Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοίτα. Η άποψη μου είναι ότι, οι ρυθμίσεις θα γίνουν μια φορά. 

Μετά θα ελέγχεις τον κλιματισμό, τουλάχιστον στο byd ελέγχεται από την οθόνη με 3 δάκτυλα, και το ήχο της μουσικής που ελέγχεται από το τιμόνι. 

Και εγώ προτείνω να το δοκιμάσεις. Δεν έχεις να χάσεις κάτι. 

Εξάλλου όχι μόνο τα ηλεκτρικά αλλά σχεδόν όλα έχουν οθόνες.... 

Κάνε ένα test drive.. Δεν χάνεις κάτι... 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μια ερώτηση το πλαστικό στη μέση του πάνω παμπρίζ τι είναι;; Είναι σε όλα;;. Κατά την οδήγηση δεν ενοχλεί γιατί το βλέπω ότι καταλαμβάνει μεγάλο μέρος στο μέσο και κλέβει τι θέα του συνοδηγού αλλά κυρίως του οδηγού;;;

... αισθητήρες, ραντάρ, κάμερες κοκοψίνια κ μπλιμπλίκια φαντάζομαι.

Όχι δεν ενοχλεί καθόλου, σχεδιαστικά κρύβεται ακριβώς πίσω απο την σιλουέτα/περίγραμμα του κεντρικού καθρέπτη. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aυτό με όλα τα χειριστήρια στις οθονες είναι για μένα υποκειμενικά τουλάχιστον αποτρεπτικό να αγοράσω τέτοιο ηλεκτρικό. Δυνητικά εκτός από αντιεργονομικό είναι και επικίνδυνο λόγω απόσπασης προσοχής. Η ΕΕ που ανακατεύεται σε όλα στις ζωές μας με διάφορες οδηγίες κλπ. ας προσέξει το θέμα. Τουλάχιστον υπάρχουν και σοβαρά (ηλεκτρικά) μοντέλα όπως το αναμενόμενο Hyundai Inster που έχει φυσικά χειριστήρια για κλιματισμό και άλλες βασικές λειτουργίες. 

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, kalmik είπε

Aυτό με όλα τα χειριστήρια στις οθονες είναι για μένα υποκειμενικά τουλάχιστον αποτρεπτικό να αγοράσω τέτοιο ηλεκτρικό. Δυνητικά εκτός από αντιεργονομικό είναι και επικίνδυνο λόγω απόσπασης προσοχής. Η ΕΕ που ανακατεύεται σε όλα στις ζωές μας με διάφορες οδηγίες κλπ. ας προσέξει το θέμα. Τουλάχιστον υπάρχουν και σοβαρά (ηλεκτρικά) μοντέλα όπως το αναμενόμενο Hyundai Inster που έχει φυσικά χειριστήρια για κλιματισμό και άλλες βασικές λειτουργίες. 

Ηταν ενας απο τους βασικους λογους που απερριψα το model 3 που κοιταζα αρχικα.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, kalmik είπε

Aυτό με όλα τα χειριστήρια στις οθονες είναι για μένα υποκειμενικά τουλάχιστον αποτρεπτικό να αγοράσω τέτοιο ηλεκτρικό. Δυνητικά εκτός από αντιεργονομικό είναι και επικίνδυνο λόγω απόσπασης προσοχής. Η ΕΕ που ανακατεύεται σε όλα στις ζωές μας με διάφορες οδηγίες κλπ. ας προσέξει το θέμα. Τουλάχιστον υπάρχουν και σοβαρά (ηλεκτρικά) μοντέλα όπως το αναμενόμενο Hyundai Inster που έχει φυσικά χειριστήρια για κλιματισμό και άλλες βασικές λειτουργίες. 

Οπως προείπα και για μένα είναι ο βασικότερος λόγος που απορρίπτω τα ηλεκτρικά δεν πάω κάν ούτε για τεστντραιβ. Ας βγάλουν ηλεκτρικά με φυσικά χειριστήρια γιατί μετά τα 50-55 είναι δύσκολο ο άνθρωπος να προσαρμοστεί ώστε να τα κάνει όλα με κινήσεις που δεν χρειάζεται καν να γυρίσει το βλέμα του στην οθόνη, κάτι που μπορεί να κάνει ένας νεαρός που έχει εξοικειωθεί άριστα με τέτοιες κινήσεις από τηλέφωνα και τάμπελτ και κυρίως από τα σύγχρονα παιχνίδια με κονσόλες κ.λ.π.. Εμείς τα κινητά τα έχουμε μόνο να μιλάμε.😛.

Δημοσ.
3 minutes ago, papoys1 said:

Οπως προείπα και για μένα είναι ο βασικότερος λόγος που απορρίπτω τα ηλεκτρικά δεν πάω κάν ούτε για τεστντραιβ. Ας βγάλουν ηλεκτρικά με φυσικά χειριστήρια γιατί μετά τα 50-55 είναι δύσκολο ο άνθρωπος να προσαρμοστεί ώστε να τα κάνει όλα με κινήσεις που δεν χρειάζεται καν να γυρίσει το βλέμα του στην οθόνη, κάτι που μπορεί να κάνει ένας νεαρός που έχει εξοικειωθεί άριστα με τέτοιες κινήσεις από τηλέφωνα και τάμπελτ και κυρίως από τα σύγχρονα παιχνίδια με κονσόλες κ.λ.π.. Εμείς τα κινητά τα έχουμε μόνο να μιλάμε.😛.

θα υποστηρίζουν  φωνητικές οδηγιες για μας τους ηλικιωμένους.....

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Οπως προείπα και για μένα είναι ο βασικότερος λόγος που απορρίπτω τα ηλεκτρικά δεν πάω κάν ούτε για τεστντραιβ. Ας βγάλουν ηλεκτρικά με φυσικά χειριστήρια γιατί μετά τα 50-55 είναι δύσκολο ο άνθρωπος να προσαρμοστεί ώστε να τα κάνει όλα με κινήσεις που δεν χρειάζεται καν να γυρίσει το βλέμα του στην οθόνη, κάτι που μπορεί να κάνει ένας νεαρός που έχει εξοικειωθεί άριστα με τέτοιες κινήσεις από τηλέφωνα και τάμπελτ και κυρίως από τα σύγχρονα παιχνίδια με κονσόλες κ.λ.π.. Εμείς τα κινητά τα έχουμε μόνο να μιλάμε.😛.

Τα BYD εχουν παρα πολλους φυσικους διακοπτες.

image.png.fbc49416f740952545dff9c65527c361.png

Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Οπως προείπα και για μένα είναι ο βασικότερος λόγος που απορρίπτω τα ηλεκτρικά δεν πάω κάν ούτε για τεστντραιβ. Ας βγάλουν ηλεκτρικά με φυσικά χειριστήρια γιατί μετά τα 50-55 είναι δύσκολο ο άνθρωπος να προσαρμοστεί ώστε να τα κάνει όλα με κινήσεις που δεν χρειάζεται καν να γυρίσει το βλέμα του στην οθόνη, κάτι που μπορεί να κάνει ένας νεαρός που έχει εξοικειωθεί άριστα με τέτοιες κινήσεις από τηλέφωνα και τάμπελτ και κυρίως από τα σύγχρονα παιχνίδια με κονσόλες κ.λ.π.. Εμείς τα κινητά τα έχουμε μόνο να μιλάμε.😛.

δεν ανησυχω πολυ. αυτες οι βλακίες κανουν κυκλους σαν τη μοδα. τωρα ειμαστε στη φαση που οι ανθωποι ψωνιζουν αμαξι οπως κινητα. ετσι τα διαφημιζουν κιολας. ποσες ιντσες οθονη εχει κοιτανε, οχι ποσα λιτρα ειναι το πορτμπακγαζ ή τι αναρτηση εχει. θα γυρισει ο τροχος και θα αρχισουμε να αγοραζουμε παλι αμαξια και οχι οθονες μεσα σε ενα κουτι. 

αλλωστε ηδη η παγκοσμια ταση του σχεδιασμου δεν ακολουθει τις πωλησεις. βγαινουν αμαξια που δεν θελει κανενας γιαυτο και δεν πανε καλα γενικως οι πωλησεις. σιγα σιγα θα βαλουν μυαλο (ή θα κλεισουν) και θα επιστρεψουν πολλοι φυσικοι διακοπτες. 

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Οπως προείπα και για μένα είναι ο βασικότερος λόγος που απορρίπτω τα ηλεκτρικά δεν πάω κάν ούτε για τεστντραιβ. Ας βγάλουν ηλεκτρικά με φυσικά χειριστήρια γιατί μετά τα 50-55 είναι δύσκολο ο άνθρωπος να προσαρμοστεί ώστε να τα κάνει όλα με κινήσεις που δεν χρειάζεται καν να γυρίσει το βλέμα του στην οθόνη, κάτι που μπορεί να κάνει ένας νεαρός που έχει εξοικειωθεί άριστα με τέτοιες κινήσεις από τηλέφωνα και τάμπελτ και κυρίως από τα σύγχρονα παιχνίδια με κονσόλες κ.λ.π.. Εμείς τα κινητά τα έχουμε μόνο να μιλάμε.😛.

Κάτσε τώρα... Είμαι μέσα στο εύρος ηλικίας που λέ😗ς....Αλλά εδώ και χρόνια είμαι του στύλ, δώσε μου νεα τεχνολογία!!!!!!!!!!!!

 

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

δεν ανησυχω πολυ. αυτες οι βλακίες κανουν κυκλους σαν τη μοδα. τωρα ειμαστε στη φαση που οι ανθωποι ψωνιζουν αμαξι οπως κινητα. ετσι τα διαφημιζουν κιολας. ποσες ιντσες οθονη εχει κοιτανε, οχι ποσα λιτρα ειναι το πορτμπακγαζ ή τι αναρτηση εχει. θα γυρισει ο τροχος και θα αρχισουμε να αγοραζουμε παλι αμαξια και οχι οθονες μεσα σε ενα κουτι. 

αλλωστε ηδη η παγκοσμια ταση του σχεδιασμου δεν ακολουθει τις πωλησεις. βγαινουν αμαξια που δεν θελει κανενας γιαυτο και δεν πανε καλα γενικως οι πωλησεις. σιγα σιγα θα βαλουν μυαλο (ή θα κλεισουν) και θα επιστρεψουν πολλοι φυσικοι διακοπτες. 

Πάντως σε συνέντευξη κάποιου σχεδιαστή αυτοκινήτων είχε πει ότι τα πάνε όλα σε οθόνες γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να γράφουν μερικές γραμμές κώδικα και να φτιάχνουν μερικά εικονίδια, από το να έχουν κουμπιά και τις αντίστοιχες καλωδιώσεις από πίσω.

Μετά από 1-2 χρόνια τραβάνε και ένα GUI update και ο χρήστης (οδηγός;) χαίρεται ότι έχει ανανεωμένο αυτοκίνητο.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Δημοσ.
Στις 5/12/2024 στις 5:40 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Έχει κανένας ανανεωμένη εικόνα για την επέκταση των αντιπροσωπειών εκτός Αθήνας, ανά την επικράτεια;

Είχαν πει οι ίδιοι από τα κεντρικά, ότι μέχρι τέλος του έτους (2024) θα είχαν ανοίξει σε 6 μεγάλες πόλεις.

 

Στις 5/12/2024 στις 7:10 ΜΜ, terry308 είπε

Στην επιλογή ραντεβού για test drive βγάζει το παρακάτω menu επιλογών σημείου 

IMG_1859.jpeg

 

Στις 5/12/2024 στις 7:12 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Αυτά τα έχω δει, ευχαριστώ.

Αναφέρομαι στα υπόλοιπα που είναι να ανοίξουν, στις πόλεις που λένε από τις αρχές του 2024 ότι θα ανοίξουν, και οι οποίες φυσικά δεν φαίνονται στο χάρτη.

https://bydauto.gr/stores/

Πάντως και η BYD του Σφακιανάκη, που είχε υποσχεθεί ότι μέχρι τέλος του 2024 θα είχε φτάσει σε όλες τις μεγάλες πόλεις (τουλάχιστον πρωτεύουσες Περιφερειών) με τοπική αντιπροσωπεία, τζίφος.

Έχουμε που έχουμε πολλαπλά προβλήματα υποδομών ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, αν δεν ανοίγουν και δίκτυο, απλά δεν θα πιάσουν το ταβάνι που μπορούν.

Δημοσ.

Οι καιροί έχουν αλλάξει και τα αυτοκίνητα επίσης. 

Παλιά είχες μια 75 ή ένα Ρενό 5gt και είχες αμάξι που το οδηγούσες.

Τωρα για να έχεις τη ίδια αίσθηση πρέπει να δώσεις πολλά πολλά λεφτά. 

Οπότε το να γυρίσουμε πίσω σε απόλαυση ειδικά με τις δεσμευσεις σε ρύπους και στο τομέα της ασφάλειας είναι αδύνατο. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

δεν ανησυχω πολυ. αυτες οι βλακίες κανουν κυκλους σαν τη μοδα. τωρα ειμαστε στη φαση που οι ανθωποι ψωνιζουν αμαξι οπως κινητα. ετσι τα διαφημιζουν κιολας. ποσες ιντσες οθονη εχει κοιτανε, οχι ποσα λιτρα ειναι το πορτμπακγαζ ή τι αναρτηση εχει. θα γυρισει ο τροχος και θα αρχισουμε να αγοραζουμε παλι αμαξια και οχι οθονες μεσα σε ενα κουτι. 

αλλωστε ηδη η παγκοσμια ταση του σχεδιασμου δεν ακολουθει τις πωλησεις. βγαινουν αμαξια που δεν θελει κανενας γιαυτο και δεν πανε καλα γενικως οι πωλησεις. σιγα σιγα θα βαλουν μυαλο (ή θα κλεισουν) και θα επιστρεψουν πολλοι φυσικοι διακοπτες. 

Πρεπει να κατανοησεις πως πλεον η κυρια αγοραστικη ομαδα δεν ειναι οι boomers που θελουν παντου κουμπακια οπως στο Nokia 3210. Ειναι οι Millenials και οι Gen Z. Οι boomers μας τελειωσαν.

Οποτε προφανως και οι κατασκευαστες θα φτιαχνουν προιοντα που στοχευουν σε tech enthusiasts.

  • Like 4
Δημοσ.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Oi-times-toy-neoy-BYD-Seal-U-DM-i-sthn-Ellada_267520.asp

 

Εχει στο Golden Hall το ανωτερω σαν εκθεμα να μπεις και να το δεις.

Αληθεια επαθα μεγαλη μεγαλη μεγαλη πλακα με την ολη κατασκευη του αυτοκινητου και προερχομαι απο GLA200 2021.

Τελειωνει το συμβολαιο του Leasing το 2025 και το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να παω στην υβριδικη εκδοση που μου ειπαν θα ειναι διαθεσιμη απο το Μαρτη.

Οποιος ειναι στα περιξ, να παει να το δει.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...