Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Black Demis είπε

μια ερώτηση μονο υπάρχει έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία στην ελλαδα? και αν ναι πόσο μεγαλύτερη πχ 350 γινεται 550?

Υπάρχει η rwd έκδοση όπου έχει νομίζω 570 wltp αυτονομία. Κοστίζει 45.000

Τα 350 που είπα είναι με ταχύτητες 130 140 στον αυτοκινητοδρομο. Με χαμηλότερη ταχύτητα η αυτονομία αυξάνεται. 

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ωραιο review, φορτιστή θέλεις για το σπίτι, ένα wallbox είναι ότι πρέπει συν την ηλεκτρολογική εγκατάσταση που δεν είναι και τίποτα και είσαι κομπλέ

  • Like 1
Δημοσ.
11 hours ago, @pnea1973 said:

Υπάρχει η rwd έκδοση όπου έχει νομίζω 570 wltp αυτονομία. Κοστίζει 45.000

Τα 350 που είπα είναι με ταχύτητες 130 140 στον αυτοκινητοδρομο. Με χαμηλότερη ταχύτητα η αυτονομία αυξάνεται. 

αξίζει τοτε αν υπάρχει φράγκο.......και ο λόγος ειναι να μην προγραμματίζεται ταξίδι (που θα σταματήσεις κλπ να μην μπορείς να αλλάξεις την διαδρομή ) και γινεται αγχωτικό , αν βγάζει τετοια αυτονομία με ταχύτητες 130 140 (που ειναι και το ζητούμενο) ειναι λουκουμάκι

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Black Demis είπε

αξίζει τοτε αν υπάρχει φράγκο.......και ο λόγος ειναι να μην προγραμματίζεται ταξίδι (που θα σταματήσεις κλπ να μην μπορείς να αλλάξεις την διαδρομή ) και γινεται αγχωτικό , αν βγάζει τετοια αυτονομία με ταχύτητες 130 140 (που ειναι και το ζητούμενο) ειναι λουκουμάκι

Eτσι είναι. Και λίγο πριν την επερχόμενη φόρτιση το "χαϊδεύεις" και λίγο παραπανω... (αν δεν έχεις ξεμείνει τελείως)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, Red_Bear said:

Eτσι είναι. Και λίγο πριν την επερχόμενη φόρτιση το "χαϊδεύεις" και λίγο παραπανω... (αν δεν έχεις ξεμείνει τελείως)

για αυτό και ειπα αν το μεγαλύτερο βγάζει τόσο και η τσέπη το σηκώνει ειναι πραγματικά λουκουμάκι
βεβαια εμεις η φτοχοι θα περιμενουμε να βγει αμαξι του λαου που θα αντικαταστησει στο κοστος αποκτησης και στην αυτονομια τα κλασσικα αμαξια με 17-20κ ibiza, swift, polo, i20 κλπ

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Black Demis είπε

για αυτό και ειπα αν το μεγαλύτερο βγάζει τόσο και η τσέπη το σηκώνει ειναι πραγματικά λουκουμάκι
βεβαια εμεις η φτοχοι θα περιμενουμε να βγει αμαξι του λαου που θα αντικαταστησει στο κοστος αποκτησης και στην αυτονομια τα κλασσικα αμαξια με 17-20κ ibiza, swift, polo, i20 κλπ

Κοίτα. Ούτως ή άλλως όταν κατεβαίνω Αθήνα πάντα κάνω μια στάση. 

Αν υπάρχει θέμα όπου πχ 3 το βράδυ πρέπει να κάνεις 500χιλ άμεσα τότε το ηλεκτρικό δεν κάνει. Αλλά τέτοιο σενάριο είναι λίγο απίθανο. 

Κατά τα άλλα το θέμα κόστους είναι το μεγαλύτερο θέμα. 

Απλά όταν υπάρχει καλή χρηματοδότηση τότε όλα μπορούν να συμβούν.. Πχ ανταλλαγή του i20 και λίγα μετρητά και τα υπόλοιπα χρηματοδότηση. 

Βέβαια αυτοκίνητο με αυτονομία σαν του θερμικού νομίζω ότι θα αργήσει καμία πενταετία ακόμα. 

 

Δημοσ.
42 minutes ago, @pnea1973 said:

Κοίτα. Ούτως ή άλλως όταν κατεβαίνω Αθήνα πάντα κάνω μια στάση. 

Αν υπάρχει θέμα όπου πχ 3 το βράδυ πρέπει να κάνεις 500χιλ άμεσα τότε το ηλεκτρικό δεν κάνει. Αλλά τέτοιο σενάριο είναι λίγο απίθανο. 

Κατά τα άλλα το θέμα κόστους είναι το μεγαλύτερο θέμα. 

Απλά όταν υπάρχει καλή χρηματοδότηση τότε όλα μπορούν να συμβούν.. Πχ ανταλλαγή του i20 και λίγα μετρητά και τα υπόλοιπα χρηματοδότηση. 

Βέβαια αυτοκίνητο με αυτονομία σαν του θερμικού νομίζω ότι θα αργήσει καμία πενταετία ακόμα. 

 

Δεν είναι μόνο στάση, παράδειγμα πηγαίναμε Λάρισα από την Θεσσαλονίκη, στην διαδρομή μας κάρφωσε να πάμε γύρο γύρο να δούμε και άλλα μέρη βάρεσαν πίσω μπρος σχεδόν 650 χιλομετρα, δλδ μη προγραμματισμένη αλλαγή  και γενικός πολλά ταξίδια μας έτσι είναι, για αυτό και ανέφερα η δεύτερη επηλογη είναι λουκούμι μόνο και μόνο που δεν έχεις τον άγχος και προγραμματισμό και ψάξιμο από πριν που θα σταματήσω και για πόσο κλπ για μένα αξίζει κάθε ευρώ που θα δώσεις παραπάνω

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοίτα για να κάνεις κάτι τέτοιο με ηλεκτρικό είναι δύσκολο. Όχι αδύνατο αλλά δύσκολο. 

Γι αυτό είπα και εγώ ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι πανάκεια. 

Γι εμένα πχ που οι διαδρομές μου είναι στάνταρ max 150χιλ και 1 φορά το έτος Αθήνα είναι μια χαρά. 

Γι κάποιον ο οποίος θέλει να μην έχει στο μυαλό του φορτιστές που και γιατί τότε το ηλεκτρικό δεν κάνει και δεν ξέρω αν κάνει και στο μέλλον. 

 

Επίσης το byd seal rwd είναι πιο φθηνό από το δικό μου και υπάρχει και το tesla long ranve που έχει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία. Βέβαια σε καμία περίπτωση δεν φθάνει την αυτονομία των θερμικών 

Επεξ/σία από @pnea1973
Δημοσ.

Τα πάντα κάνεις. Υπάρχουν ταχυφορτιστές και φορτιστές σε όλη την Ελλάδα.  Συν τα αυτοκίνητα τα ίδια έχουν τους χάρτες τους και σου λένε που θα τους βρεις για την φόρτιση σου και στα πόσα χιλιόμετρα είναι

https://www.autonomous.gr/stathmoi-fortisis-ilektrikon-ochimaton-stin-ellada/

  • Like 2
Δημοσ.
18 ώρες πριν, chek2fire είπε

Τα πάντα κάνεις. Υπάρχουν ταχυφορτιστές και φορτιστές σε όλη την Ελλάδα.  Συν τα αυτοκίνητα τα ίδια έχουν τους χάρτες τους και σου λένε που θα τους βρεις για την φόρτιση σου και στα πόσα χιλιόμετρα είναι

https://www.autonomous.gr/stathmoi-fortisis-ilektrikon-ochimaton-stin-ellada/

Γύρισα Δευτέρα του Πάσχα από Ολυμπία Οδό. Είχε μια ελαφριά κίνηση αλλά πολύ μακριά από αυτό που έγινε χθες. Μου έκανε εντύπωση ότι όλα τα ΣΕΑ είχαν 90-100% πληρότητα σε θέσεις στάθμευσης. Στην Ακράτα είχε δύο παρκαδόρους και τη στιγμή που πέρασα έδιωχναν δύο αυτοκίνητα γιατί δεν είχε άλλες θέσεις. Τα αμιγώς ηλεκτρικά ήταν ελάχιστα στο σύνολο. Για φανταστείτε όμως ένα μικρό ποσοστό, ας πούμε 20%, όλων αυτών των αυτοκινήτων να ήθελαν να φορτίσουν.

Το ότι έχει ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα είναι πλασματικό.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 7/5/2024 στις 12:39 ΠΜ, Red_Bear είπε

Ωραίο review ! Καλοτάξιδο, με υγεία να το χαρείτε.

Σε ευχαριστώ πολύ. Αντε και το δικό σου σύντομα.. Οτι θέλεις εσύ, ξέρεις!!! 

17 λεπτά πριν, majunior είπε

Γύρισα Δευτέρα του Πάσχα από Ολυμπία Οδό. Είχε μια ελαφριά κίνηση αλλά πολύ μακριά από αυτό που έγινε χθες. Μου έκανε εντύπωση ότι όλα τα ΣΕΑ είχαν 90-100% πληρότητα σε θέσεις στάθμευσης. Στην Ακράτα είχε δύο παρκαδόρους και τη στιγμή που πέρασα έδιωχναν δύο αυτοκίνητα γιατί δεν είχε άλλες θέσεις. Τα αμιγώς ηλεκτρικά ήταν ελάχιστα στο σύνολο. Για φανταστείτε όμως ένα μικρό ποσοστό, ας πούμε 20%, όλων αυτών των αυτοκινήτων να ήθελαν να φορτίσουν.

Το ότι έχει ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα είναι πλασματικό.

Φαντάζομαι ότι το δίκτυο είναι σύμφωνα με τον αριθμό των οχημάτων. Αν αυξηθεί τότε τουλάχιστον στις Ε.Ο. θα γίνει αύξηση των φορτιστών.. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Φαντάζομαι ότι το δίκτυο είναι σύμφωνα με τον αριθμό των οχημάτων. Αν αυξηθεί τότε τουλάχιστον στις Ε.Ο. θα γίνει αύξηση των φορτιστών.. 

Δυστυχώς δεν είναι πάντα ετσι, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλα κ στην ΕΕ. Δειτε ΕΔΩ.

Ελπιζω αυτο να βελτιωθει γρήγορα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, majunior said:

Για φανταστείτε όμως ένα μικρό ποσοστό, ας πούμε 20%, όλων αυτών των αυτοκινήτων να ήθελαν να φορτίσουν.

Αυτο με τα φανταστικα σεναρια που παντα τα ηλεκτρικα δεν βρισκουν να φορτισουν, μενουν για αιωνες στους παγετωνες της Αττικης, η ανατιναζονται στα πλοια ειναι καποιου ειδους χομπυ? Και δεν εχω ακουσει κανενα φανταστικο σεναριο οπου οι φορτιστες αυξανονται με γεωμετρικο αριθμο και ειναι πιο πολλοι απο τα αυτοκινητα, η οτι με μια αναβθμιση λογισμικου αποκτουν αυτονομια 5000 χιλιομετρων και γινονται και αεροπλανα..

  • Like 3
Δημοσ.
On 07/05/2024 at 12:34, Black Demis said:

για αυτό και ειπα αν το μεγαλύτερο βγάζει τόσο και η τσέπη το σηκώνει ειναι πραγματικά λουκουμάκι
βεβαια εμεις η φτοχοι θα περιμενουμε να βγει αμαξι του λαου που θα αντικαταστησει στο κοστος αποκτησης και στην αυτονομια τα κλασσικα αμαξια με 17-20κ ibiza, swift, polo, i20 κλπ

Πολύ κοντά σε αυτό που λες είναι το BYD Dolphin.

https://bydauto.gr/dolphin/

Θα παίζει γύρω στα 30.000 οπότε αναλόγως την επιδότηση, θα μας κοστίζει 20-22.000.

Αναμένεται οσονούπω στην Ελλάδα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...