Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ε ας γινουν.

Οι φοροι μπαινουν για να συνεχισουν να μας πουλανε υπερκοστολογημενα χρεπια, χωρις ανταγωνισμο.

Καπιταλισμος και ελευθερη αγορα κατα τα αλλα.

αυτο που λες ειναι αναποδα απο αυτο που ψηφισαν. οι γερμανοι ΔΕΝ ηθελαν φορους και πουλανε πολυ πιο ακριβα απο τους γαλλους/ιταλους που ΗΘΕΛΑΝ φορους. 

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πίσω στο θέμα, στην Ελλάδα μόλις μπήκε και το πρώτο υβριδικό BYD.

BYD Seal U DM-i: Το οδηγούμε στην Ελλάδα

 

Quote

 

Ο λόγος για ένα plug-in υβριδικό SUV της κατηγορίας D, με βασικό όπλο την τιμή του, το BYD Seal U DM-i, το οποίο οδηγούμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Κείμενο – Φωτογραφίες: Μανώλης Σαλούρος

 

Στην Αθηναϊκή Ριβιέρα συγκεκριμένα, για μία πρώτη γνωριμία με ακόμη ένα μοντέλο της BYD, ένα «μεγάλο» plugin υβριδικό SUV, το οποίο έρχεται να προστεθεί στην γκάμα της η οποία απαρτίζεται σήμερα στη χώρα μας από τα ηλεκτρικά Atto 3, Seal και από τα επίσης ηλεκτρικά Seal U και Dolphin. Ο λόγος για το νέο BYD Seal U DMi, το οποίο προτάσσει καταρχήν μια αρκετά ενδιαφέρουσα τεχνολογία, που παραπέμπει περισσότερο σε εκείνη που συναντά κανείς σήμερα στα EV.

(...)

 

 

 

Επεξ/σία από Dante80
  • Haha 1
Δημοσ.

Πολύ καλό και αυτό. Αν και κατά γενική ομολογία μάλλον παραπάνω απ' όσο θα έπρεπε βάρκα. Νομίζω όμως το 2025 έρχεται ανανεωμένο μοντέλο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

αυτο που λες ειναι αναποδα απο αυτο που ψηφισαν. οι γερμανοι ΔΕΝ ηθελαν φορους και πουλανε πολυ πιο ακριβα απο τους γαλλους/ιταλους που ΗΘΕΛΑΝ φορους. 

Οι γερμανοι δε θελουν φορους, γιατι προτιμουνε να πουλανε 10 αμαξια στην ευρωπη και 100 αμαξια στη κινα, παρα 50 στην ευρωπη και 0 στη κινα

  • Like 2
Δημοσ.

Είδα από κοντά σήμερα στην έκθεση της Θεσσαλονίκης, τα Dolphin, Atto 3, Seal, Seal U. Δεν είχα χρόνο, θα κάνω test-drive σε μεταγενέστερη φάση.

Σε μια πρώτη εικόνα, τα Atto 3 και Seal U, τουλάχιστον τα σαλόνια που είδα (δεν ξέρω για άλλα), είναι άκρως κιτς σε επίπεδο αισθητικής (προσωπική άποψη). Ωραία υλικά από άποψης ποιότητας, αλλά στα δικά μου γούστα, κάποιοι σχεδιαστές είναι σε άλλο μήκος κύματος και δεν μπορώ να τούς συναντήσω.

To Dolphin μού έκανε εξαιρετική εντύπωση.

Το Seal, όσες φορές κι αν προσπάθησα, χτυπούσα κεφάλι για να μπω.

Θέλω να οδηγήσω το Dolphin στο επόμενο διάστημα και θα επανέρθω.

  • Like 2
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Είδα από κοντά σήμερα στην έκθεση της Θεσσαλονίκης, τα Dolphin, Atto 3, Seal, Seal U. Δεν είχα χρόνο, θα κάνω test-drive σε μεταγενέστερη φάση.

Σε μια πρώτη εικόνα, τα Atto 3 και Seal U, τουλάχιστον τα σαλόνια που είδα (δεν ξέρω για άλλα), είναι άκρως κιτς σε επίπεδο αισθητικής (προσωπική άποψη). Ωραία υλικά από άποψης ποιότητας, αλλά στα δικά μου γούστα, κάποιοι σχεδιαστές είναι σε άλλο μήκος κύματος και δεν μπορώ να τούς συναντήσω.

To Dolphin μού έκανε εξαιρετική εντύπωση.

Το Seal, όσες φορές κι αν προσπάθησα, χτυπούσα κεφάλι για να μπω.

Θέλω να οδηγήσω το Dolphin στο επόμενο διάστημα και θα επανέρθω.

Και εγώ όταν πήγα να μπω 1η φορά και προερχόμενος από suv το βρήκα το κεφάλι. 

Τωρα ούτε καν το σκέφτομαι... Συνήθεια είναι όλα.. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Εγώ προσωπικά γερμανικά δεν θα έχω πάρει ούτε θα έπαιρνα ποτέ. 

Χάνεις. Και γω το ελεγα μέχρι που αγόρασα το πρώτο μου  δεν το έχω αλλάξει από τότε  και μη μου πεις ότι θα προτιμήσεις Κινέζικο παρά Γερμανικό.🙂

Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Χάνεις. Και γω το ελεγα μέχρι που αγόρασα το πρώτο μου  δεν το έχω αλλάξει από τότε  και μη μου πεις ότι θα προτιμήσεις Κινέζικο παρά Γερμανικό.🙂

Μα προτίμησα. 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 hours ago, papoys1 said:

Χάνεις. Και γω το ελεγα μέχρι που αγόρασα το πρώτο μου  δεν το έχω αλλάξει από τότε  και μη μου πεις ότι θα προτιμήσεις Κινέζικο παρά Γερμανικό.🙂

εξαρτάται και πόσα λεφτά έδωσες, δηλαδή αν έδωσες 150 χιλιαρικα για γερμανικό π.χ BMW M σειρά ή Πόρσε  εννοείται δεν θα το άλλαζες με τπτ..

 

αν είχες δώσει όμως 20 χιλιάρικα για κανένα  VW POLO και σου καίει λάδια και είσαι συνεργείο...δεν θα είχες την ίδια άποψη οκ ναι..

 

σε τιμές 15-40 χιλιάρικα που ο Έλληνας έχει να δώσει ουσιαστικά, δεν νομίζω κανένα γερμανικό να δικαιολογεί τις τιμές του,ελάχιστα βασικα

 

 

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/10/2024 στις 12:25 ΜΜ, MikhailBakurin είπε

Όποιος μένει σε κέντρο πόλης και είναι μισθωτός, θα έχει μόνο μικρο-κινητικότητα.

 

Για κέντρο πόλης αυτό θα ήταν το ιδανικό ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης.

Έχω σχεδόν καταργήσει το αυτοκίνητο εδώ και πάνω από χρόνο για τις περισσότερες μετακινήσεις μου στην Αθήνα. Όπου δεν χρειάζεται να κουβαλήσω πράγματα Ηλ. ποδήλατο + μετρό. Και μην φανταστείτε κανα SUV, ένα Spark 1000άρι, + ένα Ibiza μέχρι προσφάτως. Δηλαδή δεν είναι ότι είχα κανα τέρας SUV και με δυσκόλευε στο παρκάρισμα.

Η αφορμή βέβαια ήταν πως έπρεπε να χάσω βάρος, αλλά μετά έμεινε... συνήθεια!

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Για κέντρο πόλης αυτό θα ήταν το ιδανικό ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης.

αν δεν εχεις πραγματα

αν δεν εχεις γυναικα

αν δεν εχεις παιδια

αν δεν εχεις δουλεια που απαιτει να πηγαινεις ατσαλακωτος ή με πραγματα ή να κανεις δουλειες εξω 

αν στην πολη σου δεν βρεχει η κανει κρυο, η αθηνα οκ, η θεσ/νικη δεν ειναι και τοσο ανετα

αν εισαι νεος και υγειής

αν αν αν

  • Like 2
Δημοσ.

Εχω αρκετά από αυτά που αναφέρεις. Σίγουρα υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που θα πάρεις το αυτοκίνητο, αλλά το περιορίζεις αρκετά. Και έτσι μειώνεις και τα έξοδά του, καύσιμα service κλπ.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλά, κι εγώ αρχές έτους που έμενα πάνω από σταθμό μετρό της Αθήνας, είχα μείνει ένα 5μηνο άνεργος και ήμουν με την πασάρα μου όλη μέρα, κάθε μέρα, ξέχασα να οδηγώ οριακά. Έμπαινα στο αυτοκίνητο και δυσκολεύονταν τα μάτια μου να συντονιστούν με το κινούμενο οδόστρωμα.

Πριν μια βδομάδα που βόλευε να πάρω μετρό, συνειδητοποίησα ότι έχω να μπω από τότε που...έπιασα δουλειά, πριν αρκετούς μήνες.

Όταν έχεις ωράριο - 8ωρο και θες να κάνεις απογευματινές ή σαββατιανές δουλειές / να βγεις χωρίς να πιεις, και/ή η δουλειά σου είναι πιο προαστιακή, δε γίνεται να πηγαίνεις με την πασάρα του τρολλευ/λεωφορείου και (πλέον) του μετρό, να ακούς τη μλκ του καθενός που ουρλιάζει στα τηλέφωνα ή κάθε εφηβοπαρέας/φοιτητοπαρέας που απολαμβάνει την αργοσχολία της. Αυτή είναι η δύσκολη αλήθεια.

Η μικροκινητικότητα με ποδήλατα - σκούτερ (πατίνια ούτε για αστείο, η μόνη τους χρησιμότητα είναι να υποκαθιστούν...περπάτημα, που είναι βλακώδες και ανθυγειινό), βολεύει υπό πολύ συγκεκριμένους όρους ΚΑΙ παραμένει αρκετά επικίνδυνη σε μία πόλη/χώρα που μπορεί να σου σκάσει αυτοκίνητο αέρα-πατέρα από κόκκινο ή στοπ.

Δεν είναι τυχαίο που κάθε Αθηναίος έχει πλέον αμάξι, ακόμα κι αν είναι απολύτως χρέπι και κολλάει στην κίνηση με το χειρογλύκανο λεβιεδάκι ταχύτητας του 2000 παθαίνοντας τενοντίτιδα από το συμπλέκτη.

Τελοσπάντων, τέλος οφφτοπικ εδώ, αν είναι να ανοίξουμε ένα θέμα για το πόσο άσχημα την έχουν όσοι καθαρίζουν κάτω από 20κ το χρόνο, δλδ το 80% των Ελλήνων και το 60% των Αθηναίων.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, h3342 είπε

αν είχες δώσει όμως 20 χιλιάρικα για κανένα  VW POLO και σου καίει λάδια και είσαι συνεργείο...δεν θα είχες την ίδια άποψη οκ ναι..

vectra c 2005 17.000 ειχα δωσει συν απόσυρση του παλιου μου hyundai υγραέριο από το 2013  , 388.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ τα 250.000 με υγραέριο λαδάκια βάζω 3.3 λίτρα άντε να κάψει 50 με 100 ml από αλλαγή σε αλλαγή στις 6  με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα.Papoy-διστικο λέμε.😁

2 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Μα προτίμησα. 

 

Σόρυ φίλε να το χαίρεσε οι Κινέζοι έχουν ανεβάσει επίπεδο ευχομαι να βγει καλύτερο από τα Γερμανικά καλά ευχαριστα και οικονομικά χιλιόμετρα.👍

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...