Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πάντως θεωρώ ότι καλό είναι το όχημα να έχει καλή τελική, όχι για να την πιάνεις συνέχεια, για το λόγο αν θες να κάνεις μια προσπέραση να μπορείς να την κάνει γρήγορα και εύκολα, επίσης αν έχει καλή τελική ταχύτητα θα έχει και καλή ταχύτητα ταξιδιού χωρίς να βογκά από κάτω ο κινητήρας και να κοντεύει να σπάσει.

Όλα τα Α2 μηχανάκια πιστεύω ότι είναι οκ για νέα μηχανή. έχω μια ιδιαίτερη προτίμηση σε δικύλινδρα αλλά δυστυχώς τα επώνυμα ξεφεύγουν... , kawasaki Ζ400 6900€ πανάκριβο (αν υπάρχει ακόμα Ελλάδα), YAMAHA MT-03 6.100€ (από 5300€ το 2021, 5600€ 2022) , QJmotor srv300 δεν είναι naked, VOGE 350AC, υπάρχει άλλο κάτω από 500cc ; δεν θυμάμαι.

Θα σου πρότεινα όταν κατασταλάξεις σε 2-3 μοντέλα να πας να κάνεις test drive ή έστω να καθίσεις πάνω τους, μπορεί να σε βοηθήσει πολύ στο να αποκλίσεις κάποια μοντέλα.

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 hour ago, sminitis said:

Φίλος με το ninja 250 στις λακκούβες κοπανουσανε τα @@ του και πονούσε

Ο φίλος μάλλον δεν πίεζε με τα πόδια. 

Δημοσ.

καλησπέρα αν θες ανετo ευκολοδήγητο  που θα ανεβεις πανω χωρις να σε τρομαξει και  φιλικο   τοτε  cb 500  κανε test drive βασικο............... η Μεγάλη διαφορα ειναι οτι ειναι δικύλινδρο 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Phoenix7 είπε

Δεν τα θέλω καθόλου φίλε μου , δεν μου αρέσουν, χίλιες φορές να πάρω 125cc naked και να πετάξω τα λεφτά μου παρά παπί και σκούτερ. Αλλά επειδή ξέρω ότι θα τα πετάξω στα 125cc για αυτό ψάχνω στα περίπου 300cc.

Θεωρώ δεν είμαι ο μόνος που θέλει να βγει στους δρόμους πρώτη φορά με ένα Naked μηχανάκι 300cc, έχω βρει και εδώ, και στο YouTube και σε Forums την ίδια συζήτηση πάρα πολλές φορές. Ξέρω τι γίνεται εκεί έξω, τα βλέπω και με το αμάξι, το θέμα είναι να το θες για την βόλτα σου και επειδή σου αρέσει η όλη φάση, δεν σκοπεύω να πλακωθώ σε γκάζια, ούτε με το αμάξι δεν το κάνω αυτό (που θα μπορούσα κιόλας, γιατί έχω ένα Opel Astra H GTC 1600cc). Είναι το τι ψάχνει ο καθένας να κάνει...

 

Δεν είσαι παράλογος. Σεβαστές οι επιθυμίες σου.

Επίσης δέχομαι ότι είσαι απόλυτα ώριμος και θα οδηγάς υπεύθυνα και αμυντικά.

ΑΛΛΑ

Το να πας κατευθείαν σε οποιοδήποτε μοτό άνω των 150-200 κυβικών δεν το βρίσκω συνετό τόσο από οικονομικής άποψης όσο και για τη σωματική σου ακεραιότητα. 

Πολλοί που ξεκίνησαν πιστιρικάδες στα 16 με παπί κάποια στιγμή κοντα στα 30 εγκατέλειψαν γιατί τους πέρασε η κάψα έχοντας καβαλήσει πρώτα μεγαλύτερες μοτο. Συνέχισαν αυτοί που δεν μπορούσαν να έχουν αυτοκίνητο ή αυτοι που το είχαν στο αίμα τους. Στο μεταξύ είχαν "ψηθεί" στο θέμα γιατί η μοτοσυκλέτα είναι άλλος κόσμος. Έναν ξέρω που πήρε κατευθείαν σχετικά μεγάλη μοτό με την πρώτη κοντά στα 30 και συνεχίζει όντας κοντά στα 50. Όμως ο συγκεκριμένος είναι απίστευτος γάτος γενικώς. 

Έχεις μια εντελώς θεωρητική εικόνα για τις μοτό και μπορεί να νομίζεις ότι σου αρέσουν ενώ τελικά μπορεί να ξενερώσεις στο 6άμηνο. Από αυτή την άποψη θα έχεις "πετάξει" ένα σημαντικό ποσόν.

Ως προς τις ικανότητες καβαλήματος πρέπει να εξοικειωθείς με την αίσθηση της μάζας της μοτό. Άλλο να ακούς για το γυροσκοπικό φαινόμενο και άλλο να το ζεις.  Επίσης η αίσθηση του χρόνου είναι εντελώς διαφορετική και πρέπει να αντιδράς ακαριαία και πετυχημένα γιατί δεν υπάρχει μαξιλαράκι για αστοχίες.  Αυτό απαιτεί δύο συνθήκες: και να "το έχεις"  και με την εμπειρία. Δεν εννοώ για περιπτώσεις ακραίες αλλά για καθημερινές καταστάσεις.

Εύχομαι να είσαι η εξαίρεση που ανέφερα.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί πολλοί (και σε άλλα παρόμοια thread) προτείνετε σε κάποιον να πάρει παπί ή σκούτερ σαν πρώτο μηχανάκι.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι να πάρει κάποιος παπί (χαμηλό κόστος κυκλοφορίας και συντήρησης) ή σκούτερ (χώροι, άνετη θέση κλπ), η ασφάλεια δεν είναι ένας από τους λόγους που πρέπει να διαλέξει κάποιος τέτοιο μηχανάκι. Για την ακρίβεια το αντίθετο ακριβώς ισχύει, τα παπιά και τα μικρά σκούτερ είναι σκοτώστρες, δεν έχουν επαρκή φρένα, αναρτήσεις, κρατήματα, φώτα, σε βλέπουν λιγότερο, βλέπεις λιγότερα, και εν πάση περιπτώσει, μέσα στην πόλη είτε μηχανή έχεις είτε παπί με τα ίδια χιλιόμετρα κινείσαι.

Σε ταξίδι δεν χρειάζεται καν να αναφέρω τι είναι ασφαλέστερο.

 

Τώρα τι να πω, αν κάποιος κατεβαίνει με 200 την Συγγρού, είναι επικίνδυνος και με καρότσι σούπερ μάρκετ, καλό είναι να μην οδηγάει τίποτα και να του πάρουν ένα playstation.

  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ.

για αρχή θα πω κι εγώ, έχε στον προϋπολογισμό σου κράνος, γάντια και μπουφάν και μετά πήγαινε σε όποιο μικρομεσαίο μηχανάκι θές. Αν έχεις στο μυαλό σου οτι είσαι καινούριος και προσέχεις, θα μάθεις και θα πας μια χαρά. Οι περισσότεροι ναι ξεκινήσαμε με παπί, αλλα αμα μας έδινε κανένας κανένα ttr δε θα λέγαμε όχι! 

Όσον αφορά τα μηχανάκια, το yamaha κι εγώ θα προτείνω απο αυτά που έχεις, αλλά θα σου έλεγα να δείς και κανένα πιο μεγάλο που στην αρχή να το πάρεις συμβατό με Α2 και μετά αν θες το ανοίγεις πλήρως (futureproofing). Για μένα πολύ ωραίο για πόλη και χαλαρές βόλτες είναι το W800. Ούτε 50 αλόγατα δε βγάζει και μπορείς να το πάρεις και για Α2 δίπλωμα. Επίσης το trident που έχει και ένας φίλος, πολύ εύκολο μηχανάκι και αυτό. 

Γενικά όπως είπαν και οι πιο πάνω, αν είναι να τρέχεις και να μη προσέχεις, και με παπί και με gsxr την ίδια μοίρα θα έχεις. Σεβασμός στο μηχάνημα και τους κανόνες και θα είσαι μια χαρά. Καλά χιλιόμετρα!

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, liopyr είπε

Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί πολλοί (και σε άλλα παρόμοια thread) προτείνετε σε κάποιον να πάρει παπί ή σκούτερ σαν πρώτο μηχανάκι.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι να πάρει κάποιος παπί (χαμηλό κόστος κυκλοφορίας και συντήρησης) ή σκούτερ (χώροι, άνετη θέση κλπ), η ασφάλεια δεν είναι ένας από τους λόγους που πρέπει να διαλέξει κάποιος τέτοιο μηχανάκι. Για την ακρίβεια το αντίθετο ακριβώς ισχύει, τα παπιά και τα μικρά σκούτερ είναι σκοτώστρες, δεν έχουν επαρκή φρένα, αναρτήσεις, κρατήματα, φώτα, σε βλέπουν λιγότερο, βλέπεις λιγότερα, και εν πάση περιπτώσει, μέσα στην πόλη είτε μηχανή έχεις είτε παπί με τα ίδια χιλιόμετρα κινείσαι.

Σε ταξίδι δεν χρειάζεται καν να αναφέρω τι είναι ασφαλέστερο.

 

Τώρα τι να πω, αν κάποιος κατεβαίνει με 200 την Συγγρού, είναι επικίνδυνος και με καρότσι σούπερ μάρκετ, καλό είναι να μην οδηγάει τίποτα και να του πάρουν ένα playstation.

Παντως τα τελευταία μοντέλα πάπια και σκούτερ φρένα αναρτήσεις δεν είναι οτι θυμόμαστε.. πλέον τα πάπια είναι πιο πολύ μηχανάκια 250 σε στήσιμο και τα μεγάλα σκούτερ το ίδιο και φυσικά όλα έχουν abs κλπ πάπια κούτσουρα που ανεβαίνες πάνω και αλλου ήταν το κορμι σου και αλλού το μηχανακι δεν υπάρχουν πλέον...πάντως ναι εγώ είμαι της άποψης να παρει κάτι μεγαλύτερο γιατί όλα είναι καλύτερα...

  • Like 1
Δημοσ.

Εξήγησα την αποψή μου απορώ που απορείτε.

Επίσης ο νόμος διαχρονικά έβαζε περιορισμούς ανάλογα με την ηλικία και την εμπειρία στα μεγέθη των μοτό.

Στα αυτοκίνητα δεν υπάρχει.

Αυτό κάτι λέει.

Δημοσ.

Λίγο πολύ με κάλυψε ο @tasoe

Τί ύψος έχεις? Τα μηχανάκια που σκέφτεσαι τα έχεις δει από κοντά?

Γιατί αν είσαι 1,80 100 κιλά, κάποια μηχανάκια από αυτά που έβαλες (π.χ. ktm 390) ούτε καν να τα σκέφτεσαι.....για δεύτερο άτομο πάνω δεν το συζητώ, θα πιάσετε παιδί 🙃

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, Ducatista said:

Παντως τα τελευταία μοντέλα πάπια και σκούτερ φρένα αναρτήσεις δεν είναι οτι θυμόμαστε.. πλέον τα πάπια είναι πιο πολύ μηχανάκια 250 σε στήσιμο και τα μεγάλα σκούτερ το ίδιο και φυσικά όλα έχουν abs κλπ πάπια κούτσουρα που ανεβαίνες πάνω και αλλου ήταν το κορμι σου και αλλού το μηχανακι δεν υπάρχουν πλέον...πάντως ναι εγώ είμαι της άποψης να παρει κάτι μεγαλύτερο γιατί όλα είναι καλύτερα...

 

Κάποια έχουν βελτιωθεί πράγματι τα τελευταία χρόνια. Από την άλλη βλέπεις ένα από τα πιο δημοφιλή παπιά που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια (crypton x) με ταμπούρο πίσω και μια απελπισία σε πιάνει όσο να'ναι.

Επίσης, όπως είναι λογικό, παράλληλα με τα μικρά μηχανάκια έχουν βελτιωθεί και οι μηχανές, οπότε το χάσμα εξακολουθεί να υφίσταται.

  • Confused 1
Δημοσ.

Η δική μου άποψη θα ήταν να πάρεις όποιο σου αρέσει στο μάτι και θα χαίρεσαι να κάνεις βόλτες με αυτό, ασχέτως κυβικά και άλογα. Συνήθως είναι λίγο το άγχος της πρώτης μηχανής που σκέφτεσαι να πάρεις κάτι "μικρό" (φυσικά μιλάω για τα δεδομένα τα δικά σου, που είσαι ήδη κάποια χρόνια οδηγός και 30+χρονών).

Υπάρχουν πολλά μηχανάκια μεταχειρισμένα στα 3,4κ ευρώ που είναι και ποιοτικά μοντέλα και θα καλύπτουν τις ανάγκες σου τώρα και λίγο στο άμεσο μέλλον. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liopyr είπε

 

Κάποια έχουν βελτιωθεί πράγματι τα τελευταία χρόνια. Από την άλλη βλέπεις ένα από τα πιο δημοφιλή παπιά που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια (crypton x) με ταμπούρο πίσω και μια απελπισία σε πιάνει όσο να'ναι.

Επίσης, όπως είναι λογικό, παράλληλα με τα μικρά μηχανάκια έχουν βελτιωθεί και οι μηχανές, οπότε το χάσμα εξακολουθεί να υφίσταται.

Το κρυπτόν ειναι πλέον παλιό αλλά και παλι έχει την επιλογή μπρος πίσω δισκόφρενο φυσικά και το χάσμα υπάρχει και πάντα θα υπάρχει απλά πλέον μπορούμε να πούμε ότι ένα παπί είναι ασφαλές και όχι ότι ξέραμε... γιατί πριν το κρυπτόν που ας πούμε ήταν η αλλαγή της κατηγορίας ήταν κινούμενος χάρος τα πάπια..  ( τωρα που το σκέφτομαι σαν πολλά δεν ξέρω για πάπια για μια κατηγορία που δεν την γούσταρα ποτε! 🤣🤣)

Μόλις τώρα, Maurikycli είπε

Το ταμπούρο πίσω είναι σωτήριο για τους άπειρους αν δεν υπάρχει abs

Αυτο με 80+ χιλιόμετρα ούτε να το σκεφτείς! Το μηχανάκι σταματάει με το πίσω φρένο αρα με το ταμπουρο δεν.... ειδικά αν το πιέσεις σε καμία διαδρομή λίγο παραπάνω μετά σταματάς σαν τους φλιντστοουνς!

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
2 minutes ago, Maurikycli said:

Το ταμπούρο πίσω είναι σωτήριο για τους άπειρους αν δεν υπάρχει abs

Ρε συ, πυροβολάς ατάκες μπάρμπα σε πασχαλινό τραπέζι, και το αστείο είναι πως ηλικιακά μάλλον εγώ είμαι ο μπάρμπας της υπόθεσης.

  • Like 2
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...