είναι πως ηλικιακά μάλλον εγώ είμαι ο μπάρμπας της υπόθεσης.

Έχει ένα δίκιο ο φίλος αλλά όπως είπα όταν το πηγαίνεις μια γρήγορη διαδρομή με καμία 10ρια καλά φρένα μετά το ταμπουρο δεν σταματάει με τίποτα

Όταν λέω με το πίσω για να μη  παρεξηγηθώ δεν εννοώ μόνο με το πίσω!

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Pa0ki είπε

Λίγο πολύ με κάλυψε ο @tasoe

Τί ύψος έχεις? Τα μηχανάκια που σκέφτεσαι τα έχεις δει από κοντά?

Γιατί αν είσαι 1,80 100 κιλά, κάποια μηχανάκια από αυτά που έβαλες (π.χ. ktm 390) ούτε καν να τα σκέφτεσαι.....για δεύτερο άτομο πάνω δεν το συζητώ, θα πιάσετε παιδί 🙃

1.75 είμαι, 70kg

Επεξ/σία από Phoenix7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο μπαρμαδοκουβέντα από το ότι τα σημερινά παπιά και σκουτερ είναι σκοτώστρες δεν νομίζω να υπάρχει μέχρι στιγμής.

Από την άλλη προσπερνάμε στο crypton x ότι έχει κανονικές αναρτήσεις αλλά το κάνει επικίνδυνο το πίσω ταμπούρο λες και θα μπορέσει να πάει όπως όπως λες;

ΟΚκκκκ, ότι πείτε

6 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Αν δεν έχει abs δυστυχώς πρεπει να σταματήσεις με το πίσω αλλιως θα κάνεις κουβέντα με την άσφαλτο Τετ α τετ 🤣🤣

Έχει ένα δίκιο ο φίλος αλλά όπως είπα όταν το πηγαίνεις μια γρήγορη διαδρομή με καμία 10ρια καλά φρένα μετά το ταμπουρο δεν σταματάει με τίποτα

Όταν λέω με το πίσω για να μη  παρεξηγηθώ δεν εννοώ μόνο με το πίσω!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Πιο μπαρμαδοκουβέντα από το ότι τα σημερινά παπιά και σκουτερ είναι σκοτώστρες δεν νομίζω να υπάρχει μέχρι στιγμής.

Από την άλλη προσπερνάμε στο crypton x ότι έχει κανονικές αναρτήσεις αλλά το κάνει επικίνδυνο το πίσω ταμπούρο λες και θα μπορέσει να πάει όπως όπως λες;

ΟΚκκκκ, ότι πείτε

 

Νομίζω το αντίθετο λέμε ότι τα σημερινά πάπια είναι ασφαλή σε σχέση με το παρελθόν.. επίσης ειπα οτι το κρυπτόν ήταν η  αλλαγή στην κατηγορία των παπιών που νιωθεις ασφαλής σε σχέση  με το παρελθόν  αλλά πλέον έχει πολύ καλύτερα σε στήσιμο.. φυσικά το ότι έχει κανονικές αναρτήσεις( λιγότερο καλή η πίσω) είναι  μια από τις αλλαγές που έχουν γίνει και ειναι πιο ασφαλή πλέον όσο για το ταμπουρο είπαμε έχει και την έκδοση μπρος πίσω δισκόφρενο.... δεν αρνουμε ότι είμαι μπάρμπας 🤣🤣

Επεξ/σία από Ducatista
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Daytona G125. 

Αν πας απευθείας σε 300cc είναι πολύ πιθανό να πέσεις γιατί τα χιλιόμετρα είναι ωραία. 

Είχα ξεκινήσει με σκούτερ 500cc και σαν άπειρος πήγα να πέσω με 120 στης γέφυρες της εθνικής εκεί που ενώνουν. 

Το πούλησα και πήρα 125cc...

Όταν με το καλό επιστρέψω θέλω ένα Triumph bonneville bobber. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Το μηχανάκι σταματάει με το πίσω φρένο

Δεν αντεξα.
Φιλε σε ικετευω,σβηστο αυτο.

Κανενα μα κανενα διτροχο δε σταματαει με το πισω φρενο,σε εκλιπαρω,μην γραφεις τετοια.

13 λεπτά πριν, Ducatista είπε

όσο για το ταμπουρο είπαμε έχει και την έκδοση μπρος πίσω δισκόφρενο

Το Χ δε βγηκε με πισω δισκοφρενο,εσυ εχεις δει κιτ πανω σε Χ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Δεν αντεξα.
Φιλε σε ικετευω,σβηστο αυτο.

Κανενα μα κανενα διτροχο δε σταματαει με το πισω φρενο,σε εκλιπαρω,μην γραφεις τετοια.

Το Χ δε βγηκε με πισω δισκοφρενο,εσυ εχεις δει κιτ πανω σε Χ.

Μίλησα για μηχανακι που δεν έχει  σωστό στήσιμο συγκεκριμένα για πάπια δεν έκανα αναφορά σε μηχανές που συμβαίνει το αντίθετο  τα πάπια με μπροστά δίσκο και χωρίς σοβαρή ανάρτηση όλα μα όλα έπεφταν  το κρυπτόν χ έβγαινε με μπρος πίσω δισκόφρενο απλα επειδη δεν ασχολούμαι δεν ξέρω τι έκδοση ήταν. (Κραταω μια πισινη γιατι οντως μπορει να ηταν μετατροπη απο την αντιπροσωπεια)..  και προφανώς όταν λέω με το πίσω δεν εννοώ μόνο με το πίσω αλλά με συνδυασμό που κυρίαρχο φρένο είναι το πίσω και όχι το μπρος μιας και εξήγησα πιο πάνω τους λόγους και μάλιστα  αναφερονουν συγκεκριμένα στα παλιά πάπια( να σημειώσω ότι το κρυπτόν σταματούσε μια χαρα με μπρος δίσκο και πίσω ταμπουρο αλλά αυτό είναι στα σχετικά καινούρια πάπια οπότε είναι εκτός του θέματος που ανεφερα)

Επεξ/σία από Ducatista
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Νομίζω το αντίθετο λέμε ότι τα σημερινά πάπια είναι ασφαλή σε σχέση με το παρελθόν.. επίσης ειπα οτι το κρυπτόν ήταν η  αλλαγή στην κατηγορία των παπιών που νιωθεις ασφαλής σε σχέση  με το παρελθόν  αλλά πλέον έχει πολύ καλύτερα σε στήσιμο.. φυσικά το ότι έχει κανονικές αναρτήσεις( λιγότερο καλή η πίσω) είναι  μια από τις αλλαγές που έχουν γίνει και ειναι πιο ασφαλή πλέον όσο για το ταμπουρο είπαμε έχει και την έκδοση μπρος πίσω δισκόφρενο.... δεν αρνουμε ότι είμαι μπάρμπας 🤣🤣

Επειδή υπερθεμάτισες σε άλλο σχόλιο σε πήρε η μπάλα . Στα δικά σου σχόλια λες ότι τα σύγχρονα παπο-σκούτερ είναι ασφαλή σε σχέση με τα παλιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Maurikycli είπε

Επειδή υπερθεμάτισες σε άλλο σχόλιο σε πήρε η μπάλα . Στα δικά σου σχόλια λες ότι τα σύγχρονα παπο-σκούτερ είναι ασφαλή σε σχέση με τα παλιά.

Ναι σωστα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Μίλησα για μηχανακι που δεν έχει  σωστό στήσιμο συγκεκριμένα για πάπια δεν έκανα αναφορά σε μηχανές που συμβαίνει το αντίθετο  τα πάπια με μπροστά δίσκο και χωρίς σοβαρή ανάρτηση όλα μα όλα έπεφταν  το κρυπτόν χ έβγαινε με μπρος πίσω δισκόφρενο απλα επειδη δεν ασχολούμαι δεν ξέρω τι έκδοση ήταν....  και προφανώς όταν λέω με το πίσω δεν εννοώ μόνο με το πίσω αλλά με συνδυασμό που κυρίαρχο φρένο είναι το πίσω και όχι το μπρος μιας και εξήγησα πιο πάνω τους λόγους

Όντως και με τα δύο σταματάς με διαφορετική ένταση στο καθένα αλλά όχι με περισσότερη στο πίσω 😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Όντως και με τα δύο σταματάς με διαφορετική ένταση στο καθένα αλλά όχι με περισσότερη στο πίσω 😕

Με κούτσουρο ανάρτηση μπροστά και  μικρό λάστιχο κάνεις δεν θέλει να πιέσει το μπροστινό παραπάνω... επίσης μιλάω για τα αμεσα φρενα και οχι προοδευτικά (αναφέρομαι ξανά στα παλιά παπια)

Επεξ/σία από Ducatista
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ducatista είπε

Με κούτσουρο ανάρτηση μπροστά και  μικρό λάστιχο κάνεις δεν θέλει να πιέσει το μπροστινό παραπάνω... (αναφέρομαι ξανά στα παλιά παπια)

Μόνο στα παλιά παπιά αυτό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ducatista είπε

το κρυπτόν χ έβγαινε με μπρος πίσω δισκόφρενο απλα επειδη δεν ασχολούμαι δεν ξέρω τι έκδοση ήταν

Δε βγηκε τετοιο μηχανακι,δυστυχως.

9 λεπτά πριν, Ducatista είπε

και προφανώς όταν λέω με το πίσω δεν εννοώ μόνο με το πίσω αλλά με συνδυασμό που κυρίαρχο φρένο είναι το πίσω και όχι το μπρος μιας και εξήγησα πιο πάνω τους λόγους και μάλιστα  αναφερονουν συγκεκριμένα στα παλιά πάπια

Δεν αναφερθηκες συγκεκριμενα στα παλια παπια ( θελω να πιστευω οτι εννοεις τυπου glx-mate ) οποτε καλο ειναι να ξεκαθαριζεις σε τι αναφερεσαι.

Επειδη ομως το glx βγηκε  με παρτιδα με "κοντρα" και σταματουσε κανονικα με το μπροστινο,καλο ειναι και παλι να ξεκαθαρισουμε οτι πλεον ολα τα μηχανακια σταματανε με κυριαρχο το μπροστινο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...