@pnea1973 Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου Πάντα το οικονομικό είναι το θέμα μας εδώ στην Ελλάδα. Δυστυχώς όλα ανεβαίνουν τα έξοδα. Τα έσοδα είναι τα ίδια. Οπότε είμαστε ζημιωμενοι όπως και να έχει. Δεν έχουμε την αγοραστική δύναμη πχ σε 6 χρονιά να αλλάζουμε αυτοκίνητο ή να μπορούμε σε 10 χρόνια χα αγοράζουμε σπίτι. Οπότε εκεί είναι το πρόβλημα. Λύσεις δυστυχώς δεν βλέπω... 1
basilis_k6 Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 22 ώρες πριν, doctorkostis είπε Around the corner είναι τα Renault 5, Citroen e-C3. Λογικά θα έρθει Ευρώπη και το BYD seagull που αν δεν το τσακίσουν στους δασμούς και έρθει ως αυτοκίνητο πόλης κάτω από τα 18Κ (Κίνα έχει 12Κ) θα ζορίσει πολύ τον ανταγωνισμό. ερωτας το r5 αλλα η τιμη του δεν εχει καμια σχεση με byd κτλ
Red_Bear Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) To μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έγινε μόλις πιο ζοφερό, και αυτο των ηλεκτρικών πιο αισιόδοξο. Φανταστείτε 800 χλμ με μία φόρτιση στο ίδιο βάρος μπαταρίας ή η ίδια αυτονομία σε ένα πολύ φτηνότερο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Επεξ/σία 9 Απριλίου από Red_Bear 1
kage Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου (επεξεργασμένο) Υπάρχει 2ψηφια μείωση πωλησεων σε όλα τα ηλεκτρικά για όλο το 3μηνο 2024 Η κρατικη επιδότηση ταυτοχρονα με την μη χρέωση τέλος ταξινομησης για εισαγωγή μτχ είναι αυτά π "κινουν" τα ηλεκτρικά .. (σε αντίθεση με τις γελοίες αυξήσεις από καραντινα κ μετά των υπολοιπων) Spoiler Οποίοδηποτε αμάξι υπάρχει στην αγορά αυτή την στιγμή (γενικά όχι byd) σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ τιμη δεν βγάζει την αυτονομια π υπόσχεται.. γράφουν για συγκεκριμενη ταχυτητα και μη φορτωμένα αυτοκ ,χωρίς κλιματισμο και πάντα σε ιδανικές θερμοκρασίες περιβάλλοντος!!! καμία φόρτιση δεν θα είναι πλήρης αν θες να κρατήσεις την υγεία της μπαταρίας και καμιά εταιρεια δεν βρηκε λυση να φορτίζει γρήγορα συνεχόμενα Επεξ/σία 10 Απριλίου από kage
Black Demis Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου 8 hours ago, Red_Bear said: To μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έγινε μόλις πιο ζοφερό, και αυτο των ηλεκτρικών πιο αισιόδοξο. Φανταστείτε 800 χλμ με μία φόρτιση στο ίδιο βάρος μπαταρίας ή η ίδια αυτονομία σε ένα πολύ φτηνότερο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. ηδη ονειρεύομαι ενα αμαξι με 600 χλομετρα αυτονομια 4 με 4,2 μετρα και στα 17 18 χιλιαρικα 44 minutes ago, kage said: Υπάρχει 2ψηφια μείωση πωλησεων σε όλα τα ηλεκτρικά για όλο το 3μηνο 2024 Η κρατικη επιδότηση ταυτοχρονα με την μη χρέωση τέλος ταξινομησης για εισαγωγή μτχ είναι αυτά π "κινουν" τα ηλεκτρικά .. (σε αντίθεση με τις γελοίες αυξήσεις από καραντινα κ μετά των υπολοιπων) Hide contents Οποίοδηποτε αμάξι υπάρχει στην αγορά αυτή την στιγμή (γενικά όχι byd) σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ τιμη δεν βγάζει την αυτονομια π υπόσχεται.. γράφουν για συγκεκριμενη ταχυτητα και μη φορτωμένα αυτοκ ,χωρίς κλιματισμο και πάντα σε ιδανικές θερμοκρασίες περιβάλλοντος!!! καμία φόρτιση δεν θα είναι πλήρης αν θες να κρατήσεις την υγεία της μπαταρίας και καμιά εταιρεια δεν βρηκε λυση να φορτίζει γρήγορα συνεχόμενα βασικά τα ηλεκτρικά ειναι για πολύ συγκεκριμένα άτομα τωρα 1, για αυτούς που τα εχουν 2, για αυτούς που έχουν δικό τους parking με φορτιστη και αυτά τα άτομα δεν ειναι τόσα πολλά....... πωλήσεις έπεσαν καθώς όσοι ήταν να πάρουν το πήραν έμειναν η πολύ πλούσια άτομα που δεν τους νοιάζει καν κατι τέτοιο η όλοι η υπολοίπου που 20 χιλιαρικα αγορά ενός συμβατικοί ειναι φάση δάνειο για 10 χρονια και καθώς ειναι μοναδικό τους μέσο θελουν να τα κάνει όλα και ταξιδια καμία 500 χιλοεμτρα και ευκολία στην πόλη (σχετικά μικρο) και φτηνό σαν αγορά κλπ 1
Red_Bear Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) Eυχάριστα νέα απο την BYD BYD new Cheaper and Denser Batteries arrive in August 2024 Απο το παραπανω: This could enable fully electric models to exceed 621 miles (1,000 km) CLTC range, which would be the highest among LFP batteries. The report claims BYD will release the new battery as soon as August 2024. Επεξ/σία 11 Απριλίου από Red_Bear 1
Red_Bear Δημοσ. 14 Απριλίου Δημοσ. 14 Απριλίου Οι πρώτες δοκιμές του Seal από τον Ελληνικό Ειδικό Τύπο (έντυπο κ ηλεκτρονικό) 4 ΤΡΟΧΟΙ https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimazoyme-to-byd-seal-awd/ Carandmotor.gr https://www.carandmotor.gr/electric/dokimes/dokimi-byd-seal-awd Στράτης Χατζηπαναγιώτου (στο blog του, στο site των 4 ΤΡΟΧΩΝ https://www.4troxoi.gr/blog/byd-seal-kaka-ta-psemata/ Ο πολύπειρος Στράτης ..."παραμιλάει" και σημειώνει εμφατικά (και με bold γράμματα στο κείμενο του !!) «το κορυφαίο σεντάν της αγοράς είναι κινέζικο, είναι ηλεκτρικό και το κατασκευάζει η BYD», 1
Red_Bear Δημοσ. 14 Απριλίου Δημοσ. 14 Απριλίου Για πες μας κ μας να καταλαβουμε 12 λεπτά πριν, dtk-386 είπε στο πολύπειρος γέλασα ....🤣 Για πες μας κ μας να καταλαβουμε
Nabuko Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου Στις 14/4/2024 στις 6:41 ΜΜ, dtk-386 είπε στο πολύπειρος γέλασα ....🤣 Ο Στρατισίνο τρέχει σε ράλι από πριν γεννηθείς εσύ και είναι στον χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 40 χρόνια. Αν δεν είναι αυτός πολύπειρος τότε ποιός είναι? 😄 Το θέμα είναι κατά πόσον οι κριτικές και οι αξιολογήσεις που γίνονται στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο του αυτοκινήτου είναι αξιοκρατικές ή όχι. Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια που κάποιος δεν είχε γράψει καλά λόγια για ένα μοντέλο και η εταιρία απέκλεισε το περιοδικό απ' το να τους ξαναδώσει πάλι αυτοκίνητα για δοκιμή. Μην αναφέρω πακέτα διαφημίσεων και άλλα πακέτα γενικώς. 3
SaFiS Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου Δεν υπαρχει ειδικος τυπος που να μην τα παιρνει. Βλεπω συνεχεια π.χ. το Traction που ειναι αγκαλια με την Mercedes. Δεν εχω πετυχει επεισοδιο που να μην εχουν μια ή και δυο Mercedes για δοκιμη. Και για να μην γινει αυτο που αναφερει ο Nabuko (π.χ. Chris Harris που τον ειχε μπαναρει παλιοτερα η Ferrari) αναγκαστικα πλεον, δεν υπαρχει αμεροληψια… 2
Morosana Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου 2 ώρες πριν, Nabuko είπε Ο Στρατισίνο τρέχει σε ράλι από πριν γεννηθείς εσύ και είναι στον χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 40 χρόνια. Αν δεν είναι αυτός πολύπειρος τότε ποιός είναι? 😄 Το θέμα είναι κατά πόσον οι κριτικές και οι αξιολογήσεις που γίνονται στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο του αυτοκινήτου είναι αξιοκρατικές ή όχι. Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια που κάποιος δεν είχε γράψει καλά λόγια για ένα μοντέλο και η εταιρία απέκλεισε το περιοδικό απ' το να τους ξαναδώσει πάλι αυτοκίνητα για δοκιμή. Μην αναφέρω πακέτα διαφημίσεων και άλλα πακέτα γενικώς. Ο Στράτης κατά ομολογία αρκετών όπως και του ΚΚ ήταν η καταστροφή των 4Τ. Μια ματιά στα άρθρα του (με το γνωστό ασυνάρτητο ύφος για να το παίξει ψαγμενος) αρκεί να καταλάβει πως όλα τα κολακευτικά σχόλια σε βαθμό γλυψίματος έρχονται με το ανάλογο κόστος
Nabuko Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου 20 λεπτά πριν, Morosana είπε Ο Στράτης κατά ομολογία αρκετών όπως και του ΚΚ ήταν η καταστροφή των 4Τ. Μια ματιά στα άρθρα του (με το γνωστό ασυνάρτητο ύφος για να το παίξει ψαγμενος) αρκεί να καταλάβει πως όλα τα κολακευτικά σχόλια σε βαθμό γλυψίματος έρχονται με το ανάλογο κόστος Τώρα μπερδεύτηκα γιατί σε άλλον απευθύνθηκα και άλλος απάντησε. Αnyway είμαστε οφτόπικ αλλά για την πρώτη πρόταση βάλε κάποιο λινκ αν βρεις και για τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να σχολιάσω μιας και αποτελούν δικές σου υποκειμενικές κρίσεις. ΥΓ το γλύψιμο αφορά τη γλυπτική. Προφανώς εννοείς γλείψιμο 2 2
Morosana Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου 28 λεπτά πριν, Nabuko είπε Τώρα μπερδεύτηκα γιατί σε άλλον απευθύνθηκα και άλλος απάντησε. Αnyway είμαστε οφτόπικ αλλά για την πρώτη πρόταση βάλε κάποιο λινκ αν βρεις και για τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να σχολιάσω μιας και αποτελούν δικές σου υποκειμενικές κρίσεις. ΥΓ το γλύψιμο αφορά τη γλυπτική. Προφανώς εννοείς γλείψιμο Πίστεψέ με γνωρίζω πολύ καλά τα εσωτερικά των 4Τ και τον Σουχου πάρε και ενά λινκ με την άποψη του ΚΚ https://www.zougla.gr/automoto/reportaz-apopsis/salo-prokalese-i-sinentefksi-tou-kosta-kava8a/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα