Προς το περιεχόμενο

Εισαγωγή αυτοκινήτου άνω των 30 ετών


geor92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα!

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει τι ακριβώς ισχύει για εισαγωγή αυτοκινήτου άνω των 30 ετών απο το εξωτερικό.

Κυβικά, μάρα κλπ παίζουν κάποιο ρόλο στον εκτελωνισμό του ή καθώς είναι ιστορικό αυτοκίνητο υπάρχει κάποιο fix ποσό για την εισαγωγή του.

Ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Νομίζω ότι το τέλος ταξινόμησης για ιστορικά αυτοκίνητα έχει καταργηθεί ή είναι ελάχιστο.Προϋπόθεση φυσικά να είναι σαν ιστορικό χαρακτηρισμένο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά ο ορισμός του Ιστορικού Οχήματος όσο μπορώ να βρω είναι οποιοδήποτε όχημα ειναι άνω των 30 ετών και δεν έχει διατηρηθεί στην αρχική του κατάσταση. Άρα σε αυτή την περίπτωση το τέλος ταξινόμησης είναι δωρέαν/ελάχιστο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λόγω παλαιοτητας το όχημα μπορεί μόνο να εκτελωνιστεί σαν ιστορικό και δεν υπάρχει κάποιο τέλος, κυβικά, αξία αγοράς κτλ δεν παίζουν κανένα ρόλο. Το μόνο που θα πληρώσεις είναι η αμοιβή του εκτελωνιστή και δυο βεβαιώσεις από φιλπα η ομαε (πραγματογνωμοσύνη και βεβαίωση ιστορικού) με ένα κόστος 100-150 ανάλογα τη λέσχη. Υπολόγισε ότι η ιστορία αυτή θα σου βγει γύρω στα 400-500€. Στη συνέχεια για πινακίδες θα χρειαστεί να πληρώσεις μια από τις δυο λέσχες που πλέον έχουν δικαίωμα έκδοσης ΠΚΙΟ 100€ για να σου εκδώσουν κάρτα Fiva ή FIA και πιστοποιητικό συμμόρφωσης που είναι προαπαιτούμενο για κρατικές ιστορικές και μετά ΚΤΕΟ και υπουργείο για κρατικές ιστορικές σύμφωνα με την τροπολογία που ψηφίστηκε στις 12/04. Προσοχή αν σου πουν για πινακίδες ΕΛΠΑ μην το κανεις γιατί πλέον δεν εχει δικαίωμα έκδοσης. 

Επεξ/σία από Morosana
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Morosana είπε

Λόγω παλαιοτητας το όχημα μπορεί μόνο να εκτελωνιστεί σαν ιστορικό και δεν υπάρχει κάποιο τέλος, κυβικά, αξία αγοράς κτλ δεν παίζουν κανένα ρόλο. Το μόνο που θα πληρώσεις είναι η αμοιβή του εκτελωνιστή και δυο βεβαιώσεις από φιλπα η ομαε (πραγματογνωμοσύνη και βεβαίωση ιστορικού) με ένα κόστος 100-150 ανάλογα τη λέσχη. Υπολόγισε ότι η ιστορία αυτή θα σου βγει γύρω στα 400-500€. Στη συνέχεια για πινακίδες θα χρειαστεί να πληρώσεις μια από τις δυο λέσχες που πλέον έχουν δικαίωμα έκδοσης ΠΚΙΟ 100€ για να σου εκδώσουν κάρτα Fiva ή FIA και πιστοποιητικό συμμόρφωσης που είναι προαπαιτούμενο για κρατικές ιστορικές και μετά ΚΤΕΟ και υπουργείο για κρατικές ιστορικές σύμφωνα με την τροπολογία που ψηφίστηκε στις 12/04. Προσοχή αν σου πουν για πινακίδες ΕΛΠΑ μην το κανεις γιατί πλέον δεν εχει δικαίωμα έκδοσης. 

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες!!

Οπότε σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κυκλοφορεί μόνο Κυριακές κλπ όπως ορίζει ο κανονισμός. Εάν θέλω να το κυκλοφορώ περισσότερο θα πρέπει να μπουν κανονικές πινακίδες που φαντάζομαι αν γίνει αυτό δε θα είναι σχεδόν δωρέαν ο εκτελωνισμός αλλά θα πρέπει να πληρώσω κανονικά, σωστά; Ή λόγω του ότι είναι παλίο όχημα εκτελωνίζεται ούτως ή άλλως σε αυτή την τιμή ανεξάρτητα απ τις πινακίδες του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, geor92 είπε

Οπότε σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κυκλοφορεί μόνο Κυριακές κλπ όπως ορίζει ο κανονισμός

Από 5 Μαΐου θα μπορεί να κυκλοφορεί κάθε μέρα.Τουλάχιστον αυτή είναι η εξαγγελία 

https://www.4troxoi.gr/4t-classic/nea-selida-gia-ta-istorika-aytokinita-apo-tis-5-ma-oy/amp/

https://www.ethnos.gr/greece/amp/232184/istorikaoxhmataposthaeinaioineeseniaiespinakideskykloforiasposthaekdidontaioiadeieskykloforias

https://www.autoduder.com/2022/11/istorika-aftokinita-ti-allazi-praktika-o-neos-nomos/

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αδύνατον να εκτελωνιστεί κανονικά τόσο παλιό όχημα λόγω καυσαερίων, ακόμα και στην απίθανη περίπτωση να γινόταν είναι ασύμφορο όποτε οι κρατικές ιστορικές είναι μονόδρομος. Ο νέος νόμος για τις κρατικές ιστορικές ορίζει  καθημερινή κυκλοφορία, ελεύθερα στο δακτύλιο, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας τα οποία θα είναι μηδενικά από 45 έτη και πάνω, δεν θα λαμβάνονται υπόψιν στα τεκμήρια (τουλάχιστον μέχρι η ΑΑΔΕ να μυριστεί χρήμα) . Προϋπόθεση είναι το όχημα βα περνάει ετήσιο ΚΤΕΟ και ανα 5 χρόνια ανανέωση του πιστοποιητικού συμμόρφωσης και φυσικά να είναι ασφαλισμένο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

FYI, η τροπολογια διαβασα οτι παγωσε μεχρι το 2024 λογω εκλογων και λογω της εκτακτης αποφασης για τις αποζημιωσεις των Τεμπων…

Πως και πως περιμενω για να βγαλω ιστορικο το Ε34 που εχουμε σε ακινησια εδω και χρονια…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SaFiS είπε

FYI, η τροπολογια διαβασα οτι παγωσε μεχρι το 2024 λογω εκλογων και λογω της εκτακτης αποφασης για τις αποζημιωσεις των Τεμπων…

Πως και πως περιμενω για να βγαλω ιστορικο το Ε34 που εχουμε σε ακινησια εδω και χρονια…

Η τροπολογία στην ουσία επιτρέπει την παράλληλη κυκλοφορία αυτοκινήτων  με πινακιδες λεσχης μέχρι το 2024 αφού η προηγούμενη στην ουσία τα απαγόρευε από 04/05 και δεν έδινε καθόλου χρονο για αλλαγή από ιστορικες σε κρατικεσ σ αλλά σταμάτησε η έκδοση νέων πινακίδων από τις λέσχες 

 

Αγαπητό μέλος,
 
Σας ενημερώνουμε ότι ψηφίστηκε χθες από την Βουλή των Ελλήνων, τροπολογία με την οποία παρατείνεται έως 31 Δεκεμβρίου 2024 η κυκλοφορία των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος τα οποία είναι ήδη εφοδιασμένα με πινακίδες ιστορικού οχήματος, σύμφωνα με την υπ' αρ. 8235082350/3809/24.12.2019 ΚΥΑ.
 
Τα οχήματα που θα πιστοποιούνται εφεξής, θα λαμβάνουν κρατικές ιστορικές πινακίδες, σύμφωνα με τον Ν. 4850/2011.
 
Το Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ ευχαριστώ πολύ όλους! Έτσι αλλάζει το θέμα γιατι πλέον δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το ίδιο αμάξι από Ελλάδα αφού ο εκτελωνισμός είναι ουσιαστικά μηδενικός και βρίσκεις και καλύτερες τιμές! Δηλαδή για το αμάξι που κοιτάω το βρίσκω μέχρι και 20% πιο κάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, geor92 είπε

Οκ ευχαριστώ πολύ όλους! Έτσι αλλάζει το θέμα γιατι πλέον δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το ίδιο αμάξι από Ελλάδα αφού ο εκτελωνισμός είναι ουσιαστικά μηδενικός και βρίσκεις και καλύτερες τιμές! Δηλαδή για το αμάξι που κοιτάω το βρίσκω μέχρι και 20% πιο κάτω.

Και ναι και όχι γιατί θα πρέπει να υπολογίσεις και περίπου 1500€ μεταφορικά από κεντρική Ευρώπη. Επισης όταν βρίσκεις ένα αμαξι πχ στο mobile στην ουσία το αγοραζεις στο σακί και μπορεί το 20% φθηνότερα να σου βγει στο τέλος και ακριβότερα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, geor92 said:

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες!!

Οπότε σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κυκλοφορεί μόνο Κυριακές κλπ όπως ορίζει ο κανονισμός. Εάν θέλω να το κυκλοφορώ περισσότερο θα πρέπει να μπουν κανονικές πινακίδες που φαντάζομαι αν γίνει αυτό δε θα είναι σχεδόν δωρέαν ο εκτελωνισμός αλλά θα πρέπει να πληρώσω κανονικά, σωστά; Ή λόγω του ότι είναι παλίο όχημα εκτελωνίζεται ούτως ή άλλως σε αυτή την τιμή ανεξάρτητα απ τις πινακίδες του;

Εκεί ανάλογα τι ηλικία έχει το αμάξι σε κάποιες περιπτώσεις καν δεν μπορεί να γίνει εισαγωγή σε κάποιος θα πλυρωσεις ρνα νεφρό (αγωραζεις άνετα καινούργιο αμάξι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, η εισαγωγή έχει το ρίσκο της απλά ειδικά σε παλιά αυτοκίνητα υπάρχουν και περισσότερες επιλογές και φθηνότερες έξω. Δηλαδή στην Ελλάδα έχω βρει μόνο 1 να πωλείται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για προσωπικούς λόγους ήθελα να φέρω από Γερμανία ένα Opel Ascona C 1.6 με ψεκασμό του 1988. Το βρήκα 4000€ με 21.000 χλμ σε κατάσταση καινούργιου. Το είχα δει από κοντά. Ίχνος σκουριά δεν υπήρχε ενώ από κάτω υπήρχε ακόμα το "κερί" από το εργοστάσιο. Στην Γερμανία τέτοια αυτοκίνητα υπάρχουν σε όλες τις μάρκες τους (παλιά αλλά χωρίς χλμ). Το γιατί δεν το γνωρίζω.

Στην Ελλάδα υπήρχε μόνο ένα στην Θεσσαλονίκη σε πολύ καλή κατάσταση όχι όμως σαν αυτό στην Γερμανία. Ο Έλληνας ζητούσε 20.000€ (το ξαναγράφω 20.000€) για 35 ετών αυτοκίνητο που ήταν μάλιστα της "σειράς".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...
Στις 17/4/2023 στις 9:42 ΜΜ, Morosana είπε

Λόγω παλαιοτητας το όχημα μπορεί μόνο να εκτελωνιστεί σαν ιστορικό και δεν υπάρχει κάποιο τέλος, κυβικά, αξία αγοράς κτλ δεν παίζουν κανένα ρόλο. Το μόνο που θα πληρώσεις είναι η αμοιβή του εκτελωνιστή και δυο βεβαιώσεις από φιλπα η ομαε (πραγματογνωμοσύνη και βεβαίωση ιστορικού) με ένα κόστος 100-150 ανάλογα τη λέσχη. Υπολόγισε ότι η ιστορία αυτή θα σου βγει γύρω στα 400-500€. Στη συνέχεια για πινακίδες θα χρειαστεί να πληρώσεις μια από τις δυο λέσχες που πλέον έχουν δικαίωμα έκδοσης ΠΚΙΟ 100€ για να σου εκδώσουν κάρτα Fiva ή FIA και πιστοποιητικό συμμόρφωσης που είναι προαπαιτούμενο για κρατικές ιστορικές και μετά ΚΤΕΟ και υπουργείο για κρατικές ιστορικές σύμφωνα με την τροπολογία που ψηφίστηκε στις 12/04. Προσοχή αν σου πουν για πινακίδες ΕΛΠΑ μην το κανεις γιατί πλέον δεν εχει δικαίωμα έκδοσης. 

Παιδια καλησπερα σας ! Θα ηθελα να μαθω αν ενα αυτοκινητο με ιστορικες κρατικες πινακιδες , 4x4  εδω στην Ελλαδα αν επιτρεπεται να τραβηξει βαρκα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...