Προς το περιεχόμενο

BYD ηλεκτρικά οχήματα


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν σε 5-6 χρόνια (το πολύ) θα κυκλοφορήσουν οι μπαταρίες με αυτονομία 600 χλμ (σε αυτοκινητόδρομο) και φόρτιση σε κάτω από 10 λεπτά, οι συζητήσεις για τα θερμικά αυτοκίνητα δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης γιατί απλά θα είναι αντικείμενο...αρχαιολογίας. Η απάντηση έρχεται σύντομα, από τους "καρα-Κινέζους" βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Όταν σε 5-6 χρόνια (το πολύ) θα κυκλοφορήσουν οι μπαταρίες με αυτονομία 600 χλμ (σε αυτοκινητόδρομο) και φόρτιση σε κάτω από 10 λεπτά, οι συζητήσεις για τα θερμικά αυτοκίνητα δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης γιατί απλά θα είναι αντικείμενο...αρχαιολογίας. Η απάντηση έρχεται σύντομα, από τους "καρα-Κινέζους" βέβαια.

Mακάρι να γίνει γιατί τότε κάπου θα αλλάξω αυτοκίνητο. Αλλά κρατάω μικρό καλάθι για τις εκτιμήσεις για τις σούπερ μπαταρίες. Το ακούμε χρόνια για τα smartphones/watches/laptops κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/9/2024 στις 10:08 ΜΜ, @pnea1973 είπε

Μάλλον κανείς σας δεν διάβασε τι έγραψα. 

Έκανα σύγκριση μόνο για την αυτονομία σε αυτοκίνητα με ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Επισης αν το δικό μου δεν έχει σχέση με το Μ3, τότε επίσης δεν έχει σχέση με τα άλλα με το οποίο συγκρίνετε για την αυτονομία... 

Δεν είπα ούτε για οδηγική συμπεριφορά ούτε για τίποτα! 

Καθαρά αυτονομία. 

 

Εντάξει, πιάνεις κι εσύ αυτονομίες από το πάνω ράφι ιπποδυναμεων όπου και τα θερμικά δεν έχουν πολύ μεγάλες αυτονομίες. Σε πιο mainstream καταστάσεις δεν νομίζω για την ώρα ότι τίθεται θέμα σύγκρισης. Ένα id δηλαδή, οποία σειρά και εάν είναι, έχει την ίδια αυτονομία στην εθνική με το αντίστοιχο golf;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, INFLUENCER είπε

Υπερβολικα πραγματα ακουγονται για αμαξια μιας χρησης απο Γερμανους. 

Αγορα Μαρτιος 2014 και μετα απο 10,5 χρονια και 240.000 χλμ δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια. (BMW 116d)

Αυτονομια οχηματος 1.200 χλμ ανετα. Eθνικη με 2.500 στροφες και εχω 165 χλμ στο ταχυμετρο. Με καταναλωση 4,5-5 λιτρα. 

Καταναλωση απο Μαρουσι - Οινοφυτα (Κηφισια-Νεα Ερυθραια-Βαρυμπομπη-Εθνικη Αθηνων Λαμιας)

image.jpeg.6efa6ee4e9fa3f1d932a0de1fca3d4db.jpeg

Η φωτογραφία που δείχνετε δεν στηρίζει αυτά που λέτε. 3,4lt/100km με μέση ωριαία 67km/h δείχνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Εντάξει, πιάνεις κι εσύ αυτονομίες από το πάνω ράφι ιπποδυναμεων όπου και τα θερμικά δεν έχουν πολύ μεγάλες αυτονομίες. Σε πιο mainstream καταστάσεις δεν νομίζω για την ώρα ότι τίθεται θέμα σύγκρισης. Ένα id δηλαδή, οποία σειρά και εάν είναι, έχει την ίδια αυτονομία στην εθνική με το αντίστοιχο golf;

Αν το id έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το golf δεν το γνωρίζω. Αν δεν τα έχει απλά δεν μπορούν να συγκριθούν

Εγώ έκανα απλά μια σύγκριση 2 οχημάτων με ίδια χαρακτηριστικά σε ιπποδύναμη και με το ένα πιο ελαφρύ, όσον αφορά την αυτονομία. 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Η φωτογραφία που δείχνετε δεν στηρίζει αυτά που λέτε. 3,4lt/100km με μέση ωριαία 67km/h δείχνει

Ωρα εκκίνησης: 8:36 (το πρωι)

Διαρκεια Ταξιδιου: 39 λεπτά

Απόσταση: 42 km

Μεση κατανάλωση της αποστασης που διενυσες: 3.4 λιτρα ανα 100 km

Μεση ωριαία ταχύτητα κάλυψης αποστασης 67km/h 

Η αποσταση περιεχει κομματια Αθηνας με φαναρια. Στην Εθνικη ειμαι με 110+

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, INFLUENCER είπε

Ωρα εκκίνησης: 8:36 (το πρωι)

Διαρκεια Ταξιδιου: 39 λεπτά

Απόσταση: 42 km

Μεση κατανάλωση της αποστασης που διενυσες: 3.4 λιτρα ανα 100 km

Μεση ωριαία ταχύτητα κάλυψης αποστασης 67km/h 

Η αποσταση περιεχει κομματια Αθηνας με φαναρια. Στην Εθνικη ειμαι με 110+

Αυτά τα βλέπω. Εσύ έγραψες αυτό όμως "Αυτονομια οχηματος 1.200 χλμ ανετα. Eθνικη με 2.500 στροφες και εχω 165 χλμ στο ταχυμετρο. Με καταναλωση 4,5-5 λιτρα." το οποίο δε το πιστεύω, κανένα αυτοκίνητο δεν έχει κατανάλωση 4,5-5 λίτρα όταν πηγαίνει με 165, ακόμα κι αν το 165 κλέβει 15 km και είναι πραγματικό 150. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, INFLUENCER είπε

Υπερβολικα πραγματα ακουγονται για αμαξια μιας χρησης απο Γερμανους. 

Αγορα Μαρτιος 2014 και μετα απο 10,5 χρονια και 240.000 χλμ δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια. (BMW 116d)

Αυτονομια οχηματος 1.200 χλμ ανετα. Eθνικη με 2.500 στροφες και εχω 165 χλμ στο ταχυμετρο. Με καταναλωση 4,5-5 λιτρα. 

Καταναλωση απο Μαρουσι - Οινοφυτα (Κηφισια-Νεα Ερυθραια-Βαρυμπομπη-Εθνικη Αθηνων Λαμιας)

image.jpeg.6efa6ee4e9fa3f1d932a0de1fca3d4db.jpeg

Από τότε που μπήκαν οι τουρμπινες η μεγάλη ιπποδύναμη όλα άλλαξαν στην αντοχή του αυτοκινήτου γιατί άλλο να εχεις ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικά 100 ίππων και άλλο να έχεις ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικά 150 ,170 ιππων πολλές φορές και παραπάνω.

Στη δεύτερη περίπτωση περισσότερες καταπονήσεις σε αμάξωμα μηχανικά συστήματα καθώς και πιο πολύ μπέρδεμα με τα ηλεκτρικά. Γιαυτό ο Γερμανός ο Γάλλος ο Ιταλός ο Αγγλος μετά από από 6-7-8 χρόνια το ξεφορτώνεται το στελνει Ελλαδα το παίρνει ο Ελληνας τρέχει συνεργεια και αναρωτιεται πότε θα του βγάλει την επόμενη βλάβη.

Γιαυτό αν κυριαρχήσει ο Κινέζος φύγουν και οι δασμοί θα είναι η εκδίκηση του Ελληνα σε όλες τις παραπάνω φυλές γιατί θα μπορεί και αυτός να αλλάζει αυτοκινητο όπως αυτοί.😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Αν το id έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το golf δεν το γνωρίζω. Αν δεν τα έχει απλά δεν μπορούν να συγκριθούν

Εγώ έκανα απλά μια σύγκριση 2 οχημάτων με ίδια χαρακτηριστικά σε ιπποδύναμη και με το ένα πιο ελαφρύ, όσον αφορά την αυτονομία. 

Έλα φίλε μου, καταλαβείνω τι θέλεις να πεις, αλλά μην παίζουμε με τις λέξεις και να επιμένουμε σε κάτι το οποίο απλά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Τι να κάνουμε, όσο και να τα συμπαθούμε τα ηλεκτρικά, για την ώρα έστω, την αυτονομία των θερμικών δεν μπορούν να την έχουν κινούμενα με τον ίδιο περίπου ρυθμό σε εθνική. Ακόμα και στο παράδειγμα που έθεσες εσύ. Εκτός και εάν σου βγάζει 750 χλμ το seal στην εθνική και μας το κρύβεις.

Έτσι ένα πρόχειρο: 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Έλα φίλε μου, καταλαβείνω τι θέλεις να πεις, αλλά μην παίζουμε με τις λέξεις και να επιμένουμε σε κάτι το οποίο απλά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Τι να κάνουμε, όσο και να τα συμπαθούμε τα ηλεκτρικά, για την ώρα έστω, την αυτονομία των θερμικών δεν μπορούν να την έχουν κινούμενα με τον ίδιο περίπου ρυθμό σε εθνική. Ακόμα και στο παράδειγμα που έθεσες εσύ. Εκτός και εάν σου βγάζει 750 χλμ το seal στην εθνική και μας το κρύβεις.

Έτσι ένα πρόχειρο: 

 

Αυτο που βλέπω εγώ είναι ότι το πρόβλημα δεν είναι η αυτονομία αυτή καθ' αυτή..Οκ και τα δύο αμάξια έχουν 530 χλμ αυτονομία ,το ένα θα μπει να βάλει βενζίνη και θα έχει φύγει σε 5 λεπτά το πολύ και το αλλά θα πρέπει να κάτσει τουλάχιστον 1 ώρα για να πάρει ένα 40% και να συνεχίσει.Αυτο είναι το πρόβλημα για μένα.Ολα αυτα ερχόμενος σήμερα από ένα κατάστημα BYD στην Κηφισίας βλέποντας έκπληκτος το ποσό ωραία και σύγχρονα φαίνονται αυτά τα αμάξια.Μαλλον θα πάμε με τη γυναίκα μου για το Dolphin και θα κρατήσουμε για δεύτερο το diesel που έχουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, malakudi είπε

Αυτά τα βλέπω. Εσύ έγραψες αυτό όμως "Αυτονομια οχηματος 1.200 χλμ ανετα. Eθνικη με 2.500 στροφες και εχω 165 χλμ στο ταχυμετρο. Με καταναλωση 4,5-5 λιτρα." το οποίο δε το πιστεύω, κανένα αυτοκίνητο δεν έχει κατανάλωση 4,5-5 λίτρα όταν πηγαίνει με 165, ακόμα κι αν το 165 κλέβει 15 km και είναι πραγματικό 150. 

Με το 50αρι ντεποζιτο τα 1.200 χλμ τα εχει σχετικα ευκολα. 

Τωρα σε ταχυτητες 150+ χλμ σε εθνικη γραφει ανετα 1000 χλμ. Το Αθηνα-Θεσσαλονικη-AΘηνα ειναι piece of cake για το bmw!

Το ηλεκτρικο ειναι καλο για την πολη, σχετικα λιγα χιλιομετρα ωστε να μην πεσει η μεταπωλητικη αξια.

1500 χλμ με 1 ντεποζιτο 75 λιτρα.

 

Επεξ/σία από INFLUENCER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, Red_Bear said:

Όταν σε 5-6 χρόνια (το πολύ) θα κυκλοφορήσουν οι μπαταρίες με αυτονομία 600 χλμ (σε αυτοκινητόδρομο) και φόρτιση σε κάτω από 10 λεπτά, οι συζητήσεις για τα θερμικά αυτοκίνητα δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης γιατί απλά θα είναι αντικείμενο...αρχαιολογίας. Η απάντηση έρχεται σύντομα, από τους "καρα-Κινέζους" βέβαια.

Μπαταρίες μπορε να βγουν υποδομές με τπτ μηλαμε για τοσο amper που θα περνάνε στιγμιαία που το δίκτυο οτι και να κάνει δεν ειναι σε θεση να αντεξει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

Μπαταρίες μπορε να βγουν υποδομές με τπτ μηλαμε για τοσο amper που θα περνάνε στιγμιαία που το δίκτυο οτι και να κάνει δεν ειναι σε θεση να αντεξει

Μάλλον υπερβολικοί οι φόβοι σου. Σε ένα ηλεκτρικό δίκτυο που προβλέπεται να μπουν παρα πολυ περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από οτι στην Ελλάδα, αυτό της Βρεττανίας, το άρθρο που παρέθεσα πιο πριν αναφέρει συγκεκριμένα:

"Περισσότεροι από τους μισούς των ερωτηθέντων (59%) πιστεύουν ότι το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας του Ηνωμένου Βασιλείου «δεν θα μπορεί να αντιμετωπίσει» την ηλεκτροδότηση του στόλου αυτοκινήτων της Βρετανίας.

Μόνο το 20% από αυτούς προσδιόρισε σωστά αυτή τη δήλωση ως «ψευδή». Το National Grid, το αντίστοιχο της ΔΕΗ στο Ηνωμένο Βασίλειο, το είχε ήδη περιγράψει ως «παραμύθι» και διασφαλίζει ότι το δίκτυο θα είναι σε θέση να «αντεπεξέλθει στην άφιξη εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων»."

.

Γνωρίζεις μήπως κάτι παραπάνω ? αν ναι, ευχαρίστως να το μάθουμε κ εμεις

 

Επεξ/σία από Red_Bear
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, Red_Bear said:

Μάλλον υπερβολικοί οι φόβοι σου. Σε ένα ηλεκτρικό δίκτυο που προβλέπεται να μπουν παρα πολυ περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από οτι στην Ελλάδα, αυτό της Βρεττανίας, το άρθρο που παρέθεσα πιο πριν αναφέρει συγκεκριμένα:

"Περισσότεροι από τους μισούς των ερωτηθέντων (59%) πιστεύουν ότι το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας του Ηνωμένου Βασιλείου «δεν θα μπορεί να αντιμετωπίσει» την ηλεκτροδότηση του στόλου αυτοκινήτων της Βρετανίας.

Μόνο το 20% από αυτούς προσδιόρισε σωστά αυτή τη δήλωση ως «ψευδή». Το National Grid, το αντίστοιχο της ΔΕΗ στο Ηνωμένο Βασίλειο, το είχε ήδη περιγράψει ως «παραμύθι» και διασφαλίζει ότι το δίκτυο θα είναι σε θέση να «αντεπεξέλθει στην άφιξη εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων»."

.

Γνωρίζεις μήπως κάτι παραπάνω ? αν ναι, ευχαρίστως να το μάθουμε κ εμεις

είπε κανείς για την βρετανια? εδώ έχουμε θέμα καλοκαίρι με κλιματιστικά (δεν λέω καν αυτοκίνητα) έπεφτε ρεύμα από εδώ και από εκεί σαν να είναι όλα ψεύτικα έχουν σκάσει υπόγειες εγκαταστάσεις λόγο υπερφόρτισης ....... το ίδιο παίζει και στην Καλιφόρνια που έχουν αρκετά ηλεκτρικά όταν ήρθε το καλοκαίρι και βάρεσαν ζέστες και μπήκαν μπρος κλιματιστικά είχαν σοβαρότατα θέματα.. το δίκτυο για να σηκώσει πλήρες μετάβαση στα ηλεκτρικά χωρίς να χάνει κάπου θα πρέπει να ανασχεδιαστεί (στην ελβετια ήδη το έκαναν πριν κάνα χρόνο που ήμουν 70% δικτύου που είναι σχεδόν εξολοκλήρου υπογειο έχει αναβαθμιστεί για να συκωνει σχεδον 4 πλασια (λογικα για το μελλον σχεδια) εδω ποιος και ποτέ θα το κάνει οεο? απάντηση είναι ποτέ μέχρι να φτάσει η κατάσταση το αμιν
και μηλαμε για κλασσικά ηλεκτρικά του τώρα…… εδώ ανέφεραν για διπλάσιας αυτονομίας οχήματα που φορτίζουν σε 5 λεπτά (μιλάμε για εξωπραγματικά περισσότερη ενέργεια σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα)

με απλά ελληνικά μιλάει για μπαταρία περίπου 120 kWh που έχει τάση περίπου 350 volt να φορτίζει σε 8 με 10 λεπτά
χοντρικά μιλάμε για 1000 kw charger ….. το οποίο είναι τεχνικά εφικτό να γίνει και το έχει κάνει mersedes σε ειδικούς σταθμούς με πολλαπλές παροχές και ειδικες  ψύξεις αλλά τράβηξε δικό της δίκτυο καθαρά και μόνο να δείξει την δυνατότητα της τεχνολογίας αλλα μεχρι εκεί  με το υπάρχου δεν υπάρχει κανένας τρόπος θελει εξολοκλήρου αναβάθμιση….. και σε χώρες όπως ελλαδα και άλλες φτωχές χωρες αυτό δεν παίζει καθώς είναι τεράστιο έργο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...