Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

σωστο μεν αλλα οι ιαπωνες και οι κορεατες πηγαν απο τη σαβουρα στα τοπ προιοντα σε μια δεκαετια ενω οι κινεζοι βγαζουν σαβουρες εδω και 30 χρονια. ε θα παρει λιγο καιρο παραπανω να αλλαξει ο ορος κινεζικο=για πεταμα στην συνειδηση του κοσμου. 

Δεκαετία; μάλλον παραπάνω... Τους πήρε. Ακόμα και το toyota carina II του 1991 που είχαμε ήταν σαν οδήγηση ότι νάναι.. Και λέω το made in japan και όχι το μετέπειτα που φτιαχνοταν κάπου στην Ευρώπη. 

Σε σχέση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά ήταν πολύ πίσω. Και σου μιλάω γιατί από το 1977 μέχρι το 2001 είχαμε μόνο toyota τα οποία δεν παρουσίασαν ποτέ κάτι μηχανικό. Αλλά μόλις πήραμε στην οικογένεια το 2001 το ford focus 1.6 με ένα πακέτο με σκληρή ανάρτηση τότε είδαμε πως στρίβει ένα αυτοκίνητο. Βέβαια εγώ προσωπικά το είχα δει νωρίτερα γιατί είχα αποκτήσει την 1η Alfa μου... 

Αλλα μιλάμε για άλλη κατηγορία. Στη κατηγορία του ηλεκτρικού και σε σχέση με όσα έχω δει οι Κινέζοι δεν υστερούν σε τίποτα. Ίσα ίσα... 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Δεκαετία; μάλλον παραπάνω... Τους πήρε. Ακόμα και το toyota carina II του 1991 που είχαμε ήταν σαν οδήγηση ότι νάναι.. Και λέω το made in japan και όχι το μετέπειτα που φτιαχνοταν κάπου στην Ευρώπη. 

Σε σχέση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά ήταν πολύ πίσω. Και σου μιλάω γιατί από το 1977 μέχρι το 2001 είχαμε μόνο toyota τα οποία δεν παρουσίασαν ποτέ κάτι μηχανικό. Αλλά μόλις πήραμε στην οικογένεια το 2001 το ford focus 1.6 με ένα πακέτο με σκληρή ανάρτηση τότε είδαμε πως στρίβει ένα αυτοκίνητο. Βέβαια εγώ προσωπικά το είχα δει νωρίτερα γιατί είχα αποκτήσει την 1η Alfa μου... 

Αλλα μιλάμε για άλλη κατηγορία. Στη κατηγορία του ηλεκτρικού και σε σχέση με όσα έχω δει οι Κινέζοι δεν υστερούν σε τίποτα. Ίσα ίσα... 

 

Οι Ιαπωνες στην αυτοκινηση κανανε peak το 2000.

Avensis, corolla και starlet/ yaris ηταν αμαξαρες.

Μετα επηλθε στασιμοτητα.

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Οι Ιαπωνες στην αυτοκινηση κανανε peak το 2000.

Avensis, corolla και starlet/ yaris ηταν αμαξαρες.

Μετα επηλθε στασιμοτητα.

Prius for sure.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Prius for sure.

 

42 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Οι Ιαπωνες στην αυτοκινηση κανανε peak το 2000.

Avensis, corolla και starlet/ yaris ηταν αμαξαρες.

Μετα επηλθε στασιμοτητα.

Δεν διαφωνώ απλά δεν έκαναν μόνο δέκα χρόνια.. Από το 1970 περίπου που ήρθαν Ελλάδα τουλάχιστον μέχρι το 2000 είναι 30 χρόνια 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

 

Δεν διαφωνώ απλά δεν έκαναν μόνο δέκα χρόνια.. Από το 1970 περίπου που ήρθαν Ελλάδα τουλάχιστον μέχρι το 2000 είναι 30 χρόνια 

Nαι μην συγκρίνουμε άλλες εποχές. Αλλες οι δυνατότητες παραγωγής τώρα και άλλες τότε. Επίσης οι κινέζοι πήραν άφθονη τεχνογνωσία από την συμπαραγωγή που επέβαλλαν στους δυτικούς. Οι ιάπωνες ότι έπιανε η φωτογραφική τους. :lol:

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το βασικό σημείο διαφοράς σε σχέση με την Ιαπωνική ή Κορεάτικη ιστορία του παρελθόντος είναι πως η Κινέζικη αγορά ΙΧ είναι η πιο σημαντική, μεγάλη, ανταγωνιστική και προηγμένη παγκοσμίως για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Με διαφορά, εδώ και πάνω από μια δεκαετία. 

TNkfVE6.png

 

Το αποτέλεσμα είναι πως πέφτουν τρελά λεφτά από παντού και ο απίστευτος ανταγωνισμός ανεβάζει το επίπεδο συνολικά των προϊόντων, της τεχνολογίας, της ποιότητας κατασκευής κλπ. Το 40% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στον πλανήτη γίνονται στην/από την Κίνα. 

Δλδ με λίγα λόγια, σε αντίθεση με τους Ιάπωνες και Κορεάτες που έστησαν καθαρά εξαγωγικές βιομηχανίες, οι Κινέζοι χρησιμοποιούν την ίδια τους την αγορά ως ατμομηχανή και εργαστήριο ταυτόχρονα.

Γιαυτό και άργησαν να περάσουν στις εξαγωγές (μόλις πέρσι πέρασαν τους Ιάπωνες και είναι πλέον πρώτοι παγκοσμίως). Όχι γιατί δεν είχαν τα προϊόντα ή την ποιότητα, αλλά γιατί δεν τους ενδιέφερε στον ίδιο βαθμό με την εμπειρία που έχουμε σε άλλες αγορές του παγκόσμιου δευτερογενούς τομέα παραγωγής (όπου ουσιαστικά η Κίνα είναι το εργοστάσιο του πλανήτη). 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mου αρεσουν πολυ τα BYD εμφανισιακα και στυλιστικα αλλα δεν θα αγοραζα ποτε ηλεκτρικο BYD για δυο λογους :

1.Θελω να ακουω τη φασαρια και τον θορυβο του ICE

2. Aν παρεις Byd και μετα απο 7 χρονια το πουλησεις τοτε θα εχει χαμηλη μεταπωλητικη αξια . Ως γνωστον Ελλαδα ειμαστε , που ολοι θελουν να παρουν Toyota μεχρι τα βαθεια γεραματα.

Επεξ/σία από afterhours
  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, afterhours είπε

2. Aν παρεις Byd και μετα απο 7 χρονια το πουλησεις τοτε θα εχει χαμηλη μεταπωλητικη αξια . Ως γνωστον Ελλαδα ειμαστε , που ολοι θελουν να παρουν Toyota μεχρι τα βαθεια γεραματα.

αυτο συμβαινει με ολα τα ηλεκτρικα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

σωστο μεν αλλα οι ιαπωνες και οι κορεατες πηγαν απο τη σαβουρα στα τοπ προιοντα σε μια δεκαετια ενω οι κινεζοι βγαζουν σαβουρες εδω και 30 χρονια. ε θα παρει λιγο καιρο παραπανω να αλλαξει ο ορος κινεζικο=για πεταμα στην συνειδηση του κοσμου. 

σε τι έχουν εδραιωθεί ότι βγάζουν σαβουρες. Γιατί το αντίθετο συμβαίνει στα κινητά και τους πήρε λιγότερο από δεκαετία, στις ηλεκτρικές συσκευές και αυτό λιγότερο από δεκαετία.

Στα αυτοκίνητα έχουν λιγότερο από πενταετία που έχουν μπει δυναμικά. Δηλαδή είναι τελείως άκυρο αυτό που λες και δεν έχει καμία βάση. Τώρα αν στην συνείδηση σου οι κινέζοι=σαβούρα δεν μπορώ να σου αλλάξω και γνώμη. 

  • Like 5
Δημοσ.
7 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

σωστο μεν αλλα οι ιαπωνες και οι κορεατες πηγαν απο τη σαβουρα στα τοπ προιοντα σε μια δεκαετια ενω οι κινεζοι βγαζουν σαβουρες εδω και 30 χρονια. ε θα παρει λιγο καιρο παραπανω να αλλαξει ο ορος κινεζικο=για πεταμα στην συνειδηση του κοσμου. 

Το χιούμορ σώζει, η άγνοια όχι. Οι Ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι δεν θα τους φοβόντουσαν αν εβγαζαν πράμα "για πέταμα". Και σε καθε δήλωση τους δείχνουν οτι τους φοβούνται. Και όχι μόνο για τις χαμηλότερες τιμές τους αλλά και για την ποιότητα τους. 

  • Like 5
Δημοσ.
10 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αυτο συμβαινει με ολα τα ηλεκτρικα

Με όλα τα αυτοκίνητα συμβαίνει... Ηλεκτρικά ακόμα δεν έχουμε ικανό αριθμό για να δούμε τι γίνεται. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, afterhours είπε

Mου αρεσουν πολυ τα BYD εμφανισιακα και στυλιστικα αλλα δεν θα αγοραζα ποτε ηλεκτρικο BYD για δυο λογους :

1.Θελω να ακουω τη φασαρια και τον θορυβο του ICE

2. Aν παρεις Byd και μετα απο 7 χρονια το πουλησεις τοτε θα εχει χαμηλη μεταπωλητικη αξια . Ως γνωστον Ελλαδα ειμαστε , που ολοι θελουν να παρουν Toyota μεχρι τα βαθεια γεραματα.

1. Δε πιστευω στο pc σου να εχεις ssd ε? Ο HDD εχει παντα πιο ωραιο ηχο, κι ας ειναι πιο αργος...

2. Σε 7 χρονια αυτοι ειναι κολλημενοι με τα toyota δε θα ζουνε. Παρτε το χαμπαρι, η εποχη των boomers εχει περασει. Ο κοσμος θελει μετακινηση με ησυχια, οικονομια, οθονες και ηλεκτρονικα βοηθηματα. Δεν ειμαστε στο 2002 να πηγαινουμε λιμανακια με 106 και neon απο κατω.

  • Like 4
  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

1. Δε πιστευω στο pc σου να εχεις ssd ε? Ο HDD εχει παντα πιο ωραιο ηχο, κι ας ειναι πιο αργος...

2. Σε 7 χρονια αυτοι ειναι κολλημενοι με τα toyota δε θα ζουνε. Παρτε το χαμπαρι, η εποχη των boomers εχει περασει. Ο κοσμος θελει μετακινηση με ησυχια, οικονομια, οθονες και ηλεκτρονικα βοηθηματα. Δεν ειμαστε στο 2002 να πηγαινουμε λιμανακια με 106 και neon απο κατω.

Καλά κι εσύ τώρα μην γίνεσαι ισοπεδωτικός. Ανάμεσα στην BYD και στο 106 Rallye υπάρχουν δεκάδες μοντέλα που είναι ήσυχα και λιγότερο ρυπογόνα. 

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, chek2fire είπε

σε τι έχουν εδραιωθεί ότι βγάζουν σαβουρες. Γιατί το αντίθετο συμβαίνει στα κινητά και τους πήρε λιγότερο από δεκαετία, στις ηλεκτρικές συσκευές και αυτό λιγότερο από δεκαετία.

Στα αυτοκίνητα έχουν λιγότερο από πενταετία που έχουν μπει δυναμικά. Δηλαδή είναι τελείως άκυρο αυτό που λες και δεν έχει καμία βάση. Τώρα αν στην συνείδηση σου οι κινέζοι=σαβούρα δεν μπορώ να σου αλλάξω και γνώμη. 

Στους Ιάπωνες πήρε πάνω από 20 χρόνια για να γίνουν ισότιμη επιλογή με τα Ευρωπαικά αυτοκίνητα. Από αυτό το χρόνο εκτιμώ ότι το 1/3 ήταν για να φτάσουν στο ίδιο επίπεδο τεχνολογίας και τα 2/3 ήταν μια περίοδος που συνειδητά προσέφεραν χειρότερα αυτοκίνητα, ώστε να βγαίνουν με χαμηλότερη τιμή και να κατακτήσουν market share. Όπως και οι Κορέατες αργότερα, σου έδιναν τσάμπα πολλά έξτρα (εγγύηση μηχανικών, ac, radio, αερόσακους κτλ) αλλά έκοβαν σε σημεία που το 90% των καταναλωτών δεν μπορούσε να δει (λαμαρίνες, αναρτήσεις, στήσιμο αυτοκινήτου κτλ.).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Ntinaras είπε

1. Δε πιστευω στο pc σου να εχεις ssd ε? Ο HDD εχει παντα πιο ωραιο ηχο, κι ας ειναι πιο αργος...

2. Σε 7 χρονια αυτοι ειναι κολλημενοι με τα toyota δε θα ζουνε. Παρτε το χαμπαρι, η εποχη των boomers εχει περασει. Ο κοσμος θελει μετακινηση με ησυχια, οικονομια, οθονες και ηλεκτρονικα βοηθηματα. Δεν ειμαστε στο 2002 να πηγαινουμε λιμανακια με 106 και neon απο κατω.

Στον υπολογιστη επειδη δουλευω θελω απολυτη ησυχια οποτε εχω μονο ssd/nvme και τα ανεμιστηρακια δουλευουν στις 700- 800rpm με undervolted cpu.

Στο αμαξι επειδη βγαζω γουστα θελω φασαρια και μουγγρητα. Αυτο ισχυει για πολλους ανθρωπους ειτε ηλικιωμενους ειτε εφηβους.

Τωρα αν θες ενα ησυχο αμαξι για να πηγαινεις σουπερ μαρκετ με την πεθερα, ενα δευτερο αμαξι μικρο ηλεκτρικο  super mini με €10K μεταχειρισμενο ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη. Aν εχεις τη δυνατοτητα σπιτι να φορτιζεις ομως.

Επεξ/σία από afterhours
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...