Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Σιγα μην βγάζει και 10.000 χιλιόμετρα. Άμα το σπρωχνεις στην κατηφόρα μπορεί να τα βγάζει...

Εντάξει, μην παίζουμε με τους αριθμούς τώρα. Για 2Κ χλμ επίσημη αυτονομία το ευαγγελίζουν πάντως, γι' αυτό και το ανέφερα έτσι κι εγώ. Ας είναι και 1.500 σε πραγματικές συνθήκες, δεν νομίζω ότι χαλάει κάποιον αυτός ο αριθμός ή ότι έχουμε κάτι καλύτερο αυτή την στιγμή. Το υπάρχον πάντως τα πιάνει τα 1000-1100 απ' όσο ξέρω. Δεν αποκλείεται το επόμενο να τα φτάνει πράγματι τα 1.500 λοιπόν.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Σιγα μην βγάζει και 10.000 χιλιόμετρα. Άμα το σπρωχνεις στην κατηφόρα μπορεί να τα βγάζει...

2.000 οχι αμιγες ηλεκτρικο, αλλα υβριδικο. Αμα εχει 100 λιτρα ντεποζιτο :D

  • Haha 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τι διαφορες εχει με το 2024?

Aρκετες και ευπρόσδεκτες: ταχύτερη φόρτιση, τελική ταχυτητα 240 km/h (μπράβο !), ηλεκτροκίνητη ηλιοροφή (επιτελους), βελτιωμένες αναρτήσεις, καμερες LIDAR, βελτιωμένο ταμπλό με ματ υλικά κ.α. Θα έχει μαλλον και χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή.  Δες επίσης εδω και εδώ .

 

Επεξ/σία από Red_Bear
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Aρκετες και ευπρόσδεκτες: ταχύτερη φόρτιση, τελική ταχυτητα 240 km/h (μπράβο !), ηλεκτροκίνητη ηλιοροφή (επιτελους), βελτιωμένες αναρτήσεις, καμερες LIDAR, βελτιωμένο ταμπλό με ματ υλικά κ.α. Θα έχει μαλλον και χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή.  Δες επίσης εδω και εδώ .

 

ακομα δεν υπαρχει καμια αναφορα για το αν θα ερθει ευρωπη αυτο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οδήγησα το byd dolphin σήμερα,

Καλή "απτή" ποιότητα κατασκευής(καμία σχέση με Dacia duster που πέρασα και είδα μετά), πολύ ελαφρύ τιμόνι, βαρύ αμάξι(το αναφέρω ως γεγονός, ούτε ως θετικό, ούτε ως αρνητικό), αλλά δεν ειδα/ένιωσα την ροπή/επιτάχυνση που θα περίμενα.

Και εδώ θέλω μια βοήθεια στους πιο έμπειρους σε σχέση με τα ηλεκτρικά.

Μιας και δεν έχω ξαναοδηγησει ηλεκτρικό

α)μηπως η έλλειψη αισθησης της "επιτάχυνσης" είχε να κάνει και με το οτι δεν κάνει θόρυβο ο κινητηρας?

β)Μήπως επειδή έκανα το test drive μέσα στην πόλη σε σχετικά ολισθηρό δρόμο επιανε το esp και έκοβε δύναμη/ταχύτητα?

Από εκεί και πέρα θα έλεγα πως το βρήκα αξιόλογο αυτοκίνητο αλλά μάλλον πιστεύω πως εμενα δεν μου πολύ ταιριάζει.

Βρήκα πολύ "φουσκωτό" όλο το ταμπλό, η θέση οδήγησης ήταν οκ αλλά δεν "κουμπωσα"(λόγο ύψους έχω θέμα με αυτό σε αρκετά αυτοκίνητα), το όλο design μέσα και εξω δεν μου πολυπηγαινε, βρήκα πολύ απότομα τα φρένα, δεν είδα καθόλου re-gen όταν άφηνα το γκάζι(σαν να μην είχε) και μάλιστα όταν σταμάτησα στο φανάρι και άφησα στιγμιαία το φρένο το αμάξι προχωρούσε μπροστά(είναι αναμενόμενο αυτό με τα ηλεκτρικά?)

 

Επεξ/σία από @topos
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 16/10/2024 στις 12:36 ΠΜ, @topos είπε

Οδήγησα το byd dolphin σήμερα,

Καλή "απτή" ποιότητα κατασκευής(καμία σχέση με Dacia duster που πέρασα και είδα μετά), πολύ ελαφρύ τιμόνι, βαρύ αμάξι(το αναφέρω ως γεγονός, ούτε ως θετικό, ούτε ως αρνητικό), αλλά δεν ειδα/ένιωσα την ροπή/επιτάχυνση που θα περίμενα.

Και εδώ θέλω μια βοήθεια στους πιο έμπειρους σε σχέση με τα ηλεκτρικά.

Μιας και δεν έχω ξαναοδηγησει ηλεκτρικό

α)μηπως η έλλειψη αισθησης της "επιτάχυνσης" είχε να κάνει και με το οτι δεν κάνει θόρυβο ο κινητηρας?

β)Μήπως επειδή έκανα το test drive μέσα στην πόλη σε σχετικά ολισθηρό δρόμο επιανε το esp και έκοβε δύναμη/ταχύτητα?

Από εκεί και πέρα θα έλεγα πως το βρήκα αξιόλογο αυτοκίνητο αλλά μάλλον πιστεύω πως εμενα δεν μου πολύ ταιριάζει.

Βρήκα πολύ "φουσκωτό" όλο το ταμπλό, η θέση οδήγησης ήταν οκ αλλά δεν "κουμπωσα"(λόγο ύψους έχω θέμα με αυτό σε αρκετά αυτοκίνητα), το όλο design μέσα και εξω δεν μου πολυπηγαινε, βρήκα πολύ απότομα τα φρένα, δεν είδα καθόλου re-gen όταν άφηνα το γκάζι(σαν να μην είχε) και μάλιστα όταν σταμάτησα στο φανάρι και άφησα στιγμιαία το φρένο το αμάξι προχωρούσε μπροστά(είναι αναμενόμενο αυτό με τα ηλεκτρικά?)

 

Δεν έχω οδηγήσει το dolphin. 

Τα byd δεν έχουν one pedal drive. Έχουν ένα regen αλλά μετά θα πρέπει να σταματήσεις με το φρένο. 

Μολις βάλεις d και αφήσεις φρένο ξεκινά όπως τα αυτόματα. 

Οσον αφορά την επιτάχυνση από την στιγμή που δεν το έχω οδηγήσει δεν μπορώ να σου πω. 

Αν δε σου κούμπωσε τότε κοιτάς για άλλο!!!! 

Δημοσ.
Στις 16/10/2024 στις 12:36 ΠΜ, @topos είπε

Οδήγησα το byd dolphin σήμερα,

Καλή "απτή" ποιότητα κατασκευής(καμία σχέση με Dacia duster που πέρασα και είδα μετά), πολύ ελαφρύ τιμόνι, βαρύ αμάξι(το αναφέρω ως γεγονός, ούτε ως θετικό, ούτε ως αρνητικό), αλλά δεν ειδα/ένιωσα την ροπή/επιτάχυνση που θα περίμενα.

Και εδώ θέλω μια βοήθεια στους πιο έμπειρους σε σχέση με τα ηλεκτρικά.

Μιας και δεν έχω ξαναοδηγησει ηλεκτρικό

α)μηπως η έλλειψη αισθησης της "επιτάχυνσης" είχε να κάνει και με το οτι δεν κάνει θόρυβο ο κινητηρας?

β)Μήπως επειδή έκανα το test drive μέσα στην πόλη σε σχετικά ολισθηρό δρόμο επιανε το esp και έκοβε δύναμη/ταχύτητα?

Από εκεί και πέρα θα έλεγα πως το βρήκα αξιόλογο αυτοκίνητο αλλά μάλλον πιστεύω πως εμενα δεν μου πολύ ταιριάζει.

Βρήκα πολύ "φουσκωτό" όλο το ταμπλό, η θέση οδήγησης ήταν οκ αλλά δεν "κουμπωσα"(λόγο ύψους έχω θέμα με αυτό σε αρκετά αυτοκίνητα), το όλο design μέσα και εξω δεν μου πολυπηγαινε, βρήκα πολύ απότομα τα φρένα, δεν είδα καθόλου re-gen όταν άφηνα το γκάζι(σαν να μην είχε) και μάλιστα όταν σταμάτησα στο φανάρι και άφησα στιγμιαία το φρένο το αμάξι προχωρούσε μπροστά(είναι αναμενόμενο αυτό με τα ηλεκτρικά?)

 

δεν είναι θέμα ηλεκτρικών αλλά του κατασκευαστή. Δηλαδή το δικό μου έχει regen και one pedal drive που αν το σταματήσεις με αυτό μπαίνει και αυτόματα στο stop

Τώρα υπάρχουν mode στα ηλεκτρικά. Πιστεύω ότι λόγο τα αφήνουν για test drive θα το είχαν στο eco η όπως λέγεται στα byd δηλαδή με την λιγότερη άμεση επιτάχυνση ώστε να εξοικονομεί μπαταρία. Δεν μπορεί ένα τόσο ελαφρύ αμάξι, με 200 πάνω άλογα και να μην νιώσεις επιτάχυνση που θα σε τραβήξει πίσω. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/10/2024 στις 11:36 ΜΜ, @topos είπε

Οδήγησα το byd dolphin σήμερα,

Καλή "απτή" ποιότητα κατασκευής(καμία σχέση με Dacia duster που πέρασα και είδα μετά), πολύ ελαφρύ τιμόνι, βαρύ αμάξι(το αναφέρω ως γεγονός, ούτε ως θετικό, ούτε ως αρνητικό), αλλά δεν ειδα/ένιωσα την ροπή/επιτάχυνση που θα περίμενα.

Και εδώ θέλω μια βοήθεια στους πιο έμπειρους σε σχέση με τα ηλεκτρικά.

Μιας και δεν έχω ξαναοδηγησει ηλεκτρικό

α)μηπως η έλλειψη αισθησης της "επιτάχυνσης" είχε να κάνει και με το οτι δεν κάνει θόρυβο ο κινητηρας?

β)Μήπως επειδή έκανα το test drive μέσα στην πόλη σε σχετικά ολισθηρό δρόμο επιανε το esp και έκοβε δύναμη/ταχύτητα?

Από εκεί και πέρα θα έλεγα πως το βρήκα αξιόλογο αυτοκίνητο αλλά μάλλον πιστεύω πως εμενα δεν μου πολύ ταιριάζει.

Βρήκα πολύ "φουσκωτό" όλο το ταμπλό, η θέση οδήγησης ήταν οκ αλλά δεν "κουμπωσα"(λόγο ύψους έχω θέμα με αυτό σε αρκετά αυτοκίνητα), το όλο design μέσα και εξω δεν μου πολυπηγαινε, βρήκα πολύ απότομα τα φρένα, δεν είδα καθόλου re-gen όταν άφηνα το γκάζι(σαν να μην είχε) και μάλιστα όταν σταμάτησα στο φανάρι και άφησα στιγμιαία το φρένο το αμάξι προχωρούσε μπροστά(είναι αναμενόμενο αυτό με τα ηλεκτρικά?)

 

A) Ναι, εχει να ξανει και με αυτο. 

Β) Ναι, εχει αρκετα επεμβατικο esp και επίσης ειναι προσθιοκινητο με 200 αλογα. 

Μην προσπαθεις επιτάχυνση απο σταση, δεν λεει και πολλα. Δοκιμασε να δεις ρεπριζ, πχ απο 70kmh ποσο γρήγορα επιταχύνει. Ετσι αλλωστε γινονται οι προσπεράσεις. 

 

Τελος, τα αυτόματα όταν αφήνεις το φρενο, προχωρανε μπροστα. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Οτι και αν ειναι τα BYD,  το οτι η τογιοτα παει να δοκιμάσει το DM-i λεει πολλα.. Προσωπικά με γιαρις 2024 hybrid εχω ανετα 3.5 λτ /100 χλμ μεση κατανάλωση και περιμενω να δω τι καλυτερο μπορεί να πετυχει η εταιρια

Δημοσ.
Στις 16/10/2024 στις 12:36 ΠΜ, @topos είπε

Οδήγησα το byd dolphin σήμερα,

Καλή "απτή" ποιότητα κατασκευής(καμία σχέση με Dacia duster που πέρασα και είδα μετά), πολύ ελαφρύ τιμόνι, βαρύ αμάξι(το αναφέρω ως γεγονός, ούτε ως θετικό, ούτε ως αρνητικό), αλλά δεν ειδα/ένιωσα την ροπή/επιτάχυνση που θα περίμενα.

Και εδώ θέλω μια βοήθεια στους πιο έμπειρους σε σχέση με τα ηλεκτρικά.

Μιας και δεν έχω ξαναοδηγησει ηλεκτρικό

α)μηπως η έλλειψη αισθησης της "επιτάχυνσης" είχε να κάνει και με το οτι δεν κάνει θόρυβο ο κινητηρας?

β)Μήπως επειδή έκανα το test drive μέσα στην πόλη σε σχετικά ολισθηρό δρόμο επιανε το esp και έκοβε δύναμη/ταχύτητα?

Από εκεί και πέρα θα έλεγα πως το βρήκα αξιόλογο αυτοκίνητο αλλά μάλλον πιστεύω πως εμενα δεν μου πολύ ταιριάζει.

Βρήκα πολύ "φουσκωτό" όλο το ταμπλό, η θέση οδήγησης ήταν οκ αλλά δεν "κουμπωσα"(λόγο ύψους έχω θέμα με αυτό σε αρκετά αυτοκίνητα), το όλο design μέσα και εξω δεν μου πολυπηγαινε, βρήκα πολύ απότομα τα φρένα, δεν είδα καθόλου re-gen όταν άφηνα το γκάζι(σαν να μην είχε) και μάλιστα όταν σταμάτησα στο φανάρι και άφησα στιγμιαία το φρένο το αμάξι προχωρούσε μπροστά(είναι αναμενόμενο αυτό με τα ηλεκτρικά?)

 

Το Σαββατο το εκανα test drive για τριτη φορα, (και τελικα το παρηγγειλα) :D

Αυτη τη φορα ειχα αρκετο χρονο να το επεξεργαστω, και ανακαλυψα αρκετα πραγματα που θελουν χρονο στο μενου για να τα δεις και να τα ρυθμισεις.

1ον, οι ελληνικες μεταφρασεις στο μενου ειναι ΓΕΛΟΙΕΣ.

Μαλλον τις εχει κανει αυτιστικος πιθηκος μετα απο MDMA, ή google translate σε 486DX2.

ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ!

Το πρωτο πραγμα που εκανα οταν εκατσα ειναι να το γυρισω σε english.

No description available.

No description available.

 

 

2ον, το traction control ειναι παρα πολυ παρεμβατικο, και καλα κανει, γιατι αλλιως θα χρειαζοσουν αλλαγη ελαστικων καθε μηνα.

Αν το εχεις ενεργο, δεν σπινιαρει με τιποτα.

Το εκλεισα (η το περιορισα μαλλον) και το αυτοκινητο απογειωθηκε.

Συνολικα το αυτοκινητο μου αρεσε παρα πολυ. Ιδανικα θα ηθελα να εχει μια λιιιγο πιο σπορ εκδοση πιο χαμηλο και με λιιιγο πιο σκληρη αναρτηση, αλλα ας μην ειμαι υπερβολικος.

Σε ενα review στο ΥΤ ειδα που ελεγαν πως εχει μετρια προς κακα φρενα, αλλα δεν παρατηρησα κατι τετοιο. Δεν εχει τοσο μαλακη αναρτηση ωστε να βυθιζεται η μουρη πολυ.

Ισως τα ελαστικα του να ειναι μαπα, καθως διαβασα πως αυτα τα ling long ειναι μετρια.

 

 

ac20315d-cb25-4026-8614-a43fa9c73ba3.jpeg

  • Like 10

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...