JailbrokenDiesel Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 21 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Διάβασες ότι έγραψα να μην έχεις δικό σου ρεύμα; οχι δεν το διαβασα, σου απαντησα ομως ποιος ειναι ο νεκρος χρονος. να φορτιζει το οχημα σου ενω δεν το χρησιμοποιεις εκεινη την στιγμη. αν δεν σε καλυπτουν καποιες απο τις απαντησεις που εγραψα, και οπως λες, δεν εχεις την δυνατοτητα να φορτιζεις σε δικο σου χωρο, αλλα ουτε θελεις να κανεις καποιον συμβιβασμο, τοτε απλως τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν ειναι για σενα και θα προχωρησεις παρακατω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου τα σμ και τα mall τωρα τα λετε σοβαρα? θα βαζω στο προγραμμα μου να παω σμ οταν θελει φορτιση το αμαξι? η θα περπαταω 500 μετρα μπρος πισω σε κοντινο φορτιστη? δεν ειναι το ηλεκτρικο για αυτους που δεν εχουν δικο τους γκαραζ. αυτο μας ελειπε να "εργαζομαστε" για το αυτοκινητο. αρκετους μπελαδες εχουμε στο κεφαλι μας. plug in ναι, βεβαιως, πολυ καλη επιλογη. εδω υπαρχουν ανθρωποι που ηδη περπατανε 300 μετρα επειδη δεν βρισκουν να παρκαρουν. δεν μενουν ολοι στην επαρχια η στην κηφισια. καπιοι ειναι πειραια, κεντρο αθηνας, περιστερι.. 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bigi444444 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Τα ίδια λέμε μεταξύ μας εδώ και 10 σελίδες πάντως. Είναι και θέμα ιδιοσυγκρασίας του καθενός, αλλά όπως και να έχει κατά κανόνα ακόμα δεν είναι φιλική η Αθήνα για ηλεκτρικά. Η επραχία κατά την γνώμη μου είναι πιο βολική. Έχεις μεγαλύτερη πιθανότητα να έχεις δικό σου χώρο, να έχεις μικρότερη ζήτηση σε υποδομές φόρτισης κλπ. Εγώ στον Βύρωνα που μένω τώρα για παράδειγμα απλά ξεχνάω ότι μπορώ να πάρω ηλεκτρικό. Ποτέ δεν ήμουν εναντίον τους. Μακάρι να εδραιώνονταν και να ξεφεύγαμε από την κάπνα της χαρχάλας καθενός. Αλλά τι να κάνουμε, δεν παίρνει ο άλλος αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι θα πάει να το φορτίσει στο mall που μπορεί να είναι μισή ώρα από το διαμέρισμά του και ότι μπορεί να χρειαστεί να το κάνει μόλις 2 φορές το μήνα, γιατί για παράδειγμα και τις δύο αυτές φορές μπορεί να μην έχει ελεύθερη θέση όταν θα πάει. Εάν δεν είσαι προκατειλημμένος θεωρώ ότι δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης του μειωμένου κόστους χρήσης του ηλεκτρικού, τουλάχιστον για χρήση σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο. Όχι μόνο από το κόστος του ρεύματος. Από το συνολικό κόστος χρήσης του από άποψη συντήρησης κλπ. Αλλά η συμβίωση μαζί τους καλώς ή κακώς ακόμα απαιτεί κάποιες συνθήκες ζωής, τις οποίες κάποιοι μπορεί να τις θεωρούν αυτονόητες ή έστω υφιστάμενες και για άλλους να είναι απλά αδύνατες. Για εμένα πάντως για την ώρα ο μεγαλύτερος αποτρεπτικός παράγοντας είναι η πολύ μικρή αυτονομία σε εθνικές οδούς. Όταν κάνω το Αθήνα - Πάτρα για την δουλειά μου έστω και λίγες φορές τον μήνα, απλά δεν μπορώ να το κάνω με ηλεκτρικό. Εγώ τουλάχιστον σαν άνθρωπος δεν μπορώ να μπω στην διαδικασία να αγχωθώ και για το πώς θα φτάσω ή πώς θα γυρίσω. Και νομίζω δεν είναι τυχαίο ότι μετά από τόσα πολλά ταξίδια στον συγκεκριμένο δρόμο από ηλεκτρικά έχω δει μόνο tesla και συνήθως τα ίδια κάθε φορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 11 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Τα ίδια λέμε μεταξύ μας εδώ και 10 σελίδες πάντως. Είναι και θέμα ιδιοσυγκρασίας του καθενός, αλλά όπως και να έχει κατά κανόνα ακόμα δεν είναι φιλική η Αθήνα για ηλεκτρικά. Η επραχία κατά την γνώμη μου είναι πιο βολική. Έχεις μεγαλύτερη πιθανότητα να έχεις δικό σου χώρο, να έχεις μικρότερη ζήτηση σε υποδομές φόρτισης κλπ. Εγώ στον Βύρωνα που μένω τώρα για παράδειγμα απλά ξεχνάω ότι μπορώ να πάρω ηλεκτρικό. Ποτέ δεν ήμουν εναντίον τους. Μακάρι να εδραιώνονταν και να ξεφεύγαμε από την κάπνα της χαρχάλας καθενός. Αλλά τι να κάνουμε, δεν παίρνει ο άλλος αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι θα πάει να το φορτίσει στο mall που μπορεί να είναι μισή ώρα από το διαμέρισμά του και ότι μπορεί να χρειαστεί να το κάνει μόλις 2 φορές το μήνα, γιατί για παράδειγμα και τις δύο αυτές φορές μπορεί να μην έχει ελεύθερη θέση όταν θα πάει. Εάν δεν είσαι προκατειλημμένος θεωρώ ότι δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης του μειωμένου κόστους χρήσης του ηλεκτρικού, τουλάχιστον για χρήση σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο. Όχι μόνο από το κόστος του ρεύματος. Από το συνολικό κόστος χρήσης του από άποψη συντήρησης κλπ. Αλλά η συμβίωση μαζί τους καλώς ή κακώς ακόμα απαιτεί κάποιες συνθήκες ζωής, τις οποίες κάποιοι μπορεί να τις θεωρούν αυτονόητες ή έστω υφιστάμενες και για άλλους να είναι απλά αδύνατες. Για εμένα πάντως για την ώρα ο μεγαλύτερος αποτρεπτικός παράγοντας είναι η πολύ μικρή αυτονομία σε εθνικές οδούς. Όταν κάνω το Αθήνα - Πάτρα για την δουλειά μου έστω και λίγες φορές τον μήνα, απλά δεν μπορώ να το κάνω με ηλεκτρικό. Εγώ τουλάχιστον σαν άνθρωπος δεν μπορώ να μπω στην διαδικασία να αγχωθώ και για το πώς θα φτάσω ή πώς θα γυρίσω. Και νομίζω δεν είναι τυχαίο ότι μετά από τόσα πολλά ταξίδια στον συγκεκριμένο δρόμο από ηλεκτρικά έχω δει μόνο tesla και συνήθως τα ίδια κάθε φορά. Κανείς δεν είπε πως είναι για όλους, απλώς το να μην έχεις αποκλειστική θέση parking δεν είναι υποχρεωτικά αποτρεπτικό. Είδα στο Βύρωνα πως γενικά δεν υπάρχουν φορτιστές, ένα ΑΒ Υμηττού που έχει φορτιστές είναι 2-3km μακριά. Σε άλλες περιοχές όμως μπορεί να μην είναι αποτρεπτικό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 4 ώρες πριν, dtk-386 είπε Έχει σημασία και για αυτόν που φορτίζει στην πόλη εάν δεν έχει δικό του ρεύμα. Δεν θα πάρει καν ηλεκτρικό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε οχι δεν το διαβασα, σου απαντησα ομως ποιος ειναι ο νεκρος χρονος. να φορτιζει το οχημα σου ενω δεν το χρησιμοποιεις εκεινη την στιγμη. αν δεν σε καλυπτουν καποιες απο τις απαντησεις που εγραψα, και οπως λες, δεν εχεις την δυνατοτητα να φορτιζεις σε δικο σου χωρο, αλλα ουτε θελεις να κανεις καποιον συμβιβασμο, τοτε απλως τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν ειναι για σενα και θα προχωρησεις παρακατω ναι αλλά η συζήτηση έχει μία ροή δεν διαβάζουμε αποσπασματικά. γνωρίζω τι σημαίνει νεκρός χρονος.... Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από dtk-386 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 40 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Εάν δεν είσαι προκατειλημμένος θεωρώ ότι δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης του μειωμένου κόστους χρήσης του ηλεκτρικού, τουλάχιστον για χρήση σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο. Όχι μόνο από το κόστος του ρεύματος. Από το συνολικό κόστος χρήσης του από άποψη συντήρησης κλπ. και το κοστος χρησης με καποιες παραδοχες εχει βγει σαν πιο οικονομικο. ειναι πιο οικονομικο απο βενζινη, απο τα υβριδικα η απο βενζινη-αεριο η φυσικο αεριο δεν ειναι τοσο σιγουρο. παιρνουμε σαν δεδομενο οτι η μπαταρια δεν θα χαλασει ποτε, οτι το ρευμα θα ειναι οσο σημερα, οτι δεν θα τρακαρουμε και θα μας πουνε αλλαξε μπαταρια, οτι δεν θα χασει σχεδον ολη του την αξια σε 15 χρονια και πολλα ακομα. σε καμια δεκαρια χρονια θα ειναι πολυ ξεκαθαρο το τοπιο. σημερα δεν ειναι και γιαυτο η ζητηση ειναι στα υβριδικα που στο κατω κατω καινε πολυ λιγο για να ενδιαφερουν το μεσο χρηστη των 10-15κ χλμ το χρονο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Mεγάλη ασχετίλα για την ηλεκτροκίνηση μεταξύ των οδηγών θερμικών αυτοκινήτων στη Βρεττανία. Διαβάστε εδω. Στην Ελλάδα, τα ξέρουμε όλα... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Λέμε για την αυτονομία των ηλεκτρικών. Θα ήθελα να κάνω μία σύγκριση και με την αυτονομία ενός θερμικού πάντα με αντίστοιχες δυνατότητες. Έχουμε μοντέλο θερμικού με 530Hp 2.993 κε, τετρακίνητο, αυτόματο, βάρους κενού 1855 0-100 3,5s και 250 τελική. Διαστάσεις ίδιες σχεδόν με το Seal AWD, κατανάλωση σύμφωνα με την κατασκευαστή (και σύμφωνα με τον WLTP)10,2λιτ/100 και δεξαμενή 59λιτ. Αρα μιλάμε πάντα σύμφωνα με τον WLTP για μία αυτονομία της τάξης των 578χιλ με ένα ντεπόζιτο ενώ αντίστοιχα το Seal 520χιλ. Σε πραγματικές καταστάσεις προφανώς και τα 2 είναι πολύ πιο κάτω. Κόστος αγοράς το ένα 49.000 και το άλλο 143.000. Κόστος συντήρησης δεν γνωρίζω αλλά φαντάζομαι το ηλεκτρικό οτι είναι πιο οικονομικό. Οπότε ΄πως μπορούμε να συμπεράνουμε, όταν η σύγκριση γίνεται με αυτοκίνητα με ίδιες δυνατότητες, τότε το θερμικό δεν είναι και τόσο οικονομικό. Όταν η σύγκριση γίνεται πχ με το Renegade πετρέλαιο που είχα, τότε το Rene υπερτερεί μόνο στην αυτονομία και πουθενά αλλού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 5 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Λέμε για την αυτονομία των ηλεκτρικών. Θα ήθελα να κάνω μία σύγκριση και με την αυτονομία ενός θερμικού πάντα με αντίστοιχες δυνατότητες. Έχουμε μοντέλο θερμικού με 530Hp 2.993 κε, τετρακίνητο, αυτόματο, βάρους κενού 1855 0-100 3,5s και 250 τελική. Διαστάσεις ίδιες σχεδόν με το Seal AWD, κατανάλωση σύμφωνα με την κατασκευαστή (και σύμφωνα με τον WLTP)10,2λιτ/100 και δεξαμενή 59λιτ. Αρα μιλάμε πάντα σύμφωνα με τον WLTP για μία αυτονομία της τάξης των 578χιλ με ένα ντεπόζιτο ενώ αντίστοιχα το Seal 520χιλ. Σε πραγματικές καταστάσεις προφανώς και τα 2 είναι πολύ πιο κάτω. Κόστος αγοράς το ένα 49.000 και το άλλο 143.000. Κόστος συντήρησης δεν γνωρίζω αλλά φαντάζομαι το ηλεκτρικό οτι είναι πιο οικονομικό. Οπότε ΄πως μπορούμε να συμπεράνουμε, όταν η σύγκριση γίνεται με αυτοκίνητα με ίδιες δυνατότητες, τότε το θερμικό δεν είναι και τόσο οικονομικό. Όταν η σύγκριση γίνεται πχ με το Renegade πετρέλαιο που είχα, τότε το Rene υπερτερεί μόνο στην αυτονομία και πουθενά αλλού. αν κοιτας αμαξια με τετοιες ιπποδυναμεις τα ηλεκτρικα ειναι σαφως πολυ πολυ φθηνοτερα. ποιο ειναι ομως το αμαξι των 145 χιλιαδων? γιατι δεν αγοράζουμε μονο ενα μοτερ με 4 ροδες. 145χιλιαδες αμαξι δεν ειναι στο επιπεδο του seal για κανενα λογο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dante80 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Μιας και μιλάμε για την BYD πάντως, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν αποφασίσει να προωθήσει Ευρώπη και τα νέα DM-i της (Qin L, Seal 06, Sealion 05, Song L κλπ). Τα DM 5.0 φτάνουν πια τα 2000 χιλιόμετρα αυτονομία (λολ, ελπίζω να φτάνουν σε όλους αυτά) ενώ έχουν και τον πιο αποδοτικό κινητήρα εσωτερικής καύσης στον κόσμο πλέον (46%+). Έχει στείλει κουβά την Toyota φέτος με αυτά. Νομίζω Ευρώπη έχουμε δει μόνο το (DM 4.0) SEAL U. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από Dante80 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 32 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε αν κοιτας αμαξια με τετοιες ιπποδυναμεις τα ηλεκτρικα ειναι σαφως πολυ πολυ φθηνοτερα. ποιο ειναι ομως το αμαξι των 145 χιλιαδων? γιατι δεν αγοράζουμε μονο ενα μοτερ με 4 ροδες. 145χιλιαδες αμαξι δεν ειναι στο επιπεδο του seal για κανενα λογο. Κοιτάω αντίστοιχο με το δικό μου σε χαρακτηριστικά για σύγκριση με την αυτονομία. Δεν μπορώ να το συγκρίνω όσον αφορά την αυτονομία με ένα με 90hp. Το αυτοκίνητο είναι το BMW m3. Και όσον αφορά την αυτονομία που είναι και η βασική μου σύγκριση, έχεις κάτι να πείς; Η επειδή είναι Μ3, είναι καλή η κατανάλωση; Ξαναλέω. Θα συγκρίνω το ενα αυτοκίνητο με ενα άλλο με ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ιπποδύναμη και αντίστοιχα χαρακτηριστικά. Γιατί όλο λέμε για την αυτονομία συγκρίνοτας ένα οχημα με 100hp με ένα άλλο με 300hp. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Macosj Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, Dante80 είπε Τα DM 5.0 φτάνουν πια τα 2000 χιλιόμετρα αυτονομία (λολ, ελπίζω να φτάνουν σε όλους αυτά) ενώ έχουν και τον πιο αποδοτικό κινητήρα ε Αυτό είναι τρελό! Και πάλι θα σου πουν ότι δεν μπορούν να πάνε να το φορτισουν μια ώρα στο super market μια φορά τον μήνα 😂Καλύτερα οι νοθευμενες βενζίνες, οι 100 βλάβες κτλ. Μακάρι να το φέρουν στην Ελλάδα αυτό το θηρίο Απλά περνάνε κρίση ηλικίας, ακόμα ασχολούνται με Toyota, Honda και Mercedes. Η Ευρώπη θα περάσει δύσκολα, αν άφηναν να φέρνουν οι Κινέζοι αυτά τα αυτοκίνητα χωρίς φόρους θα είχαμε σωθεί από τη φασαρία και του ρύπους. Ειδικά στην Ελλάδα με τα σαράβαλα που έχουμε θα ήταν πραγματική σωτηρία Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από Macosj 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 58 λεπτά πριν, Dante80 είπε Μιας και μιλάμε για την BYD πάντως, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν αποφασίσει να προωθήσει Ευρώπη και τα νέα DM-i της (Qin L, Seal 06, Sealion 05, Song L κλπ). Τα DM 5.0 φτάνουν πια τα 2000 χιλιόμετρα αυτονομία (λολ, ελπίζω να φτάνουν σε όλους αυτά) ενώ έχουν και τον πιο αποδοτικό κινητήρα εσωτερικής καύσης στον κόσμο πλέον (46%+). Έχει στείλει κουβά την Toyota φέτος με αυτά. Νομίζω Ευρώπη έχουμε δει μόνο το (DM 4.0) SEAL U. από τι έχουν πει θα φέρουν και τα θερμικά τους εδώ Ελλάδα 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, @pnea1973 said: Κοιτάω αντίστοιχο με το δικό μου σε χαρακτηριστικά για σύγκριση με την αυτονομία. Δεν μπορώ να το συγκρίνω όσον αφορά την αυτονομία με ένα με 90hp. Το αυτοκίνητο είναι το BMW m3. Και όσον αφορά την αυτονομία που είναι και η βασική μου σύγκριση, έχεις κάτι να πείς; Η επειδή είναι Μ3, είναι καλή η κατανάλωση; Ξαναλέω. Θα συγκρίνω το ενα αυτοκίνητο με ενα άλλο με ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ιπποδύναμη και αντίστοιχα χαρακτηριστικά. Γιατί όλο λέμε για την αυτονομία συγκρίνοτας ένα οχημα με 100hp με ένα άλλο με 300hp. Μπορεί να έχεις 300-500-600 άλογα αλλά το μόνο κοινό σημείο με το M3 κ αντίστοιχα αυτοκίνητα είναι ότι έχεις τα άλογα και 4 Ρόδες. Δεν μειώνω το αμάξι σου, είναι ξεκάθαρα άλλη κατηγορία και φιλοσοφία μεταξύ των δύο. Όπως και ο μόνος λόγος που τα ηλεκτρικα σε αυτή τη φάση έχουν πολλά άλογα είναι γιατί δεν έχουν σασμάν. Όσο και να το κοροϊδεύετε έχει λόγο ύπαρξης. Τα θερμικά χρειάζονται σασμάν για να ξεκινήσουν κ μια μακρυά σχέση για να ταξιδέψουν ακριβώς γιατί ξεκινάνε χαλαρά κ αποδίδουν ψηλά σαν μοτέρ. Τα ηλεκτρικα θέλουν πάλι σασμάν για να αυξήσουν κι άλλο την αυτονομία τους. Δουλεύουν από χαμηλά αλλά στα πολλά κρεμάνε χειρότερα από οτιδήποτε θερμικό μοτέρ. Η καμπύλη ροπής τους είναι ακριβώς το ανάποδο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα