Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα αποτελέσματα του test, ήταν απολύτως αναμενόμενα, ειδικά για τις πρώτες θέσεις. …

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

 

 Απο όλα αυτά δεν έχω δει αυτό που λέει για την πρόσφυση... 

 

To συγκεκριμένο "πρόβλημα" το είχε παρατηρήσει πρώτη φορά ο Mat Watson του Carwow όταν είχε κάνει συγκριτικό review του Seal με το Μ3 (βλ απο το 26:50 και μετά). Δεν ξέρω αν ο δημοσιογράφος του Drive το ξεπατίκωσε από εκεί και το αναπαρήγαγε και ο ίδιος ή αν το ανακάλυψε μόνος του. Πάντως, και οι δύο λένε ότι ίσως να είναι κ διασκεδαστικό χαρακτηριστικό αλλά όχι για το μέσο οδηγό. Προσοχή λοιπόν σε γλιστερές στροφές.

4 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

 

Απ ότι ρώτησα εγώ είμαι ο 1ος ιδιώτης που το αγόρασε.. Και μετά άλλος ένας.. 

Μακάρι να μην μείνουμε οι δύο μας... 😁

Καλορίζικο και καλοτάξιδο, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ επιλογή έκανες. Σε τι συνδυασμό χρωμάτων το πήρες τελικά ?  Περιμένουμε εντυπώσεις. Ίσως σε μερικούς μήνες να σου κάνω παρέα.....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι ναι.. Ούτως ή άλλως πέρασαν τα χρόνια που έκανα αυτά τα κακά πραγματα!!!!!! 

6 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

To συγκεκριμένο "πρόβλημα" το είχε παρατηρήσει πρώτη φορά ο Mat Watson του Carwow όταν είχε κάνει συγκριτικό review του Seal με το Μ3 (βλ απο το 26:50 και μετά). Δεν ξέρω αν ο δημοσιογράφος του Drive το ξεπατίκωσε από εκεί και το αναπαρήγαγε και ο ίδιος ή αν το ανακάλυψε μόνος του. Πάντως, και οι δύο λένε ότι ίσως να είναι κ διασκεδαστικό χαρακτηριστικό αλλά όχι για το μέσο οδηγό. Προσοχή λοιπόν σε γλιστερές στροφές.

Καλορίζικο και καλοτάξιδο, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ επιλογή έκανες. Σε τι συνδυασμό χρωμάτων το πήρες τελικά ?  Περιμένουμε εντυπώσεις. Ίσως σε μερικούς μήνες να σου κάνω παρέα.....

Indigo grey και το γαλάζιο εσωτερικό..Μολις τα είδα μαζί, το μαύρο μου άρεσε στα καθίσματα οδηγού συνοδηγού αλλά το γαλάζιο έδινε πιο πολύ φως πίσω.. Οπότε έμεινα στην αρχική μου επιλογή! 

 

 

Μακάρι να το πάρεις και στο επόμενο μου ταξίδι στην Αθήνα να βρεθούμε μαζί και με τον @gbras.. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Red_Bear είπε

To συγκεκριμένο "πρόβλημα" το είχε παρατηρήσει πρώτη φορά ο Mat Watson του Carwow όταν είχε κάνει συγκριτικό review του Seal με το Μ3 (βλ απο το 26:50 και μετά). Δεν ξέρω αν ο δημοσιογράφος του Drive το ξεπατίκωσε από εκεί και το αναπαρήγαγε και ο ίδιος ή αν το ανακάλυψε μόνος του. Πάντως, και οι δύο λένε ότι ίσως να είναι κ διασκεδαστικό χαρακτηριστικό αλλά όχι για το μέσο οδηγό. Προσοχή λοιπόν σε γλιστερές στροφές.

Το συγκεκριμένο "προβλημα" το εχω συναντησει και σε άλλα ηλεκτρικά που δοκιμασα, με πιο αισθητο να ειναι στο id3...

Παρα την καμια ηλικία (νταξ ακομα σε -άντα ειμαι) τα κυνηγαω τα αμαξια σε στροφές κλπ ακομα... Με τα ηλεκτρικά ενιωσα ανασφάλεια οτι θα φυγει στις στροφές (ειτε με γκαζι ειτε χωρις γκαζι), υπο ιδανικές μαλιστα συνθηκες (στεγνό οδοστρωμα)

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, paylidis είπε

. Με τα ηλεκτρικά ενιωσα ανασφάλεια οτι θα φυγει στις στροφές (ειτε με γκαζι ειτε χωρις γκαζι), υπο ιδανικές μαλιστα συνθηκες (στεγνό οδοστρωμα)

Το "χωρις γκαζι" και "σε στεγνό" συγγνωμην αλλά δεν το καταλαβαίνω 🤔

Δημοσ.
2 ώρες πριν, paylidis είπε

Το συγκεκριμένο "προβλημα" το εχω συναντησει και σε άλλα ηλεκτρικά που δοκιμασα, με πιο αισθητο να ειναι στο id3...

Παρα την καμια ηλικία (νταξ ακομα σε -άντα ειμαι) τα κυνηγαω τα αμαξια σε στροφές κλπ ακομα... Με τα ηλεκτρικά ενιωσα ανασφάλεια οτι θα φυγει στις στροφές (ειτε με γκαζι ειτε χωρις γκαζι), υπο ιδανικές μαλιστα συνθηκες (στεγνό οδοστρωμα)

Εγώ είμαι στα πρώτα ηντα.. Πλέον απολαμβάνω χωρίς να κυνηγάω!!!!!!

Αχ εσείς τα νιατα!!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Το "χωρις γκαζι" και "σε στεγνό" συγγνωμην αλλά δεν το καταλαβαίνω 🤔

Κατηφόρα 

σε στεγνό οδόστρωμα

στη βροχή αλλάζει το πράγμα για όλα τα αμαξια 

13 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Εγώ είμαι στα πρώτα ηντα.. Πλέον απολαμβάνω χωρίς να κυνηγάω!!!!!!

Αχ εσείς τα νιατα!!

Περήφανα νιάτα 😂

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Εγώ είμαι στα πρώτα ηντα.. Πλέον απολαμβάνω χωρίς να κυνηγάω!!!!!!

Αχ εσείς τα νιατα!!

Επειδή κι εγώ κάπου εκεί βρίσκομαι (αν κρίνω από nickname κάτι σου "ρίχνω") πες την αλήθεια. Μπορεί πια να είμαστε της απόλαυσης αλλά κάποιες στιγμές βγαίνει και κάποια αναλαμπή του "κακού μας εαυτού" του παρελθόντος. Άσχετα αν είμαστε σε ηλεκτρικό ή θερμικό ;)

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, εγώ είμαι μεγαλύτερος όλων κ ένα σας λέω: στις στροφές που μου αρέσουν, και αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, ακόμη "αφήνω λαστιχο", ενίοτε και πολύ (συζύγου επιτρέπουσας βεβαίως 😁)

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
  • Haha 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

🫣

1 ώρα πριν, haris_216 είπε

Επειδή κι εγώ κάπου εκεί βρίσκομαι (αν κρίνω από nickname κάτι σου "ρίχνω") πες την αλήθεια. Μπορεί πια να είμαστε της απόλαυσης αλλά κάποιες στιγμές βγαίνει και κάποια αναλαμπή του "κακού μας εαυτού" του παρελθόντος. Άσχετα αν είμαστε σε ηλεκτρικό ή θερμικό ;)

Σσσσσσσσσσσσσ 😇

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.

To περιοδικό "Car and Driver" του Σαββάτου δημοσιεύει μια πολύ καλή κριτική του Seal (αν κ όχι εντελώς ενθουσιώδη). Και εδώ υπάρχει η αναφορά στην "ιδιοτροπία" του αυτοκινήτου στις γρήγορες στροφές στα όρια της πρόσφυσης του. Παραθέτω το κείμενο. Φυσικά είναι θέμα χρόνου να το πάρουν χαμπάρι οι τεχνικοί της BYD και να το διορθώσουν με ένα "απλό" OTA update που θα διορθώνει αυτήν την παραξενιά του iTac. 

 

6.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Για ποιο λόγο φεύγει στις στροφές το ηλεκτρικό? Το μόνο που φαντάζομαι είναι λόγω μεγαλύτερου βάρους, είναι αρκετό αυτό για να κάνει τέτοια διαφορά;

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 16/4/2024 στις 12:50 ΜΜ, Nabuko είπε

Ο Στρατισίνο τρέχει σε ράλι από πριν γεννηθείς εσύ και είναι στον χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 40 χρόνια. Αν δεν είναι αυτός πολύπειρος τότε ποιός είναι? 😄

Το θέμα είναι κατά πόσον οι κριτικές και οι αξιολογήσεις που γίνονται στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο του αυτοκινήτου είναι αξιοκρατικές ή όχι. 

Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια που κάποιος δεν είχε γράψει καλά λόγια για ένα μοντέλο και η εταιρία απέκλεισε το περιοδικό απ' το να τους ξαναδώσει πάλι αυτοκίνητα για δοκιμή. 

Μην αναφέρω πακέτα διαφημίσεων και άλλα πακέτα γενικώς. 

 

Στις 16/4/2024 στις 2:44 ΜΜ, SaFiS είπε

Δεν υπαρχει ειδικος τυπος που να μην τα παιρνει. Βλεπω συνεχεια π.χ. το Traction που ειναι αγκαλια με την Mercedes. Δεν εχω πετυχει επεισοδιο που να μην εχουν μια ή και δυο Mercedes για δοκιμη. Και για να μην γινει αυτο που αναφερει ο Nabuko (π.χ. Chris Harris που τον ειχε μπαναρει παλιοτερα η Ferrari) αναγκαστικα πλεον, δεν υπαρχει αμεροληψια…

Κάποιοι ψάχνουν αντικειμενικότητα ΜΜΕ και λοιπών έντυπων - ηλεκτρονικών μέσων το 2024.🤣

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ δεν υπήρχε αντιμειμενικοτητα παλιότερα. 

Αυτο που κάνω ειναι να διαβάζω ξένα reviews και αν είναι δυνατόν γνώμες κατόχων απ ότι θέλω να αγοράσω.. 

Οσον αφορά την συμπεριφορά του seal, αν και δεν πρόκειται να την δω πότε!!!!, θυμάμαι τα παλιά χρόνια που έλεγαν ότι σε 4κινητο γρήγορο αυτοκίνητο να φύγει θέλει προσπάθεια να μαζευτεί!!! Βέβαια λογικό είναι τώρα με όλα τα ηλεκτρονικά αυτό να γίνεται παιχνίδι.. 

Προσοχή με ότι και να οδηγαμε! 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Προσοχή με ότι και να οδηγαμε! 

+1 👍

Καλύτερο review κάνει ο κάτοχος,μετά από ένα Α διάστημα χρήσης.

Με το καλό η παραλαβή! Καλοτάξιδο 👁️‍🗨️

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...