basilis_k6 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, Bigi444444 είπε Να μην κοστολογεί για παράδειγμα η φάου βε το υπεραυτοκίνητο το polo στα 22 χιλιάρικα αρχική τιμή με 95 άλογα και πλαστικά από τα jumbo όταν δεν φτιάχνεται στην γερμανία για να δικαιολογεί αυξημένο κόστος παραγωγής; Κι απέ εάν συνεχίσουν έτσι θα καλοπεράσουν. Ήδη η vw για παράδειγμα ετοιμάζεται να καλοπεράσει. Είναι ήδη πολύ πίσω από τους κινέζους. Οι οποίοι φέρνουν φθηνά, αλλά όχι φθηνιάρικα αμάξια. Εάν φτάσαμε στο σημείο να λέμε φθηνό ένα dacia 3άστερο με 100 άλογα και τιμή όσο ένα πλήρως υβριδικό zs max για παράδειγμα, έχουμε σοβαρό πρόβλημα. Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δηλαδή. εχουν προβλημα. αλλα πιστευεις οτι δεν θελουν να πουλανε? η bmw εκανε μια επιλογη να παει καθαρα σε premium και να πουλαει με καπελο. δεν εχει κανει τετοια επιλογη η opel, η ford, η vw... Αυτοι απλα δεν μπορουν να πουλησουν τωρα φθηνοτερα και γιαυτο δεν πανε καλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bigi444444 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε εχουν προβλημα. αλλα πιστευεις οτι δεν θελουν να πουλανε? η bmw εκανε μια επιλογη να παει καθαρα σε premium και να πουλαει με καπελο. δεν εχει κανει τετοια επιλογη η opel, η ford, η vw... Αυτοι απλα δεν μπορουν να πουλησουν τωρα φθηνοτερα και γιαυτο δεν πανε καλα. Προφανώς και θέλουν να πουλήσουν αλλά τους έχει ξεπεράσει ο ανταγωνισμός κατά πολύ. Όλοι αυτομοστράρονται για premium. Εντάξει, ας πουλάει τον εαυτό του ο καθένας όπως θέλει, μόλις τραβήξουν την γραμμή θα καταλάβουν ότι για να ζητάς premium τιμές πρέπει να προσφέρεις και premium προϊόν. Δεν μπορούν να γίνουν όλοι apple. Δεν μπορεί να σου λέει τώρα η ford για παράδειγμα ότι είναι λογικό να δίνεις 27 χιλιάρικα για ένα puma και τα πλαστικά του στο μισό αυτοκίνητο να είναι 15ετίας. Χορτάσαμε από premium, φτάνει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 21 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε και τι να κανουν ακριβως οι υπολοιποι? να εισαγουν κινεζους εργατες με 4 ευρω την ωρα μεροκάματο? ετσι ειναι η παγκοσμια οικονομια και γιαυτο υπαρχουν και οι φοροι εισαγωγης ανεκαθεν. και στην ευρωπη εχουμε τωρα φθηνα αμαξια, απο ρουμανια τα dacia. η Stellantis έφτιαξε ξεχωριστή εταιρία με τη leap motors και έχοντας το 51% , θα κατασκευάζει Πολωνία , κάτι αντίστοιχο μπορεί να κάνει το vag Τα dacia ήταν φθηνά , μετά τα ρημάξανε και αυτά , απλά είναι φθηνότερα (όχι φθηνά) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Προφανώς και θέλουν να πουλήσουν αλλά τους έχει ξεπεράσει ο ανταγωνισμός κατά πολύ. Όλοι αυτομοστράρονται για premium. Εντάξει, ας πουλάει τον εαυτό του ο καθένας όπως θέλει, μόλις τραβήξουν την γραμμή θα καταλάβουν ότι για να ζητάς premium τιμές πρέπει να προσφέρεις και premium προϊόν. Δεν μπορούν να γίνουν όλοι apple. Δεν μπορεί να σου λέει τώρα η ford για παράδειγμα ότι είναι λογικό να δίνεις 27 χιλιάρικα για ένα puma και τα πλαστικά του στο μισό αυτοκίνητο να είναι 15ετίας. Χορτάσαμε από premium, φτάνει. Αναφορά σε κείμενο σχετικα με την vw μια που το ανεφερες με την καρτα 2022-2023. προφανως το 2024 ειναι που τους τρομαζει γιατι αρχιζει να πεφτει. Volkswagen now expects a profit margin of around 5.6% in 2024, down from 6.5-7% previously and below the 6.5% LSEG estimate, while sales are expected to fall by 0.7% to 320 billion euros ($356.7 billion) after the company had initially expected an increase of up to 5%. και εγω γελαω με τις τιμες οπως και με τα ψευτοpremium brands 6 λεπτά πριν, korakios είπε η Stellantis έφτιαξε ξεχωριστή εταιρία με τη leap motors και έχοντας το 51% , θα κατασκευάζει Πολωνία , κάτι αντίστοιχο μπορεί να κάνει το vag Τα dacia ήταν φθηνά , μετά τα ρημάξανε και αυτά , απλά είναι φθηνότερα (όχι φθηνά) εκει θα παει. το πιο πιθανο ειναι να δουμε σιγα σιγα και αλλες εξαγορες, και αλλες συγχωνευσεις και σιγουρα κινεζοι και ευρωπαιοι θα βρουνε τροπο να βολευτουνε στο τελος και οι δυο. ναι φθηνοτερα ειναι τα dacia αλλα φαινεται πως με την ιδια τιμη ανεβασαν αρκετα την ποιοτητα στα 2024 μοντελα. βεβαια πιστευω οτι η καλη εκδοση με τον hybrid ειναι ακομα ακριβη. Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από basilis_k6 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Εγώ άλλο αναρωτιέμαι. Όταν λαμβάνονται αποφάσεις είναι για βάθος χρόνου. Πχ όχι βενζίνη από το 2035. Δηλαδη σου λένε ότι εχεις 15 χρόνια να προετοιμάσεις τι θα κάνεις. Τα golden boys την Ευρώπης το μόνο που τους ένοιαζε είναι να λαμβάνει πχ ο Ταβαρες 36.000.000 το χρόνο. Τα golden boys της Κινας είδαν την ευκαιρία και την άρπαξαν. Εδώ το γαλλικό το καινούργιο έχει ρυθμιζόμενη πλάτη με βαθμίδες και χειροκίνητα πίσω παράθυρα. Δηλαδή πόσο κόστος κάνει ένα μοτερακι και η συνδεσμολογια του; Πλεον όσο Ιταλόφίλος ήμουν, έχω περασει στην άλλη άκρη. Οπως η land rover και η jaguar ανήκει σε ινδική εταιρεία, η volvo, η MZ ανήκουν σε κινεζικές εταιρείες πλησιαζει η ώρα και άλλων εξαγορών. Ήδη η stellantis έχει συνεταιριστει με την leapmotors.... Και έπεται συνέχεια! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@topos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 18 hours ago, majunior said: Μήπως εννοεί από θέμα sanctions και δασμών; Μην πέσει καμία γραμμή από Αμερική… Και αυτό είχα στο μυαλό μου όπως και δασμούς στα κινέζικα από ευρωπαϊκή Ένωση κοκ.. Θέλω να πω η byd δεν έχει ακόμα βάση πελατών/δίκτυο ακόμα στην Ελλάδα(που ειναι και πολύ μικρή αγορά). Εαν κάτι δεν την βολεύει/συμφέρει γίνετε καπνός αύριο το πρωι. Και μετά ανταλλακτικά? Τώρα έστω ότι έχεις ένα golf και ας πούμε κλείσει η vw. Μια χαρά θα βρίσκεις συμβατά ανταλλακτικά.Ολες οι εταιρίες το έχουν στο πρόγραμμα και βγάζουν(valeo π.χ).Με την byd? Έστω ότι πέφτεις σε λακκούβα με και βγάζει θέμα το σύστημα διεύθυνσης και σου πει η byd έχουμε στο τελωνείο 22 container και περιμένουμε 2 μήνες να εκτελωνιστουν. Πρακτικά ότι δεν έχεις plan b σε τέτοια περίπτωση με προβληματίζει... Υ.γ Δεν θεωρώ ότι θα πάει κάτι στραβά απαραιτητα απλά τις σκέψεις μου γράφω -διάβασα ότι επενδύει και σε κανάλια διανομής στην Γερμανία οπότε μάλλον ήρθε για να μείνει- Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου από @topos 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, @topos είπε Και αυτό είχα στο μυαλό μου όπως και δασμούς στα κινέζικα από ευρωπαϊκή Ένωση κοκ.. Θέλω να πω η byd δεν έχει ακόμα βάση πελατών/δίκτυο ακόμα στην Ελλάδα(που ειναι και πολύ μικρή αγορά). Εαν κάτι δεν την βολεύει/συμφέρει γίνετε καπνός αύριο το πρωι. Και μετά ανταλλακτικά? Τώρα έστω ότι έχεις ένα golf και ας πούμε κλείσει η vw. Μια χαρά θα βρίσκεις συμβατά ανταλλακτικά.Ολες οι εταιρίες το έχουν στο πρόγραμμα και βγάζουν(valeo π.χ).Με την byd? Έστω ότι πέφτεις σε λακκούβα με και βγάζει θέμα το σύστημα διεύθυνσης και σου πει η byd έχουμε στο τελωνείο 22 container και περιμένουμε 2 μήνες να εκτελωνιστουν. Πρακτικά ότι δεν έχεις plan b σε τέτοια περίπτωση με προβληματίζει... Υ.γ Δεν θεωρώ ότι θα πάει κάτι στραβά απαραιτητα απλά τις σκέψεις μου γράφω -διάβασα ότι επενδύει και σε κανάλια διανομής στην Γερμανία οπότε μάλλον ήρθε για να μείνει- Δικαιοι οι φόβοι σου, απλά κάνεις ένα λάθος: αλλαξε θεση μεσα στο ποστ σου τις 2 εταιρίες που ανεφερες και θα είναι σωστό. Οι Κινέζοι ηρθαν (στον εμπορικο κόσμο) για να μείνουν (με την τεχνογνωσία-τεχνολογία, την ποιότητα και τις τιμές) οι άλλοι δεν ξερω τι θα γίνουν με τα πανακριβα και "αρχαίας" τεχνολογίας αυτοκινητα τους. Νομίζω οτι η BYD ηρθε για να αλλαξει το τοπίο. Ναι, τόσο εμφατικά. Η Ευρωπη παιζει το τελευταιο της χαρτί (δασμοι) αλλά οπως προειδοποιούν οι ίδιοι οι Γερμανοι κατασκευαστες αυτο θα γυρίσει μπουμεραγκ πάνω τους (βλ εδω, εδω κ εδω) 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dante80 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Η BYD πλέον είναι η μεγαλύτερη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα -και έβδομη μεγαλύτερη παγκοσμίως btw- εν μέρει χάρις στα υβριδικά και ηλεκτρικά της. Μόλις ξεπέρασε το μεγαθήριο SAIC! BYD takes over as China’s largest auto group with low-cost EVs dominating the market Although BYD was already the best-selling brand in China, it reached an even more significant milestone last month. After overtaking SAIC, BYD is now China’s largest auto group. BYD tops SAIC to become China’s largest auto group After sales surged by 62%, with over 3 million vehicles sold last year, BYD officially became China’s best-selling brand. Last month, BYD hit an even more significant milestone. BYD is now China’s largest auto group after topping SAIC in September sales. The milestone is significant, given that SAIC has joint ventures with leading global automakers, including Volkswagen GM. BYD Group sold a record 419,426 vehicles last month, a 45% increase from September 2023. The numbers include BYD’s Denza, Fang Cheng Bao, and Yangwang subbrands. September was BYD’s fourth consecutive record-breaking sales month. Despite an influx of new competition and an intensifying price war in China, BYD is still taking market share. BYD’s cheapest electric car, the Seagull, was the best-selling EV in China in August, with 40,949 models sold. In September, BYD sold another 43,425 Seagull models. BYD Seagull EV (Source: BYD) The BYD Seagull starts at under $10,000 (69,800 yuan) in China and is already stealing market share overseas. Meanwhile, SAIC is struggling to keep pace. Its joint venture with GM, SAIC-GM-Wuling, is a big reason as sales collapsed 35% in September, with 313,260 units sold. BYD’s wide-reaching portfolio (Source: BYD) Through September, SAIC has sold 2,649,333 vehicles (-21.5% YOY) in China, falling behind BYD, which has 2,747,875 vehicle sales (+32% YOY). BYD’s production numbers through September are also now outpacing SAIC’s. Electrek’s Take BYD continues to expand in China despite its increasingly competitive market. With low-cost EVs like the Seagull, Dolphin, and Yuan Plus, BYD is leading the market. Although BYD is best known for its affordable vehicles, the automaker is rapidly expanding its lineup with new pickup trucks, luxury SUVs, and electric supercars. BYD is also looking overseas to drive future growth. The company is already a leading EV brand in key auto regions like Southeast Asia and Latin America. With new plants planned in Hungary, Pakistan, Mexico, and Turkey, BYD is laying the groundwork to continue its dominant expansion. After selling more vehicles than Honda and Nissan for the first time in Q2, BYD became the seventh-largest automaker globally. Will it continue to climb the global auto ranks? With new tech and batteries driving down costs, BYD is poised for a run. Source: CarNewsChina Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου από Dante80 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Αν ο Σφακιανάκης είχε προπαραγγελίες για το Seal 2025 (που ήδη πουλιέται στην Κίνα) θα το ειχα ηδη προπαραγγειλει πρώτος. Θα περιμενω λίγο ακόμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Στις 13/10/2024 στις 6:59 ΜΜ, Red_Bear είπε Αν ο Σφακιανάκης είχε προπαραγγελίες για το Seal 2025 (που ήδη πουλιέται στην Κίνα) θα το ειχα ηδη προπαραγγειλει πρώτος. Θα περιμενω λίγο ακόμα. Τι διαφορες εχει με το 2024? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Νέο μοντέλο BYD Sealion 7 https://www.drive.gr/news/nea-montela/ayto-einai-neo-byd-sealion-7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bigi444444 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Νέο μοντέλο BYD Sealion 7 https://www.drive.gr/news/nea-montela/ayto-einai-neo-byd-sealion-7 Και το 6 φοβερό είναι. Αυτό εξωτερικά είναι και πιο όμορφο βέβαια, το έκαναν λίγο πιο σπορτίφ. Εάν το σφίξουν λίγο στις αναρτήσεις και το φέρουν με το νέο υβριδικό συστημα (το phev) που θα βγάλουν με την toyota με αυτονομία 2Κ χλμ., νομίζω ξέρω ποιό θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 12 minutes ago, Bigi444444 said: Και το 6 φοβερό είναι. Αυτό εξωτερικά είναι και πιο όμορφο βέβαια, το έκαναν λίγο πιο σπορτίφ. Εάν το σφίξουν λίγο στις αναρτήσεις και το φέρουν με το νέο υβριδικό συστημα (το phev) που θα βγάλουν με την toyota με αυτονομία 2Κ χλμ., νομίζω ξέρω ποιό θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου. Σιγα μην βγάζει και 10.000 χιλιόμετρα. Άμα το σπρωχνεις στην κατηφόρα μπορεί να τα βγάζει... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chrisxkar Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου On 13/10/2024 at 13:35, Dante80 said: Η BYD πλέον είναι η μεγαλύτερη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα -και έβδομη μεγαλύτερη παγκοσμίως btw- εν μέρει χάρις στα υβριδικά και ηλεκτρικά της. Μόλις ξεπέρασε το μεγαθήριο SAIC! BYD takes over as China’s largest auto group with low-cost EVs dominating the market Although BYD was already the best-selling brand in China, it reached an even more significant milestone last month. After overtaking SAIC, BYD is now China’s largest auto group. BYD tops SAIC to become China’s largest auto group After sales surged by 62%, with over 3 million vehicles sold last year, BYD officially became China’s best-selling brand. Last month, BYD hit an even more significant milestone. BYD is now China’s largest auto group after topping SAIC in September sales. The milestone is significant, given that SAIC has joint ventures with leading global automakers, including Volkswagen GM. BYD Group sold a record 419,426 vehicles last month, a 45% increase from September 2023. The numbers include BYD’s Denza, Fang Cheng Bao, and Yangwang subbrands. September was BYD’s fourth consecutive record-breaking sales month. Despite an influx of new competition and an intensifying price war in China, BYD is still taking market share. BYD’s cheapest electric car, the Seagull, was the best-selling EV in China in August, with 40,949 models sold. In September, BYD sold another 43,425 Seagull models. BYD Seagull EV (Source: BYD) The BYD Seagull starts at under $10,000 (69,800 yuan) in China and is already stealing market share overseas. Meanwhile, SAIC is struggling to keep pace. Its joint venture with GM, SAIC-GM-Wuling, is a big reason as sales collapsed 35% in September, with 313,260 units sold. BYD’s wide-reaching portfolio (Source: BYD) Through September, SAIC has sold 2,649,333 vehicles (-21.5% YOY) in China, falling behind BYD, which has 2,747,875 vehicle sales (+32% YOY). BYD’s production numbers through September are also now outpacing SAIC’s. Electrek’s Take BYD continues to expand in China despite its increasingly competitive market. With low-cost EVs like the Seagull, Dolphin, and Yuan Plus, BYD is leading the market. Although BYD is best known for its affordable vehicles, the automaker is rapidly expanding its lineup with new pickup trucks, luxury SUVs, and electric supercars. BYD is also looking overseas to drive future growth. The company is already a leading EV brand in key auto regions like Southeast Asia and Latin America. With new plants planned in Hungary, Pakistan, Mexico, and Turkey, BYD is laying the groundwork to continue its dominant expansion. After selling more vehicles than Honda and Nissan for the first time in Q2, BYD became the seventh-largest automaker globally. Will it continue to climb the global auto ranks? With new tech and batteries driving down costs, BYD is poised for a run. Source: CarNewsChina Btw σε όλη την ευρώπη το 2023 είχε μόλις 15.600 πωλήσεις.Εγω μέχρι να εδραιωθεί (ευρώπη πάντα)BYD μέχρι ποδήλατο και όχι γιατί απλά δεν γουστάρω αλλά αν είναι να αγοράσω και μετά είτε λόγο διάφορων φορολογικών κυρώσεων είτε λόγο μικρών πωλήσεων να αποφασίσουν να αποχωρήσουν ο μόνος χαμένος θα είναι ο αγοραστής που θα πρέπει να βγάλει άκρη ποιος είναι υπεύθυνος για τι. Και δεύτερον μένει να δούμε από ευρωπαικές πηγές πόσο αξιόπιστα είναι γιατί από στόμα κίνας μόνο σαν παραμύθια τα παίρνω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dante80 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 57 minutes ago, Papakaliati said: Σιγα μην βγάζει και 10.000 χιλιόμετρα. Άμα το σπρωχνεις στην κατηφόρα μπορεί να τα βγάζει... Υπάρχουν πολλά range tests online. Σε τεστ πραγματικών συνθηκών (τρεις επιβάτες, βαλίτσες κλπ) ένα Chin L που έχει το DMi-5 έβγαλε περίπου 1450km, αλλά με AC full και οδήγηση χωρίς ντάντεμα. Συνήθως το 2000km αφορά το επίσημο κινέζικο κύκλο CLTC. Ένας από τους λόγους εξάλλου που η ίδια η Toyota στέλνει στον κουβά την δική της υβριδική τεχνολογία και θα προχωρήσει επίσης με το σύστημα της BYD. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου από Dante80 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα