Προς το περιεχόμενο

BYD ηλεκτρικά οχήματα


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα γίνονταν αύριο ηλεκτρικά, η παραπάνω ενέργεια που θα απαιτούνταν θα ήταν η εξής:

5495927 αυτοκίνητα (στοιχεία ACEA 2022), km ανά έτος 12000 (ACEA 2022), μέση κατανάλωση ηλεκτρικού ας πούμε 18 KWh/100km

5495927*120*18=11871202320 KWh ή 11871,2 GWh.

Η κατανάλωση της χώρας το 2023 ήταν 48533 GWh (πηγή ΙΕΝΕ)
Οπότε μιλάμε για μία αύξηση κατά 24%

Το να αυξήσεις τη χωρητικότητα του δικτύου κατά 24% αύριο, ναι είναι πολύ δύσκολο. Αλλά δε χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο. Θα πάρει τουλάχιστον 20 χρόνια για να μεταβούμε στην πλήρη ηλεκτροκίνηση. Οπότε αρκεί μία αύξηση 1 με 2% κάθε χρόνο.

Ναι το δίκτυο της χώρας είναι απαρχαιωμένο, σε πολλά σημεία λειτουργούν μετασχηματιστές 30 και 40 ετών που δεν αντέχουν πλέον ούτε τις υψηλότερες θερμοκρασίες ούτε τις μεγάλες καταναλώσεις. Γι' αυτό όμως πληρώνουμε τόσα πολλά στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, για να φτιάξουν το δίκτυο. Ε κάποια στιγμή πρέπει να το κάνουν.

Υπ' όψιν πως δεν είναι μόνο η εξηλέκτριση των αυτοκινήτων, το ίδιο πρέπει να συμβεί και για τη θέρμανση, κατάργηση καυστήρων πετρελαίου αλλά και φυσικού αερίου και αντικατάσταση με αντλίες θερμότητας. Ενδεχομένως αυτό να έχει ακόμα μεγαλύτερες ανάγκες αφού η απαίτηση σε ενέργεια περιορίζεται χρονικά στους κρύους μήνες. Για το καλοκαίρι ήδη έχουν όλοι air condition οπότε δε προκύπτει αλλαγή από εκεί.

 

 

1 ώρα πριν, INFLUENCER είπε

Με το 50αρι ντεποζιτο τα 1.200 χλμ τα εχει σχετικα ευκολα. 

Τωρα σε ταχυτητες 150+ χλμ σε εθνικη γραφει ανετα 1000 χλμ. Το Αθηνα-Θεσσαλονικη-AΘηνα ειναι piece of cake για το bmw!

Το ηλεκτρικο ειναι καλο για την πολη, σχετικα λιγα χιλιομετρα ωστε να μην πεσει η μεταπωλητικη αξια.

1500 χλμ με 1 ντεποζιτο 75 λιτρα.

 

Η μέση ταχύτητά του ήταν κάτω από 100km/h. Και είναι 78 λίτρα, όχι 75. Με αυτή τη ταχύτητα και το Pulsar diesel που είχα έβγαζε 4,5lt/100km. Δεν αμφισβητώ αυτή τη κατανάλωση με 90 ή 100km/h, την αμφισβητώ με τα 165 που είπες, βασικά την αμφισβητώ και με 130.

Το πράγμα είναι απλό, πήγαινε διόδια Αφιδνών - διόδια Θήβας πατημένος 130km/h gps speed (δε σου λέω καν να πας με 165 γιατί θα είσαι και παράνομος) και δείξε μας κατανάλωση από το trip computer. Τα άλλα είναι απλώς θεωρίες. Έχεις δεδομένα να αποδείξεις αυτά που λες;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 895
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δεν χρειαζόμαστε αμεσα αλλαγες στο δικτυο αλλα στην νομοθεσια αρχικα. πρεπει να μπουνε φορτιστες σε σημεια παρκαρισματος (χωρις καλωδια πανω τους) κοντα σε οικίες και να επιτρέπουν τη χρηση ρευματος (αναγνωριση χρηστη με προσωπική καρτα η κινητο) με χρεωση στο οικιακο τιμολόγιο συν καποια ρητρα χρησης εξωτερικου χωρου. η φορτιση με 40-50λεπτα ειναι απλα αποτρεπτικη. για 300-400-500 ευρω το χρονο διαφορά σε σχεση με τα hybrid/diesel κανενας δεν θα παρει ηλεκτρικο χωρις δικο του χωρο.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, malakudi said:

Αν όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα γίνονταν αύριο ηλεκτρικά, η παραπάνω ενέργεια που θα απαιτούνταν θα ήταν η εξής:

5495927 αυτοκίνητα (στοιχεία ACEA 2022), km ανά έτος 12000 (ACEA 2022), μέση κατανάλωση ηλεκτρικού ας πούμε 18 KWh/100km

5495927*120*18=11871202320 KWh ή 11871,2 GWh.

Η κατανάλωση της χώρας το 2023 ήταν 48533 GWh (πηγή ΙΕΝΕ)
Οπότε μιλάμε για μία αύξηση κατά 24%

Το να αυξήσεις τη χωρητικότητα του δικτύου κατά 24% αύριο, ναι είναι πολύ δύσκολο. Αλλά δε χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο. Θα πάρει τουλάχιστον 20 χρόνια για να μεταβούμε στην πλήρη ηλεκτροκίνηση. Οπότε αρκεί μία αύξηση 1 με 2% κάθε χρόνο.

Ναι το δίκτυο της χώρας είναι απαρχαιωμένο, σε πολλά σημεία λειτουργούν μετασχηματιστές 30 και 40 ετών που δεν αντέχουν πλέον ούτε τις υψηλότερες θερμοκρασίες ούτε τις μεγάλες καταναλώσεις. Γι' αυτό όμως πληρώνουμε τόσα πολλά στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, για να φτιάξουν το δίκτυο. Ε κάποια στιγμή πρέπει να το κάνουν.

Υπ' όψιν πως δεν είναι μόνο η εξηλέκτριση των αυτοκινήτων, το ίδιο πρέπει να συμβεί και για τη θέρμανση, κατάργηση καυστήρων πετρελαίου αλλά και φυσικού αερίου και αντικατάσταση με αντλίες θερμότητας. Ενδεχομένως αυτό να έχει ακόμα μεγαλύτερες ανάγκες αφού η απαίτηση σε ενέργεια περιορίζεται χρονικά στους κρύους μήνες. Για το καλοκαίρι ήδη έχουν όλοι air condition οπότε δε προκύπτει αλλαγή από εκεί.

 

 

Η μέση ταχύτητά του ήταν κάτω από 100km/h. Και είναι 78 λίτρα, όχι 75. Με αυτή τη ταχύτητα και το Pulsar diesel που είχα έβγαζε 4,5lt/100km. Δεν αμφισβητώ αυτή τη κατανάλωση με 90 ή 100km/h, την αμφισβητώ με τα 165 που είπες, βασικά την αμφισβητώ και με 130.

Το πράγμα είναι απλό, πήγαινε διόδια Αφιδνών - διόδια Θήβας πατημένος 130km/h gps speed (δε σου λέω καν να πας με 165 γιατί θα είσαι και παράνομος) και δείξε μας κατανάλωση από το trip computer. Τα άλλα είναι απλώς θεωρίες. Έχεις δεδομένα να αποδείξεις αυτά που λες;

 

παντα μηλαμε αν η ταχυτητα φορτησης θα παραμεινι αυτη που ειναι σημερα και οχι αυτο που μπορει να γινει πχ 120 kWh μπαταρια σε 10 λεπτα να γεμησει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Black Demis είπε

παντα μηλαμε αν η ταχυτητα φορτησης θα παραμεινι αυτη που ειναι σημερα και οχι αυτο που μπορει να γινει πχ 120 kWh μπαταρια σε 10 λεπτα να γεμησει

Η ισχύς δεν έχει σημασία, μπορεί να επιτευχθεί με buffer(μπαταρίες δηλαδή) στα μεγάλα σημεία φόρτισης. Δε προβλέπονται ταχύτητες φόρτισης πάνω από 450KW πάντως για το μεσοπρόθεσμο μέλλον στην Ευρώπη (τα επόμενα 5-7 χρόνια). Ότι μπαίνει είναι max 900V 500A. Επίσης δε προβλέπεται αυτοκίνητα του "λαού" να έχουν μπαταρίες 120 KWh, αυτά θα τα έχουν μόνο πανάκριβα αυτοκίνητα. Η νόρμα θα είναι 50-60 KWh στα οικονομικά ηλεκτρικά και όταν μετά από 10-12 χρόνια γίνει φθηνή η τεχνολογία solid state θα γίνει η νόρμα τα 80-90 KWh. Εσείς που στο μυαλό σας έχετε πως κάποτε θα υπάρχει ηλεκτρικό να παίρνει σε 10 λεπτά 1000km απλώς να το ξεχάσετε, δε θα συμβεί γιατί δε χρειάζεται.

MW (1000KW) charger θα έρθει αλλά θα είναι για φορτηγά - λεωφορεία σε συγκεκριμένα σημεία των εθνικών οδών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, malakudi είπε

Αν όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα γίνονταν αύριο ηλεκτρικά, η παραπάνω ενέργεια που θα απαιτούνταν θα ήταν η εξής:

5495927 αυτοκίνητα (στοιχεία ACEA 2022), km ανά έτος 12000 (ACEA 2022), μέση κατανάλωση ηλεκτρικού ας πούμε 18 KWh/100km

5495927*120*18=11871202320 KWh ή 11871,2 GWh.

Η κατανάλωση της χώρας το 2023 ήταν 48533 GWh (πηγή ΙΕΝΕ)
Οπότε μιλάμε για μία αύξηση κατά 24%

Το να αυξήσεις τη χωρητικότητα του δικτύου κατά 24% αύριο, ναι είναι πολύ δύσκολο. Αλλά δε χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο. Θα πάρει τουλάχιστον 20 χρόνια για να μεταβούμε στην πλήρη ηλεκτροκίνηση. Οπότε αρκεί μία αύξηση 1 με 2% κάθε χρόνο.

Ναι το δίκτυο της χώρας είναι απαρχαιωμένο, σε πολλά σημεία λειτουργούν μετασχηματιστές 30 και 40 ετών που δεν αντέχουν πλέον ούτε τις υψηλότερες θερμοκρασίες ούτε τις μεγάλες καταναλώσεις. Γι' αυτό όμως πληρώνουμε τόσα πολλά στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, για να φτιάξουν το δίκτυο. Ε κάποια στιγμή πρέπει να το κάνουν.

Υπ' όψιν πως δεν είναι μόνο η εξηλέκτριση των αυτοκινήτων, το ίδιο πρέπει να συμβεί και για τη θέρμανση, κατάργηση καυστήρων πετρελαίου αλλά και φυσικού αερίου και αντικατάσταση με αντλίες θερμότητας. Ενδεχομένως αυτό να έχει ακόμα μεγαλύτερες ανάγκες αφού η απαίτηση σε ενέργεια περιορίζεται χρονικά στους κρύους μήνες. Για το καλοκαίρι ήδη έχουν όλοι air condition οπότε δε προκύπτει αλλαγή από εκεί.

 

 

Η μέση ταχύτητά του ήταν κάτω από 100km/h. Και είναι 78 λίτρα, όχι 75. Με αυτή τη ταχύτητα και το Pulsar diesel που είχα έβγαζε 4,5lt/100km. Δεν αμφισβητώ αυτή τη κατανάλωση με 90 ή 100km/h, την αμφισβητώ με τα 165 που είπες, βασικά την αμφισβητώ και με 130.

Το πράγμα είναι απλό, πήγαινε διόδια Αφιδνών - διόδια Θήβας πατημένος 130km/h gps speed (δε σου λέω καν να πας με 165 γιατί θα είσαι και παράνομος) και δείξε μας κατανάλωση από το trip computer. Τα άλλα είναι απλώς θεωρίες. Έχεις δεδομένα να αποδείξεις αυτά που λες;

 

Καθόλου δύσκολο, ήδη η χώρα παράγει πολύ περισσότερη ενέργεια από ότι χρειάζεται. Το καλοκαίρι η τιμή δεν αυξήθηκε επειδή δεν παρηχθει ενέργεια αλλά επειδή οι φίλοι μας αποφάσισαν να πετάξουν ενέργεια από το δίκτυο για να μην  πέσει η τιμή. Η χώρα μας είναι στην αρχή των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ήδη τα έχουνε πάει εξαιρετικά. 24% αύξηση είναι κάτι πολύ απλό. Πιο πολλά θέματα εγείρονται με το απαρχαιωμένο δίκτυο, αλλά δεν νομίζω να είναι εφικτό να υπάρχει οικιακή υπερταχεία φόρτιση του τύπου 5-10 λεπτών. Οπότε, νομίζω ότι είναι πολύ εφικτό ακόμα και για το παρόν δίκτυο να αντεπεξέλθει σε τόσα ηλεκτρικά 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρώσω (αν και έχουμε βγει off-topic) πως αν σε ένα σημείο έχει 20 φορτιστές 450KW, δε σημαίνει πως θα μπορούν όλοι ταυτόχρονα να δώσουν 450KW. Συνήθως μπαίνει ένας υποσταθμός μέσης τάσης και η παροχή είναι από 1250KVA ως max 2500 KVA. Οπότε αν τυχόν έρθουν 20 αυτοκίνητα να φορτίσουν ταυτόχρονα, θα πάρουν από 50-60 (σε 1250KVA υποσταθμό) ως 100-120 KW (σε 2500). Κάτι τέτοιο θα συμβαίνει πολύ σπάνια όμως. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, malakudi said:

Η ισχύς δεν έχει σημασία, μπορεί να επιτευχθεί με buffer(μπαταρίες δηλαδή) στα μεγάλα σημεία φόρτισης. Δε προβλέπονται ταχύτητες φόρτισης πάνω από 450KW πάντως για το μεσοπρόθεσμο μέλλον στην Ευρώπη (τα επόμενα 5-7 χρόνια). Ότι μπαίνει είναι max 900V 500A. Επίσης δε προβλέπεται αυτοκίνητα του "λαού" να έχουν μπαταρίες 120 KWh, αυτά θα τα έχουν μόνο πανάκριβα αυτοκίνητα. Η νόρμα θα είναι 50-60 KWh στα οικονομικά ηλεκτρικά και όταν μετά από 10-12 χρόνια γίνει φθηνή η τεχνολογία solid state θα γίνει η νόρμα τα 80-90 KWh. Εσείς που στο μυαλό σας έχετε πως κάποτε θα υπάρχει ηλεκτρικό να παίρνει σε 10 λεπτά 1000km απλώς να το ξεχάσετε, δε θα συμβεί γιατί δε χρειάζεται.

MW (1000KW) charger θα έρθει αλλά θα είναι για φορτηγά - λεωφορεία σε συγκεκριμένα σημεία των εθνικών οδών.

Πάνω κάτω η απάντηση που είχα στο μυαλό μου (προφανώς και προς απογοήτευσή αρκετών που περιμένουν να αντικαταστήσουν ένα βενζινοκίνητο με ηλεκτρικό αλλαζόταν απλά τι το θα κουμπώνει σε αυτό (σε ενα αντλία σε αλλο πριζα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Πάνω κάτω η απάντηση που είχα στο μυαλό μου (προφανώς και προς απογοήτευσή αρκετών που περιμένουν να αντικαταστήσουν ένα βενζινοκίνητο με ηλεκτρικό αλλαζόταν απλά τι το θα κουμπώνει σε αυτό (σε ενα αντλία σε αλλο πριζα)

Δεν γίνεται η φόρτιση να φτάσει σε ταχύτητα την βενζίνη. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, @pnea1973 said:

Δεν γίνεται η φόρτιση να φτάσει σε ταχύτητα την βενζίνη. 

 

μπορεί να φτάσει πολύ κοντά οταν βγουν κατάλληλες μπαταρίες και όταν βγει κατάλληλο grid αλλά προφανώς μιλάμε για 10+++++ χρόνια ετσι όποιος περιμένει να αντικαταστήσει βενζινοκίνητο με ηλεκτρικό (Χωρίς συμβιβασμούς) ας πάρει τώρα όποιο βενζινοκίνητο τον βολεύει ετσι και αλλιος 10+ χρονια ειναι πολλα μεχρι τοτε το κρατάει και θα αλλαξει με κατι που θα ειναι πλεον έτοιμο

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Black Demis είπε

μπορεί να φτάσει πολύ κοντά οταν βγουν κατάλληλες μπαταρίες και όταν βγει κατάλληλο grid αλλά προφανώς μιλάμε για 10+++++ χρόνια ετσι όποιος περιμένει να αντικαταστήσει βενζινοκίνητο με ηλεκτρικό (Χωρίς συμβιβασμούς) ας πάρει τώρα όποιο βενζινοκίνητο τον βολεύει ετσι και αλλιος 10+ χρονια ειναι πολλα μεχρι τοτε το κρατάει και θα αλλαξει με κατι που θα ειναι πλεον έτοιμο

Μα να σε βολεύει μπορείς να πάρεις και ηλεκτρικό. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, @pnea1973 said:

Μα να σε βολεύει μπορείς να πάρεις και ηλεκτρικό. 

 

απο ποια αποψη αν ζεις σε μια πόλη και παρκάρεις όπου βρεις (70% Ελλάδας σχεδόν) όταν πας πρωί δουλεία και όταν βραδιάζει γυρνάς (σαν συνέπεια δεν έχεις χρόνο για πολλα πολλα πέρα από δουλεία πίσω 6 μέρες σερη) όπως πλειοψηφία στην ελλαδα ετσι θες ενα οχημα μικρο κοντο +/- 4 μετρα να παρκαρει παντου να μπορει να γεμισει σε ενα 5 10 λεπτα και μια μερα που καθεσαι να κανεις ενα ταξιδι αν μπορεις....... (Ζωή περισσοτέρων στην ελλαδα )
Όλοι αυτοί δεν Είναι σε θέση να αντικαταστήσουν κάτι που έχουν με ενα ηλεκτρικό γιατι άπλα δεν εχουν τον τρόπο η καλύτερά να πω δεν ειναι σε θέση
δεν έχεις ιδεα πόσα ατομα περιμένουν ενα όχημά +/- 4 4,2  μέτρα που να κανει το πολύ 18 20 χιλιάρικα που να  μπορεί να γεμίσει σε ενα 10 λεπτό και να μην χρειάζεται να το γεμίζουν μια Βδομάδα δουλεία πίσω και όταν πάνε ταξίδι να μπορεί να γεμισει 10 λεπτα πριν φυγουν στον σταθμο ανεφοδιασμου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

απο ποια αποψη αν ζεις σε μια πόλη και παρκάρεις όπου βρεις (70% Ελλάδας σχεδόν) όταν πας πρωί δουλεία και όταν βραδιάζει γυρνάς (σαν συνέπεια δεν έχεις χρόνο για πολλα πολλα πέρα από δουλεία πίσω 6 μέρες σερη) όπως πλειοψηφία στην ελλαδα ετσι θες ενα οχημα μικρο κοντο +/- 4 μετρα να παρκαρει παντου να μπορει να γεμισει σε ενα 5 10 λεπτα και μια μερα που καθεσαι να κανεις ενα ταξιδι αν μπορεις....... (Ζωή περισσοτέρων στην ελλαδα )
Όλοι αυτοί δεν Είναι σε θέση να αντικαταστήσουν κάτι που έχουν με ενα ηλεκτρικό γιατι άπλα δεν εχουν τον τρόπο η καλύτερά να πω δεν ειναι σε θέση
δεν έχεις ιδεα πόσα ατομα περιμένουν ενα όχημά +/- 4 4,2  μέτρα που να κανει το πολύ 18 20 χιλιάρικα που να  μπορεί να γεμίσει σε ενα 10 λεπτό και να μην χρειάζεται να το γεμίζουν μια Βδομάδα δουλεία πίσω και όταν πάνε ταξίδι να μπορεί να γεμισει 10 λεπτα πριν φυγουν στον σταθμο ανεφοδιασμου

Κάποιους τους βολεύει ήδη το ηλεκτρικό. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, @pnea1973 said:

Κάποιους τους βολεύει ήδη το ηλεκτρικό. 

για αυτο ειπα για τους περρισοτερους και οντος ενα 20% και δεδομενη στιγμή ανετα βολεύονται έχοντάς αρχκετο χρήμα δικο τους σπιτι με φορτιστή κλπ με υπολογισμενα ταξιδια αλλα αυτο ειναι και μειοψηφία η οποια αν δεν θα υπηρχε δεν θα βλεπαμε ποτε αυτα που θα δουμε σε καμια 10 15 χρονια στο χορο αυτο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...