@topos Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Διάβασα τις τελευταίες 15 σελίδες του thread.. Είδα και μερικά review και από τα δικά σας συμφραζόμενα μάλλον είναι καλή αγορά. Έκλεισα και ένα test drive για το dolphin. Το ερώτημα μου είναι έστω και ότι το παίρνει κάποιος, έστω ότι είναι καλό, έστω ότι δεν βγάζει προβληματα-> Είναι δεδομένο και σίγουρο ότι θα βρίσκετε στην Ευρωπαϊκή/Ελληνική αγορά μετά από 5 χρόνια? Θα βρεθούν ανταλλακτικά/ μέρη αμαξώματος εάν τύχει καμιά στραβή? Όταν έρθει η ώρα για να αντικατασταθούν οι μπαταρίες θα βρίσκεις(12 χρόνια?)?Και εάν ναι, σε τι τιμή? Μήπως εδώ παίζει κάποια φάκα για την χαμηλή τιμή του? (Δεν είμαι αρνητικός, αλλά καινούργια εταιρία κινεζική που εάν εξαφανιστεί δεν θα μπορέσεις να βρεις ανταλλακτικό με φοβίζει κάπως) Edit->Και μια ερώτηση εάν γνωριζετε, το dolphin αναφέρει 160χλμ ανώτατη ταχύτητα(οκ μπορώ να ζήσω με αυτό), όμως είναι άνετο στα ~140χλμ? η παίζει κάτι όπως τους θερμικούς που συνήθως είναι δυσάρεστοι -20χλμ από την τελική τους? Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από @topos
@pnea1973 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω. Κανενας δεν ξέρει τι θα γίνει σε 5 χρόνια. Σύμφωνα με τη δυναμικότητα της εταιρείας προσωπικη μου εκτίμηση είναι ότι δεν θα υπάρξει κάποιο θέμα. Μπαταρία δεν θα αλλάξεις.... Δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο αλλά νομίζω ότι με 130 140 θα είσαι άνετα, εάν κρίνω από το atto3 που έχω οδηγήσει. Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από @pnea1973 2
P_M Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Στις φωτογραφίες δεν μού γέμιζε το μάτι. Από κοντά μού άρεσε και περισσότερο (προσωπικά γούστα αυτά), αλλά και είναι πολύ πιο μεγάλο από ό,τι φαίνεται στις φωτογραφίες. Ίσως επειδή είναι πιο compact όγκος. Πιστεύω αξίζει να το δουν από κοντά όλοι όσοι δεν τρελαίνονταν από τις φωτογραφίες, όπως εγώ. Η αίσθηση υλικών πολύ πιο μπροστά από ακριβότερα κινέζικα που είχα δοκιμάσει οδηγητικά. Έχω την αίσθηση ότι θα πάει τάπα όσο κρατηθεί η τιμή σε αυτό το ψυχολογικό όριο. οι φωτογραφίες το αδικούν, με 4.3 μέτρα δεν το λες εντελώς αμάξι πόλης , αλλά μπορεί να παίξει και τον ρόλο αυτόν όπως και του μικρού οικογενειακού αμαξιού. σε σύγκριση με το Αττο στο test drive μου άρεσε περισσότερο το dolphin 11 ώρες πριν, dtk-386 είπε Έχει μέγεθος μικρομεσαίου χατσμπακ. Πολλοί νομίζουν ότι είναι κατηγορία Polo, Yaris κτλ. είναι μία κατηγορία πάνω από αυτά 9 ώρες πριν, @topos είπε Θα βρεθούν ανταλλακτικά/ μέρη αμαξώματος εάν τύχει καμιά στραβή? Μήπως εδώ παίζει κάποια φάκα για την χαμηλή τιμή του? (Δεν είμαι αρνητικός, αλλά καινούργια εταιρία κινεζική που εάν εξαφανιστεί δεν θα μπορέσεις να βρεις ανταλλακτικό με φοβίζει κάπως) Edit->Και μια ερώτηση εάν γνωριζετε, το dolphin αναφέρει 160χλμ ανώτατη ταχύτητα(οκ μπορώ να ζήσω με αυτό), όμως είναι άνετο στα ~140χλμ? η παίζει κάτι όπως τους θερμικούς που συνήθως είναι δυσάρεστοι -20χλμ από την τελική τους? λογικά θα υπάρχουν ανταλλακτικά για αρκετά χρόνια τι φάκα να παίζει στις ευρωπαϊκές χώρες πουλιέται κοντά στα 30κ αν αποδειχτεί αξιόπιστο όσο τα κορεάτικα που στην αρχή τα σνομπάραμε......( αυτό θα το δείξει ο χρόνος μόνο) στην τιμή αυτή με τα σημερινά δεδομένα είναι jackpot το αμάξι επειδή πίεσα και το dolphin και το atto κοντά στον κόφτη δεν είδα να δυσανασχετούν κάπου τα αμάξια αλλα΄ήταν για πολύ λίγο Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από P_M 2
Dante80 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 10 hours ago, @topos said: Είναι δεδομένο και σίγουρο ότι θα βρίσκετε στην Ευρωπαϊκή/Ελληνική αγορά μετά από 5 χρόνια? Θα βρεθούν ανταλλακτικά/ μέρη αμαξώματος εάν τύχει καμιά στραβή? Όταν έρθει η ώρα για να αντικατασταθούν οι μπαταρίες θα βρίσκεις(12 χρόνια?)?Και εάν ναι, σε τι τιμή? Μήπως εδώ παίζει κάποια φάκα για την χαμηλή τιμή του? (Δεν είμαι αρνητικός, αλλά καινούργια εταιρία κινεζική που εάν εξαφανιστεί δεν θα μπορέσεις να βρεις ανταλλακτικό με φοβίζει κάπως) Η BYD δεν είναι καινούρια εταιρία. Κατασκευάζει πάνω από 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα τον χρόνο, έχει κοντά 900.000 εργαζομένους και προβλέπεται να γίνει η μεγαλύτερη και δυνατότερη NEV αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Απλά δεν την ξέρουμε εδώ, γιατί την τελευταία διετία άρχισε να εξάγει αυτοκίνητα στην Ευρώπη πιο σοβαρά. 3
majunior Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Μήπως εννοεί από θέμα sanctions και δασμών; Μην πέσει καμία γραμμή από Αμερική… Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από majunior
Ntinaras Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 12 ώρες πριν, @topos είπε Διάβασα τις τελευταίες 15 σελίδες του thread.. Είδα και μερικά review και από τα δικά σας συμφραζόμενα μάλλον είναι καλή αγορά. Έκλεισα και ένα test drive για το dolphin. Το ερώτημα μου είναι έστω και ότι το παίρνει κάποιος, έστω ότι είναι καλό, έστω ότι δεν βγάζει προβληματα-> Είναι δεδομένο και σίγουρο ότι θα βρίσκετε στην Ευρωπαϊκή/Ελληνική αγορά μετά από 5 χρόνια? Θα βρεθούν ανταλλακτικά/ μέρη αμαξώματος εάν τύχει καμιά στραβή? Όταν έρθει η ώρα για να αντικατασταθούν οι μπαταρίες θα βρίσκεις(12 χρόνια?)?Και εάν ναι, σε τι τιμή? Μήπως εδώ παίζει κάποια φάκα για την χαμηλή τιμή του? (Δεν είμαι αρνητικός, αλλά καινούργια εταιρία κινεζική που εάν εξαφανιστεί δεν θα μπορέσεις να βρεις ανταλλακτικό με φοβίζει κάπως) Edit->Και μια ερώτηση εάν γνωριζετε, το dolphin αναφέρει 160χλμ ανώτατη ταχύτητα(οκ μπορώ να ζήσω με αυτό), όμως είναι άνετο στα ~140χλμ? η παίζει κάτι όπως τους θερμικούς που συνήθως είναι δυσάρεστοι -20χλμ από την τελική τους? Εχει πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να κλεισει η VAG, παρα η BYD. Το πιο πιθανο ειναι η BYD Να την εξαγορασει κιολας ετσι οπως κατρακυλαει. Ηδη εχουν ξεκινησει συνεργασιες οι ευρωπαικες με την BYD για μπαταριες. 52 λεπτά πριν, majunior είπε Μήπως εννοεί από θέμα sanctions και δασμών; Μην πέσει καμία γραμμή από Αμερική… Αυτο ειναι μια εκδοχη. 3 ώρες πριν, P_M είπε οι φωτογραφίες το αδικούν, με 4.3 μέτρα δεν το λες εντελώς αμάξι πόλης , αλλά μπορεί να παίξει και τον ρόλο αυτόν όπως και του μικρού οικογενειακού αμαξιού. Απ οτι βλεπω στις διαστασεις και στους χωρους ειναι ιδιο με golf. https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-golf-2012-3-door-hatchback-vs-byd-dolphin-2021-5-door-hatchback/ 3
dtk-386 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 25 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Απ οτι βλεπω στις διαστασεις και στους χωρους ειναι ιδιο με golf. https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-golf-2012-3-door-hatchback-vs-byd-dolphin-2021-5-door-hatchback/ Έχει ξεγελάσει τους περισσότερους. Μοιάζει στις φωτογραφίες σε κατηγορία Polo. 1
chek2fire Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Νομίζω ότι οι φωτογραφίες το αδικούνε, είναι πολύ καλύτερο από κοντα 3
@pnea1973 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Seal update. 10.100 Χιλ με το Seal και 5 μήνες μέχρι σήμερα. Δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω. Το αυτοκίνητο είναι άψογο. Σήμερα μάλιστα σε ταξίδι με ταχύτητα +40 για σχεδόν 50χιλ με κατανάλωση 28kw/100 η συμπεριφορά του ήταν υποδειγματικη. Καμία ασάφεια στο τιμόνι κανένα κούνημα τίποτα απολύτως. Κανένα τρίξιμο, τίποτα το περίεργο. Απόλυτα ευχαριστημένος. ΥΓ. Η ταχύτητα δεν γράφετε για ευνόητους λόγους!!!! 😇 Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από @pnea1973 5 2
Red_Bear Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου . Σημαντική είδηση για τις τιμές των κινέζικων αυτοκινήτων. . Ειδικότερα, SAIC και BYD φέρονται, σύμφωνα με πληροφορίες, να επιθυμούν, προσωρινά να απορροφήσουν, τα επιπλέον κόστη που θα προκύψουν από τους νέους δασμούς οι οποίοι σημειωτέον υπολογίζονται επιπρόσθετα στο ήδη υφιστάμενο 10% που ίσχυε ανέκαθεν. 3
Bigi444444 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Πήγα κι εγώ σήμερα στην έκθεση. Ομολογουμένως εντυπωσιακά όλα για την τιμή τους. Θα το ξαναπώ, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω με τι μυαλά τιμολογούν όπως τιμολογούν οι υπόλοιποι. Το atto εσωτερικά το θεωρούσα τσαρλατάνο από φωτογραφίες και βίντεο, τελικά από κοντά το βρήκα τουλάχιστον αποδεκτό. Το τιμόνι επίσης αρκετά πιο όμορφο από κοντά απ' οτι από φωτογραφίες. Ο θαλάσσιος ελέφαντας 6 απλά σε άλλο επίπεδο αισθητής ποιότητας και πολυτέλειας. Τους βλέπω τους γερμανούς γκαρσόνους και οδοκαθαριστές στην Γουχάν εάν συνεχίσουν με τέτοια μυαλά. 4 3
basilis_k6 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 20 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Πήγα κι εγώ σήμερα στην έκθεση. Ομολογουμένως εντυπωσιακά όλα για την τιμή τους. Θα το ξαναπώ, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω με τι μυαλά τιμολογούν όπως τιμολογούν οι υπόλοιποι. Το atto εσωτερικά το θεωρούσα τσαρλατάνο από φωτογραφίες και βίντεο, τελικά από κοντά το βρήκα τουλάχιστον αποδεκτό. Το τιμόνι επίσης αρκετά πιο όμορφο από κοντά απ' οτι από φωτογραφίες. Ο θαλάσσιος ελέφαντας 6 απλά σε άλλο επίπεδο αισθητής ποιότητας και πολυτέλειας. Τους βλέπω τους γερμανούς γκαρσόνους και οδοκαθαριστές στην Γουχάν εάν συνεχίσουν με τέτοια μυαλά. και τι να κανουν ακριβως οι υπολοιποι? να εισαγουν κινεζους εργατες με 4 ευρω την ωρα μεροκάματο? ετσι ειναι η παγκοσμια οικονομια και γιαυτο υπαρχουν και οι φοροι εισαγωγης ανεκαθεν. και στην ευρωπη εχουμε τωρα φθηνα αμαξια, απο ρουμανια τα dacia.
Bigi444444 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε και τι να κανουν ακριβως οι υπολοιποι? να εισαγουν κινεζους εργατες με 4 ευρω την ωρα μεροκάματο? ετσι ειναι η παγκοσμια οικονομια και γιαυτο υπαρχουν και οι φοροι εισαγωγης ανεκαθεν. και στην ευρωπη εχουμε τωρα φθηνα αμαξια, απο ρουμανια τα dacia. Να μην κοστολογεί για παράδειγμα η φάου βε το υπεραυτοκίνητο το polo στα 22 χιλιάρικα αρχική τιμή με 95 άλογα και πλαστικά από τα jumbo όταν δεν φτιάχνεται στην γερμανία για να δικαιολογεί αυξημένο κόστος παραγωγής; Κι απέ εάν συνεχίσουν έτσι θα καλοπεράσουν. Ήδη η vw για παράδειγμα ετοιμάζεται να καλοπεράσει. Είναι ήδη πολύ πίσω από τους κινέζους. Οι οποίοι φέρνουν φθηνά, αλλά όχι φθηνιάρικα αμάξια. Εάν φτάσαμε στο σημείο να λέμε φθηνό ένα dacia 3άστερο με 100 άλογα και τιμή όσο ένα πλήρως υβριδικό zs max για παράδειγμα, έχουμε σοβαρό πρόβλημα. Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δηλαδή. 4
Dante80 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 18 minutes ago, basilis_k6 said: και τι να κανουν ακριβως οι υπολοιποι? να εισαγουν κινεζους εργατες με 4 ευρω την ωρα μεροκάματο? ετσι ειναι η παγκοσμια οικονομια και γιαυτο υπαρχουν και οι φοροι εισαγωγης ανεκαθεν. και στην ευρωπη εχουμε τωρα φθηνα αμαξια, απο ρουμανια τα dacia. O λόγος για τις τιμές της BYD έχει λιγότερο να κάνει με τα ημερομίσθια στην Κίνα και πολύ περισσότερο με θέματα οικονομίας κλίμακας, σχεδιασμού προϊόντος, πλήρως καθετοποιημένης παραγωγής και τεχνολογίας. Μπορείς να βρεις στο ιντερνετ διάφορες αναλύσεις από τεχνικές εταιρίες και άλλους παράγοντες που ουσιαστικά αποσυναρμολογούν αμάξια της εταιρίας μέχρι βίδας, και αναλύουν τα ευρήματα τους. Πχ. https://insideevs.com/news/686532/wall-street-analysts-tear-down-byd-seal-say-tesla-should-worry/ Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από Dante80 2
doctorkostis Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 20 minutes ago, basilis_k6 said: και τι να κανουν ακριβως οι υπολοιποι? να εισαγουν κινεζους εργατες με 4 ευρω την ωρα μεροκάματο? ετσι ειναι η παγκοσμια οικονομια και γιαυτο υπαρχουν και οι φοροι εισαγωγης ανεκαθεν. και στην ευρωπη εχουμε τωρα φθηνα αμαξια, απο ρουμανια τα dacia. Σορι, αλλα τα παρακατω αποτελεσματα του group VAG κατι αλλο δειχνουν, οχι αυξηση των τιμων λογω ανοδου στα μεροκαματα. Το greedflation εδωσε χωρο στους κινεζους να μπουν στην αγορα με φθηνοτερα αυτοκινητα. 28 χιλιαρικα εχει τιμη καταλογου ενα σχετικα καλα εξοπλισμενο 1000αρι VW Taigo με 115 αλογα, ffs δηλαδη. Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από doctorkostis 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα