basilis_k6 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, Macosj είπε Αυτό είναι τρελό! Και πάλι θα σου πουν ότι δεν μπορούν να πάνε να το φορτισουν μια ώρα στο super market μια φορά τον μήνα 😂Καλύτερα οι νοθευμενες βενζίνες, οι 100 βλάβες κτλ. Μακάρι να το φέρουν στην Ελλάδα αυτό το θηρίο Απλά περνάνε κρίση ηλικίας, ακόμα ασχολούνται με Toyota, Honda και Mercedes. Η Ευρώπη θα περάσει δύσκολα, αν άφηναν να φέρνουν οι Κινέζοι αυτά τα αυτοκίνητα χωρίς φόρους θα είχαμε σωθεί από τη φασαρία και του ρύπους. Ειδικά στην Ελλάδα με τα σαράβαλα που έχουμε θα ήταν πραγματική σωτηρία η απλα ειχες ζημιαρικο αμαξι. αντλια εχω αλλαξει μια φορα στα 13-15 χρονια δεν θυμαμαι ακριβως. τρομπα νερου καπου εκει περιπου και αυτη... και ΟΛΑ τα αλλα που χαλασαν δε ειχαν καμια σχεση με το μοτερ. τα εχει και το ηλεκτρικο αμαξι. γρυλοι παραθυρων, κουμπια ac κτλ. 1
Red_Bear Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 19 λεπτά πριν, primeragt είπε Μπορεί να έχεις 300-500-600 άλογα αλλά το μόνο κοινό σημείο με το M3 κ αντίστοιχα αυτοκίνητα είναι ότι έχεις τα άλογα και 4 Ρόδες. Δεν μειώνω το αμάξι σου, είναι ξεκάθαρα άλλη κατηγορία και φιλοσοφία μεταξύ των δύο. Όπως και ο μόνος λόγος που τα ηλεκτρικα σε αυτή τη φάση έχουν πολλά άλογα είναι γιατί δεν έχουν σασμάν. Όσο και να το κοροϊδεύετε έχει λόγο ύπαρξης. Τα θερμικά χρειάζονται σασμάν για να ξεκινήσουν κ μια μακρυά σχέση για να ταξιδέψουν ακριβώς γιατί ξεκινάνε χαλαρά κ αποδίδουν ψηλά σαν μοτέρ. Τα ηλεκτρικα θέλουν πάλι σασμάν για να αυξήσουν κι άλλο την αυτονομία τους. Δουλεύουν από χαμηλά αλλά στα πολλά κρεμάνε χειρότερα από οτιδήποτε θερμικό μοτέρ. Η καμπύλη ροπής τους είναι ακριβώς το ανάποδο. Συμφωνώ οτι η φιλοσοφία του Seal έναντι της Μ3 ειναι τελειως διαφορετική. Η Μ3 ειναι ιερό τέρας και ελάχιστα αυτοκίνητα συγκρίνονται μαζι της. Ωστόσο πολύ συντομα τα ηλεκτρικά θα φτάσουν και θα ξεπεράσουν το επίπεδο της M3 ειδικά αν πέσει πολύ δουλειά στο θέμα του σασί κ της ανάρτησης γιατί απο κινητήρα ειναι το μόνο ευκολο. Ηδη το Hyundai Ioniq 5N έχει στρέψει την παγκόσμια προσοχή πάνω για τον εκπληκτικό τρόπο που αποδίδει σαν σπορ (και οχι μονο) κατασκευή, θέτοντας νεα standards στην σπορ αυτοκινηση. Αυτο με το σασμαν που λές δεν το κατάλαβα. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορει να γυρίσει σε τρελλές στροφές χωρίς καμμια αναγκη υποπολλαπλασιασμου των στροφών του στις ρόδες (κιβωτιο). Το αν υποφέρουν στην τελική είναι θεμα κατασκευής του ηλεκτροκινητηρα του ίδιου (και καμμια φορά θέμα επιλογης απο το software). To Seal για παράδειγμα στην έκδοση 2025 θα εχει τελική 240 (άνετα) χλμ, έναντι 180 του τρέχοντος (με την ιδια ιπποδυναμη) γιατι απλα ο κινητήρας του (με ιδια ιπποδυναμη) θα εχει μεγαλύτερο περιθωριο υψηλών στροφών. Από οπου και να το δεις ο θερμικός κινητηρας φανταζει "αρχαιολογία" μπροστά στην απλότητα συνδυασμένη με εκρηκτική απόδοση του ηλεκτροκινητηρα. 2
primeragt Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 8 minutes ago, Red_Bear said: Συμφωνώ οτι η φιλοσοφία του Seal έναντι της Μ3 ειναι τελειως διαφορετική. Η Μ3 ειναι ιερό τέρας και ελάχιστα αυτοκίνητα συγκρίνονται μαζι της. Ωστόσο πολύ συντομα τα ηλεκτρικά θα φτάσουν και θα ξεπεράσουν το επίπεδο της M3 ειδικά αν πέσει πολύ δουλειά στο θέμα του σασί κ της ανάρτησης γιατί απο κινητήρα ειναι το μόνο ευκολο. Ηδη το Hyundai Ioniq 5N έχει στρέψει την παγκόσμια προσοχή πάνω για τον εκπληκτικό τρόπο που αποδίδει σαν σπορ (και οχι μονο) κατασκευή, θέτοντας νεα standards στην σπορ αυτοκινηση. Αυτο με το σασμαν που λές δεν το κατάλαβα. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορει να γυρίσει σε τρελλές στροφές χωρίς καμμια αναγκη υποπολλαπλασιασμου των στροφών του στις ρόδες (κιβωτιο). Το αν υποφέρουν στην τελική είναι θεμα κατασκευής του ηλεκτροκινητηρα του ίδιου (και καμμια φορά θέμα επιλογης απο το software). To Seal για παράδειγμα στην έκδοση 2025 θα εχει τελική 240 (άνετα) χλμ, έναντι 180 του τρέχοντος (με την ιδια ιπποδυναμη) γιατι απλα ο κινητήρας του (με ιδια ιπποδυναμη) θα εχει μεγαλύτερο περιθωριο υψηλών στροφών. Από οπου και να το δεις ο θερμικός κινητηρας φανταζει "αρχαιολογία" μπροστά στην απλότητα συνδυασμένη με εκρηκτική απόδοση του ηλεκτροκινητηρα. Πάμε σε βασικά, το θέμα σύγκρισης seal ioniq κλπ κλπ με M3-M5 Rs6 κλπ κλπ αυτοκίνητα δεν είναι θέμα ηλεκτρικού vs θερμικού αλλά εξολοκλήρου σχεδιαστικής φιλοσοφίας σχετικά με το τι θέλουμε να κάνει το αυτοκίνητο. Δεν είναι καν θέμα ιπποδύναμης. Είναι καθαρά θέμα αρμονικού δεσίματος απόδοσης-αναρτησης-φρεναρισματος και στριψηματος όλα μαζί. Το Χ seal του παραδείγματος δεν έχει φτιαχτεί με αυτό το γνώμονα. Είναι οικογενειακό σαν προσανατολισμό το άλλο είναι πρώτιστος σπορ τουρινγκ. Το σασμάν λειτουργεί είτε μειώνοντας είτε πολλαπλασιάζοντας τη ροπή του μοτέρ. Αυτός και μόνο είναι ο λόγος ύπαρξης του, ακόμα και σε ένα ηλεκτροκινητήρα να μπει και να ρίξει της στροφές του σε πιο αποδοτικό φάσμα έχει λόγο ύπαρξης γιατί και λιγότερο ρεύμα θα τραβάει (άρα πιο αποδοτικό) και λιγότερο θα καταπονεί όλο το ηλεκτρικό σύστημα. Στο παράδειγμα που έφερες με την τελική στο ίδιο αμάξι αν όλα τα άλλα specs παραμείνουν τα ίδια και το καινούργιο βγάζει μεγαλύτερη τελική , θα τη βγάλει με κόστος την κατανάλωση στο φάσμα αυτό καθώς ειδικά σε αυτά τα χιλιόμετρα η εξτα δύναμη που απαιτείται είναι πάρα πολύ μεγάλη σε σχέση με τη χαμηλότερη ταχύτητα. Από κάπου πρέπει να τη πάρει την έξτρα δύναμη. Έχοντας όμως ένα κατάλληλο σασμάν θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τη ροπή κατά το δοκούν. Δεν είναι ότι δεν το έχουν σκεφτεί, απλά είναι αρκετά έξτρα το rnd που πρέπει να κάνουν για να ενσωματωθεί ένα τέτοιο σύστημα. 1
dtk-386 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Κιβώτιο ταχυτήτων αν μπορείς να το πεις έτσι έχει η Porsche Taycan EV με μετάδοση δύο ταχυτήτων η οποία όντως κάνει καλή δουλειά. 1
primeragt Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Εκεί το βάλανε ξεκάθαρα για επιδόσεις κατά την εκκίνηση. Δεν προσφέρει τίποτα μετά τα 60 αν θυμάμαι καλά. Βέβαια είναι ένα αυτοκίνητο που χέστηκε για την κατανάλωση, δεν είναι αυτός ο πρωταρχικός σκοπός του.
Ribopaido Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 9 minutes ago, dtk-386 said: Κιβώτιο ταχυτήτων αν μπορείς να το πεις έτσι έχει η Porsche Taycan EV με μετάδοση δύο ταχυτήτων η οποία όντως κάνει καλή δουλειά. Σωστός παραθέτω πίνακα απο review paper μου το 2021 1
@pnea1973 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, primeragt είπε Μπορεί να έχεις 300-500-600 άλογα αλλά το μόνο κοινό σημείο με το M3 κ αντίστοιχα αυτοκίνητα είναι ότι έχεις τα άλογα και 4 Ρόδες. Δεν μειώνω το αμάξι σου, είναι ξεκάθαρα άλλη κατηγορία και φιλοσοφία μεταξύ των δύο. Όπως και ο μόνος λόγος που τα ηλεκτρικα σε αυτή τη φάση έχουν πολλά άλογα είναι γιατί δεν έχουν σασμάν. Όσο και να το κοροϊδεύετε έχει λόγο ύπαρξης. Τα θερμικά χρειάζονται σασμάν για να ξεκινήσουν κ μια μακρυά σχέση για να ταξιδέψουν ακριβώς γιατί ξεκινάνε χαλαρά κ αποδίδουν ψηλά σαν μοτέρ. Τα ηλεκτρικα θέλουν πάλι σασμάν για να αυξήσουν κι άλλο την αυτονομία τους. Δουλεύουν από χαμηλά αλλά στα πολλά κρεμάνε χειρότερα από οτιδήποτε θερμικό μοτέρ. Η καμπύλη ροπής τους είναι ακριβώς το ανάποδο. Μάλλον κανείς σας δεν διάβασε τι έγραψα. Έκανα σύγκριση μόνο για την αυτονομία σε αυτοκίνητα με ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. Επισης αν το δικό μου δεν έχει σχέση με το Μ3, τότε επίσης δεν έχει σχέση με τα άλλα με το οποίο συγκρίνετε για την αυτονομία... Δεν είπα ούτε για οδηγική συμπεριφορά ούτε για τίποτα! Καθαρά αυτονομία. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από @pnea1973
primeragt Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 1 minute ago, @pnea1973 said: Μάλλον κανείς σας δεν διάβασε τι έγραψα. Έκανα σύγκριση μόνο για την αυτονομία σε αυτοκίνητα με ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. Επισης αν το δικό μου δεν έχει σχέση με το Μ3, τότε επίσης δεν έχει σχέση με τα άλλα με το οποίο συγκρίνετε για την αυτονομία... Αν μιλάμε ξεκάθαρα συγκριτικά με ένα άλλο ναι. Οι υπόλοιποι μιλάνε γενικώς με παρόμοια αυτοκίνητα και την εξυπηρέτηση που τους προσφέρουν. Η αυτονομία είναι ένα βασικό κριτήριο για πολλούς. Για άλλους καθόλου, παράδειγμα ο θείος καλλητου μου που έχει ίσως πάνω από 10 ηλεκτρικά πλέον (έχει στόλο ενοικιαζόμενων) που τα θεωρεί τα πλέον άχρηστα αυτοκίνητα ασχέτως αν έχει και στο σπίτι του 3 φορτιστές στο γκαράζ. Βεβαίως αυτός χέστηκε για το πόσο καίει ένα αμάξι καθώς πάντα το πάθος του ήταν η οδηγησημοτητα και οι επιδόσεις. Για αυτόν ένα GR yarris και ένα gt3rs που έχει είναι απείρως καλύτερα και ας καίνε δέκα φορές πάνω πχ. Ακόμα και αν σε μια εθνική η ένα φανάρι ρίχνεις στα αυτιά στα από πάνω αυτοκίνητα δεν λέει κάτι απαραιτήτως καθώς σε μια αντίστοιχη στριφτερη διαδρομή θα σου ρίξουν αντίστοιχα στα αυτιά. Είναι ξεκάθαρα θέμα στο που σκοπεύει το κάθε αυτοκίνητο. 1
@pnea1973 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Εγώ απλά έβαλα ένα παράδειγμα ότι η αυτονομία είναι κάτι το συγκρίσιμο, όταν συγκρίνεις ίδια πράγματα. Οπότε αν κάποιος μου λέει ότι πχ έχω μια m3 και δεν με νοιάζει η αυτονομία γιατί έχω αλλά πράγματα, το ίδιο λέω και εγώ!! Γιατί για το μόνο που έχω καταλάβει ότι λένε για τα ηλεκτρικα είναι η αυτονομία και η τιμή. Τωρα πχ με το dolphin πάει και η τιμή.. Άρα το μόνο που μένει είναι η δυνατότητα φορτίσης σπίτι όπου τότε έχει κάποιος το μέγιστο από την χρήση του ηλεκτρικού! 1
primeragt Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Βρε ναι δεν διαφωνεί κανείς, ειδικά αν υπάρχει πάρκινγκ. Αλλά δυστυχώς δεν έχουν όλοι και αυτό δεν διορθώνεται εύκολα ούτε λέγοντας στους άλλους άλλαξε όλο σου το σκεπτικό για να το χωρέσεις. Όσο αυξάνονται οι υποδομές τόσο θα αυξάνονται και τα ηλεκτρικά αλλιώς ξέχνα το. Το ότι κάποιοι βολεύονται δεν σημαίνει ότι θα το κάνουν όλοι. Εγώ παράδειγμα χέστηκα τη καεί το αμάξι που έχω για καθημερινό. Είναι εταιρικό και όλο πληρωμένο οπότε ότι αποφασίσει η εταιρεία. Δεν είμαι τυπικό παράδειγμα δηλαδή. Αλλά δεν μπορείς να λες (όχι πρωσοπικα εσύ) ότι τραβά mall η τραβά εκεί η τραβά παραπέρα. Ακόμα και mall να πας πχ αν είναι γεμάτοι τι κάνεις; Ούτε εσύ βέβαια είσαι υποχρεωμένος να ακούς τις άλλες υπερβολές. 1
@pnea1973 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Μα προσωπικά έχω πει ότι επειδή είχα πάρκινγκ και μπορώ να φορτίζω και επειδή τα ταξίδια μου είναι μετρημένα κάθε χρόνο, πήρα ηλεκτρικό. Το οποίο όμως βλέπω ότι και σε σχέση με το πετρέλαιο που είχα, είναι το ίδιο με τον τρόπο που εγώ το χρησιμοποιώ. Πχ ταξίδι Αθήνα γινόταν πάντα μια στάση 15 λεπτών με το πετρέλαιο, το ίδιο και με το ηλεκτρικό.. Επίσης έχω πει ότι στην Ελλάδα δύσκολα θα προχωρήσει η ηλεκτροκινηση γιατί δεν είναι εύκολο να φτιαχτούν υποδομές σε πόλεις όπως πχ η Αθήνα. Πρέπει να πέσουν οι τιμές των οχημάτων, να γίνουν υποδομές παρα πολλές, και επίσης η τιμή φορτίσης να πέσει.Δηλαδη αυτά δεν θα γίνουν ποτέ.. 5
sargyrop81 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Καποτε ενας ξαδελφος μου ελεγε για το πώς πειραζαν τον πατερα του που ειχε παρει Subaru το '80. Αργοτερα, το 2000 καποιοι κοροιδευαν τα KIA. Σε λιγα χρονια το made in Germany θα ειναι το made in China. Επενδυουν πολυ σε R&D, εχουν γινει εξωστρεφεις, προσελκυουν τους καλυτερους τβς Δυσης και εχουν οραμα. 11
papoys1 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 7 ώρες πριν, sargyrop81 είπε Καποτε ενας ξαδελφος μου ελεγε για το πώς πειραζαν τον πατερα του που ειχε παρει Subaru το '80. Αργοτερα, το 2000 καποιοι κοροιδευαν τα KIA. Σε λιγα χρονια το made in Germany θα ειναι το made in China. Επενδυουν πολυ σε R&D, εχουν γινει εξωστρεφεις, προσελκυουν τους καλυτερους τβς Δυσης και εχουν οραμα. Μετά από καμια δεκαριά χρόνια δύο δεδομένα θα δούμε. Ή η κινέζικη φούσκα θα ξεφουσκώσει ή θα εξαφανίσει παντελώς την δυτική αυτοκινητοβιομηχανία.Και οι Δυτικοί όμως το είχαν παρακάνει.Ενω παλαιότερα έφτιαχναν αυτοκίνητα για μια ζωή τελευταία έφτιαχναν αυτοκίνητα μιας χρήσης για 7 με 10 χρόνια και πλέον τους κρατάει η επιβολή δασμών στα Κινέζικα.Μέχρι πότε όμως θα γίνεται αυτό;; 2
INFLUENCER Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Υπερβολικα πραγματα ακουγονται για αμαξια μιας χρησης απο Γερμανους. Αγορα Μαρτιος 2014 και μετα απο 10,5 χρονια και 240.000 χλμ δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια. (BMW 116d) Αυτονομια οχηματος 1.200 χλμ ανετα. Eθνικη με 2.500 στροφες και εχω 165 χλμ στο ταχυμετρο. Με καταναλωση 4,5-5 λιτρα. Καταναλωση απο Μαρουσι - Οινοφυτα (Κηφισια-Νεα Ερυθραια-Βαρυμπομπη-Εθνικη Αθηνων Λαμιας) Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου από INFLUENCER 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα