sakma Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη με υγεία. Θα ήθελα την γνώμη σας Ψάχνω για αμάξι τύπου SUV Μέχρι 17.500 € αυτά που μου άρεσαν είναι Mitsubishi ASX 2016 1,6 φουλ έξτρα 4χ4,Suzuki vitara awd, Peugeot 3008, Skoda Karog, Renault kad jar Και αν Έχετε να μου προτείνεται κάτι ακόμα , Diesel νομίζω θα είναι καλύτερα λόγω χαμηλών ρύπων και αντοχή μηχανής. Ευχαριστώ πολύ.
james01gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Το vitara το έχω σε diesel, όχι το awd αλλά θα έλεγα πως ο χώρος αποσκευών είναι μικρός σε σχέση με το kadjar πχ. Φαντάσου πως το vitara το είχα πάρει μεταχειρισμένο το 2018, 18750 με 9κ χλμ πάνω...
TechnoState Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Mitsubishi ASX και Suzuki Vitara απο εμένα κυρίως λόγω 4κίνησης κ λόγω "ιαπωνικής αξιοπιστίας". Παρόλα αυτά με 3008 που έχω, είμαι ευχαριστημένος... άφθονοι χώροι, πολύ καλή άνεση κ ειδικά σε ταξίδια (μεγάλες αποστάσεις) οι καταναλώσεις του είναι αστείες. Χρόνια πολλά, Αληθώς Ανέστη Επεξ/σία 17 Απριλίου 2023 από TechnoState
james01gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 7 λεπτά πριν, TechnoState είπε Mitsubishi ASX και Suzuki Vitara απο εμένα κυρίως λόγω 4κίνησης κ λόγω "ιαπωνικής αξιοπιστίας". Παρόλα αυτά με 3008 που έχω, είμαι ευχαριστημένος... άφθονοι χώροι, πολύ καλή άνεση κ ειδικά σε ταξίδια (μεγάλες αποστάσεις) οι καταναλώσεις του είναι αστείες. Χρόνια πολλά, Αληθώς Ανέστη Το vitara diesel έχει κινητήρα Fiat. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα έως τώρα, κατανάλωση γυρω στα 6 με αρκετά χλμ να είναι πόλη. 1
TechnoState Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 @james01gr....ναι το γνωρίζω (γι' αυτό κ το ιαπωνική αξιοπιστία σε εισαγωγικά). Παρόλα αυτά οι diesel κινητήρες της Fiat βρίσκονται αρκετά χρόνια στο κουρμπέτι κ έχουν αποδείξει την αξία τους. Εγώ με μικτή χρήση, βρίσκομαι γύρω στα 5.0 έως 5.7 το πολύ. (Ο κλασικός 1.5 Blue HDI του ομίλου). 1
Haldol Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 15 ώρες πριν, sakma είπε Diesel νομίζω θα είναι καλύτερα λόγω χαμηλών ρύπων και αντοχή μηχανής Τους ρύπους τους γράφει ο κάθε κινητήρας, οπότε είναι εύκολη η απόγαση. Για το ζήτημα αντοχή έχω ένσταση. Όντως υπάρχει η τάση να θεωρούμε τους diesel κινητήρες πιο "ανθεκτικούς". Αυτό δε θα το αμφισβητήσω, μιας και δεν έχω κάνει σοβαρή έρευνα. Ένας τυπικός κινητήρας βενζίνης όμως δεν έχει καμία δυσκολία να βγάλει 200, 300 ή και πολλές παραπάνω χιλιάδες χιλιόμετρα, πλην λίγων εξαιρέσεων με αντικειμενικά "κακά" μοτέρ. Σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για τόσο μεγάλο διάστημα, ώστε η πιθανή υπεροχή ενός diesel να εμφανιστεί, αλλά και να έρθει και τόσο σύντομα ώστε να έχει και νόημα; Σε ταξί π.χ. έχει νόημα το ζήτημα της αντοχής, διότι "γράφουν" τρομακτικά πολλά χιλιόμετρα με μικρό διάστημα. Στα πιο τεχνικά τώρα. Ο κύκλος diesel επιτυγχάνει αρκετά μεγαλύτερη θερμική απόδοση, ακόμα και σε κινητήρες diesel "μεγάλης ταχύτητας" όπως των επιβατηγών αυτοκινήτων. Αυτό πρακτικά σημαίνει σημαντική οικονομία στο καύσιμο. Έχουν όμως μεγαλύτερο κόστος κτήσης και συντήρησης, πιο ακριβές επισκευές σε ενδεχόμενη βλάβη, ενώ είναι και πολύ πιο επιρρεπείς σε βλάβες όταν χρησιμοποιούνται με συχνούς και μικρούς αστικούς κύκλους (τουλάχιστον οι σύγχρονοι με το DPF και την ουρία). Εάν κάνεις τακτικά μεγάλα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο, ή επαρχιακό δρόμο, ένα diesel είναι ιδανικό. Εάν από την άλλη ζεις, εργάζεσαι και μετακινείσαι σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο, ο diesel με μαθηματική ακρίβεια θα σου φέρει μπελάδες. 2
tutuyo Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Θα το σκεφτόμουν 2πλα για μεταχειρισμένο ντίζελ καθώς σίγουρα θα έχει κάνει αρκετά χλμ, με ότι αυτό συνεπάγεται. Ο κύριος λόγος που κάποιος το είχε πάρει είναι για κάνει πολλά χλμ. Από εκεί και πέρα, η σημερινη διαφορα τιμης μεταξυ του ¨καλου" πετρελαιου και της απλης 95αρας βενζινης ειναι ελαχιστη οποτε το "κερδος" που θα καρπωνεσαι ειναι αρκετα μικρο, ειδικα σε νορμαλ χλμ μηνιαιως. Εχω υπολογισει οτι κερδιζεις περιπου 15-20 ευρω στο καθε γεμισμα. Ποσα γεμισματα/καυσιμο καταναλωνεις το μηνα? Το αν αξιζει για για 30-40 ευρω, να ερθεις αντιμετωπος με ολες τις ιδιαιτεροτητες του πετρελαιου οπως αναγεννησεις dpf, παντα καλο πετρελαιο, να μην το αφηνεις πολυ καιρο ακινητο, πιθανες κοστοβορες βλαβες, αυτο ειναι κατι που μονο εσυ το ξερεις Σαν αυτοκινητο, το 3008 με τον 1.2/130, μου αρεσει αρκετα. Εχει απλετους χωρους, ομορφη εμφανιση, ανετη αναρτηση και εξαιρετικο μοτερ. Το Καροκ ειναι θεωρω το πιο VFM, αλλα η εμφανιση του ειναι απο προηγουμενες 10ετιες. 4κινηση αν δεν έχεις σκοπό να πηγαίνεις στα χωράφια δεν πρέπει να μπαίνει καν σαν κριτήριο Επεξ/σία 17 Απριλίου 2023 από tutuyo 1
tilaverboy Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 47 λεπτά πριν, tutuyo είπε Θα το σκεφτόμουν 2πλα για μεταχειρισμένο ντίζελ καθώς σίγουρα θα έχει κάνει αρκετά χλμ, με ότι αυτό συνεπάγεται. Ο κύριος λόγος που κάποιος το είχε πάρει είναι για κάνει πολλά χλμ. Από εκεί και πέρα, η σημερινη διαφορα τιμης μεταξυ του ¨καλου" πετρελαιου και της απλης 95αρας βενζινης ειναι ελαχιστη οποτε το "κερδος" που θα καρπωνεσαι ειναι αρκετα μικρο, ειδικα σε νορμαλ χλμ μηνιαιως. Εχω υπολογισει οτι κερδιζεις περιπου 15-20 ευρω στο καθε γεμισμα. Ποσα γεμισματα/καυσιμο καταναλωνεις το μηνα? Το αν αξιζει για για 30-40 ευρω, να ερθεις αντιμετωπος με ολες τις ιδιαιτεροτητες του πετρελαιου οπως αναγεννησεις dpf, παντα καλο πετρελαιο, να μην το αφηνεις πολυ καιρο ακινητο, πιθανες κοστοβορες βλαβες, αυτο ειναι κατι που μονο εσυ το ξερεις Σαν αυτοκινητο, το 3008 με τον 1.2/130, μου αρεσει αρκετα. Εχει απλετους χωρους, ομορφη εμφανιση, ανετη αναρτηση και εξαιρετικο μοτερ. Το Καροκ ειναι θεωρω το πιο VFM, αλλα η εμφανιση του ειναι απο προηγουμενες 10ετιες. 4κινηση αν δεν έχεις σκοπό να πηγαίνεις στα χωράφια δεν πρέπει να μπαίνει καν σαν κριτήριο Πάντως με Peugeot και adblue άπειρα θέματα έχουν ανοίξει και δεν υπάρχει λύση στο πρόβλημα. Δε νομίζω ότι αξίζει πλέον να πάει κάποιος σε πετρέλαιο. Στο cargr τα πουλάνε όσο όσο. Για Θεσσαλονίκη και Αθήνα θέλει από euro 5 και πάνω. 3
james01gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 2 ώρες πριν, tilaverboy είπε Πάντως με Peugeot και adblue άπειρα θέματα έχουν ανοίξει και δεν υπάρχει λύση στο πρόβλημα. Δε νομίζω ότι αξίζει πλέον να πάει κάποιος σε πετρέλαιο. Στο cargr τα πουλάνε όσο όσο. Για Θεσσαλονίκη και Αθήνα θέλει από euro 5 και πάνω. Τα euro 6 δεν έχουν και δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα. Το μόνο μείον του diesel είναι πως δεν γίνεται μετατροπή σε αεριο. Με το diesel στο 1,60€/l και καταναλωση 5.8-6l/100 (τοσο έχω στο vitara μου μετρημένο στο diesel) συγνώμη αλλά εάν κάνει κάποιος πάνω από 15κ χλμ τον χρόνο, κάνεις συντομα απόσβεση. Η βενζίνη σου καίει τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω από τον diesel, πας στα 7/100 (το Vitara βενζίνη πχ ανεβαίνει πάνω από 7 άνετα με βάση το fuelly και πάει προς το 8). Η οικονομική διαφορά είναι 4€/100χλμ υπέρ του diesel. Στα 15κ χλμ τον χρονο, 600€ οικονομια από τα καύσιμα. 1
Haldol Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 11 ώρες πριν, james01gr είπε Τα euro 6 δεν έχουν και δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα. Το μόνο μείον του diesel είναι πως δεν γίνεται μετατροπή σε αεριο. Με το diesel στο 1,60€/l και καταναλωση 5.8-6l/100 (τοσο έχω στο vitara μου μετρημένο στο diesel) συγνώμη αλλά εάν κάνει κάποιος πάνω από 15κ χλμ τον χρόνο, κάνεις συντομα απόσβεση. Η βενζίνη σου καίει τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω από τον diesel, πας στα 7/100 (το Vitara βενζίνη πχ ανεβαίνει πάνω από 7 άνετα με βάση το fuelly και πάει προς το 8). Η οικονομική διαφορά είναι 4€/100χλμ υπέρ του diesel. Στα 15κ χλμ τον χρονο, 600€ οικονομια από τα καύσιμα. Μετατροπή γίνεται και σε diesel (συνήθως βέβαια σε CNG), αλλά όχι με την ίδια λογική. Συγκεκριμένα, στο diesel ρίχνεις και ένα μικρό μέρος φτηνό υδρογονάθρακα (αέριο) μέσα στον κύλινδρο, ώστε να περιορίσεις το κόστος ανά χιλιόμετρο στα πολλάάά χιλιόμετρα. Γι' αυτό το λόγο συνήθως θα το δεις σε φορτηγά ή λεωφορεία. Αχρείαστο για 'μας με τα επιβατηγά, απλά το αναφέρω να υπάρχει σαν πληροφορία. Πάντως αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα, η μοναδική λύση είναι τα αέρια καύσιμα (LPG/ CNG). Καις λίγο παραπάνω από βενζίνη (π.χ. στο παράδειγμά σου ίσως να πάει στα 8 λίτρα η κατανάλωση), με τη διαφορά ότι το καύσιμο πλέον έχει 0,95€ τι λίτρο. Οπότε... με το diesel στο 1,60€, βενζίνη στο 1,95€ και LPG στο 0,95€, τα 100 χιλιόμετρα βγαίνουν με 10€ (diesel), ή με 13,65€ (βενζίνη) ή με 8€ (LPG). Bonus ότι δεν έχεις τις "παραξενιές" ενός diesel, στο θέμα πόλη, DPF, κ.λπ. 1
sakma Δημοσ. 19 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2023 Στις 17/4/2023 στις 4:34 ΜΜ, TechnoState είπε @james01gr....ναι το γνωρίζω (γι' αυτό κ το ιαπωνική αξιοπιστία σε εισαγωγικά). Παρόλα αυτά οι diesel κινητήρες της Fiat βρίσκονται αρκετά χρόνια στο κουρμπέτι κ έχουν αποδείξει την αξία τους. Εγώ με μικτή χρήση, βρίσκομαι γύρω στα 5.0 έως 5.7 το πολύ. (Ο κλασικός 1.5 Blue HDI του ομίλου). Τελικά ποιος μπορεί να είναι καλύτερος κινητήρες για Diesel,;
TechnoState Δημοσ. 20 Απριλίου 2023 Δημοσ. 20 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) @sakma..... στατιστικά κ ιστορικά ο πιο αξιόπιστος κινητήρας που μπήκε σε αυτοκίνητο παραγωγής ήταν της Mercedes ( μοντέλο OM617). Πασίγνωστος στην Ελλάδα (σίγουρα τα μισά οχήματα ταξί της χώρας) με πληθώρα περιπτώσεων να έχουν πατήσει τα 1.000.000 km. χωρίς ουσιαστικά προβλήματα αλλά με ευλαβική συντήρηση (ίσως κ κάποια με rebuilds). Πλέον λόγω κόστους, τεχνολογίας κ κανονισμών για τους ρύπους (euro class) μάλλον η αξιοπιστία έχει πάει περίπατο αλλά παρόλα αυτά είναι λίγο λαχείο η αγορά-επενδυση κ ανάλογα πάντα πόσο επιμελής οδηγός είσαι. Δηλαδή οι περισσότεροι κατακεραυνώνουν τον 1.5 Blue HDi diesel του PSA group, για μένα είναι απίστευτα οικονομικός στην χρήση αλλά κ στην συντήρηση (αλλά τα χιλιόμετρα που έχει <40Κ χλμ. είναι ελάχιστα μέχρι τώρα), βέβαια δεν αναζητώ τα όρια του ακόμα κ οποιαδήποτε παρέμβαση στο αυτοκίνητο γίνεται by the book. Σε άλλη πάλι περίπτωση, o κουμπάρος μου με Ford focus (2013 1.6 TDCi) καθημερινός εργάτης, κ πραγματικά επαγγελματικό όχημα (550Κ χλμ), καταπίνει (7.5-8.5 lt/100) κ έχει ανάγκη απο καθαρισμό μπεκ, τουλάχιστον ένα, κάθε φορά που θα μπει στο συνεργείο, αν κ κάποια απο αυτά έχουν επισκευαστεί (o-rings, φιλτράκια κλπ) ή αντικατασταθεί. Επεξ/σία 20 Απριλίου 2023 από TechnoState
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα