Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 minutes ago, Ntinaras said:

Διαβαζω πως στη κινα, τα ευρωπαικα και ειδικα τα γερμανικα αυτοκινητα πανε απατα.

Δεν εχουν κανενα λογο οι κινεζοι πλεον να αγοραζουν εισαγομενα και υπερκοστολογημενα γερμανικα ιχ.

Το είχα γράψει και πιο πίσω.

Για παράδειγμα, η JV Anhui VW αυτόν τον μήνα έβγαλε στην Κίνα το νέο ID. UNYX. Αν ρίξεις μια ματιά, μιλάμε για διαστημικό EV σε σχέση με αυτά που πουλάει στην Ευρωπαϊκή αγορά, με trim και επίπεδα βασικού εξοπλισμού που πρέπει να σκάσεις εξήντα και εβδομήντα χιλιάρικα εδώ (αν ερχόταν το μοντέλο δλδ, γιατί δεν υπάρχουν καν πλάνα προς το παρόν για εμάς τους παρακατιανούς).

Ε, το πουλάνε στα 30 χιλιάρικα, και θα πάει και αυτό άπατο μιας και σε αυτή την κατηγορία τιμής οι Κινέζοι έχουν δεκάδες μοντέλα με καλύτερα επίπεδα εξοπλισμού, τεχνολογία και επιδόσεις.

Και που να δεις τι γίνεται με τις Ιαπωνικές φέτος σε αυτή την αγορά (ειδικά η Honda χάνει YoY 40%+).

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 4
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τωρα μολις ειδα οτι το BYD Dolphin στην Ελλαδα κοστιζει 21.500 ευρω και ενα Kia Picanto χειροκινητο κανει και αυτο 18.000 ευρω.
Δεν υπαρχει καν διλλημα. 

Εδω που μενω το BYD Dolphin βγαινει 31.000+ και με φορολογια που μπορει να αλλαξει (προς τα επανω) το 2026. 
Γιατι οι Κινεζοι εχουν παρει κεφαλι:
 

Spoiler

 

 

  • Like 4
Δημοσ.
3 hours ago, dbrillis said:

Τωρα μολις ειδα οτι το BYD Dolphin στην Ελλαδα κοστιζει 21.500 ευρω και ενα Kia Picanto χειροκινητο κανει και αυτο 18.000 ευρω.
Δεν υπαρχει καν διλλημα. 

Εδω που μενω το BYD Dolphin βγαινει 31.000+ και με φορολογια που μπορει να αλλαξει (προς τα επανω) το 2026. 
Γιατι οι Κινεζοι εχουν παρει κεφαλι:
 

  Reveal hidden contents

 

 

που είσαι και κάνει 31+ ?

Δημοσ.
5 ώρες πριν, dbrillis είπε

Εδω που μενω το BYD Dolphin βγαινει 31.000+ και με φορολογια που μπορει να αλλαξει (προς τα επανω) το 2026. 

μονο τρελλος θα εδινε 31 για το dolphin. τα ειδα σημερα απο κοντα στην εκθεση. σχεδιαστικα και τα δυο μικρα ειναι περιεργα, εμενα τουλαχιστον δεν μου αρεσε κανενα μεσα. τα καθισματα στο dolphin εχουν μια αθλιοτατη δερματινη και μια μετρια ποιοτητα σε ολα τα κουμπια, χειρολαβες κτλ. το αττο καλυτερο σαφως και πιο αμαξι. νομιζω αξιζει τα εξτρα λεφτα. για καποιον που σκοπευει να γραφει χλμ και να φορτιζει σπιτι και τα δυο φαινονται καλα οχηματα στις τιμες που εχουμε στην ελλαδα ΜΕ την επιδοτηση.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, dbrillis είπε

Τωρα μολις ειδα οτι το BYD Dolphin στην Ελλαδα κοστιζει 21.500 ευρω και ενα Kia Picanto χειροκινητο κανει και αυτο 18.000 ευρω.
Δεν υπαρχει καν διλλημα. 

Εδω που μενω το BYD Dolphin βγαινει 31.000+ και με φορολογια που μπορει να αλλαξει (προς τα επανω) το 2026. 
Γιατι οι Κινεζοι εχουν παρει κεφαλι:
 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

20,000 κανει το dolphin.

21500 κανει η μεγαλη εκδοση που εχει ηλιοροφη, και ασυρματη φορτιση κινητου. Σαχλαμαρες δηλαδη.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, dbrillis said:

Ολλανδία. 

https://www.bydauto.nl/elektrische-autos/dolphin/

Στο κάνω και στα αγγλικά:

Screenshot_20240911_003341_Vivaldi.jpg.16aa0d3a33a4f0cdf32737e0761090b7.jpg

 

πάντως το atto3 το έχετε στην ίδια σχεδον τιμή με Ελλαδα χωρίς επιδότηση ,αλλά ναι γενικά όλες οι τιμές είναι πιο ακριβές,βέβαια και οι μισθοί σας είναι 2-3 φορές πάνω.. 

Επεξ/σία από h3342
  • Like 1
Δημοσ.
25 minutes ago, h3342 said:

βέβαια και οι μισθοί σας είναι 2-3 φορές πάνω.. 

Περιμενα να το ακουσω αυτο. Χωρίς να λεω οτι πειναμε, ειναι 2-3 φορές πανω και οσα πληρώνουμε εδώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Περιμενα να το ακουσω αυτο. Χωρίς να λεω οτι πειναμε, ειναι 2-3 φορές πανω και οσα πληρώνουμε εδώ. 

Ναι αλλα εκει αν θες να αγορασεις ενα κινητο, κανεις απλα οικονομια 2 μερες :P

  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 05/09/2024 at 11:04, malakudi said:

Έχοντας κάνει 41000+ km σε 1,5 χρόνο με αυτοκίνητο που δεν είναι long range, μπορώ να σας πω πως αυτά που γράφετε δεν ισχύουν, οι υποδομές είναι υπέρ αρκετές για τις ανάγκες που έχω σαν οδηγός ηλεκτρικού. Όσο φυσικά θα αυξάνονται τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν θα πρέπει και να αυξάνονται οι υποδομές, αυτό είναι προφανές.

Για την καθημερινή χρήση φορτίζω σπίτι αλλά το ίδιο εύκολα θα μπορούσα να φορτίζω σε δημόσιο φορτιστή μιας που έχει supermarket με φορτιστή στα 500 μέτρα από το σπίτι μου και θα μπορούσα να το αφήνω εκεί κάθε λίγες μέρες.

Επειδή μιλάμε για το Dolphin, έχει αυτονομία 375km όταν κινείται με 90km/h. Σε πόλη και σε επαρχιακούς δρόμους ξεπερνά τα 420km.

Σε όει αφορά το χρόνο φόρτισης, αυτός έχει σημασία μόνο σε μεγάλα ταξίδια. 

Πού είναι αρκετές οι υποδομές; Είναι σε όλη την επικράτεια το ίδιο; Κρήτη, Ήπειρο;

Το αξίωμα στο επιχείρημά σου είναι ότι ξεκινάς κάθε φορά με το μέγιστο της αυτονομίας/γεμάτες μπαταρίες...ενώ όταν μένεις σε πολυκατοικία χωρίς χώρο στάθμευσης ιδιωτικό αυτό δεν ισχύει...πρέπει να ρυθμίζεις την κατανάλωση-φόρτιση βάσει καθημερινών, προγραμματισμένων, διαδρομών σε πχ εβδομαδιαία βάση...
...δεν έχεις τη "πολυτέλεια" να ξεκινήσεις πιο άδειος, σίγουρος ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να μη βρεις κάπου να γεμίσεις σε 2 λεπτά.

...επαρχιακοί δρόμοι, ορεινοί, με ανοιχτό AC και με επιβάτες, αυτές οι συνθήκες μειώνουν αρκετά την αυτονομία.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Γενικά το δίκτυο στην Ελλάδα είναι ικανοποιητικό. Μπορεί βέβαια να βελτιωθεί με κατά την γνώμη μου ,περισσότερους σταθμούς DC στα ΣΕΑ της Εθνικής γιατί τις μέρες αιχμής υπάρχει το πρόβλημα να μην βρίσκεις πλεόν θέση για φόρτιση

https://www.autonomous.gr/stathmoi-fortisis-ilektrikon-ochimaton-stin-ellada/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...