Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 15/8/2024 στις 11:40 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Βλέπω ότι άνοιξε BYD στη Θεσσαλονίκη.

Στις 17/8/2024 στις 1:09 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Ξέρουμε τυχόν αν άνοιξε εκεί και Service ή προς το παρόν εξυπηρετεί μόνο Πωλήσεις/Έκθεση;

Έχουμε καμιά πιο πρόσφατη εικόνα τυχόν;

Επίσης, ξέρουμε τί γίνεται και με τις υπόλοιπες αντιπροσωπείες που σχεδιάζονται να ανοίξουν στην επικράτεια;

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, definitio είπε

Πού είναι αρκετές οι υποδομές; Είναι σε όλη την επικράτεια το ίδιο; Κρήτη, Ήπειρο;

Το αξίωμα στο επιχείρημά σου είναι ότι ξεκινάς κάθε φορά με το μέγιστο της αυτονομίας/γεμάτες μπαταρίες...ενώ όταν μένεις σε πολυκατοικία χωρίς χώρο στάθμευσης ιδιωτικό αυτό δεν ισχύει...πρέπει να ρυθμίζεις την κατανάλωση-φόρτιση βάσει καθημερινών, προγραμματισμένων, διαδρομών σε πχ εβδομαδιαία βάση...
...δεν έχεις τη "πολυτέλεια" να ξεκινήσεις πιο άδειος, σίγουρος ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να μη βρεις κάπου να γεμίσεις σε 2 λεπτά.

...επαρχιακοί δρόμοι, ορεινοί, με ανοιχτό AC και με επιβάτες, αυτές οι συνθήκες μειώνουν αρκετά την αυτονομία.

Ήμουν σαφής νομίζω "οι υποδομές είναι υπέρ αρκετές για τις ανάγκες που έχω σαν οδηγός ηλεκτρικού". Δε μπορώ να φανταστώ τις ανάγκες που έχει ο καθένας. Μιλάω για μένα.

Αυτό που λέτε αξίωμα δεν ισχύει γιατί προφανώς και δε φορτίζω κάθε μέρα ούτε το πάω στο 100%. Το πόσο θα χρειαστεί να φορτίσεις εξαρτάται από τη καθημερινή σου ρουτίνα. Ναι θέλει ένα προγραμματισμό αλλά δε θέλει παραπάνω χρόνο εφ' όσον καταφέρεις να φορτίζεις σε νεκρό χρόνο (όταν ψωνίζεις, όταν κοιμάσαι, όταν δουλεύεις κτλ).

Αυτές οι διαδρομές που λέτε (ορεινοί επαρχιακοί δρόμοι με AC και επιβάτες) καταναλώνουν πολύ λιγότερο από το να πηγαίνεις με 120-130 στην εθνική. Στις κατηφόρες θα έχεις regen και θα αναπληρώνεις μεγάλο μέρος της μεγάλης κατανάλωσης της ανηφόρας ενώ χαμηλές ταχύτητες = χαμηλή αντίσταση αέρα = χαμηλή κατανάλωση. Το AC ακόμα και σε καύσωνα δε ξεπερνά τις 2 KWh ανά ώρα οδήγησης ενώ σε πιο νορμάλ καιρό είναι κοντά στη 1 KWh ανά ώρα οδήγησης. Οι 3 επιπλέον επιβάτες σε σχέση με το βάρος του οχήματος είναι σχεδόν αμελητέα ποσότητα. Το ID3 έχει 1800 κιλά με τον οδηγό, με 3 επιπλέον επιβάτες θα πάει 2050. Ένα SUV σαν το Model Y έχει 2000 κιλά, θα πάει 2250.

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, definitio said:

Πού είναι αρκετές οι υποδομές; Είναι σε όλη την επικράτεια το ίδιο; Κρήτη, Ήπειρο;

Το αξίωμα στο επιχείρημά σου είναι ότι ξεκινάς κάθε φορά με το μέγιστο της αυτονομίας/γεμάτες μπαταρίες...ενώ όταν μένεις σε πολυκατοικία χωρίς χώρο στάθμευσης ιδιωτικό αυτό δεν ισχύει...πρέπει να ρυθμίζεις την κατανάλωση-φόρτιση βάσει καθημερινών, προγραμματισμένων, διαδρομών σε πχ εβδομαδιαία βάση...
...δεν έχεις τη "πολυτέλεια" να ξεκινήσεις πιο άδειος, σίγουρος ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να μη βρεις κάπου να γεμίσεις σε 2 λεπτά.

...επαρχιακοί δρόμοι, ορεινοί, με ανοιχτό AC και με επιβάτες, αυτές οι συνθήκες μειώνουν αρκετά την αυτονομία.

Εχω γυρισει σχεδον ολη την Ελλαδα με ηλεκτρικο, σχεδον 60000 χιλιομετρα σε λιγοτερο απο 3 χρονια, ποτε δεν ειχα προβλημα να "μεινω" . Βλεπεις οτι ολοι σου λενε κατι αναλογο και ενταξει εσυ εχεις τον φοβο της αγνοιας, αλλα γιατι δεν ακους αυτους που εχουν εμπειρια και προσπαθεις να φανταστεις τα προβληματα που δεν υπαρχουν?

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 8/9/2024 στις 11:25 ΜΜ, @pnea1973 είπε

Εγώ ξανλεω, στις 26.000, εφόσον φυσικά θέλεις αυτοκίνητο καινούργιο και πλήρεις κάποιες για εμένα προϋποθέσεις και φυσικά εάν αρέσει εμφανισιακά, γιατί να πάρει κάποιος κάτι άλλο; 

Ετσι ειναι , κατοχος Atto 3 εδω και 3 μηνές , πρεπει να εισαι τελειως ανενημερωτος για να παρεις κατι αλλο στα 26κ.
Εχω και Suzuki Scross (2022) των 25κ και η διαφορά ειναι χαοτική υπέρ του κινέζου σε ολους τους τομείς.

Αν σε νοιαζει η τσέπη σου, και εχεις να φορτίσεις σπίτι, πας με κλειστα τα ματιά στην τιμή αυτή.
στα 30κ που πλησιαζεις τα τεσλα και καποια αλλα αμαξια diesel ισως , να το σκεφτομουn περισσοτερο.

 

  • Like 5
Δημοσ.

Η εγγυηση των BYD μεταβιβαζεται στο νεο κατοχο σε περιπτωση πωλησης; Ρωταω για να δω πιθανη επιπτωση στην αξια μεταπωλησης. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φαίνεται πως με τις προσλήψεις στην φάση 3 της Σαγκάης αυτό τον μήνα η BYD ξεπέρασε το όριο των 900.000 εργαζομένων παγκοσμίως.

EmwA3mY.jpeg

Εκδηλωτικό της καθετοποιημένης παραγωγής που έχει (εξάλλου ξεκίνησε ως παραγωγός μπαταριών, όχι αυτοκινήτων.)

Ενδεικτικά, οι δύο μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες σε αριθμό οχημάτων ετησίως, η Τογιότα και το VW Group, απασχολούν περίπου 375 και 660 χιλιάδες εργαζομένους αντίστοιχα.

Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ.
9 minutes ago, sargyrop81 said:

Η εγγυηση των BYD μεταβιβαζεται στο νεο κατοχο σε περιπτωση πωλησης;

Ναι και γενικα δεν εχω ακουσει ποτε να μην μεταβιβαζεται αυτοματα η εγγυηση.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, leoy είπε

Ετσι ειναι , κατοχος Atto 3 εδω και 3 μηνές , πρεπει να εισαι τελειως ανενημερωτος για να παρεις κατι αλλο στα 26κ.
Εχω και Suzuki Scross (2022) των 25κ και η διαφορά ειναι χαοτική υπέρ του κινέζου σε ολους τους τομείς.

Αν σε νοιαζει η τσέπη σου, και εχεις να φορτίσεις σπίτι, πας με κλειστα τα ματιά στην τιμή αυτή.
στα 30κ που πλησιαζεις τα τεσλα και καποια αλλα αμαξια diesel ισως , να το σκεφτομουn περισσοτερο.

 

γιατι οχι mg4? ιδια τιμη, πολυ τιμιο αμαξι και ομορφο

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

γιατι οχι mg4? ιδια τιμη, πολυ τιμιο αμαξι και ομορφο

Μεσα ειναι αθλιο.

Και το λενε ολοι.

Ελπιζω να εισακουστουμε μπας και στο facelift κανουν καμια βελτιωση, γιατι οδηγικα ειναι το καλυτερο.

4.2 μετρα μηκος, με πισω κινηση...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Μεσα ειναι αθλιο.

Και το λενε ολοι.

Ελπιζω να εισακουστουμε μπας και στο facelift κανουν καμια βελτιωση, γιατι οδηγικα ειναι το καλυτερο.

4.2 μετρα μηκος, με πισω κινηση...

μπηκα την επομενη μερα μετα τα byd και μου φάνηκε καλυτερο προσωπικα. ειδικα απο το dolphin. 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

μπηκα την επομενη μερα μετα τα byd και μου φάνηκε καλυτερο προσωπικα. ειδικα απο το dolphin. 

Σοβαρα? Θα με κανεις να παω να το δω...μου φαινεται τελειως φτηνιαρικο πλαστικο. Και το δικαιολογουσα με την τιμη του.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχω δει το MG από κοντά. Αλλά αν το dolphin έχει ποιότητα σαν το seal που έχω, τότε καρφωφο dolphin... Με τη προϋπόθεση ότι σου άρεσε αισθητικά!! 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δεν έχω δει το MG από κοντά. Αλλά αν το dolphin έχει ποιότητα σαν το seal που έχω, τότε καρφωφο dolphin... Με τη προϋπόθεση ότι σου άρεσε αισθητικά!! 

μου φάνηκε πολυ καλυτερο το seal.  για τα λεφτα του παντως (20κ) δεν ειναι κακο το μικρο. αν σκεφτεις που εχουν παει οι τιμες γενικως γιατι πριν 5 χρονια θα γελουσα αν μου ελεγαν οτι αυτο εχει 20 χιλιαρικα. τωρα σε αυτα τα λεφτα υπαρχουν πολυ χειροτερα μεσα. το mg4 με εντυπωσιασε παντως στο εσωτερικο, πολυς χωρος μπροστα και ωραια καθισματα. 

  • Like 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

μου φάνηκε πολυ καλυτερο το seal.  για τα λεφτα του παντως (20κ) δεν ειναι κακο το μικρο. αν σκεφτεις που εχουν παει οι τιμες γενικως γιατι πριν 5 χρονια θα γελουσα αν μου ελεγαν οτι αυτο εχει 20 χιλιαρικα. τωρα σε αυτα τα λεφτα υπαρχουν πολυ χειροτερα μεσα. το mg4 με εντυπωσιασε παντως στο εσωτερικο, πολυς χωρος μπροστα και ωραια καθισματα. 

Το seal σε σχεδόν 9000χιλ που το έχω ούτε κι δεν κάνει.. Το MG δεν το έχω δει από κοντά!!! 

  • Like 1
Δημοσ.

To έχω δει εγώ το MG από κοντά, δεν το οδήγησα όμως. Έξω αμάξωμα πόρτες κτλ είναι πολύ καλή κατασκευή, μέσα έχει κάτι φτηνά πλαστικά σε αρκετά μέρη. 

Γενικά για την τιμή του και αυτά που προσφέρει δεν το λές κακό. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...