Προς το περιεχόμενο

BYD ηλεκτρικά οχήματα


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 minutes ago, papoys1 said:

vectra c 2005 17.000 ειχα δωσει συν απόσυρση του παλιου μου hyundai υγραέριο από το 2013  , 388.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ τα 250.000 με υγραέριο λαδάκια βάζω 3.3 λίτρα άντε να κάψει 50 με 100 ml από αλλαγή σε αλλαγή στις 6  με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα.Papoy-διστικο λέμε.😁

Σόρυ φίλε να το χαίρεσε οι Κινέζοι έχουν ανεβάσει επίπεδο ευχομαι να βγει καλύτερο από τα Γερμανικά καλά ευχαριστα και οικονομικά χιλιόμετρα.👍

πραγματικά τώρα,

οι γονείς των 2 κολλητών μου αγορασαν περίπου το 1999-2001 από ένα opel vectra,  το ένα ήταν 1.6cc και το άλλο 1.8cc ....

έβγαλε και στους 2 τόσα πολλά προβλήματα εντός εγγύησης αλλά και όταν τελείωσε η εγγύηση που ούτε στον εχθρό σου..20+ χρόνια βρίζουν την opel ακόμα.. χειρότερο μοντελο που έχει κυκλοφορησει πιστεύω ήταν... αλλά αφού σου βγήκε το δικό σου καλό,μια χαρά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 895
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 λεπτά πριν, h3342 είπε

πραγματικά τώρα,

οι γονείς των 2 κολλητών μου αγορασαν περίπου το 1999-2001 από ένα opel vectra,  το ένα ήταν 1.6cc και το άλλο 1.8cc ....

έβγαλε και στους 2 τόσα πολλά προβλήματα εντός εγγύησης αλλά και όταν τελείωσε η εγγύηση που ούτε στον εχθρό σου..20+ χρόνια βρίζουν την opel ακόμα.. χειρότερο μοντελο που έχει κυκλοφορησει πιστεύω ήταν... αλλά αφού σου βγήκε το δικό σου καλό,μια χαρά.

Όλοι έχουν από ένα γνωστό που κάποιο μοντέλο έβγαλε προβλήματα και στο μυαλό του μετά η μάρκα είναι γενικώς αναξιόπιστη.

Παρ' όλ' αυτά το μοντέλο των φίλων σου είναι άλλο (vectra b) από αυτό που έχει ο συμφορουμίτης (vectra c)

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, h3342 είπε

πραγματικά τώρα,

οι γονείς των 2 κολλητών μου αγορασαν περίπου το 1999-2001 από ένα opel vectra,  το ένα ήταν 1.6cc και το άλλο 1.8cc ....

έβγαλε και στους 2 τόσα πολλά προβλήματα εντός εγγύησης αλλά και όταν τελείωσε η εγγύηση που ούτε στον εχθρό σου..20+ χρόνια βρίζουν την opel ακόμα.. χειρότερο μοντελο που έχει κυκλοφορησει πιστεύω ήταν... αλλά αφού σου βγήκε το δικό σου καλό,μια χαρά.

Ειμαστε οφτοπιτς θα σου πω όμως ότι εβγαλε πολλά μοντέλ με διαφορετικά μοτερ.. Το δικό μου ήταν το απλό 16βάλβιδο με 100 ίππους από τα πιο συμβατά για υγραέριο. Λάδια φίλτρα μπουζί φρένα και άλλες ευκολες εργασίες τα κάνω μόνος γιατί είναι πολύ απλά και ευκολα.Σκυλι από τα χιλιόμετρα και μόνο χωρίς να έχει πειραχτεί η μηχανή φαίνεται.Οι περισσότεροι αγόραζαν με πιο πολλούς ίππους (λεφτα υπήρχαν τότε)τα οποία έβγαλαν και προβληματα αλλα κυκλοφοράνε και πάρα πολλά στους δρόμους ακόμη.Λιμουζίνα χώρους ανετα για ταξειδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, h3342 said:

εξαρτάται και πόσα λεφτά έδωσες, δηλαδή αν έδωσες 150 χιλιαρικα για γερμανικό π.χ BMW M σειρά ή Πόρσε  εννοείται δεν θα το άλλαζες με τπτ..

 

αν είχες δώσει όμως 20 χιλιάρικα για κανένα  VW POLO και σου καίει λάδια και είσαι συνεργείο...δεν θα είχες την ίδια άποψη οκ ναι..

 

σε τιμές 15-40 χιλιάρικα που ο Έλληνας έχει να δώσει ουσιαστικά, δεν νομίζω κανένα γερμανικό να δικαιολογεί τις τιμές του,ελάχιστα βασικα

 

 

Polo 1200 TSI 105 άλογα του 2010 αγορασμένο 16 χιλιάρικα, καινούργιο, σχεδόν όλα τα αξεσουάρ

Αψογο και γκαζιάρικο, πολλοί φίλοι θέλουνε να το αγοράσουνε

Εννοείται σερβις εκτος αντιπροσωπείας, καμία σοβαρή βλάβη

 

Οταν βέβαια πήρα για την κόρη το 2020, Hyundai i20 tou 2011, 4,5 χιλιάρικα μεταχειρισμένο από ένα χέρι, πήγε στην αντιπροσωπεία για τσεκάρισμα.

Επεξ/σία από dimitrins
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dimitrins είπε

Οταν βέβαια πήρα για την κόρη το 2020, Hyundai i20 tou 2011, 4,5 χιλιάρικα μεταχειρισμένο από ένα χέρι, πήγε στην αντιπροσωπεία για τσεκάρισμα.

Αυτά ήταν παλιά στο Τενεσί. Τώρα όμως έχει διαμορφωθεί η αγορα ( πληθωρισμός,  social,  ελάχιστα καινούργια αυτοκίνητα) με 5Κ πουλάνε χρεπια του 2005.

Για 8-9 ετών αμάξι ζητάνε περισσότερα από όσα το είχαν πάρει new. Και υπάρχουν κορόιδα που τα δίνουν.

Και αντιπροσωπία εκτός από porky δεν μου λένε τίποτα. Οι συντριπτική πλειοψηφία είναι εντελώς ανενημερωτοι,  με ελλιπεστατα εργαλεία και software. 100 φορές σε γνωστά ειδικευμένα συνεργείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, aionnou said:

Αυτά ήταν παλιά στο Τενεσί. Τώρα όμως έχει διαμορφωθεί η αγορα ( πληθωρισμός,  social,  ελάχιστα καινούργια αυτοκίνητα) με 5Κ πουλάνε χρεπια του 2005.

Για 8-9 ετών αμάξι ζητάνε περισσότερα από όσα το είχαν πάρει new. Και υπάρχουν κορόιδα που τα δίνουν.

Και αντιπροσωπία εκτός από porky δεν μου λένε τίποτα. Οι συντριπτική πλειοψηφία είναι εντελώς ανενημερωτοι,  με ελλιπεστατα εργαλεία και software. 100 φορές σε γνωστά ειδικευμένα συνεργείο.

Λάθος μου

Σε εξειδικευμένο συνεργείο πήγε με όλο το απαραίτητο software

Ετσι βρήκαμε ότι οι αερόσσακοι δεν λειτουργούσαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, h3342 είπε

αν είχες δώσει όμως 20 χιλιάρικα για κανένα  VW POLO και σου καίει λάδια και είσαι συνεργείο...δεν θα είχες την ίδια άποψη οκ ναι..

ξέρω ότι είμαι εκτός θέματος αλλά επειδή το ακούω συνέχεια και επειδή έχω VW, είχα παλαιότερα και AUDI όπως κι ένας φίλος μου ενώ ένας άλλος έχει SEAT (Κινητήρας VW), αυτό με τα λάδια τι φάση;

Κανένας μας δεν είχε ποτέ θέμα αλλά όπου σταθείς και όπου βρεθείς ακους το ίδιο τροπάρι για τα λάδια. Αντίθετα ένα toyota (είχε και πολλά χιλιόμετρα όμως) είχε ξεκωλωθεί να καίει λάδια. Ναι αυτά τα γιαπωνέζικα που είναι σκυλιά

sorry για το off απλά το είχα απορία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Zakzam είπε

Πάρτε ηλεκτρικά και μετά θα αρχίσουν άλλα πανυγήρια.

Γιατί δεν γίνεσαι ποιο συγκεκριμένος,  τι πανηγύρια είχες με τα ηλεκτρικά και δη με τα BYD ?

Ποία ήταν η εμπειρία σου ?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις γυρισα απο την εκθεση.

Το 70% του κοσμου ηταν στην byd, το 15% στην Tesla και το υπολοιπο 15% στους υπολοιπους που βαραγαν μυγες.

Η byd εφερε αμαξαρες. Αλλα στη honda ειχε τα καλυτερα μοντελα :P

Οδηγησαμε dolphin, seal, model 3 sr, model y performance. Ολα αψογα. Το seal ειχε εκπληκτικο εσωτερικο.

Οι αλλες εταιριες ανυπαρκτες, και για γελια.

Μπηκα στο dacia spring, και ειδα το χειροτερο καντραν που εχω δει ποτε.

Ειχε οθονη με προσχεδιασμενα πραγματα, οπως τα παλια video game

Σαν αυτο εδω :

Remember these? Tomy Racing Turbo. This particular one was in storage for  the longest time. Still works great. 😁 : r/retrogaming

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μολις γυρισα απο την εκθεση.

Το 70% του κοσμου ηταν στην byd, το 15% στην Tesla και το υπολοιπο 15% στους υπολοιπους που βαραγαν μυγες.

Η byd εφερε αμαξαρες. Αλλα στη honda ειχε τα καλυτερα μοντελα :P

Οδηγησαμε dolphin, seal, model 3 sr, model y performance. Ολα αψογα. Το seal ειχε εκπληκτικο εσωτερικο.

Οι αλλες εταιριες ανυπαρκτες, και για γελια.

Μπηκα στο dacia spring, και ειδα το χειροτερο καντραν που εχω δει ποτε.

Ειχε οθονη με προσχεδιασμενα πραγματα, οπως τα παλια video game

Σαν αυτο εδω :

Remember these? Tomy Racing Turbo. This particular one was in storage for  the longest time. Still works great. 😁 : r/retrogaming

4 τεστ ρε θηριο??? ποτε προλαβες? εχει ωραριο, σειρα? δωσε ινφο

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μπηκα στο dacia spring, και ειδα το χειροτερο καντραν που εχω δει ποτε.

Fiat Tipo των 90s δεν είναι πάντως.

cdfe57311ce480e86fdbd695aa4da76c.jpg

 

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aionnou είπε

Γιατί δεν γίνεσαι ποιο συγκεκριμένος,  τι πανηγύρια είχες με τα ηλεκτρικά και δη με τα BYD ?

Ποία ήταν η εμπειρία σου ?

Σε παλιότερο ποστ του, είχε πει γενικά για τα ηλεκτρικά κάτι πράγματα....Μηδεν εμπειρία προφανώς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Neptu είπε

ξέρω ότι είμαι εκτός θέματος αλλά επειδή το ακούω συνέχεια και επειδή έχω VW, είχα παλαιότερα και AUDI όπως κι ένας φίλος μου ενώ ένας άλλος έχει SEAT (Κινητήρας VW), αυτό με τα λάδια τι φάση;

Κανένας μας δεν είχε ποτέ θέμα αλλά όπου σταθείς και όπου βρεθείς ακους το ίδιο τροπάρι για τα λάδια. Αντίθετα ένα toyota (είχε και πολλά χιλιόμετρα όμως) είχε ξεκωλωθεί να καίει λάδια. Ναι αυτά τα γιαπωνέζικα που είναι σκυλιά

sorry για το off απλά το είχα απορία

Θα σου πω την προσωπική μου εμπειρία. Skoda Superb 2010, 1,8 TSI, το 2021 έφτασα να καίει 1 λίτρο λάδι στα 200 χλμ έχοντας στο κοντέρ 130.000χλμ, έκανα ολικό ρεκτιφιέ μηχανής (3,5κ) και φυσικά από τότε όλα καλά (και καλύτερα από μαμά ο κινητήρας πιο δυνατός πιο ροπάτος). Ο μηχανικός μου είπε ότι ολόκληρη παρτίδα από 1,8 TSI είχε το ίδιο πρόβλημα γιατί βάζανε λεπτότερα ελατήρια στα έμβολα, γνωστό το πρόβλημα, αβαβα το εργοστάσιο. Έκτοτε το χαίρομαι αλλά....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...