Red_Bear Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Για ποιο λόγο φεύγει στις στροφές το ηλεκτρικό? Το μόνο που φαντάζομαι είναι λόγω μεγαλύτερου βάρους, είναι αρκετό αυτό για να κάνει τέτοια διαφορά; Προφανώς δεν φεύγει γιατί είναι ηλεκτρικό (και μόνο) και ούτε λόγω βάρους. Απλά το σύστημα iTac του Seal στην (προγραμματισμένη) προσπάθεια του να στρίψει σωστά το αυτοκίνητο (και να μεταφέρει την ουρά εντός τροχιάς) διορθώνει (φρενάρει) λίιιγο παραπάνω από ότι θα 'πρεπε τον εσωτερικό πίσω τροχό με αποτέλεσμα αυτήν την στιγμιαία ολίσθηση που επανέρχεται σε ελάχιστο χρόνο πριν δημιουργηθούν προβλήματα. Και αυτό όλο μόνο ΣΤΟ ΟΡΙΟ, όχι σε καθημερινή οδήγηση ακόμα και σβέλτη. Και επειδή το φαινόμενο είναι μια μικρή αστοχία του iTac μπορεί να διορθωθεί με update. Ένα παρόμοιο πρόβλημα σε κλασσικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα λυνόταν ποτέ. Μια πολύ ωραία παρουσίαση για το iTac και πως αυτό δουλεύει μπορείτε να δείτε ΕΔΩ. Ένα χαρακτηριστικότατο παράδειγμα για το τι μπορεί να διορθωθεί με ένα update σε ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι και το παρακάτω όπου το Σουηδικό site Teknikens Värld ανέβασε στο ΥΤ ένα βίντεο όταν διαπίστωσε ότι σε συνθήκες χιονιού και παγετού το Seal ΔΕΝ ήταν πραγματικά τετρακίνητο και είχε δίκιο !!. Δείτε ΕΔΩ. Η BYD ειδοποιήθηκε αμέσως και σε λίγες μέρες οι Κινέζοι τεχνικοί κατέφθασαν επί τόπου με όλο το βαρύ εξοπλισμό τους (δλδ ΕΝΑ laptop !!! 😀😀😀) και διόρθωσαν το πρόβλημα !!! Δείτε ΕΔΩ. Προφανώς, αυτό θα περάσει με το επόμενο OTA update σε ΟΛΑ τα Seal του κόσμου. Επεξ/σία 28 Απριλίου από Red_Bear 2
@pnea1973 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου Αυτό ακριβώς.. Σε οχήματα που όλοι είχαμε, ακούγαμε για ανακλήσεις και διάφορα περιστατικά τα οποία για να διορθωθούν έπρεπε να γίνει αλλαγή κάποιου ανταλλακτικου. Το ότι τώρα μπορεί να γίνει ρύθμιση με OTA το λες τουλάχιστον εντυπωσιακό.. Καλό ή κακό δεν ξέρω αλλά εντυπωσιακό ναι... (Αν πέσει πχ καμία πορτοκάλαδα και αρχίσει το αυτοκίνητο να κάνει τα δικά του... Οι παλιότεροι επλιζω να θυμάστε την ταινία Electric dreams..) 2
Red_Bear Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) Όσο για το πόσο γρήγορα μπορεί να οδηγηθεί το Seal σε καθημερινους δρόμους δείτε ΕΔΩ. Για πιο γρήγορα μόνο σε πίστα παρακαλώ. Και μιλώντας για πίστα, εφ' όσον δεν μπορείτε να πάτε εσείς, το περίφημο Αγγλικό Car Magazine (πληρωμένοι κ αυτοί.....) πήρε το Seal και πήγε, αντί για σας, στην πίστα Castle Combe για να κάνει ρεκόρ πίστας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα !!. Και το έκανε !!!! Καλορίζικο κ πάλι σε όσους το αγοράσανε. 3 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Αυτό ακριβώς.. Σε οχήματα που όλοι είχαμε, ακούγαμε για ανακλήσεις και διάφορα περιστατικά τα οποία για να διορθωθούν έπρεπε να γίνει αλλαγή κάποιου ανταλλακτικου. Το ότι τώρα μπορεί να γίνει ρύθμιση με OTA το λες τουλάχιστον εντυπωσιακό.. Καλό ή κακό δεν ξέρω αλλά εντυπωσιακό ναι... ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι ! Επεξ/σία 28 Απριλίου από Red_Bear 1
@pnea1973 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) Και φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο στο seal αλλά και σε όλα όσα έχουν αυτή την δυνατότητα. Επεξ/σία 28 Απριλίου από @pnea1973
CorsarioJoao Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 16/4/2023 στις 11:35 ΠΜ, Black Demis είπε μακαρι να εβγαζαν κανα μικρο hatchback 4 4,2m κλπ ολο τέρατα βλεπω τελευταια κατι suv και οχήματα 5 μέτρων Ένα χρόνο μετά πάντως δεν έχει αλλάξει κάτι!!Μακαρι θα ξαναπώ!! Μπας και βελτιωθεί και η τεχνολογία λίγο και βγει και κανένα αξιόλογο ηλεκτρικό 4x4. Επεξ/σία 28 Απριλίου από CorsarioJoao 2
Black Demis Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 1 hour ago, CorsarioJoao said: Ένα χρόνο μετά πάντως δεν έχει αλλάξει κάτι!!Μακαρι θα ξαναπώ!! Μπας και βελτιωθεί και η τεχνολογία λίγο και βγει και κανένα αξιόλογο ηλεκτρικό 4x4. να αλλαξει δεν θα αλλαξει καθώς δεν υπάρχει τεχνολογία για να προσφέρει κάτι τέτοιο ουτε φτηνό μικρο όχημα (φάση 17 χιλιαρικα 4 4,2 μετρα ) μπορει να βγει με καλή αυτονομία (γιατι πρακτικά δεν υπάρχει τετοια μπαταρια)
CorsarioJoao Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 51 λεπτά πριν, Black Demis είπε να αλλαξει δεν θα αλλαξει καθώς δεν υπάρχει τεχνολογία για να προσφέρει κάτι τέτοιο ουτε φτηνό μικρο όχημα (φάση 17 χιλιαρικα 4 4,2 μετρα ) μπορει να βγει με καλή αυτονομία (γιατι πρακτικά δεν υπάρχει τετοια μπαταρια) Περίεργο βέβαια, αφού το βασικό τους ατού είναι η χρήση στην πόλη.
Kaboomzer Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 6 hours ago, Black Demis said: να αλλαξει δεν θα αλλαξει καθώς δεν υπάρχει τεχνολογία για να προσφέρει κάτι τέτοιο ουτε φτηνό μικρο όχημα (φάση 17 χιλιαρικα 4 4,2 μετρα ) μπορει να βγει με καλή αυτονομία (γιατι πρακτικά δεν υπάρχει τετοια μπαταρια) BYD Seagull Λίγο πιο μικρό βέβαια, αυτονομία στα 300χλμ, στην Κίνα έχει 10 με 12 αν έρθει στα 17 18 χιλιάρικα θα είναι λουκουμι για δευτερο πόλης. 1
Black Demis Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 11 minutes ago, Kaboomzer said: BYD Seagull Λίγο πιο μικρό βέβαια, αυτονομία στα 300χλμ, στην Κίνα έχει 10 με 12 αν έρθει στα 17 18 χιλιάρικα θα είναι λουκουμι για δευτερο πόλης. Ελάχιστη αυτονομία ελάχιστη δύναμη Όλοι περιμένουν αντικαταστήτη fiesta, ibiza, polo, swift κλπ ένα όχημα με 17 +/- χιλιάρικα ικανό να ταξιδεύει άνετα με 130 με καμία 90 100 άλογα και αυτονομία καμία 500 χιλομετρα. Σε καμία 10 χρόνια πιστεύω θα δούμε κάτι τέτοιο αν αλλάξει τπτ στης μπαταρίες
@pnea1973 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 1 ώρα πριν, Black Demis είπε Ελάχιστη αυτονομία ελάχιστη δύναμη Όλοι περιμένουν αντικαταστήτη fiesta, ibiza, polo, swift κλπ ένα όχημα με 17 +/- χιλιάρικα ικανό να ταξιδεύει άνετα με 130 με καμία 90 100 άλογα και αυτονομία καμία 500 χιλομετρα. Σε καμία 10 χρόνια πιστεύω θα δούμε κάτι τέτοιο αν αλλάξει τπτ στης μπαταρίες Μακάρι να βγει κάτι τέτοιο αλλά δεν το βλέπω σύντομα.
Black Demis Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 19 minutes ago, @pnea1973 said: Μακάρι να βγει κάτι τέτοιο αλλά δεν το βλέπω σύντομα. +/- 10 χρονακια το βλεπω εκτος και αν πεσει και αλλο το νομισμα τοτε η χωρες οπως η ελλαδα θα ζουν για παντα με οχήματα μουσείο 2
@pnea1973 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) Έχω πει. Το πρόβλημα δεν είναι ότι τα ηλεκτρικά ή τα θερμικά κοστίζουν τόσο. Τα πάντα ανεβαίνουν. Τα πρόβλημα είναι ότι η αγοραστική μας δύναμη έχει μειωθεί. Όταν το καταλάβουμε σαν κοινωνία χωρίς τα μικροσυμφεροντα αλλά κοιτάζοντας και τον διπλανό μας τότε θα μπορούμε να απαιτήσουμε πράγματα.. Αλλά πάει αλλού ή κουβέντα.. Νομίζω ότι ναι σε 10 χρόνια θα έχουμε μπαταρίες μικρότερου μεγέθους και με καλύτερη αυτονομία. Επεξ/σία 28 Απριλίου από @pnea1973 2
Black Demis Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 41 minutes ago, @pnea1973 said: Έχω πει. Το πρόβλημα δεν είναι ότι τα ηλεκτρικά ή τα θερμικά κοστίζουν τόσο. Τα πάντα ανεβαίνουν. Τα πρόβλημα είναι ότι η αγοραστική μας δύναμη έχει μειωθεί. Όταν το καταλάβουμε σαν κοινωνία χωρίς τα μικροσυμφεροντα αλλά κοιτάζοντας και τον διπλανό μας τότε θα μπορούμε να απαιτήσουμε πράγματα.. Αλλά πάει αλλού ή κουβέντα.. Νομίζω ότι ναι σε 10 χρόνια θα έχουμε μπαταρίες μικρότερου μεγέθους και με καλύτερη αυτονομία. Δεν είναι ότι χάσαμε την αγοραστική δύναμη παγκόσμιος το χρήμα για ακόμη μια φορά έχει χάσει την αξία του σαν συνέπεια η εταιρίες για να διατηρήσουν τα κέρδη τους ανέβασαν τημες (καλά δεν είναι ο μοναδικός λόγος) Αλλά σε γενικές γραμμές Έλληνας το πολυ σήκωνε για καινούργιο αμάξι κάτι με 16 20 χιλιάρικα τσ μισά τσέπη τα άλλα μισά δάνειο από εκεί και πέρα τα έβλεπε με κιάλια, όταν πλέον δεν υπάρχουν αμάξια με αυτά τα λεφτά τι θα κάνει? Θα ανακοινώνει παλιά σαβούρα 1
@pnea1973 Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου (επεξεργασμένο) Χριστός Ανέστη. Παρακάτω οι πρώτες μου εντυπώσεις από το BYD Seal awd. https://www.insomnia.gr/forums/topic/766493-περί-αυτοκίνησης/?do=findComment&comment=60279111 Επεξ/σία 7 Μαϊου από @pnea1973 2
Black Demis Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου 3 minutes ago, @pnea1973 said: Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση, με υγεία σε όλους Γράφω τις μέχρι σήμερα εντυπώσεις μου για το BYD Seal awd. Το πώς κατέληξα σε αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου το έχω αναφέρει πιο πρίν. Ας προχωρήσουμε στις εντυπωσεις: Εξωτερικό: Η σχεδίαση του αυτοκινήτου απο την 1η στιγμή που είδα στην εκθεση μου άρεσε. Ισως θυμίζει και άλλα οχήματα αλλά απο τα φωτιστικά σώματα, το καπό με τα νευρα το πώς δένει η οροφή με το πίσω μέρος και τα φωτιστικά στο πίσω μέρος μου άρεσαν πολύ. Είναι ενα sedan όχημα απο αυτά που μου αρέσουν. Σε συνδυασμό με τις 19'' ζάντες και το χαμηλό ύψος (περίπου 14εκ απο το έδαφος) το δείχνουν αυτό που είναι. Ενα πολύ γρήγορο sedan. Το χρώμα που επέλεξα είναι το Indigo Grey (+1000,00€) διότι ενώ στην αρχή μου άρεσε το γαλάζιο, μετά σκέφτηκα οτι θα ήθελα ένα πιο "ουδέτερο χρώμα" που σε βάθος χρόνου δεν θα το βαρεθώ. Είδα το Indigo Grey και μου άρεσε διότι ανάλογα με το φως αλλάζει και χρώμα. Επίσης μου φάνηκε καλύτερη ποιότητα η βαφή του. Εσωτερικά τελικά επιλέχθηκε το γκρι-γαλάζιο αν και μου άρεσε και το μαυρο. Απλά προσωπικά μου φαίνεται πιο μεγάλο το εσωτερικό με αυτόν τον συνδευασμό. Οσον αφορά το εξωτερικό, τα μειονεκτήματα που βρίσκω είναι το χαμηλό ύψος (οχι πια πεζοδρόμια) καθώς και το ότι είναι sedan το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι χαμηλό (όμως κατά την επιστροφή μουτ απο Αθήνα ο ΄χωρος άνετα γέμισε με 4 μπλέ τσάντες ΙΚΕΑ γεμάτες μαζί με μικροπράγματα). -Εσωτερικό: Όπως είπα και σε άλλα post το εσωτερικό του μου άρεσε απο την αρχή. Σε κάποιους φαίνεται οτι "φωνάζει" με τις καμπύλες του. Εμένα αυτό μου άρεσε. Κάτι το διαφορετικό απο τα μέχρι σήμερα που έχω δεί. Θέση οδήγησης η οποία ρυθμίζεται ηλεκτρικά με 2 μνήμες (και που με την στήριξη πλάτης που έχει μπορείς να βρεις την θέση που σε βολεύει). Επειδή έχω πρόβλημα στην μέση, με την σωστή ρύθμιση το ταξίδι Αθήνα Ιωάννινα βγήκε πολύ ξεκούραστα. -Τιμόνι: Το τιμόνι έχει χοντρή στεφάνη όπως μου αρέσει. Εχει κουμπιά για όλες τις ρυθμίσεις ήχου, τηλεφώνου, του Adaptive Cruise Control κλπ. Επιλογέας ταχυτήτων: Ο επιλογέας έχει τις επιλογές RND. Επίσης γύρω του υπάρχουν διακόπτες alarm, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, κουμπί on/off του κλιματισμού, επιλογή ή όχι του auto του κλιματισμού, χειρισμό συστημάτων ασφαλείας. Πίνακας οργάνων στο τιμόνι: Θετικά οτι έχεις πίνακα οργάνων στον οποίων υπάρχουν όλες οι ενδείξεις. Επίσης με κουμπί απο το τιμόνι, έχεις επιλογή να επιλέξεις απο την θερμοκρασία του AC μέχρι και χρονόμετρο για μέτρηση 0-100!. Αρνητικά: Ο πίνακας δεν κουνιέται με το τιμόνι, με αποτέλεσμα σε κάποιες ρυθμίσεις του τιμονιού να μην φαίνονται οι πάνω γωνίες του. Βέβαια δεν κόβει και κάτι σημαντικό αλλά απο την άλλη είναι μείον. Δείχνει στιγμιαία κατανάλωση μπαταρίας στην αριστερή πλευρά η οποία δεν ξέρω εαν έχει κάποιο πρακτικό ρόλο. Επίσης έχει 2 θέματα το απλό και το σύνθετο. Το απλό μου φαίνεται καλύτερο στο μάτι. Κεντρική οθόνη: Κάτι το οποίο διάβαζα σαν αρνητικό (βέβαια δεν έχω προσωπική άποψη απο άλλα) ήταν και το software της κεντρικής οθόνης. Οτι έπρεπε να κάνεις πολλές κινήσεις για να ρυθμίσεις κάτι. Προσωπικά και δουλεύοντας το αυτοκίνητο, κάτι τέτοιο δεν προέκυψε. Εχει επιλογές (πχ ενα κάτω swipe και με τα sortcuts απενεργοποιείς το trafic alarm), ο κλιματισμός ελέγχεται με 4 τρόπους (απο το τιμόνι, απο την οθόνη, απο τα κουμπιά στον επιλογέα, και φωνητικά). Η μουσική επίσης ελέγχεται απο το τιμόνι, και απο την οθόνη. Γενικά έχει εναλλακτικούς τρόπους ελέγχου πέραν της οθόνης. Ενα άλλο αρνητικό είναι οτι το συστημα πλοήγησης σου βγάζει τους σταθμούς φόρτισης, αλλά δεν μπορείς να βάλεις μια διαδρομή και να σου υπολογίσει που θα φορτίσεις. Επίσης ενώ έχει ονομασίες στα Ελληνικά στον χάρτη, το πληκτρολόγιο είναι στα αγγλικά. Εσωτερικοί χώροι: Με μία λέξη τεράστιοι. Εκτός απο τα πολύ άνετα καθίσματα οδηγού συνοδηγού, οι πίσω θέσεις είναι πολύ ανετες. Επίσης βολεύει και το ότι δεν υπάρχει τούνελ στο δάπεδο. Εκει κατά την επιστροφή μου μπήκε άνετα μία μεγάλη βαλίτσα! Εχει χώρους κάτω απο την κονσόλα, στις πόρτες, ντουλάπι συνοδηγού, ενα μικρό ντουλάπι στον οδηγό, μεγάλο χώρο κάτω απο τον τεμπέλη. Ηχοσύστημα: Η μέχρι σήμερα εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Ενώ σου φαίνεται οτι δεν είναι δυνατό, είναι!!! Απλά δεν σε ενοχλεί στα αυτιά!!! Μέτρησα με ηχόμετρο και είναι δυνατό. Οροφή: Η οροφή έχει επίστρωση η οποία αντανακλά την ακτινοβολία. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναπτύξη υψηλές θερμοκρασίες. Το καλοκαίρι θα επανέλθω. Βέβαια η BYD δίνει πτυσόμενα σκίαστρα μαζί. Η αίσθηση που δίνει είναι υπέροχη. Νομίζεις ότι έχεις ανοικτή οροφή, γιατί είναι ενιαία απο εμπρός μέχρι πίσω. Θα προσπαθήσω να μετρήσω την θερμοκρασία με θερμοκάμερα το καλοκαίρι. Οδηγική συμπεριφορά: Η μέχρι σήμερα εντύπωση είναι πάρα πολύ καλή. Στον αυτοκινητόδρομο φτάσαμε μέχρι 160χιλ/ω και στις στροφές οι κλίσεις ήταν ανεπαίσθητες. Θόρυβος πολύ χαμηλός. Σε ταξίδι αυθημερόν Ιωάννινα Λευκάδα, απο τον επαρχιακό πάλι στις στροφές συμπεριφέρθηκε άψογα. Βεβαια πρέπει να τονίσω οτι ποτέ δεν πλησίασα σε οριακές καταστάσεις και ούτε πρόκειται. Το βάρος του δεν φαίνεται πουθενα Μέσα στην πόλη είναι παιχνίδι. Το μόνο μειονέκτημα η πίσω ορατότητα, αλλά με τόσα βοηθήματα που έχει δεν έχεις κανένα θέμα. Ανετο με καλό κόψιμο του τιμονιού. Βεβαια τα 4,8 μ μήκους δημιουργούν θέμα στην ευρεση πάρκινγκ στον δρόμιο. Κατανάλωση: Η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 130-140χιλ/ω και μερικά ξεσπάσματα στα 160χιλ/ω και για το Αθήνα Ιωάννινα έφθασε στις 24,5Kwh. Αντίστοιχα στην πόλη είναι περίπου στις 12-15. Γενικά η αυτονομία του είναι περί τα 350 χιλ αυτοκινητόδρομου. Η φόρτιση γίνεται εύκολα και γρήγορα. Εξοπλισμός: Το αυτοκίνητο έχει τα πάντα. Δεν τα γράφω γιατί είναι πάρα πολλά. Επίσης σου δίνουν: Γαντζο ρυμούλκησης, φορτιστή οικιακής πρίζας 10Α, καλώδιο type 2 και αντάπτορα V2L με 2 πρίζες σούκο!!! Μέχρι σήμερα είμαι πολυ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο. Είναι ποιοτικό, δεν τρίζει και γενικά φαίνεται οτι έχει πολύ καλή κατασκευή. Σε βάθους χρόνου θα δείξει. Η χρήση του είναι εύκολή. Βέβαια ακόμα εχω πολύ διαβασμα στο manual. Οτι θέλετε μπορείτε να ρωτήσετε. Για οτιδήποτε θα επανέλθω. https://www.insomnia.gr/forums/topic/766493-περί-αυτοκίνησης/?do=findComment&comment=60279111 μια ερώτηση μονο υπάρχει έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία στην ελλαδα? και αν ναι πόσο μεγαλύτερη πχ 350 γινεται 550?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα