Morosana Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Με το παλιό καθεστώς σίγουρα δεν μπορούσε. Λογικα με τις καινούργιες ιστορικές ότι ισχύει για τις κανονικές πινακίδες θα ισχύει και για αυτές, η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι στα τέλη, το ΚΤΕΟ ανα έτος και στα τεκμήρια. Επιπλέον μπορούν να μπαίνουν ελεύθερα στο δακτύλιο κάθε μέρα. Βέβαια ακόμα το μέτρο είναι στην αρχή όποτε ένα τηλέφωνο είτε στη λέσχη που στο χαρακτήρισε ή στο υπουργείο(αν βρεις ενημερωμένο υπάλληλο) είναι το καλύτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IliasTsolis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, Morosana είπε Με το παλιό καθεστώς σίγουρα δεν μπορούσε. Λογικα με τις καινούργιες ιστορικές ότι ισχύει για τις κανονικές πινακίδες θα ισχύει και για αυτές, η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι στα τέλη, το ΚΤΕΟ ανα έτος και στα τεκμήρια. Επιπλέον μπορούν να μπαίνουν ελεύθερα στο δακτύλιο κάθε μέρα. Βέβαια ακόμα το μέτρο είναι στην αρχή όποτε ένα τηλέφωνο είτε στη λέσχη που στο χαρακτήρισε ή στο υπουργείο(αν βρεις ενημερωμένο υπάλληλο) είναι το καλύτερο. Ευχαριστω πολυ φιλε μου να εισαι καλα !!! Και μια αλλη ερωτηση αυτοκινητο με ΑΜ (αγροτικο μηχανημα ) πινακιδες 30ετιας μπορει να βγαλει πινακιδες ιστορικες κρατικες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 13 λεπτά πριν, IliasTsolis είπε Ευχαριστω πολυ φιλε μου να εισαι καλα !!! Και μια αλλη ερωτηση αυτοκινητο με ΑΜ (αγροτικο μηχανημα ) πινακιδες 30ετιας μπορει να βγαλει πινακιδες ιστορικες κρατικες? Αυτό δυστυχως δεν το γνωρίζω αλλά η λέσχη μπορεί να σου απαντήσει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanoslin Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Στις 17/4/2023 στις 9:42 ΜΜ, Morosana είπε Λόγω παλαιοτητας το όχημα μπορεί μόνο να εκτελωνιστεί σαν ιστορικό και δεν υπάρχει κάποιο τέλος, κυβικά, αξία αγοράς κτλ δεν παίζουν κανένα ρόλο. Το μόνο που θα πληρώσεις είναι η αμοιβή του εκτελωνιστή και δυο βεβαιώσεις από φιλπα η ομαε (πραγματογνωμοσύνη και βεβαίωση ιστορικού) με ένα κόστος 100-150 ανάλογα τη λέσχη. Υπολόγισε ότι η ιστορία αυτή θα σου βγει γύρω στα 400-500€. Στη συνέχεια για πινακίδες θα χρειαστεί να πληρώσεις μια από τις δυο λέσχες που πλέον έχουν δικαίωμα έκδοσης ΠΚΙΟ 100€ για να σου εκδώσουν κάρτα Fiva ή FIA και πιστοποιητικό συμμόρφωσης που είναι προαπαιτούμενο για κρατικές ιστορικές και μετά ΚΤΕΟ και υπουργείο για κρατικές ιστορικές σύμφωνα με την τροπολογία που ψηφίστηκε στις 12/04. Προσοχή αν σου πουν για πινακίδες ΕΛΠΑ μην το κανεις γιατί πλέον δεν εχει δικαίωμα έκδοσης. Καλησπέρα σας, είστε εκτελωνιστης; Μπορώ να σας καλέσω που έχω κάποιες απορίες με το θέμα; Ευχαριστώ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 58 minutes ago, Thanoslin said: Καλησπέρα σας, είστε εκτελωνιστης; Μπορώ να σας καλέσω που έχω κάποιες απορίες με το θέμα; Ευχαριστώ.. Εφοπλιστής είναι ο άνθρωπος, τι εκτελωνιστής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, Thanoslin είπε Καλησπέρα σας, είστε εκτελωνιστης; Μπορώ να σας καλέσω που έχω κάποιες απορίες με το θέμα; Ευχαριστώ.. Δεν είμαι εκτελωνιστής αλλά έχω εισάγει αρκετά ιστορικά άνω των 30 ετών. Αν μπορώ να σε βοηθήσω φυσικά. 43 λεπτά πριν, tzotzo είπε Εφοπλιστής είναι ο άνθρωπος, τι εκτελωνιστής. Μακάρι αλλά καμία σχέση, είμαι στο χώρο της ναυτιλίας έχω συναναστροφές με αρκετούς και μερικές συγγένειες αλλά δυστυχώς δεν έχω βαπόρια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου σαν ιστορικό μπορεί να εισαχθεί το αυτοκίνητο προφανώς (οτιδήποτε άλλο θα ήταν άκρος παράλογο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimik0 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Καλησπερα σας - εχω μια γρηγορη ερωτηση σχετικα με τον (οχι τοσο πια) καινουριο νομο για εισαγωγη ιστορικων - ισχυει κ για αυτοκινητα 30+ ετων απο το Ηνωμενο Βασιλειο ή ειναι αποκλειστικα για αυτοκινητα απο ΕΕ? Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Γίνεται κανονικά εισαγωγή και από τρίτες χώρες μόνο που είναι λίγο ακριβότερα από ΕΕ που είναι δωρεάν. Τι καλό έχεις βρει; 40 λεπτά πριν, dimik0 είπε Καλησπερα σας - εχω μια γρηγορη ερωτηση σχετικα με τον (οχι τοσο πια) καινουριο νομο για εισαγωγη ιστορικων - ισχυει κ για αυτοκινητα 30+ ετων απο το Ηνωμενο Βασιλειο ή ειναι αποκλειστικα για αυτοκινητα απο ΕΕ? Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimik0 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 12 ώρες πριν, Morosana είπε Γίνεται κανονικά εισαγωγή και από τρίτες χώρες μόνο που είναι λίγο ακριβότερα από ΕΕ που είναι δωρεάν. Τι καλό έχεις βρει; Καλημερα κ ευχαριστω για την απαντηση - δεν ειναι το τι εχω βρει ακριβως! Εχω μεγαλωσει Αγγλια κ απλα (κατ'εμε παντα!) οι τιμες για καποια αυτοκινητα ειναι καλυτερες! Ειμαι στη φαση που εχω βαλει στην ακρη ενα budget κ ψαχνω μεταξυ διαφορα ενδιαφερον BMW/Porsche/Mercedes των 80's/90's - η μεγαλυτερη διαφορα για μενα μεταξυ την αγορα του ΗΒ κ τις ΕΕ ειναι πως εχω φιλους στην Αγγλια που θα μπορουσαν να βοηθησουν με τα αρχικα logistics (πχ απλα να πανε να δουνε ενα συγκεκριμενο αμαξι, ενα αρχικο βασικο ελεχγο κλπ), σαν Βρετανος (εχω διπλη υπηκοοτητα) θα μπορουσα να το μεταβιβασω και να το ασφαλισω ανετα χωρις χαρτουρα/τελωνεια κλπ εκει. Δεξιοτιμονο δε με τρομαζει αν κ εκει εχουν μαζεψει τοσα αριστεροτιμονα απο εκεινη την εποχη (πολλες εισαγωγες απο Γερμανια τα 80/90 λογο δυνατης λιρας τοτε, εφερνες κατι με 2/3 του κοστους κ ας ηταν αριστεροτιμονο) - επισης, υπαρχουν κ αυτοκινητα που απλα δεν θα βρεις στην ΕΕ (πχ τα θηρια της TVR!). Οταν λες πως ειναι "λιγο" ακριβοτερα απο το να τα φερεις απο ΕΕ, ποσο ακριβως? Παμε απο το περιπου χιλιαρικο (κ πολλα ισως λεω) για αυτοκινητα απο ΕΕ σε ποσα που θα αναιρουσε οποιοδηποτε κερδος απο την αρχικη τιμη πωλησης? Ευχαριστω κα παλι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Πάνε χρόνια που έφερα από Ελβετία και δεν θυμάμαι τιμή πάντως ήταν κοντά στο 1000αρικο μπορεί και κάτι παραπάνω με αμοιβές εκτελωνιστή και χαρτιά από λέσχη αλλά τίποτα το τρομακτικό. Από ΕΕ είναι εντελώς δωρεάν και έχεις μόνο αμοιβή εκτελωνιστή και πιστοποιητικό χαρακτηρισμού από τις αναγνωρισμένες λέσχες. Η καλύτερη λύση είναι να βρεις LHD εκεί που τα δίνουν αρκετά χαμηλότερα από την υπόλοιπη Ευρώπη αλλά θέλει καλό έλεγχο στο σασί. Μεταφορικά από UK υπολόγιζε γύρω στα 2500 με 2700 την αυτοκινητάμαξα. Για merc 80s 90s σίγουρα θα βρεις αρκετά ενώ για αερόψυκτο 911 θέλει πολύ καλό έλεγχο γιατί το φθηνό μπορεί στο τέλος να σου βγει πολύ ακριβότερο μιας και οι specialist και εκεί και εδώ κοστίζουν αρκετά. Τα 3.2 με G50 σασμάν έχουν αρχίσει και ανεβαίνουν πάρα πολύ όπως και τα sc 3.0 που κάποτε τα χάριζαν. Στη θέση σου θα έψαχνα και για 2.7 s που θα αφήσει και περιθώριο για μελλοντικό κέρδος. 1 ώρα πριν, dimik0 είπε Καλημερα κ ευχαριστω για την απαντηση - δεν ειναι το τι εχω βρει ακριβως! Εχω μεγαλωσει Αγγλια κ απλα (κατ'εμε παντα!) οι τιμες για καποια αυτοκινητα ειναι καλυτερες! Ειμαι στη φαση που εχω βαλει στην ακρη ενα budget κ ψαχνω μεταξυ διαφορα ενδιαφερον BMW/Porsche/Mercedes των 80's/90's - η μεγαλυτερη διαφορα για μενα μεταξυ την αγορα του ΗΒ κ τις ΕΕ ειναι πως εχω φιλους στην Αγγλια που θα μπορουσαν να βοηθησουν με τα αρχικα logistics (πχ απλα να πανε να δουνε ενα συγκεκριμενο αμαξι, ενα αρχικο βασικο ελεχγο κλπ), σαν Βρετανος (εχω διπλη υπηκοοτητα) θα μπορουσα να το μεταβιβασω και να το ασφαλισω ανετα χωρις χαρτουρα/τελωνεια κλπ εκει. Δεξιοτιμονο δε με τρομαζει αν κ εκει εχουν μαζεψει τοσα αριστεροτιμονα απο εκεινη την εποχη (πολλες εισαγωγες απο Γερμανια τα 80/90 λογο δυνατης λιρας τοτε, εφερνες κατι με 2/3 του κοστους κ ας ηταν αριστεροτιμονο) - επισης, υπαρχουν κ αυτοκινητα που απλα δεν θα βρεις στην ΕΕ (πχ τα θηρια της TVR!). Οταν λες πως ειναι "λιγο" ακριβοτερα απο το να τα φερεις απο ΕΕ, ποσο ακριβως? Παμε απο το περιπου χιλιαρικο (κ πολλα ισως λεω) για αυτοκινητα απο ΕΕ σε ποσα που θα αναιρουσε οποιοδηποτε κερδος απο την αρχικη τιμη πωλησης? Ευχαριστω κα παλι! Ότι άλλο χρειαστείς για αερόψυκτο στείλε μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimik0 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 42 λεπτά πριν, Morosana είπε Πάνε χρόνια που έφερα από Ελβετία και δεν θυμάμαι τιμή πάντως ήταν κοντά στο 1000αρικο μπορεί και κάτι παραπάνω με αμοιβές εκτελωνιστή και χαρτιά από λέσχη αλλά τίποτα το τρομακτικό. Από ΕΕ είναι εντελώς δωρεάν και έχεις μόνο αμοιβή εκτελωνιστή και πιστοποιητικό χαρακτηρισμού από τις αναγνωρισμένες λέσχες. Η καλύτερη λύση είναι να βρεις LHD εκεί που τα δίνουν αρκετά χαμηλότερα από την υπόλοιπη Ευρώπη αλλά θέλει καλό έλεγχο στο σασί. Μεταφορικά από UK υπολόγιζε γύρω στα 2500 με 2700 την αυτοκινητάμαξα. Για merc 80s 90s σίγουρα θα βρεις αρκετά ενώ για αερόψυκτο 911 θέλει πολύ καλό έλεγχο γιατί το φθηνό μπορεί στο τέλος να σου βγει πολύ ακριβότερο μιας και οι specialist και εκεί και εδώ κοστίζουν αρκετά. Τα 3.2 με G50 σασμάν έχουν αρχίσει και ανεβαίνουν πάρα πολύ όπως και τα sc 3.0 που κάποτε τα χάριζαν. Στη θέση σου θα έψαχνα και για 2.7 s που θα αφήσει και περιθώριο για μελλοντικό κέρδος. Ότι άλλο χρειαστείς για αερόψυκτο στείλε μου Το budget που ανέφερα θα επίτρεπε αγορά αεροψυκτου 911 πριν καμία δεκαπενταριά χρόνια! Σήμερα αγοράζει 928 που είναι αγαπημένο, ιδιαίτερα το GTS, από μικρός τα χάζευα κ είχα την ευκαιρία σαν πιτσιρικάς να κάνω βόλτες με τέτοια. Αυτό αν κ θέλει προσοχή στην αγορά κ έλεγχο εκτενέστατο. Έχω επαφές εκεί κ θα μου ήταν πολύ πιο εύκολο. Η 911 είναι από άλλο πλανήτη…one day που λένε κ στο χωριό μου (αλλά δεν θα ήθελα να πάω πιο πίσω απο μια 3.0SC με τον ισχυρότερο κινητήρα εκτός της Carrera 3.0 του 76-77) αλλά οι τιμές είναι απίθανες τώρα κ όπως σωστά είπες με πολλά σαπακια να κυκλοφορούν. BMW λατρεία είναι η 6-άρα κ Ε31 8-άρα (θελω να οδηγήσω V12 πριν τα απαγορεύσουν έστω κ τέτοιο!). Μήπως έχεις κάποιον εκτελωνιστή με τον οποίο θα μπορούσα να μιλήσω; Ένα τελευταίο…ιδανικά οποίο αμάξι έφερνα θα ήθελα να το φέρω πίσω οδικός, έτσι γλιτώνω εκείνα τα μεταφορικά αν κ το ίδιο ενδέχεται να έδινα δε βενζίνη! καλη σου μέρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Έχω αλλάξει τα πάντα από αερόψυκτες εκτός από 901 2.0 και το μεγαλύτερο έγκλημα που έχω κάνει στη ζωή μου είναι ότι δεν έδωσα το 2011 70 χιλιάρικα γιατί τα θεωρούσαν πολλά για γνήσια 2.7 rs, τώρα θα είχα τουλάχιστον δεκαπλασιάσει τα χρήματα αυτά. Αν ψάξεις σε μικρά auction houses πχ historics κατά καιρούς βγαίνουν μερικές αερόψυκτες no reserve σε πολύ καλές τιμές. Έχω εκτελωνιστή θα σου στείλω μετά τα στοιχεία του με μήνυμα. Roadtrip με κλασσικό είναι εμπειρία ζωής ( έχω κάνει αρκετά roadtrip και regularity) αλλά δεν θα ρισκάρει να το κανω με αμάξι που μόλις αγόρασα και δεν το ξέρω, φαντάσου πχ να σου βγάλει μια βλάβη πχ στο Βέλγιο 34 λεπτά πριν, dimik0 είπε Το budget που ανέφερα θα επίτρεπε αγορά αεροψυκτου 911 πριν καμία δεκαπενταριά χρόνια! Σήμερα αγοράζει 928 που είναι αγαπημένο, ιδιαίτερα το GTS, από μικρός τα χάζευα κ είχα την ευκαιρία σαν πιτσιρικάς να κάνω βόλτες με τέτοια. Αυτό αν κ θέλει προσοχή στην αγορά κ έλεγχο εκτενέστατο. Έχω επαφές εκεί κ θα μου ήταν πολύ πιο εύκολο. Η 911 είναι από άλλο πλανήτη…one day που λένε κ στο χωριό μου (αλλά δεν θα ήθελα να πάω πιο πίσω απο μια 3.0SC με τον ισχυρότερο κινητήρα εκτός της Carrera 3.0 του 76-77) αλλά οι τιμές είναι απίθανες τώρα κ όπως σωστά είπες με πολλά σαπακια να κυκλοφορούν. BMW λατρεία είναι η 6-άρα κ Ε31 8-άρα (θελω να οδηγήσω V12 πριν τα απαγορεύσουν έστω κ τέτοιο!). Μήπως έχεις κάποιον εκτελωνιστή με τον οποίο θα μπορούσα να μιλήσω; Ένα τελευταίο…ιδανικά οποίο αμάξι έφερνα θα ήθελα να το φέρω πίσω οδικός, έτσι γλιτώνω εκείνα τα μεταφορικά αν κ το ίδιο ενδέχεται να έδινα δε βενζίνη! καλη σου μέρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oneiro911 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Στις 16/10/2024 στις 10:55 ΠΜ, Morosana είπε Πάνε χρόνια που έφερα από Ελβετία και δεν θυμάμαι τιμή πάντως ήταν κοντά στο 1000αρικο μπορεί και κάτι παραπάνω με αμοιβές εκτελωνιστή και χαρτιά από λέσχη αλλά τίποτα το τρομακτικό. Από ΕΕ είναι εντελώς δωρεάν και έχεις μόνο αμοιβή εκτελωνιστή και πιστοποιητικό χαρακτηρισμού από τις αναγνωρισμένες λέσχες. Η καλύτερη λύση είναι να βρεις LHD εκεί που τα δίνουν αρκετά χαμηλότερα από την υπόλοιπη Ευρώπη αλλά θέλει καλό έλεγχο στο σασί. Μεταφορικά από UK υπολόγιζε γύρω στα 2500 με 2700 την αυτοκινητάμαξα. Για merc 80s 90s σίγουρα θα βρεις αρκετά ενώ για αερόψυκτο 911 θέλει πολύ καλό έλεγχο γιατί το φθηνό μπορεί στο τέλος να σου βγει πολύ ακριβότερο μιας και οι specialist και εκεί και εδώ κοστίζουν αρκετά. Τα 3.2 με G50 σασμάν έχουν αρχίσει και ανεβαίνουν πάρα πολύ όπως και τα sc 3.0 που κάποτε τα χάριζαν. Στη θέση σου θα έψαχνα και για 2.7 s που θα αφήσει και περιθώριο για μελλοντικό κέρδος. Ότι άλλο χρειαστείς για αερόψυκτο στείλε μου Καλησπέρα σας, Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες σε αυτό το thread. Κοίταζα να δω για εκτελωνισμό παλαιού αυτοκινήτου και έπεσα πάνω στον διάλογο σας αυτό για εισαγωγή ιστορικών. Προς το παρόν δεν έχω ακόμα κάποιο παλαιό αυτοκίνητο αλλά το όνειρο είναι (και κοιτάζω κάπως φιλολογικά) για κάποιο posrsche 911 sc (1978-1983) περισσότερο με ενδιαφέρει το coupe και όχι τόσο το targa ή το cabrio. Εάν κατάφερνα να το αποκτήσω θα το ήθελα όχι μόνο σαν ιστορικό και επένδυση αλλά για να το κυκλοφορώ και λίγο για την ευχαρίστηση της οδήγησης του. Ποιές συμβουλές δίνετε σε κάποιον που κοιτάζει ένα τέτοιο όχημα πχ από το mobile ή άλλα site σε Γερμανία ή κεντρική ευρώπη; - Που θα κοιτούσατε; - Προτιμάτε μόνο από εμπόρους ή και από ιδιώτες; - Μπορεί από απόσταση κανείς να κάνει ένα βασικό μηχανικό έλεγχο; - Προτιμάτε αυτά που πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ευρώπη ή και αμερικάνικα που έχουν εισαχθεί στην Ευρώπη μεταγενέστερα; - Τι χρειάζεται να προσέξει κανείς ιδιαίτερα στα 911sc; Ευχαριστώ πολύ για οποιαδήποτε πληροφορία Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου από oneiro911 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 24 λεπτά πριν, oneiro911 είπε Καλησπέρα σας, Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες σε αυτό το thread. Κοίταζα να δω για εκτελωνισμό παλαιού αυτοκινήτου και έπεσα πάνω στον διάλογο σας αυτό για εισαγωγή ιστορικών. Προς το παρόν δεν έχω ακόμα κάποιο παλαιό αυτοκίνητο αλλά το όνειρο είναι (και κοιτάζω κάπως φιλολογικά) για κάποιο posrsche 911 sc (1978-1983) περισσότερο με ενδιαφέρει το coupe και όχι τόσο το targa ή το cabrio. Εάν κατάφερνα να το αποκτήσω θα το ήθελα όχι μόνο σαν ιστορικό και επένδυση αλλά για να το κυκλοφορώ και λίγο για την ευχαρίστηση της οδήγησης του. Ποιές συμβουλές δίνετε σε κάποιον που κοιτάζει ένα τέτοιο όχημα πχ από το mobile ή άλλα site σε Γερμανία ή κεντρική ευρώπη; - Που θα κοιτούσατε; - Προτιμάτε μόνο από εμπόρους ή και από ιδιώτες; - Μπορεί από απόσταση κανείς να κάνει ένα βασικό μηχανικό έλεγχο; - Προτιμάτε αυτά που πρωτοκυκλοφόρησας στην Ευρώπη ή και αμερικάνικα που έχουν εισαχθεί στην ευρώπη μεταγενέστερα; - Τι χρειάζεται να προσέξει κανείς ιδιαίτερα στα 911sc; Ευχαριστώ πολύ για οποιαδήποτε πληροφορία Τα κουπέ είναι πιο ακριβά και ποθητά και έχουν καλύτερο δέσιμο σε σχέση με κάμπριο ή targa. Επενδυτικά καλύτερα να πας σε 3.2 με g50 που είναι πιο ποθητα και έχουν λιγότερα θέματα με σκουριές. Μπορείς να κοιτάς παντού εκτός από mobile, auto scout,car and clsssic classic trader ακόμα και online auctions. Προσωπικά πάντα ψωνίζω από έμπορο με καλό feedback που ασχολείται με ιστορικά και μάλιστα 911 παρά κάποιον τυχαίο ιδιώτη. Σε αγορά από έμπορο το τιμολόγιο είναι το μόνο που χρειάζεσαι ενώ σε περίπτωση ιδιώτη θα χρειαστείς υπεύθυνη δήλωση από το προξενιό της χώρας (φαντάσου να βρεις ένα αμάξι πχ Μονπελιέ και να πεις του Γάλλου να έρθει μαζί σου μέχρι τη Νίκαια ή τη Λυών που βρίσκονται τα κοντινότερα προξενεία). Επίσης μειώνεις το κόστος να είναι κάποιος απατεώνας. Από απόσταση μπορείς να δεις τα βασικά πράγματα ειδικά αν σου σηκώσουν το αμάξι σε κάποια μπάρα (σκουριά, διαρροές κτλ) να ακούσεις το μοτέρ κρύο και να δεις κατάσταση εσωτερικού και εξωτερικού αλλά πάντα να ξέρεις ότι θα χρειαστεί να κάνεις και εσύ εργασίες γιατί δεν μπορείς να ξέρεις αν έχει θέμα ανάρτηση μετάδοση φρένα κτλ. Τα αμερικανικά είναι λιγότερο ποθητά γιατί ήταν μπουκομενα για να περνούσαν τα emission tests και έχουν μερικές αισθητικές διάφορες με φλας προφυλακτήρες κτλ, επίσης τα αμερικανικά μοντέλα ήταν πιο εξοπλισμένα και άρα περισσότερο βάρος. Γενικά ήταν αξιόπιστα όλα τα αερόψυκτα αλλά υπήρχαν θέματα με σκουριές και ένα θεματακι με το συγχρονιζέ κατά τ αλλά τίποτα το σημαντικό εκτός αν είχε κανιβαλο ιδιοκτήτη. Γενικά σαν συμβουλή δεν υπάρχει ευκαιρία στην εποχή του internet, αυτά που είναι ακριβότερα έχουν λόγο που είναι ακριβότερα αλλά θα πάρεις ένα αμάξι και θα το χαρείς χωρίς προβλήματα, ενώ αν βρεις κάτι φθηνοτερο και χρειαστεί να ανοίξεις δουλειές θα σου βγει αρκετά ακριβά γιατί οι specialist χρεώνουν ανάλογα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα