Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

H πορεία της αγοράς δείχνει ότι όλοι εσείς με το c2 του 2005 δε θα μπορέσετε να ξαναγοράσετε αμάξι. Ποδήλατο/πατίνι/ΜΜΜ.

Τα αυτοκίνητα θα κρατηθούν για τους μεσο-αστούς και άνω, για λόγους περιβαλλοντικής συνείδησης κιόλας. Όποιος μένει σε κέντρο πόλης και είναι μισθωτός, θα έχει μόνο μικρο-κινητικότητα.

 

Οι ευρωπαικες μαρκες πανε ολες στο -και καλα- premium και βαρανε τις τιμες. Βασικα αυτο κανουν σχεδον ολες οι εταιριες καθε χωρου αν μπορουν. Οικονομικα δηλαδη συμφαιρει παρα πολυ ειδικα εφοσον τους μπήκαν δυνατα οι κινεζοι στο μπατζετ κομματι. Βεβαια δεν θα επιβιωσουν ολες αλλα αυτο δεν εχει καμια σημασια για αυτούς. Ακομα και την εξαγορα επιτυχια θα την ονομάσει ενας ceo. 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βλέποντας τα byd τελευταία και γενικότερα τα κινέζικα, δεν μπορώ να καταλάβω πάντως με τι ψυχολογία πάνε οι γιαπωνεζοευρωπαίοι και κοπανάνε τέτοιες τιμές, με τέτοια προϊόντα. Πραγματικά όμως. Δεν τρελαίνομαι στην ιδέα να μας κατακλύσουν οι κινέζοι και σε αυτόν τον τομέα, αλλά από την άλλη δεν βρίσκω και έναν πειστικό λόγο που μπορεί αυτό να αναστραφεί. 

  • Like 3
Δημοσ.

Πραγματικα, θυμιζει τους δεινοσαυρους που εξαφανιστηκαν πρωτοι. Η ευελιξια των Κινεζων ειναι εντυπωσιακη. Περισσοτερο ομως, η συστρατευση που εχουν σε ενα κοινο οραμα. Κατι παρομοιο εχει και η Σιγκαπουρη, παροτι εχει πιο ετεροκλητο πληθυσμο. 

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει κανείς γρήγορη εικόνα - χωρίς να χρειαστεί να ρωτήσει - αν το BYD pop store στη Θεσσαλονίκη έχει όλα τα μοντέλα σε έκθεση και τυχόν κάποια από αυτά test-drive;

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Βλέποντας τα byd τελευταία και γενικότερα τα κινέζικα, δεν μπορώ να καταλάβω πάντως με τι ψυχολογία πάνε οι γιαπωνεζοευρωπαίοι και κοπανάνε τέτοιες τιμές, με τέτοια προϊόντα. Πραγματικά όμως. Δεν τρελαίνομαι στην ιδέα να μας κατακλύσουν οι κινέζοι και σε αυτόν τον τομέα, αλλά από την άλλη δεν βρίσκω και έναν πειστικό λόγο που μπορεί αυτό να αναστραφεί. 

Και γιατι ειναι κακο να μας κατακλυσουν οι κινεζοι δηλαδη? Εχουμε καποιο οφελος αυτη τη στιγμη που μας εχουν κατακλυσει γερμανοι, ιαπωνες και αμερικανοι?

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
14 hours ago, Bigi444444 said:

Βλέποντας τα byd τελευταία και γενικότερα τα κινέζικα, δεν μπορώ να καταλάβω πάντως με τι ψυχολογία πάνε οι γιαπωνεζοευρωπαίοι και κοπανάνε τέτοιες τιμές, με τέτοια προϊόντα. Πραγματικά όμως. Δεν τρελαίνομαι στην ιδέα να μας κατακλύσουν οι κινέζοι και σε αυτόν τον τομέα, αλλά από την άλλη δεν βρίσκω και έναν πειστικό λόγο που μπορεί αυτό να αναστραφεί. 

Πάντως από ότι φαίνεται θα χάσουν το πλεονέκτημα των χαμηλότερων τιμών.

https://www.naftemporiki.gr/finance/world/1785819/ee-me-schetiki-pleiopsifia-perasan-oi-dasmoi-sta-ilektrika-ochimata-poy-kataskeyazontai-stin-kina/

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, kronos73 said:

Πάντως από ότι φαίνεται θα χάσουν το πλεονέκτημα των χαμηλότερων τιμών.

https://www.naftemporiki.gr/finance/world/1785819/ee-me-schetiki-pleiopsifia-perasan-oi-dasmoi-sta-ilektrika-ochimata-poy-kataskeyazontai-stin-kina/

 

Και πάλι φθηνότερα θα είναι.

Και επίσης, θα ανοίξουν/πάρουν εργοστάσια Ευρώπη για να γίνουν ακόμα φθηνότερα.

Μόνο τον πολίτη πλήττουν αυτοί οι Δασμοί. Μέχρι και οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες κατά είναι.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Dante80 είπε

 

Μόνο τον πολίτη πλήττουν αυτοί οι Δασμοί. Μέχρι και οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες κατά είναι.

δεν ισχυει αυτο. οι βιομηχανιες πουλανε στην κινα και δεν θελουν να χασουν πελατες. αλλωστε σιγα σιγα την παραγωγη τους εκει θα την πανε. οι βιομηχανιες δεν ειναι πολιτες ουτε ευρωπαιοι. ειναι κεφαλαια.

αν αυριο η vw παει ολη την παραγωγη στην κινα η ιδια η vw δεν χανει κατι. εσυ χανεις δουλεια σαν Γερμανος και τα εσοδα απο την παραγωγη τα χανει η ΕΕ και τελικα και εσυ ο Ελληνας. 

εγω λεφτα να παρω γερμανικο δεν εχω, κινεζικο εχω. προτιμω ομως να μπουνε φοροι η ακομα καλυτερα να μην εισαχθουν καν φθηνα ηλεκτρικα κινεζικα. μακροπροθεσμα δεν με συμφερει σαν πολιτη.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

εγω λεφτα να παρω γερμανικο δεν εχω, κινεζικο εχω. προτιμω ομως να μπουνε φοροι η ακομα καλυτερα να μην εισαχθουν καν φθηνα ηλεκτρικα κινεζικα. μακροπροθεσμα δεν με συμφερει σαν πολιτη.

Γιατι? Για να εχει λεφτα ο Γερμανος οταν ερχεται εδω για να σου αγοραζει 2 ποτα αντι για 1 οταν θα εισαι γκαρσονι?

  • Like 4
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Γιατι? Για να εχει λεφτα ο Γερμανος οταν ερχεται εδω για να σου αγοραζει 2 ποτα αντι για 1 οταν θα εισαι γκαρσονι?

Γιατι του αρεσει. Θελει και αυτος να γινει αριστοκρατης, αυτο γινετε αν εχεις Γερμανικο αμαξι.
Το κανουν πολλοι Τουρκοι στη Γερμανια, αγοραζουν ακριβο Μερσεντε και πανε Τουρκια να το κανουν επιδειξη.
Μετα γυρνανε πισω και το πουλανε. Για αυτο υπαρχει η "καλη περιοδος να αγορασεις μεταχειρισμενο" στην Γερμανια. Ειναι οταν γυριζουν οι Τουρκοι απο τις επιδειξεις στα χωρια τους.

  • Haha 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Γιατι? Για να εχει λεφτα ο Γερμανος οταν ερχεται εδω για να σου αγοραζει 2 ποτα αντι για 1 οταν θα εισαι γκαρσονι?

να γινουν γκαρσονια και οι γερμανοι δηλαδη να ειμαστε ολοι χαρουμενοι

οι φοροι μπαινουν για το fair play, οχι για να μην μπορεις εσυ να αγορασεις κινεζικο αμαξι. 

Some nations want a firm line against what they see as excessive state subsidies and are mindful of the EU's failure to impose tariffs on Chinese solar panels a decade ago. China has a share of over 90% of the EU photovoltaic market.

το προβλημα σου εσενα δεν ειναι οι φοροι αλλα οτι ερχονται επειδη στην ΕΕ έκαναν βιαστικες κινησεις παλιοτερα με τα euro7 κτλ. και οι ευρωπαιοι κατασκευαστες που ζητανε να μην μπουνε φοροι, κατω απο το τραπεζι αλλο θελουν να πετυχουν. αλλωστε οι φοροι ειναι μετρο πιεσης να μεταφερθει εδω η παραγωγη και να σταματησουν οι κρατικες επιδοτησεις που πανε απευθειας σε εταιριες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, basilis_k6 said:

δεν ισχυει αυτο. οι βιομηχανιες πουλανε στην κινα και δεν θελουν να χασουν πελατες. αλλωστε σιγα σιγα την παραγωγη τους εκει θα την πανε. οι βιομηχανιες δεν ειναι πολιτες ουτε ευρωπαιοι. ειναι κεφαλαια.

αν αυριο η vw παει ολη την παραγωγη στην κινα η ιδια η vw δεν χανει κατι. εσυ χανεις δουλεια σαν Γερμανος και τα εσοδα απο την παραγωγη τα χανει η ΕΕ και τελικα και εσυ ο Ελληνας. 

εγω λεφτα να παρω γερμανικο δεν εχω, κινεζικο εχω. προτιμω ομως να μπουνε φοροι η ακομα καλυτερα να μην εισαχθουν καν φθηνα ηλεκτρικα κινεζικα. μακροπροθεσμα δεν με συμφερει σαν πολιτη.

Διαφωνώ Βασίλη καθώς στους δασμούς τους φόρους τους πληρώνεις εσύ, όχι ο Κινέζος. Σαν πολίτης αυτό που θέλεις είναι να έχεις φθηνότερα και καλύτερα προϊόντα. Χωρίς ανταγωνισμό αυτό δεν γίνεται, και οι δασμοί είναι επί της αρχής μέτρα ενάντια στον ανταγωνισμό. Το επιχείρημα πως οι συγκεκριμένοι δασμοί μπαίνουν για το fair play είναι εντελώς έωλο κατά την γνώμη μου, ειδικά αν δεις τις απευθείας κρατικές Ευρωπαϊκες επιδοτήσεις και επιχορηγήσεις στην όμορη βιομηχανία.

Οι δασμοί αυτοί μπαίνουν γιατί σε ποιοτικά και οικονομικά στοιχεία οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορούν να ανταγωνιστούν αυτή την στιγμή στον τομέα των EV. Και αυτό το βλέπουμε ΠΡΩΤΑ στην Κινεζική αγορά εξάλλου όπου έχουν πάει κουβά (όχι για εθνικιστικούς αλλά για ανταγωνιστικούς λόγους - οι Κινέζοι καταναλωτές επί της αρχής γουστάρουν ξένες μάρκες).

Δεν θα το συνεχίσω καθώς δεν είναι το Insomnia για πολιτικές συζητήσεις.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

να γινουν γκαρσονια και οι γερμανοι δηλαδη να ειμαστε ολοι χαρουμενοι

οι φοροι μπαινουν για το fair play, οχι για να μην μπορεις εσυ να αγορασεις κινεζικο αμαξι. 

Some nations want a firm line against what they see as excessive state subsidies and are mindful of the EU's failure to impose tariffs on Chinese solar panels a decade ago. China has a share of over 90% of the EU photovoltaic market.

το προβλημα σου εσενα δεν ειναι οι φοροι αλλα οτι ερχονται επειδη στην ΕΕ έκαναν βιαστικες κινησεις παλιοτερα με τα euro7 κτλ. και οι ευρωπαιοι κατασκευαστες που ζητανε να μην μπουνε φοροι, κατω απο το τραπεζι αλλο θελουν να πετυχουν. αλλωστε οι φοροι ειναι μετρο πιεσης να μεταφερθει εδω η παραγωγη και να σταματησουν οι κρατικες επιδοτησεις που πανε απευθειας σε εταιριες. 

Αν και είμαστε offtopic, δεν έχεις κανένα συμφέρον ως Έλληνας να αγοράσεις γερμανικό αυτοκίνητο έναντι ιαπωνικού, κορεάτικου ή κινέζικου. Θα είχες συμφέρον αν είσαι Γερμανός και αγοράζεις γερμανικό, αν είσαι Έλληνας και αγοράζεις ελληνικό (που δεν υπάρχει). Και αυτό γιατί δεν έχουμε ενιαία οικονομία στην ΕΕ, δε θα στηρίξει η κεντρική τράπεζα μία περιοχή που έχει πρόβλημα (θυμίσου το 2015). Εξήγησέ μας που πάνε οι δασμοί στα αυτοκίνητα - είχαν ήδη 10% όσα έρχονται εκτός ΕΕ, τα κινέζικα απλώς τώρα θα έχουν επιπλέον δασμούς. Που πάνε αυτά τα χρήματα;

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

να γινουν γκαρσονια και οι γερμανοι δηλαδη να ειμαστε ολοι χαρουμενοι

οι φοροι μπαινουν για το fair play, οχι για να μην μπορεις εσυ να αγορασεις κινεζικο αμαξι. 

Some nations want a firm line against what they see as excessive state subsidies and are mindful of the EU's failure to impose tariffs on Chinese solar panels a decade ago. China has a share of over 90% of the EU photovoltaic market.

το προβλημα σου εσενα δεν ειναι οι φοροι αλλα οτι ερχονται επειδη στην ΕΕ έκαναν βιαστικες κινησεις παλιοτερα με τα euro7 κτλ. και οι ευρωπαιοι κατασκευαστες που ζητανε να μην μπουνε φοροι, κατω απο το τραπεζι αλλο θελουν να πετυχουν. αλλωστε οι φοροι ειναι μετρο πιεσης να μεταφερθει εδω η παραγωγη και να σταματησουν οι κρατικες επιδοτησεις που πανε απευθειας σε εταιριες. 

Ε ας γινουν.

Οι φοροι μπαινουν για να συνεχισουν να μας πουλανε υπερκοστολογημενα χρεπια, χωρις ανταγωνισμο.

Καπιταλισμος και ελευθερη αγορα κατα τα αλλα.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...