Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, n4sleep said:

Επειδή κατάγομαι από ορεινό χωρίο της Κρήτης, και έχοντας ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το σενάριο να μείνεις από βενζίνη είναι πολύ πιο πιθανό!

Αρχικά γιατί η πρόβλεψη εμβέλειας στα θερμικά είναι τις περισσότερες φορές εκτός και ουδεμία σχέση έχει με τα ηλεκτρικά που σου υπολογίζουν με τεχνητή νοημοσύνη και τρομερή ακρίβεια πόση μπαταρία θα έχεις φτάνοντας στον προορισμό σου.

Δεύτερον: βενζινάδικα υπάρχουν ΕΛΑΧΙΣΤΑ. 3 φορές έχω πάει να μείνω γιατί το βενζινάδικο στον εθνικό ήταν κλειστό και το επόμενο ήταν δεκάδες χιλιόμετρα παραπέρα. Και αν στο βουνό που απέχουν τα χωριά 10χλμ το ένα από το άλλο, βρεις κάποιον με μπιτόνι βενζίνης (ακόμα και μέσα στο χωριό), παίξε τζόκερ. Πιο εύκολα να ζητήσω να φορτίσω 2-3 ώρες από σούκο σε ένα καφενείο, να με βγάλει έως το σπίτι ή τον επόμενο σταθμό.

Επίσης οι αποστάσεις στην Κρήτη και σε τέτοιες περιοχές είναι όλες αστείες. 26χλμ είναι από τον Αγ. Νικόλαο στο χωρίο μου. Ούτε 7% μπαταρία στην ανηφόρα. Για να έχω ξεμείνει με 7% σημαίνει το έχω αμελήσει πολλές φορές να φορτίσω.

Εκεί που θα συμφωνήσω είναι αν μένεις σε κάποια ακριτική περιοχή (της Αμερικής για παράδειγμα) που οι αποστάσεις είναι 80χλμ για το σούπερ μαρκετ και 150χλμ για την πλησιέστερη κωμόπολη. Εκεί πρέπει συνέχεια να το έχεις στο νου σου.

Για μένα βέβαια καθοριστικό ρόλο παίζει το να φορτίζεις σπίτι. Εκεί είναι η μεγάλη άνεση. Δηλαδή πλέον βλέπω τον χρόνο που χάνουν τα θερμικά στα βενζινάδικα και απορώ πώς το έκανα παλιά αυτό. Για αέρα ήθελα να σταματήσω προχτές και μου κακοφάνηκε (και πήγαινα και 2 εβδομάδες πρώτα με warning για λίγο χαμηλότερη πίεση).

πιο ηλεκτρικο έχεις αγορασει?συμφωνώ σε αυτά π λες..

Επεξ/σία από h3342
  • Like 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εγω εχω στα 100μετρα αλλα αν για καποιο λογο ειναι πιασμένος ουτε που ξερω που ειναι ο επομενος. επισης αν δεν δουλευει? αν ειναι ακριβη η τιμη της συγκεκριμένης εταιριας? 

μα υπαρχουν app που σου τα δειχνουν ολα αυτα, φορτιστες/τιμες/ελευθερες θεσεις κλπ επισης και στον χαρτη του αυτοκινητου υπαρχει αυτη η επιλογη (σε καποια μοντελα σιγουρα)

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, n4sleep είπε

Επίσης οι αποστάσεις στην Κρήτη και σε τέτοιες περιοχές είναι όλες αστείες. 26χλμ είναι από τον Αγ. Νικόλαο στο χωρίο μου. Ούτε 7% μπαταρία στην ανηφόρα. Για να έχω ξεμείνει με 7% σημαίνει το έχω αμελήσει πολλές φορές να φορτίσω.

 

Συμφωνω σε οτι λες απλα να πουμε εδω οτι το ιδιο ισχυει και σε ενα βενζινοκινητο. Αν μεινεις προφανως ειχες λαμπακι αναμμενο εδω και 40-50 χλμ και αμέλησες να γεμισεις. Ειδικα οταν μενεις μονιμα σε τετοιες δυσκολες περιοχες ξερεις οτι πρεπει να γεμισεις γιατι το βενζιναδικο ειναι κλειστο ή δεν εχεις αλλο μπροστα κτλπ.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, definitio είπε

Οταν τα 450+ χλμ γίνουν το κάτω όριο αυτονομίας και οι υποδομές πολλαπλασιαστούν από τη πόλη μέχρι τα απομακρυσμένα χωριά και ο χρόνος φόρτισης ελαχιστοποιηθεί, ώστε οι υποδομές να μπορούν να εξυπηρετήσουν κάθε χρήστη (όπως τώρα βενζινάδικα ανταγωνίζονται για πελάτες) τότε θα μιλάμε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως τον κανόνα.

Έχοντας κάνει 41000+ km σε 1,5 χρόνο με αυτοκίνητο που δεν είναι long range, μπορώ να σας πω πως αυτά που γράφετε δεν ισχύουν, οι υποδομές είναι υπέρ αρκετές για τις ανάγκες που έχω σαν οδηγός ηλεκτρικού. Όσο φυσικά θα αυξάνονται τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν θα πρέπει και να αυξάνονται οι υποδομές, αυτό είναι προφανές.

Για την καθημερινή χρήση φορτίζω σπίτι αλλά το ίδιο εύκολα θα μπορούσα να φορτίζω σε δημόσιο φορτιστή μιας που έχει supermarket με φορτιστή στα 500 μέτρα από το σπίτι μου και θα μπορούσα να το αφήνω εκεί κάθε λίγες μέρες.

Επειδή μιλάμε για το Dolphin, έχει αυτονομία 375km όταν κινείται με 90km/h. Σε πόλη και σε επαρχιακούς δρόμους ξεπερνά τα 420km.

Σε όει αφορά το χρόνο φόρτισης, αυτός έχει σημασία μόνο σε μεγάλα ταξίδια. 

  • Like 3
Δημοσ.

Οσον αφορα και τον τελευταιο κατοχο αυτοκινητου να αλλαξει σε ηλεκτρικο αυτες οι προυποθεσεις ου γραφει ο definitio ισχυουν. Αυτο δεν σημαινει οτι η υφισταμενη κατασταση σημερα δεν καλυπτει ενα μεγαλο ποσοστο οδηγων.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, malakudi είπε

Σε όει αφορά το χρόνο φόρτισης, αυτός έχει σημασία μόνο σε μεγάλα ταξίδια. 

Έχει σημασία και για αυτόν που φορτίζει στην πόλη εάν δεν έχει δικό του ρεύμα. 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Έχει σημασία και για αυτόν που φορτίζει στην πόλη εάν δεν έχει δικό του ρεύμα. 

Όχι γιατί θα γίνεται σε νεκρό χρόνο, όπως έγραψα παραπάνω

Δημοσ.
33 minutes ago, malakudi said:

Έχοντας κάνει 41000+ km σε 1,5 χρόνο με αυτοκίνητο που δεν είναι long range, μπορώ να σας πω πως αυτά που γράφετε δεν ισχύουν, οι υποδομές είναι υπέρ αρκετές για τις ανάγκες που έχω σαν οδηγός ηλεκτρικού. Όσο φυσικά θα αυξάνονται τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν θα πρέπει και να αυξάνονται οι υποδομές, αυτό είναι προφανές.

Για την καθημερινή χρήση φορτίζω σπίτι αλλά το ίδιο εύκολα θα μπορούσα να φορτίζω σε δημόσιο φορτιστή μιας που έχει supermarket με φορτιστή στα 500 μέτρα από το σπίτι μου και θα μπορούσα να το αφήνω εκεί κάθε λίγες μέρες.

Επειδή μιλάμε για το Dolphin, έχει αυτονομία 375km όταν κινείται με 90km/h. Σε πόλη και σε επαρχιακούς δρόμους ξεπερνά τα 420km.

Σε όει αφορά το χρόνο φόρτισης, αυτός έχει σημασία μόνο σε μεγάλα ταξίδια. 

Ρε σεις αυτό είναι μια έξτρα δουλειά για το εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα. 

Ξέρω ότι είμαι βαριοκώλης και το ζηλεύω το Dolphin σου (είναι νομίζω αυτό που θα έπαιρνα αν μπορούσα να φορτίσω σπίτι), αλλά όχι αρκετά προκειμένου να βάλω άλλη μια "δουλειά" στο κεφάλι μου. Τέτοια errands κάνω για να φάω, για την υγεία μου ή για υποχρεώσεις απέναντι στην οικογένεια και την κοινωνία. Όχι για να κάνω απόσβεση σε 5-10 χρόνια. 

Ένας ακόμα λόγος που με παρακινεί είναι οι λιγότεροι ρύποι αλλά η ζυγαριά συνεχίζει να γέρνει προς το ότι δεν είμαι ακόμα για ηλεκτρικό. (επίσης αν πήγαινα γραφείο - που δεν πηγαίνω - έχει δωρεάν φόρτιση)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Ρε σεις αυτό είναι μια έξτρα δουλειά για το εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα. 

Έξτρα δουλειά να περπατήσεις 500+500=1000 μέτρα μια φορά τη βδομάδα; Άλλοι τα σκάνε στο γυμναστήριο να κάνουν διάδρομο πολλά km. Τέλος πάντων ούτε κι αυτό χρειάζεται, όπως είπα παραπάνω αν πχ πηγαίνεις σε ένα mall για ένα φαγητό ή ένα καφέ ή σινεμά μια φορά τη βδομάδα, μπορείς να φορτίζεις και εκεί. Γενικά μπορείς να φορτίζεις σε νεκρό χρόνο στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Φυσικά το καλύτερο είναι να έχεις εγγυημένη θέση parking εκεί που μένεις και να φορτίζεις το βράδυ.

Εγώ έχω VW ID3

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όχι γιατί θα γίνεται σε νεκρό χρόνο, όπως έγραψα παραπάνω

Ποιος είναι ο νεκρός χρόνος δηλαδή;;

Δημοσ.
Just now, malakudi said:

Έξτρα δουλειά να περπατήσεις 500+500=1000 μέτρα μια φορά τη βδομάδα; Άλλοι τα σκάνε στο γυμναστήριο να κάνουν διάδρομο πολλά km. Τέλος πάντων ούτε κι αυτό χρειάζεται, όπως είπα παραπάνω αν πχ πηγαίνεις σε ένα mall για ένα φαγητό ή ένα καφέ ή σινεμά μια φορά τη βδομάδα, μπορείς να φορτίζεις και εκεί. Γενικά μπορείς να φορτίζεις σε νεκρό χρόνο στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Φυσικά το καλύτερο είναι να έχεις εγγυημένη θέση parking εκεί που μένεις και να φορτίζεις το βράδυ.

 

Δεν είναι τα 500 + 500 και πηγαίνω ήδη γυμναστήριο. Είναι ότι θέλει συγχρονισμό, τι ώρα θα το βάλω, σε πόση ώρα πρέπει να το πάρω, ότι πρέπει να είμαι available αυτές τις δυο στιγμές της ημέρας. Δεν πηγαίνω καφέδες και σινεμά έχω ένα 2χρονο παιδί😭 πάω mall όποτε έχει tantrum και έξω βρέχει, που μπορεί να είναι 2 φορές σε 2 μέρες ή 1 φορά στις 30 μέρες.

Ξαναλέω ξέρω ότι είμαι βαριοκώλης και βολεψάκιας. Όπως ξαναλέω ότι ζηλεύω το Dolphin σου και τα καλούδια του και θα ήθελα να μην είμαι έτσι και να μην είναι έτσι η φάση. Αλλά είμαι/είναι. Και νομίζω είναι πολλοί στη φάση μου. 

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Ρε σεις αυτό είναι μια έξτρα δουλειά για το εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα. 

Ξέρω ότι είμαι βαριοκώλης και το ζηλεύω το Dolphin σου (είναι νομίζω αυτό που θα έπαιρνα αν μπορούσα να φορτίσω σπίτι), αλλά όχι αρκετά προκειμένου να βάλω άλλη μια "δουλειά" στο κεφάλι μου. Τέτοια errands κάνω για να φάω, για την υγεία μου ή για υποχρεώσεις απέναντι στην οικογένεια και την κοινωνία. Όχι για να κάνω απόσβεση σε 5-10 χρόνια. 

Ένας ακόμα λόγος που με παρακινεί είναι οι λιγότεροι ρύποι αλλά η ζυγαριά συνεχίζει να γέρνει προς το ότι δεν είμαι ακόμα για ηλεκτρικό. (επίσης αν πήγαινα γραφείο - που δεν πηγαίνω - έχει δωρεάν φόρτιση)

Σκεψου το σαν δουλεια.

Θα "δουλεψεις" μια ωρα, και θα βγαλεις (γλιτωσεις) 50-60 ευρω.

Αν δεν εισαι γιατρος να δουλευεις μαυρα και να χρεωνεις 100 ευρω την ωρα, τοτε σιγουρα σε συμφερει.

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Ποιος είναι ο νεκρός χρόνος δηλαδή;;

να φορτιζει το αμαξι οταν κοιμασαι το βραδυ σπιτι/ξενοδοχειο
να φορτιζει οσο εισαι στη δουλεια σου 
να φορτιζει οσο εισαι σινεμα/εστιατοριο/γηπεδο 

κλπ κλπ

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

να φορτιζει το αμαξι οταν κοιμασαι το βραδυ σπιτι/ξενοδοχειο
να φορτιζει οσο εισαι στη δουλεια σου 
να φορτιζει οσο εισαι σινεμα/εστιατοριο/γηπεδο 

κλπ κλπ

Διάβασες ότι έγραψα να μην έχεις δικό σου ρεύμα; Ποιο σπίτι μου γράφεις; Καλά γραφείο είναι ελάχιστοι που έχουν την δυνατότητα. Το τελευταίο τι θεωρώ εντελώς απίθανο ειδικά αν δεν ζεις στην Αθήνα αλλά πχ στην Πάτρα....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...