Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντα το οικονομικό είναι το θέμα μας εδώ στην Ελλάδα. Δυστυχώς όλα ανεβαίνουν τα έξοδα. Τα έσοδα είναι τα ίδια. Οπότε είμαστε ζημιωμενοι όπως και να έχει. Δεν έχουμε την αγοραστική δύναμη πχ σε 6 χρονιά να αλλάζουμε αυτοκίνητο ή να μπορούμε σε 10 χρόνια χα αγοράζουμε σπίτι. 

Οπότε εκεί είναι το πρόβλημα. Λύσεις δυστυχώς δεν βλέπω... 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
22 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Around the corner είναι τα Renault 5, Citroen e-C3. Λογικά θα έρθει Ευρώπη και το BYD seagull που αν δεν το τσακίσουν στους δασμούς και έρθει ως αυτοκίνητο πόλης κάτω από τα 18Κ (Κίνα έχει 12Κ)  θα ζορίσει πολύ τον ανταγωνισμό.

ερωτας το r5 αλλα η τιμη του δεν εχει καμια σχεση με byd κτλ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έγινε μόλις πιο ζοφερό, και αυτο των ηλεκτρικών πιο αισιόδοξο. Φανταστείτε 800 χλμ με μία φόρτιση στο ίδιο βάρος μπαταρίας ή η ίδια αυτονομία σε ένα πολύ φτηνότερο ηλεκτρικο αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει 2ψηφια μείωση πωλησεων σε όλα τα ηλεκτρικά για όλο το 3μηνο 2024

Η κρατικη επιδότηση  ταυτοχρονα με την μη χρέωση τέλος ταξινομησης για εισαγωγή μτχ είναι αυτά π "κινουν" τα ηλεκτρικά .. (σε αντίθεση με τις γελοίες αυξήσεις από καραντινα κ μετά των υπολοιπων)

Spoiler

Οποίοδηποτε αμάξι υπάρχει στην αγορά αυτή την στιγμή (γενικά όχι byd) σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ τιμη δεν βγάζει την αυτονομια  π υπόσχεται.. γράφουν για συγκεκριμενη ταχυτητα και μη φορτωμένα αυτοκ ,χωρίς κλιματισμο και πάντα σε ιδανικές θερμοκρασίες περιβάλλοντος!!! καμία φόρτιση δεν θα είναι πλήρης αν θες να κρατήσεις την υγεία της μπαταρίας και καμιά εταιρεια δεν βρηκε λυση να  φορτίζει γρήγορα συνεχόμενα

 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
8 hours ago, Red_Bear said:

To μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έγινε μόλις πιο ζοφερό, και αυτο των ηλεκτρικών πιο αισιόδοξο. Φανταστείτε 800 χλμ με μία φόρτιση στο ίδιο βάρος μπαταρίας ή η ίδια αυτονομία σε ένα πολύ φτηνότερο ηλεκτρικο αυτοκίνητο.

ηδη ονειρεύομαι ενα αμαξι με 600 χλομετρα αυτονομια 4 με 4,2 μετρα και στα 17 18 χιλιαρικα

44 minutes ago, kage said:

Υπάρχει 2ψηφια μείωση πωλησεων σε όλα τα ηλεκτρικά για όλο το 3μηνο 2024

Η κρατικη επιδότηση  ταυτοχρονα με την μη χρέωση τέλος ταξινομησης για εισαγωγή μτχ είναι αυτά π "κινουν" τα ηλεκτρικά .. (σε αντίθεση με τις γελοίες αυξήσεις από καραντινα κ μετά των υπολοιπων)

  Hide contents

Οποίοδηποτε αμάξι υπάρχει στην αγορά αυτή την στιγμή (γενικά όχι byd) σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ τιμη δεν βγάζει την αυτονομια  π υπόσχεται.. γράφουν για συγκεκριμενη ταχυτητα και μη φορτωμένα αυτοκ ,χωρίς κλιματισμο και πάντα σε ιδανικές θερμοκρασίες περιβάλλοντος!!! καμία φόρτιση δεν θα είναι πλήρης αν θες να κρατήσεις την υγεία της μπαταρίας και καμιά εταιρεια δεν βρηκε λυση να  φορτίζει γρήγορα συνεχόμενα

 

βασικά τα ηλεκτρικά ειναι για πολύ συγκεκριμένα άτομα τωρα
1, για αυτούς που τα εχουν
2, για αυτούς που έχουν δικό τους parking με φορτιστη
και αυτά τα άτομα δεν ειναι τόσα πολλά....... πωλήσεις έπεσαν καθώς όσοι ήταν να πάρουν το πήραν έμειναν η πολύ πλούσια άτομα που δεν τους νοιάζει καν κατι τέτοιο η όλοι η υπολοίπου που 20 χιλιαρικα αγορά ενός συμβατικοί ειναι φάση δάνειο για 10 χρονια και καθώς ειναι μοναδικό τους μέσο θελουν να τα κάνει όλα και ταξιδια καμία 500 χιλοεμτρα και ευκολία στην πόλη (σχετικά μικρο) και φτηνό σαν αγορά κλπ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eυχάριστα νέα απο την BYD

BYD new Cheaper and Denser Batteries arrive in August 2024

 

Απο το παραπανω:

This could enable fully electric models to exceed 621 miles (1,000 km) CLTC range, which would be the highest among LFP batteries. The report claims BYD will release the new battery as soon as August 2024.

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
Δημοσ.

Οι πρώτες δοκιμές του Seal από τον Ελληνικό Ειδικό Τύπο (έντυπο κ ηλεκτρονικό)

4 ΤΡΟΧΟΙ  https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimazoyme-to-byd-seal-awd/

Carandmotor.gr   https://www.carandmotor.gr/electric/dokimes/dokimi-byd-seal-awd

Στράτης Χατζηπαναγιώτου (στο blog του, στο site των 4 ΤΡΟΧΩΝ  https://www.4troxoi.gr/blog/byd-seal-kaka-ta-psemata/

Ο πολύπειρος Στράτης ..."παραμιλάει" και σημειώνει εμφατικά (και με bold γράμματα στο κείμενο του !!) «το κορυφαίο σεντάν της αγοράς είναι κινέζικο, είναι ηλεκτρικό και το κατασκευάζει η BYD»,

  • Like 1
Δημοσ.

Για πες μας κ μας να καταλαβουμε

12 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

στο πολύπειρος γέλασα ....🤣

Για πες μας κ μας να καταλαβουμε

Δημοσ.
Στις 14/4/2024 στις 6:41 ΜΜ, dtk-386 είπε

στο πολύπειρος γέλασα ....🤣

Ο Στρατισίνο τρέχει σε ράλι από πριν γεννηθείς εσύ και είναι στον χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 40 χρόνια. Αν δεν είναι αυτός πολύπειρος τότε ποιός είναι? 😄

Το θέμα είναι κατά πόσον οι κριτικές και οι αξιολογήσεις που γίνονται στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο του αυτοκινήτου είναι αξιοκρατικές ή όχι. 

Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια που κάποιος δεν είχε γράψει καλά λόγια για ένα μοντέλο και η εταιρία απέκλεισε το περιοδικό απ' το να τους ξαναδώσει πάλι αυτοκίνητα για δοκιμή. 

Μην αναφέρω πακέτα διαφημίσεων και άλλα πακέτα γενικώς. 

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν υπαρχει ειδικος τυπος που να μην τα παιρνει. Βλεπω συνεχεια π.χ. το Traction που ειναι αγκαλια με την Mercedes. Δεν εχω πετυχει επεισοδιο που να μην εχουν μια ή και δυο Mercedes για δοκιμη. Και για να μην γινει αυτο που αναφερει ο Nabuko (π.χ. Chris Harris που τον ειχε μπαναρει παλιοτερα η Ferrari) αναγκαστικα πλεον, δεν υπαρχει αμεροληψια…

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Ο Στρατισίνο τρέχει σε ράλι από πριν γεννηθείς εσύ και είναι στον χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 40 χρόνια. Αν δεν είναι αυτός πολύπειρος τότε ποιός είναι? 😄

Το θέμα είναι κατά πόσον οι κριτικές και οι αξιολογήσεις που γίνονται στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο του αυτοκινήτου είναι αξιοκρατικές ή όχι. 

Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια που κάποιος δεν είχε γράψει καλά λόγια για ένα μοντέλο και η εταιρία απέκλεισε το περιοδικό απ' το να τους ξαναδώσει πάλι αυτοκίνητα για δοκιμή. 

Μην αναφέρω πακέτα διαφημίσεων και άλλα πακέτα γενικώς. 

Ο Στράτης κατά ομολογία αρκετών όπως και του ΚΚ ήταν η καταστροφή των  4Τ. Μια ματιά στα άρθρα του (με το γνωστό ασυνάρτητο ύφος για να το παίξει ψαγμενος) αρκεί να καταλάβει πως όλα τα κολακευτικά σχόλια σε βαθμό γλυψίματος έρχονται με το ανάλογο κόστος ;)

 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Morosana είπε

Ο Στράτης κατά ομολογία αρκετών όπως και του ΚΚ ήταν η καταστροφή των  4Τ. Μια ματιά στα άρθρα του (με το γνωστό ασυνάρτητο ύφος για να το παίξει ψαγμενος) αρκεί να καταλάβει πως όλα τα κολακευτικά σχόλια σε βαθμό γλυψίματος έρχονται με το ανάλογο κόστος ;)

Τώρα μπερδεύτηκα γιατί σε άλλον απευθύνθηκα και άλλος απάντησε. Αnyway είμαστε οφτόπικ αλλά για την πρώτη πρόταση βάλε κάποιο λινκ αν βρεις και για τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να σχολιάσω μιας και αποτελούν δικές σου υποκειμενικές κρίσεις.

ΥΓ το γλύψιμο αφορά τη γλυπτική. Προφανώς εννοείς γλείψιμο

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Τώρα μπερδεύτηκα γιατί σε άλλον απευθύνθηκα και άλλος απάντησε. Αnyway είμαστε οφτόπικ αλλά για την πρώτη πρόταση βάλε κάποιο λινκ αν βρεις και για τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να σχολιάσω μιας και αποτελούν δικές σου υποκειμενικές κρίσεις.

ΥΓ το γλύψιμο αφορά τη γλυπτική. Προφανώς εννοείς γλείψιμο

Πίστεψέ με γνωρίζω πολύ καλά τα εσωτερικά των 4Τ και τον Σουχου

πάρε και ενά λινκ με την άποψη του ΚΚ 

https://www.zougla.gr/automoto/reportaz-apopsis/salo-prokalese-i-sinentefksi-tou-kosta-kava8a/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...