basilis_k6 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, h3342 είπε διάβασα κάπου ότι στο εξωτερικό κοστίζει λέει το renault 5 στα 30-33 χιλιάρικα... 50αρα μπαταρία με 150 ίππους. και με ... 40αρα μπαταρία γύρω στα 25 χιλιάρικα...με 95 και 115 ίππους! βλέπω τα κινέζικα να βασιλευουνε ..βλέπω το dolphin πρώτο σε πωλήσεις. το dolphin εχει 26κ στην ελλαδα και καποιος ανέφερε οτι η τιμη ειναι -3000ευρω για περιορισμένο αριθμο αυτοκινητων. λογικο μιας που το ίδιο αμαξι στη γαλλία κανει 33.000ευρω. πανω κατω στα 30 παιζει το συγκεκριμένο. το renault θα εχει την ιδια τιμη για τα 150 αλογα και λιγοτερο οι αλλες εκδοσεις. βεβαια εχουν και αλλες διαφορες, ενα ξερο ιπποδυναμη, μηκος, πλατος κτλ δεν λεει κατι. το ενα μπορει να ειναι κορυφαιο οδηγικα και το αλλο τρακτερ. η μπορει να εχουν μεγαλη διαφορα ποιοτητας στα ηλεκτρικα. τα μονα που ξερουμε τωρα ειναι οτι αυτη τη στιγμη το dolphin στην ελλαδα ειναι γρηγορο και πολυ φθηνο σε σχεση με αλλες χωρες (παλι πολλα λεφτα για τους ελληνες βεβαια) και οτι το renault ειναι απειρως πιο ομορφο και στυλατο με αλλη κλαση εσωτερικο.
h3342 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 29 minutes ago, basilis_k6 said: το dolphin εχει 26κ στην ελλαδα και καποιος ανέφερε οτι η τιμη ειναι -3000ευρω για περιορισμένο αριθμο αυτοκινητων. λογικο μιας που το ίδιο αμαξι στη γαλλία κανει 33.000ευρω. πανω κατω στα 30 παιζει το συγκεκριμένο. το renault θα εχει την ιδια τιμη για τα 150 αλογα και λιγοτερο οι αλλες εκδοσεις. βεβαια εχουν και αλλες διαφορες, ενα ξερο ιπποδυναμη, μηκος, πλατος κτλ δεν λεει κατι. το ενα μπορει να ειναι κορυφαιο οδηγικα και το αλλο τρακτερ. η μπορει να εχουν μεγαλη διαφορα ποιοτητας στα ηλεκτρικα. τα μονα που ξερουμε τωρα ειναι οτι αυτη τη στιγμη το dolphin στην ελλαδα ειναι γρηγορο και πολυ φθηνο σε σχεση με αλλες χωρες (παλι πολλα λεφτα για τους ελληνες βεβαια) και οτι το renault ειναι απειρως πιο ομορφο και στυλατο με αλλη κλαση εσωτερικο. έχεις δίκιο απλά όλα τα ηλεκτρικά στην κατηγορία των bsuv μέχρι 35 χιλιάρικα οδηγικα είναι περίπου το ίδιο όλα... βαριά λόγω μπαταρίας.Το θέμα είναι η αυτονομία τους-η αξιοπιστία τους και τουλάχιστον ναχουν δύναμη για καμιά προσπέραση,όλα τα ηλεκτρικά έχουν τουλάχιστον πολλούς ίππους...η Ρενό θα ξεκινήσει τώρα την μόδα με ηλεκτρικο και 95 γαϊδούρια?? 1
basilis_k6 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, h3342 είπε έχεις δίκιο απλά όλα τα ηλεκτρικά στην κατηγορία των bsuv μέχρι 35 χιλιάρικα οδηγικα είναι περίπου το ίδιο όλα... βαριά λόγω μπαταρίας.Το θέμα είναι η αυτονομία τους-η αξιοπιστία τους και τουλάχιστον ναχουν δύναμη για καμιά προσπέραση,όλα τα ηλεκτρικά έχουν τουλάχιστον πολλούς ίππους...η Ρενό θα ξεκινήσει τώρα την μόδα με ηλεκτρικο και 95 γαϊδούρια?? αν καταλαβα καλα εχει nmc μπαταρια οποτε το 40mah με τα 95 αλογα δεν θα ειναι βαρυ. παιζει να ειναι πιο ελαφρυ απο το fabia που εχω εγω και ζυγιζει 50 τονους με.... 68 ιππους. αμαξι πολης ειναι δεν νομιζω οτι ενδιαφερει κανεναν αν εχει κακες επιδοσεις. αλλωστε απο τοτε που γεμισαμε υβριδικα ο κοσμος εχει παθει τραλαλα με την οικονομία και πανε με 30 ακομα και στην παραλιακη. απο το νετ, αν ισχυει δεν ξερω How much does a Renault 5 weight? In basic 40kWh spec the 5 will weigh an impressive (for an EV) 1,372kg, while the 52kWh car weighs 1,449kg. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από basilis_k6 1
SaFiS Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Προς το παρον, στο Γαλλικο site της Renault, το δειχνει μονο με 52αρα μπαταρια. Πανεμορφο το ατιμο και ακομη περισσοτερο το αδελφακι Alpine A290. Αλλα ξεκινανε απο τα 30+ οποτε Ελλαδα πολυ παραπανω…
h3342 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 8 minutes ago, SaFiS said: Προς το παρον, στο Γαλλικο site της Renault, το δειχνει μονο με 52αρα μπαταρια. Πανεμορφο το ατιμο και ακομη περισσοτερο το αδελφακι Alpine A290. Αλλα ξεκινανε απο τα 30+ οποτε Ελλαδα πολυ παραπανω… ε ναι στην Ελλάδα θα μας το φερουν με καμια μπαταρια σαν του...spring για να πεσει η τιμη στα 25 χιλιάρικα...αυτονομία...150 χιλιόμετρα... και μετά θα λένε να ξαναβάλουν φόρους στα κινεζικα 2
basilis_k6 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, SaFiS είπε Προς το παρον, στο Γαλλικο site της Renault, το δειχνει μονο με 52αρα μπαταρια. Πανεμορφο το ατιμο και ακομη περισσοτερο το αδελφακι Alpine A290. Αλλα ξεκινανε απο τα 30+ οποτε Ελλαδα πολυ παραπανω… το μικρο ειναι για του χρονου. φετος θα ερθει συντομα το 52αρι και με τα 150 αν κανει 30κ ποσο βγαινει με επιδοτηση? 24? με 150 αλογα τοσο μικρο σωμα θα βγαζει και γουστα αυτο. ειναι και γαλλικο ε? θα στριβει σαν διαόλι! καλα το αλπιν επρεπε να το βγαλει και με ενα χειροκινητο τουρμπατο να γουσταρουμε 😍 Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από basilis_k6 1
SaFiS Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2 minutes ago, basilis_k6 said: καλα το αλπιν επρεπε να το βγαλει και με ενα χειροκινητο τουρμπατο να γουσταρουμε 😍 Γενικα και τα δυο επρεπε να βγουν και θερμικα, απο τοτε που εκλεισε και το R.S. τμημα της Renault. Εχουν ηδη φαει τρελο κραξιμο απο τους φαν του 5. Ισως να αναθεωρησουν, ποιος ξερει. Ουτως ή αλλως προλαβαινουν ακομη…
basilis_k6 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 1 λεπτό πριν, SaFiS είπε Γενικα και τα δυο επρεπε να βγουν και θερμικα, απο τοτε που εκλεισε και το R.S. τμημα της Renault. Εχουν ηδη φαει τρελο κραξιμο απο τους φαν του 5. Ισως να αναθεωρησουν, ποιος ξερει. Ουτως ή αλλως προλαβαινουν ακομη… Spoiler 1
h3342 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, basilis_k6 said: το μικρο ειναι για του χρονου. φετος θα ερθει συντομα το 52αρι και με τα 150 αν κανει 30κ ποσο βγαινει με επιδοτηση? 24? με 150 αλογα τοσο μικρο σωμα θα βγαζει και γουστα αυτο. ειναι και γαλλικο ε? θα στριβει σαν διαόλι! καλα το αλπιν επρεπε να το βγαλει και με ενα χειροκινητο τουρμπατο να γουσταρουμε 😍 δεν νομιζω με 150 άλογα και 1.5 τόνο αμάξι να βγάλει κανένα γούστο, θα δείξει σύντομα βέβαια. 1
malakudi Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Στη Γερμανία και τα δύο (BYD Dolphin, Renault 5 150hp 52KWh) έχουν 33000 ευρώ. Η τιμή του Dolphin Ελλάδα είναι η πιο χαμηλή στην Ευρωζώνη, ειδικά αν σκεφτείς ότι έχουμε και 24% ΦΠΑ ενώ η Γερμανία 19%. Η τιμή στην Ελλάδα του Dolphin (χωρίς επιδότηση) είναι 28570. Η τιμή πάντως δεν είναι υπερβολικά χαμηλή, πχ στη Νορβηγία το Comfort πωλείται 307000 nοk, δηλαδή 26260 euro - και με 25% ΦΠΑ μάλιστα. Δε πιστεύω πως θα ανέβει 3000 ευρώ πάνω το Dolphin.
P_M Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 4 ώρες πριν, malakudi είπε Η τιμή στην Ελλάδα του Dolphin (χωρίς επιδότηση) είναι 28570. 26380 είναι η τιμή του χωρίς την επιδότηση 1
Ntinaras Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 27 λεπτά πριν, P_M είπε 26380 είναι η τιμή του χωρίς την επιδότηση Βεβαια περιεχει την εκπτωση αντιπροσωπου που ειναι 7.000
malakudi Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, P_M είπε 26380 είναι η τιμή του χωρίς την επιδότηση Όχι, για να βγει 19998 με την επιδότηση είναι 28570. 30% είναι η επιδότηση. 28570 - 30% = 19999
basilis_k6 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 8 λεπτά πριν, malakudi είπε Όχι, για να βγει 19998 με την επιδότηση είναι 28570. 30% είναι η επιδότηση. 28570 - 30% = 19999 η επιτοδηση ειναι 30% της αξίας ΠΡΟ ΦΠΑ 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα