Προς το περιεχόμενο

BYD ηλεκτρικά οχήματα


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 ώρες πριν, malakudi είπε

Υπ' όψιν πως δεν είναι μόνο η εξηλέκτριση των αυτοκινήτων, το ίδιο πρέπει να συμβεί και για τη θέρμανση, κατάργηση καυστήρων πετρελαίου αλλά και φυσικού αερίου και αντικατάσταση με αντλίες θερμότητας.

και στα αυτοκίνητα αλλά και για θέρμανση/ηλεκτρισμό θα μπορούσαν να στραφούν στο βιοαέριο που είναι αστείρευτο , αλλά για άλλους λόγους προωθούν παρωχημένη τεχνολογία μπαταριών ...

___________

ontopic τελικά βάλανε δασμούς ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 895
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 ώρες πριν, Black Demis είπε

απο ποια αποψη αν ζεις σε μια πόλη και παρκάρεις όπου βρεις (70% Ελλάδας σχεδόν) όταν πας πρωί δουλεία και όταν βραδιάζει γυρνάς (σαν συνέπεια δεν έχεις χρόνο για πολλα πολλα πέρα από δουλεία πίσω 6 μέρες σερη) όπως πλειοψηφία στην ελλαδα ετσι θες ενα οχημα μικρο κοντο +/- 4 μετρα να παρκαρει παντου να μπορει να γεμισει σε ενα 5 10 λεπτα και μια μερα που καθεσαι να κανεις ενα ταξιδι αν μπορεις....... (Ζωή περισσοτέρων στην ελλαδα )
Όλοι αυτοί δεν Είναι σε θέση να αντικαταστήσουν κάτι που έχουν με ενα ηλεκτρικό γιατι άπλα δεν εχουν τον τρόπο η καλύτερά να πω δεν ειναι σε θέση
δεν έχεις ιδεα πόσα ατομα περιμένουν ενα όχημά +/- 4 4,2  μέτρα που να κανει το πολύ 18 20 χιλιάρικα που να  μπορεί να γεμίσει σε ενα 10 λεπτό και να μην χρειάζεται να το γεμίζουν μια Βδομάδα δουλεία πίσω και όταν πάνε ταξίδι να μπορεί να γεμισει 10 λεπτα πριν φυγουν στον σταθμο ανεφοδιασμου

Με αμαξι 4 μετρα τι ταξιδι κανεις?

1-2 ατομα με 2 βαλιτσες?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, korakios είπε

και στα αυτοκίνητα αλλά και για θέρμανση/ηλεκτρισμό θα μπορούσαν να στραφούν στο βιοαέριο που είναι αστείρευτο , αλλά για άλλους λόγους προωθούν παρωχημένη τεχνολογία μπαταριών ...

___________

ontopic τελικά βάλανε δασμούς ?

Το βιοαέριο ούτε αστείρευτο είναι ούτε φυσικά είναι zero carbon. Απλώς μπορεί να αντικαταστήσει εν μέρει το φυσικό αέριο.

Δασμοί μπήκαν και πριν καλά καλά μπουν μειώθηκαν σε κάποιες εταιρείες, μεταξύ των οποίων και στη BYD. Η κύρια θιγόμενη είναι η SAIC (MG, Volvo κτλ)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, malakudi είπε

Το βιοαέριο ούτε αστείρευτο είναι ούτε φυσικά είναι zero carbon. Απλώς μπορεί να αντικαταστήσει εν μέρει το φυσικό αέριο.

εννοείται είναι αστείρευτο , όσο υπάρχουν απόβλητα , δλδ πάντα

zero carbon δεν υπάρχει λύση , βέβαια ανάλογα πως το παρουσιάζει κάποιος το βιοαέριο έχει και αρνητικό αποτύπωμα (αξιοποιείς το μεθάνιο που έτσι και αλλιώς απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα ...)

4 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δασμοί μπήκαν και πριν καλά καλά μπουν μειώθηκαν σε κάποιες εταιρείες, μεταξύ των οποίων και στη BYD. Η κύρια θιγόμενη είναι η SAIC (MG, Volvo κτλ)

δεν κατάλαβα , τελικά αυξήθηκαν οι τιμές λιανικής ?

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Ntinaras said:

Με αμαξι 4 μετρα τι ταξιδι κανεις?

1-2 ατομα με 2 βαλιτσες?

2 ατομα 1 βαλίτσα Αθήνα θεσσαλονικη άπειρες φορές και θεσσαλονικη Καλαμπάκα θεσσλαονικη λαρισα θεσσαλονικη Κατερίνη (παρα παρα πολλες φορές) ακόμη και ελλαδα ελβετια 3 φορες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

εννοείται είναι αστείρευτο , όσο υπάρχουν απόβλητα , δλδ πάντα

zero carbon δεν υπάρχει λύση , βέβαια ανάλογα πως το παρουσιάζει κάποιος το βιοαέριο έχει και αρνητικό αποτύπωμα (αξιοποιείς το μεθάνιο που έτσι και αλλιώς απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα ...)

δεν κατάλαβα , τελικά αυξήθηκαν οι τιμές λιανικής ?

Δε φτάνει η ποσότητα που μπορεί να παραχθεί από τα απόβλητα να αντικαταστήσει πχ τελείως το φυσικό αέριο και να μην ξαναεξορίξουμε. Οπότε δεν είναι αστείρευτο, είναι τόσο όσο παράγουμε απόβλητα.

Οι τιμές λιανικής δεν άλλαξαν, απορόφησαν το δασμό οι κινέζικες εταιρείες. Το Dolphin στην Κίνα έχει 12500 ευρώ. Εδώ πουλιέται 26500. Είχαν ήδη μεγάλο κέρδος οι κινέζοι, οι ευρωπαίοι απλώς τους "άρπαξαν" μέρος του κέρδους τους. Δεν έχει κανένα λόγο η BYD να το πουλήσει 15000 στην Ευρώπη το Dolphin, δε θα προλαβαίνει να καλύψει την ζήτηση. Το πουλάει σημαντικά κάτω από τον ανταγωνισμό ακόμα και με τους δασμούς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν κατάλαβα , τελικά αυξήθηκαν οι τιμές λιανικής ?

Oχι ακομη.  Η απόφαση της Ευρωπαϊκης Ενωσης πρέπει να κυρωθεί από τα Εθνικά Κοινοβούλια των χωρών-μελών, και αυτο μπορει να παρει διαφορετικο για καθε χωρα χρόνο. Νομιζω μάλιστα, οτι τον Νοέμβριο η απόφαση θα επαναδιατυπωθεί. Υπάρχει πιθανότητα και να καταργηθεί αν αρχίσουν να κλείνουν εργοστάσια Ευρωπαικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Κίνα λόγω αναλογων δασμών που μπορει να επιβαλλει σ΄αυτες το Πεκίνο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δε φτάνει η ποσότητα που μπορεί να παραχθεί από τα απόβλητα να αντικαταστήσει πχ τελείως το φυσικό αέριο και να μην ξαναεξορίξουμε. Οπότε δεν είναι αστείρευτο, είναι τόσο όσο παράγουμε απόβλητα.

Οι τιμές λιανικής δεν άλλαξαν, απορόφησαν το δασμό οι κινέζικες εταιρείες. Το Dolphin στην Κίνα έχει 12500 ευρώ. Εδώ πουλιέται 26500. Είχαν ήδη μεγάλο κέρδος οι κινέζοι, οι ευρωπαίοι απλώς τους "άρπαξαν" μέρος του κέρδους τους. Δεν έχει κανένα λόγο η BYD να το πουλήσει 15000 στην Ευρώπη το Dolphin, δε θα προλαβαίνει να καλύψει την ζήτηση. Το πουλάει σημαντικά κάτω από τον ανταγωνισμό ακόμα και με τους δασμούς.

οταν κοπει η επιδοτηση να δεις πως μαγικα θα καταφερει να ριξει την τιμη του. εκτος αν πιστευεις οτι ο σφακιανακης πηρε την αντιπροσωπια θεωρωντας οτι μετα το κοψιμο της επιδοτησης θα πουλαει οχηματα για την byd στα 26 το πιο φθηνο.

Επεξ/σία από basilis_k6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

οταν κοπει η επιδοτηση να δεις πως μαγικα θα καταφερει να ριξει την τιμη του. εκτος αν πιστευεις οτι ο σφακιανακης πηρε την αντιπροσωπια θεωρωντας οτι μετα το κοψιμο της επιδοτησης θα πουλαει οχηματα για την byd στα 26 το πιο φθηνο.

Σχετικό είναι αυτό. Τώρα το VW ID3 (ίδιο segment με το Dolphin) πωλείται 41 και το Dolphin 26,5 (τιμές χωρίς επιδότηση). Ευνοείται το VW ID3 αφού παίρνει όλη την επιδότηση των 9000 ευρώ και μειώνει τη διαφορά 26,5-41 σε 20-32. Αν όταν καταργηθεί η επιδότηση το ID3 κάνει ας πούμε 35 αντί για 41, γιατί να πουλήσει η BYD το Dolphin στα 20;  Θα κρατήσει την ίδια διαφορά και θα το πουλάει 23 πχ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ξανλεω, στις 26.000, εφόσον φυσικά θέλεις αυτοκίνητο καινούργιο και πλήρεις κάποιες για εμένα προϋποθέσεις και φυσικά εάν αρέσει εμφανισιακά, γιατί να πάρει κάποιος κάτι άλλο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

οταν κοπει η επιδοτηση να δεις πως μαγικα θα καταφερει να ριξει την τιμη του. εκτος αν πιστευεις οτι ο σφακιανακης πηρε την αντιπροσωπια θεωρωντας οτι μετα το κοψιμο της επιδοτησης θα πουλαει οχηματα για την byd στα 26 το πιο φθηνο.

Το ΒΥD Seal έχει παρόμοια τιμή σε ολη την ΕΕ κ στην Αγγλία, ειτε η χωρα δινει επιδοτήσεις είτε όχι. Δεν θα πεσει η τιμή οταν κοπει η επιδότηση, τουλάχιστον όχι απ τον Σφακιανάκη. Η ιδια η BYD μπορει να απορροφησει μερος των δασμών μειώνοντας την εργοστασιακη τιμη, kai μακάρι να το κάνει.

Επεξ/σία από Red_Bear
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H στρατηγική της εταιρίας είναι η διατήρηση της ανταγωνιστικής τιμής των εισαγόμενων προϊόντων στην αγορά μέχρι να πάρουν μπρος τα εργοστάσια στην Ουγγαρία και Τουρκία.

Μετά αναμένεται σχετική πτώση τιμών και προσήλωση στην αύξηση του μεριδίου στην Ευρωπαϊκή αγορά. Το έχουμε δει να το κάνει η BYD και αλλού.

 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, malakudi said:

Το Dolphin στην Κίνα έχει 12500 ευρώ. Εδώ πουλιέται 26500.

Δεν είναι βέβαια η ίδια έκδοση. 

Το φθηνό στην Κίνα έχει μικρότερη μπαταρία και λιγότερα άλογα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/9/2024 στις 8:09 ΠΜ, Dante80 είπε

H στρατηγική της εταιρίας είναι η διατήρηση της ανταγωνιστικής τιμής των εισαγόμενων προϊόντων στην αγορά μέχρι να πάρουν μπρος τα εργοστάσια στην Ουγγαρία και Τουρκία.

Μετά αναμένεται σχετική πτώση τιμών και προσήλωση στην αύξηση του μεριδίου στην Ευρωπαϊκή αγορά. Το έχουμε δει να το κάνει η BYD και αλλού.

 

Διαβαζω πως στη κινα, τα ευρωπαικα και ειδικα τα γερμανικα αυτοκινητα πανε απατα.

Δεν εχουν κανενα λογο οι κινεζοι πλεον να αγοραζουν εισαγομενα και υπερκοστολογημενα γερμανικα ιχ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Ntinaras said:

Δεν εχουν κανενα λογο οι κινεζοι πλεον να αγοραζουν εισαγομενα και υπερκοστολογημενα γερμανικα ιχ.

Οι τιμες ειναι αρκετα χαμηλοτερες εκει αλλα και παλι οταν τα κινεζικα ειναι ισαξια και συνηθως και πιο φθηνα ποιος ο λογος να πανε σε ευρωπαικα. Μονο η τεσλα διαφερει που εχει το κατι παραπανω..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...