Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ναι, ειναι αυτα που κυκλοφορησαν απο το 1999 μεχρι το 2020.

Τους υπολοιπους γειτονες που θελουν να δουλεψουν με απολυτη ησυχια τους ρωτησες αν θελουν να ακουνε τη φασαρια σου και τα μουγκρητα σου οσο εσυ βγαζεις τα γουστα σου?

Nα ήτανε ο μοναδικός θόρυβος αυτός στην Αθήνα .... καλά θα ήταν 👀

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 hours ago, aionnou said:

Ποιος δίνει 45Κ για το corolla  cross? (τόσο εχει με 4x4 και εξοπλισμό που προσπαθεί να πλησιάσει τα U/Y) 

μαλλον τα εχεις μπερδεψει

34κ, εχω προσφορα απο την αντιπροσωπεια, με μεταλλικο, πανοραμικη και γενικα καλο εξοπλισμο. 4x4 γιατι? Δεν προκειται να αμολυθω στα βουνα

Μην λεμε τα αυτονοητα

Το μεγαλο ατου του υβριδικου εναντι του  ηλεκτρικου SUV ειναι το range anxiety και η ταχυτητα φορτισης. Φανταζεσαι να επιστρεφεις 3ημερο καλη ωρα και να φτανεις στα ΣΕΑ Αταλαντης που εχει 5 σταθμους φορτισης και να ειναι πιασμενοι? Εκει τι κανεις? 

Το αυτοκινητο εμπεριεχει την εννοια της ελευθεριας, της δυνατοτητας να φυγεις μακρυα απο τα προβληματα σου. Αν ειναι να ψαχνω και να αγχωνομαι που εχει φορτιστη εκει που θα παω και αν θα μπορω να φορτισω, αστο fak it

Το υβριδικο της BYD μου μετεφεραν οτι χρησιμοποιει η μοιραζεται τεχνογνωσια της Toyota?

για να δουμε αν θα το φερουν και που θα το πλασαρουν τιμολογιακα

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

μαλλον τα εχεις μπερδεψει

34κ, εχω προσφορα απο την αντιπροσωπεια, με μεταλλικο, πανοραμικη και γενικα καλο εξοπλισμο. 4x4 γιατι? Δεν προκειται να αμολυθω στα βουνα

Μην λεμε τα αυτονοητα

Το μεγαλο ατου του υβριδικου εναντι του  ηλεκτρικου SUV ειναι το range anxiety και η ταχυτητα φορτισης. Φανταζεσαι να επιστρεφεις 3ημερο καλη ωρα και να φτανεις στα ΣΕΑ Αταλαντης που εχει 5 σταθμους φορτισης και να ειναι πιασμενοι? Εκει τι κανεις? 

Το αυτοκινητο εμπεριεχει την εννοια της ελευθεριας, της δυνατοτητας να φυγεις μακρυα απο τα προβληματα σου. Αν ειναι να ψαχνω και να αγχωνομαι που εχει φορτιστη εκει που θα παω και αν θα μπορω να φορτισω, αστο fak it

Το υβριδικο της BYD μου μετεφεραν οτι χρησιμοποιει η μοιραζεται τεχνογνωσια της Toyota?

για να δουμε αν θα το φερουν και που θα το πλασαρουν τιμολογιακα

πως και δεν εβαλες στην εξισωση το chr? 

παντως αξιζει να τα δεις τα byd αν εχεις 100% λυμενο το θεμα της φορτισης στο σπιτι και στο εξοχικο. οι αλλες εξορμισεις σε αγνωστους προορισμους δεν ειναι πολλες. 2-3 το χρονο? αν εισαι απο αυτους που εχουν το χρονο να κανουν περισσοτερες αφενως καλο ειναι να αποφυγεις τα ηλεκτρικα γενικως (για τους λογους που αναφερεις) και αφετερου σε ζηλευω. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/4/2024 στις 8:34 ΠΜ, Red_Bear είπε

To μόνο σίγουρο (ή τουλάχιστον πολυ πιθανο κτγμ) είναι οτι  οταν κυκλοφορήσει η νεα έκδοση (που λέει παραπάνω) με την υψηλότερη τελική ταχύτητα, θα λαβει και η τρέχουσα εκδοση update που θα ξεκλειδώνει το (τρέχον) ανώτατο όριο των 180 km/h σε 220-230 (όσο δλδ θα έχει κ η νέα)

Δυστυχώς στην ΕΕ θα καθιερωθεί μέγιστο όριο ταχύτητας 180χλμ/ώρα οπότε αμφιβάλλω αν η BYD θα καταργήσει αυτό το όριο.

Υπάρχει σχετικό άρθρο στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΕ, όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται τον Ιούλιο του 2024 και μετά πρέπει να έχουν Intelligent Speed Adaptation (ISA).

https://road-safety-charter.ec.europa.eu/resources-knowledge/media-and-press/intelligent-speed-assistance-isa-set-become-mandatory-across

Σε κάποια άρθρα είδα ότι το όριο ταχύτητας δεν θα είναι σταθερό αλλά υπάρχει προοπτική να μειώνεται ανάλογα μα το όριο ταχύτητας στον δρόμο που κινείσαι, θα παίρνει στοιχεία από το GPS.

Η Volvo έχει ήδη καθιερώσει το όριο των 180KM/h. https://www.media.volvocars.com/global/en-gb/media/pressreleases/268578/every-volvo-model-now-comes-with-a-180kph-speed-limit-and-care-key

Ακολουθεί η Renault https://www.carsales.com.au/editorial/details/renault-to-introduce-180km-h-speed-limiter-129650/

Για την BYD το γνωρίζετε ήδη.

Οι εταιρείες αυτοκινήτων έχουν κάθε λόγο να μειώσουν το όριο ταχύτητας καθώς αυξάνεται κατακόρυφα η αξιοπιστία τους και παράλληλα μπορούν να μειώσουν το κόστος κατασκευής. Η αεροδυναμική αντίσταση στα 180 είναι σχεδόν η μισή απ' ότι στα 250 (είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας. 180²=32.400, 250²=62.500) οπότε δεν θα χρειάζεται να σχεδιάζουν τον κινητήρα για να βγάζει πολλά χιλιόμετρα με 250χλμ/ώρα (autobahn). Όταν αργότερα εφαρμόσουν μέγιστα όρια παντού θα γίνει πιο έντονη η διαφορά.

Πέρα από το κόστος κατασκευής του κινητήρα είναι και όλο το κόστος κατασκευής καθώς δεν θα χρειάζονται τόσο δυνατά ψαλίδια, σινεμπλόκ, σύστημα διεύθυνσης, κλπ. ώστε αντέχει στην στροφή τα 250χλμ/ώρα,

Επίσης δεν θα χρειάζεται να τοποθετούν φρένα που αντέχουν την πλήρη στάση από τα 250χλμ/ώρα. Αν φρενάρει το όχημα από τα 180χλμ/ώρα τα φρένα θα πρέπει να απορροφήσουν την μισή κινητική ενέργεια (Η κινητική ενέργεια είναι επίσης ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας) άρα θα γλιτώσουν και από εκεί.

Επεξ/σία από StavrosD
  • Like 4
Δημοσ.
6 ώρες πριν, tutuyo είπε

 

Το υβριδικο της BYD μου μετεφεραν οτι χρησιμοποιει η μοιραζεται τεχνογνωσια της Toyota?

 

Νομίζω ότι η toyota δανείζεται από την byd το dm

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, StavrosD είπε

Δυστυχώς στην ΕΕ θα καθιερωθεί μέγιστο όριο ταχύτητας 180χλμ/ώρα οπότε αμφιβάλλω αν η BYD θα καταργήσει αυτό το όριο.

 

δεν το πιστευω αυτο. θα κλεισει σε ενα χρονο σχεδον καθε γερμανικη φιρμα. ποιος θα παρει 60κ bmw που τερματιζει στα ιδια χλμ με ενα 30ετιας 1600αρι?

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, viman είπε

Κάκιστες επιδόσεις (στα συστήματα υποβοήθησης)για το BYD Atto 3

https://www.topgeargreece.gr/electric/1007826/o-organismos-asfaleias-euroncap-den-sunista-autokinito-pou-kukloforei-kai-stin-ellada/

Στην θεωρια αυτα δεν φταχνουν με software update over the air;
Ξερουμε πως οι οργανισμοι οπως ο EuroNCAP θα προσαρμοστουν (ή εχουν ηδη προσαρμοστει; δεν ξερω) σε αυτο;
Δηλαδη οτι ελεγχεις κατι σημερα, περναει τα τεστ και μια ενημερωση λογισμικου αργοτερα τα πραγματα γινονται χειροτερα και το αναποδο.  

  • Like 2
Δημοσ.

Γενικά με τα ΟΤΑ έχουν διορθώσει πολλά όπως πχ το φρενάρισμα σε κυκλικό κόμβο. Οπότε νομίζω ότι και αυτό θα λυθει έτσι.. 

Δημοσ.
13 hours ago, dbrillis said:

Στην θεωρια αυτα δεν φταχνουν με software update over the air;
Ξερουμε πως οι οργανισμοι οπως ο EuroNCAP θα προσαρμοστουν (ή εχουν ηδη προσαρμοστει; δεν ξερω) σε αυτο;
Δηλαδη οτι ελεγχεις κατι σημερα, περναει τα τεστ και μια ενημερωση λογισμικου αργοτερα τα πραγματα γινονται χειροτερα και το αναποδο.  

Το ξέρεις αν είναι θέμα update ή αν είναι θέμα αισθητήρων η μηχανολογικό?Θα πάρεις κάτι με την λογική οτι αύριο μεθαύριο ίσως φτιαχτεί?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, chrisxkar είπε

Το ξέρεις αν είναι θέμα update ή αν είναι θέμα αισθητήρων η μηχανολογικό?Θα πάρεις κάτι με την λογική οτι αύριο μεθαύριο ίσως φτιαχτεί?

Πιθανοτατα software ειναι, αλλα αν για μενα ηταν σημαντικο αυτο το βοηθημα, δεν θα το επαιρνα αν δεν ειχε φτιαχτει.

  • Like 2
Δημοσ.

Εντωμεταξύ απ οτι κατάλαβα έχει να κάνει με τον έλεγχο του οχήματος εάν χάσει ο οδηγός τις αισθήσεις του σωστά; 

Απο την στιγμή που έχει αισθητήρες  μπορεί με ένα software update να μπει mode για ασφαλή σταμάτημα του οχήματος. 

Δημοσ.
Στις 30/10/2024 στις 10:43 ΠΜ, @pnea1973 είπε

Εντωμεταξύ απ οτι κατάλαβα έχει να κάνει με τον έλεγχο του οχήματος εάν χάσει ο οδηγός τις αισθήσεις του σωστά; 

 

ναι για αυτό είναι ,

φτάσαμε στο άλλο άκρο

ήδη έχω δει σε διάφορα group συζητήσεων ότι τα tesla αφήνεις το τιμόνι και πάει μόνο του ενώ αυτό όχι.

μας πειράζει ο καφές στο αμάξι κατά τα άλλα 

ενώ η οδήγηση χωρίς χέρια στο τιμόνι είναι οκ

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...