Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Σωστός φίλε chrisxkar κάποιοι έχουν κάνει Θεούς (ποιους) τους Κινέζους που μέχρι χτες όλοι βρίζαμε για τις μαιμούδες και τις αντιγραφές τους και τα κατώτερα ποιοτικά προιόντα τους , εκτός κάποιων που κατασκευάζουν για παγκόσμιους κολοσσούς με προδιαγραφές που τους ζητάνε. Δεν ξέρω τι βρίσκουν στο παραπάνω BYD που εξωτερικά το 20χρονο δικό μου opel είναι πιο μουράτο.

Σε 3-4 χρονια η BYD θα εχει γινει η 1η αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και καποιοι θα αναρωτιούνται ακόμη πως με τετοιες "μαϊμουδιές" τα καταφερε. Δεν περιγράφω άλλο...

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πόσο πόνο κέρασαν οι Κινέζοι...! Δεν καταλαβαίνουν ορισμένοι ότι τις εταιρείες τις κατατάσσουν με βάση την χρηματιστηριακή αξία και όχι με πόσες μονάδες πουλάνε. Η Ferrari έχει μεγάλη χρηματιστηριακή αξία όμως δεν βλέπεις και πολλές εκεί εξω... Επίσης δείτε σε πολλές "ευρωπαϊκές" εταιρείες που οι Κινέζοι έχουν συνεργασίες συμπαραγωγής όπως το smartακι ή μερίδιο στην εταιρία.

IMG_20241023_223405.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

2 μήνες περίπου και 2000χλμ συμβίωση με το ΑΤΤΟ 3.

Γενικά πολύ ευχαριστημένος, η συμπαγής αίσθηση είναι αυτό που κυριαρχεί. Για τα χιλιόμετρα εντός πόλης η κατανάλωση είναι χαμηλή, τα 420χλμ είναι ρεαλιστικά. Αυτοκινητόδρομο με σταθερά 115 στο  ACC η κατανάλωση είναι στις 20kWh/100km, 280-300χλμ range περίπου. Η φόρτιση σε γρήγορους φορτιστές ικανοποιητική, πρακτικά μια τουαλέτα και λίγο ξεμουδιασμα αρκεί για +30% μπαταρία. Θα μπορούσε να ήταν καλύτερη βέβαια, δεν είναι deal breaker για μένα. Φόρτιση σε γερμανικό σούπερ μάρκετ, μέχρι να ψωνίσεις έχεις +15% μπαταρία στο δωρεάν μισάωρο που δίνει. Για τα καθημερινά χιλιόμετρα η σουκο που έχω στο γκαράζ είναι υπέρ αρκετή για φόρτιση 2-3 ημέρες τη βδομάδα, ανάλογα τη χρήση. Προγραμματίζω να βάλω και φωτοβολταϊκά για ακόμη πιο φθηνή φόρτιση.

Αρνητικό σημείο η ανυπαρξία lumbar support στο κάθισμα, αν έχετε ευαισθησία στη μέση είναι ένα θέμα. Εγώ ομολογώ έβαλα ειδικό μαξιλάρι στο ταξίδι που έλυσε το πρόβλημα, είναι βέβαια μια αισθητική παραχώρηση. Είναι deal breaker; Για μένα όχι, αν όμως κάποιος έχει θέμα με λουμπάγκο και δε θέλει με τίποτα αισθητική ταξί λόγω του μαξιλαριού ίσως πρέπει να το σκεφτεί ξανά. 

Οδική συμπεριφορά, επιτάχυνση, ησυχία, απόσβεση ανωμαλιών οδοστρώματος, συνδεσιμότητα, αίσθηση premium σε οτιδήποτε ακουμπάς καθώς και η ανοιγόμενη ηλιοροφή είναι πολύ μεγάλα συν για μένα. Αν κάποιος δεν κάνει χιλιόμετρα στην Εθνική κάθε βδομάδα, το BYD είναι εξαιρετική πρόταση σε αυτά τα χρήματα κατά τη γνώμη μου. Διάλεξα το ΑΤΤΟ αντί του dolphin επειδή μου άρεσε περισσότερο και λόγω του αυξημένου ύψους από το έδαφος.

  • Like 12
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

2 μήνες περίπου και 2000χλμ συμβίωση με το ΑΤΤΟ 3.

Γενικά πολύ ευχαριστημένος, η συμπαγής αίσθηση είναι αυτό που κυριαρχεί. Για τα χιλιόμετρα εντός πόλης η κατανάλωση είναι χαμηλή, τα 420χλμ είναι ρεαλιστικά. Αυτοκινητόδρομο με σταθερά 115 στο  ACC η κατανάλωση είναι στις 20kWh/100km, 280-300χλμ range περίπου. Η φόρτιση σε γρήγορους φορτιστές ικανοποιητική, πρακτικά μια τουαλέτα και λίγο ξεμουδιασμα αρκεί για +30% μπαταρία. Θα μπορούσε να ήταν καλύτερη βέβαια, δεν είναι deal breaker για μένα. Φόρτιση σε γερμανικό σούπερ μάρκετ, μέχρι να ψωνίσεις έχεις +15% μπαταρία στο δωρεάν μισάωρο που δίνει. Για τα καθημερινά χιλιόμετρα η σουκο που έχω στο γκαράζ είναι υπέρ αρκετή για φόρτιση 2-3 ημέρες τη βδομάδα, ανάλογα τη χρήση. Προγραμματίζω να βάλω και φωτοβολταϊκά για ακόμη πιο φθηνή φόρτιση.

Αρνητικό σημείο η ανυπαρξία lumbar support στο κάθισμα, αν έχετε ευαισθησία στη μέση είναι ένα θέμα. Εγώ ομολογώ έβαλα ειδικό μαξιλάρι στο ταξίδι που έλυσε το πρόβλημα, είναι βέβαια μια αισθητική παραχώρηση. Είναι deal breaker; Για μένα όχι, αν όμως κάποιος έχει θέμα με λουμπάγκο και δε θέλει με τίποτα αισθητική ταξί λόγω του μαξιλαριού ίσως πρέπει να το σκεφτεί ξανά. 

Οδική συμπεριφορά, επιτάχυνση, ησυχία, απόσβεση ανωμαλιών οδοστρώματος, συνδεσιμότητα, αίσθηση premium σε οτιδήποτε ακουμπάς καθώς και η ανοιγόμενη ηλιοροφή είναι πολύ μεγάλα συν για μένα. Αν κάποιος δεν κάνει χιλιόμετρα στην Εθνική κάθε βδομάδα, το BYD είναι εξαιρετική πρόταση σε αυτά τα χρήματα κατά τη γνώμη μου. Διάλεξα το ΑΤΤΟ αντί του dolphin επειδή μου άρεσε περισσότερο και λόγω του αυξημένου ύψους από το έδαφος.

με σταθερα 140 ποσα χλμ θα βγαζει περιπου?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, chek2fire είπε

αν το έβλεπες από κοντά θα το καταλάβαινες

Σόρυ για το οφτόπιτς επειδή το θέμα αφορά BYD , προς το παρόν δεν με ενδιαφέρει η αγορά ηλεκτρικού αλλά από περιέργεια πήγα να δω στη Λαυρίου στο Σφακιανάκη ένα  MG επειδή ακριβώς δίπλα υπάρχει πρατήριο που βάζω υγραέριο στο δικό μου. Θα σου πω ότι με άφησε αδιάφορο , ένα κρύο εσωτερικό όπως χειρότερη είναι και η εξωτερική του εμφάνιση.

όσο για  το  papoys θα πω στον aionnou  ότι είναι ένας τίτλος τιμής για μένα που μπορεί κάποιος να τον αποκτήσει και πριν κλείσει τα 50ήντα του.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.

Ο Νορβηγός στο κανάλι του έχει βγάλει για το Atto 3 αυτονομίες 339χλμ με 90χλμ/ω και 248χλμ με 120χλμ/ω. Επομένως τα 420χλμ στη πόλη με χαμηλές ταχύτητες και τα 280χλμ με 115χλμ/ω του  @doctorkostis φαίνεται να συμβαδίζουν ως προς τις μετρήσεις.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, aionnou said:

Επειδή είσαι παππούς γνωρίζεις ότι ακριβώς έτσι ξεκίνησαν οι γιαπωνέζοι.

Και που τους έχουν τώρα.

Θες να συγκρίνεις του ιάπωνες που αν αποτύχουν στην ποιότητα που υποσχέθηκαν δυο στελέχη κάνουν χαρακίρι και ο εργάτης ζητάει δήμοσια συγνώμη για την ντροπη που έφερε στο όνομα της οικογένειας του με τους κινέζους που φτιαχνουν ουρανοξίστες χρησιμοποιώντας υλικά για  προδιαγραφές καλύβας?Οι ιάπωνες το μόνο κοινό που έχουν με τους κινέζους είναι πως βρίσκονται και οι δύο στην ασία

14 hours ago, chek2fire said:

αν το έβλεπες από κοντά θα το καταλάβαινες

δεν θα διαφωνίσω μπορεί να μην ανταποκρίνονται στα δικα μου γούστα αλλα δεν μπορώ να πω πως δεν βλέπονται ασε που βλέπεις πως έκαναν κοπιες από διάφορα πετυχημένα μοντέλα και ενσωμάτωσαν την εμφάνιση στα δικά τους οπότε σχεδιαστηκά θα έχουν μεγάλο κοινό που θα τους αρέσει

11 hours ago, jipet said:

Πόσο πόνο κέρασαν οι Κινέζοι...! Δεν καταλαβαίνουν ορισμένοι ότι τις εταιρείες τις κατατάσσουν με βάση την χρηματιστηριακή αξία και όχι με πόσες μονάδες πουλάνε. Η Ferrari έχει μεγάλη χρηματιστηριακή αξία όμως δεν βλέπεις και πολλές εκεί εξω... Επίσης δείτε σε πολλές "ευρωπαϊκές" εταιρείες που οι Κινέζοι έχουν συνεργασίες συμπαραγωγής όπως το smartακι ή μερίδιο στην εταιρία.

IMG_20241023_223405.jpg

Συμπαραγωγή δεν το καταλαβαίνω πως το εννοείς το να σου δώσω σχέδια ,προδιαγραφές και ουσιαστικά να σου πω πως θελω να φτιαξεις κατι για εμένα και εσύ να βάλεις τα μηχανήματα και την εργασία δεν είναι συμπαραγωγή

Επεξ/σία από chrisxkar
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 ώρες πριν, chrisxkar είπε

Συμπαραγωγή δεν το καταλαβαίνω πως το εννοείς το να σου δώσω σχέδια ,προδιαγραφές και ουσιαστικά να σου πω πως θελω να φτιαξεις κατι για εμένα και εσύ να βάλεις τα μηχανήματα και την εργασία δεν είναι συμπαραγωγή

Mercedes και Geely θα εξελίξουν από κοινού κινητήρες για υβριδικά αυτοκίνητα.

Αρκεί αυτό; 

Επεξ/σία από jipet
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, kostasgr78 said:

BYD: Μεγάλες αλλαγές στην Ευρώπη λόγω χαμηλών πωλήσεων

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/byd_megales_allages_stin_europi_logo_xamilon_poliseon-7836906/

Λίγο άρτσι μπούρτσι το άρθρο.

Για το τι ακριβώς είπε η Li, εδώ:

https://archive.is/NAbnW

 
Quote

 

PARIS – BYD's top executive for Europe has mixed feelings about how the Chinese automaker has performed in the region this year.
BYD has made large sales gains in the U.K., France, Spain and Italy while losing significant ground in Sweden and Germany (see table, below). Germany is causing the company to act.
Ups and down
BYD's sales increases and decreases in key European markets through eight months
U.K.: +1,830%
France: + 1,826%
Italy: +1,398%
Spain: +1,078%
Germany: -38%
Sweden: -66%
Source: Dataforce
“We are not happy with the result,” BYD Executive Vice President Stella Li said at the auto show here Oct. 14. “So, you will see several big changes from BYD in the coming months.”
BYD plans to “double to triple” its dealer network in Europe by the end of next year, Li said, without providing more details. In Germany, BYD will expand its retail network faster and aims to increase the number of dealers in the market to 120 by the end of 2025 from 26 now.
BYD has started its shake-up in Germany by taking over its distributor, Hedin Electric Mobility after its sales in Europe's biggest market fell 38 percent to 1,650 vehicles through August, according to market researcher Dataforce.
“If BYD wants to be one of the top auto brands globally, then we need to do this,” Li said about the company taking direct control of its sales and distribution in key markets.
Success in Germany is crucial to BYD, which wants to achieve a 5 percent share of Europe's auto market in the midterm. BYD's German sales have remained low even after the automaker invested heavily to be the automotive sponsor for the European soccer championship held in Germany.
In Sweden, BYD's sales were down 66 percent 648 vehicles after eight months while sales rose to 4,110 from 213 in the U.K.; 1,828 from 154 in Spain; and to 2,138 from 111 in France through August, according to Dataforce.
Conservative and confused
Li said BYD has also had to get used to a local buying habits.
“A European consumer is a little bit conservative,” she said, adding that car buyers are unsure about moving to EVs after government including Germany's ended incentives and several automakers have strongly objected to tougher EV targets set to take effect next year.
“It's a very confusing, challenging market, but I think we have a lot of experience. Once the consumer jumps into our cars they fall in love immediately,” she said.
Quick localization
BYD expects new factories in Hungary and Turkey to will help the Chinese automaker offset increased import duties on vehicles it exports from its home market. Hungary output is set to start in late 2025 and Turkey is scheduled to come online in 2026, Li said.
Earlier this month, EU member states narrowly backed import duties on Chinese-made EVs of up to 45 percent, meant to counter what the European Commission says are unfair subsidies from Beijing to Chinese manufacturers. Beijing denies unfair competition and has threatened countermeasures.
For BYD this means a 17 percent tariff on top of an existing duty of 10 percent.
Li said the higher import duties are a “short-term challenge,” adding that the cost of the levies will be passed on to car buyers.
“The tariff is not fair to the European consumer because it limits their access to high performance electric cars,” she said. “It's a pity.”

 

 
Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ.
7 ώρες πριν, chrisxkar είπε

Οι ιάπωνες το μόνο κοινό που έχουν με τους κινέζους είναι πως βρίσκονται και οι δύο στην ασία

Το κοινό που έχουν είναι ότι και οι 2 στην αρχή μόνο αντέγραφαν και μετά έφτιαξαν τα δικά τους. Και δεν είναι άποψη αλλά ιστορία. Εάν θες το καταλαβαίνεις αλλιώς συνέχισε τα φανταστικά σου.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, aionnou είπε

Το κοινό που έχουν είναι ότι και οι 2 στην αρχή μόνο αντέγραφαν και μετά έφτιαξαν τα δικά τους. Και δεν είναι άποψη αλλά ιστορία. Εάν θες το καταλαβαίνεις αλλιώς συνέχισε τα φανταστικά σου.

Επίσης η συμπεριφορά των γιαπωνεζικων σε σχέση με τα ευρωπαϊκά τα πρώτα χρόνια, ηταν όχι απλά απαράδεκτη αλλά και επικίνδυνη. Σαν τα πρώτα κινέζικα που είχαν έρθει πριν χρόνια. 

Όπως μετά ήταν τα κορεάτικα και τώρα πληρώνεις την hyundai για premium. 

Φήμες υπάρχουν πολλές.. Όπως το ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα δεν βγαζουν πρόβλημα. 

Αλλα εδώ είναι θέμα για τα byd. Οποίος θέλει ας κάνει ένα άλλο θέμα για ποιότητα αυτοκινήτων. Μην το χαλάσουμε και αυτό με άσχετα όπως τόσα άλλα.. Ημαρτον. 

  • Like 1
Δημοσ.

Στο "μια ελληνίδα στο χαρέμι" υπάρχει μία σκηνή που ο εμίρης δίνει ένα ρολόϊ στο Εξαρχάκο κι εκείνος του λέει "δεν πιστεύω να είναι γιαπωνέζικο". Που δείχνει ποια ήταν η εκτίμηση που υπήρχε στην αγορά για τα ιαπωνικά προϊόντα στις αρχές της δεκαετίας του 70 (αργότερα όμως πολλοί θα "σκοτώναν" για made in Japan σε διάφορα προϊόντα)

Επίσης, οι λίγο μεγαλύτεροι από εμάς θα θυμούνται τι "εκτίμηση" υπήρχε στα κορεάτικα και ταϊβανέζικα προϊόντα/αυτοκίνητα στα 80s και 90s

Με αυτό δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πω ότι οι κινέζοι ακολουθούν (ή θα ακολουθήσουν) την ίδια πορεία/εξέλιξη. Αλλά είναι τουλάχιστον αφελώς δογματικό να απαξιώνονται "αφού είναι κινέζικα"

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Στο "μια ελληνίδα στο χαρέμι" υπάρχει μία σκηνή που ο εμίρης δίνει ένα ρολόϊ στο Εξαρχάκο κι εκείνος του λέει "δεν πιστεύω να είναι γιαπωνέζικο". Που δείχνει ποια ήταν η εκτίμηση που υπήρχε στην αγορά για τα ιαπωνικά προϊόντα στις αρχές της δεκαετίας του 70 (αργότερα όμως πολλοί θα "σκοτώναν" για made in Japan σε διάφορα προϊόντα)

Επίσης, οι λίγο μεγαλύτεροι από εμάς θα θυμούνται τι "εκτίμηση" υπήρχε στα κορεάτικα και ταϊβανέζικα προϊόντα/αυτοκίνητα στα 80s και 90s

Με αυτό δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πω ότι οι κινέζοι ακολουθούν (ή θα ακολουθήσουν) την ίδια πορεία/εξέλιξη. Αλλά είναι τουλάχιστον αφελώς δογματικό να απαξιώνονται "αφού είναι κινέζικα"

σωστο μεν αλλα οι ιαπωνες και οι κορεατες πηγαν απο τη σαβουρα στα τοπ προιοντα σε μια δεκαετια ενω οι κινεζοι βγαζουν σαβουρες εδω και 30 χρονια. ε θα παρει λιγο καιρο παραπανω να αλλαξει ο ορος κινεζικο=για πεταμα στην συνειδηση του κοσμου. 

Επεξ/σία από basilis_k6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...