Προς το περιεχόμενο

BYD ηλεκτρικά οχήματα


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άρα το θέμα είναι και η επιδότηση.. 

Όταν έκαναν την απόσυρση και πήρανε αυτοκίνητο όλοι μας καλά ήταν..η επιδότηση θα κοπεί όταν πουληθούν πολλά ηλεκτρικά ή όταν αποφασίσουν κάτι άλλο οι μεγάλοι. 

Και όταν θα κοπεί θα πέσουν και οι τιμές!!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 895
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Ναι αλλα οταν το εβαλες δε σκεφτηκες οτι σε 5 χρονια που θα βαλουν ολοι θα ανεβει το αεριο στη τιμη της βενζινης?

προφανως γιατι παντα ετσι κανει το κρατος. το οτι δεν εγινε ειναι παραδοξο μεχρι και σημερα. αλλα πονταρα οτι δεν θα φτασει ποτε τιμη βενζινης και γιαυτο το εκανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε

προφανως γιατι παντα ετσι κανει το κρατος. το οτι δεν εγινε ειναι παραδοξο μεχρι και σημερα. αλλα πονταρα οτι δεν θα φτασει ποτε τιμη βενζινης και γιαυτο το εκανα.

Μπορεις να κανεις το ιδιο πονταρισμα και με τη τιμη του ρευματος. :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Υπάρχει πάντως μια γενική νοοτροπία σε μερικούς "βενζίνα η θάνατος" παραφράζοντας το ορθοδοξία η θάνατος :D 

και το ανάποδο!

ηλεκτρισμός ή χανόμαστε....🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, basilis_k6 said:

200ηλεκτρικα, δεν ειναι το ιδιο. ασε που δεν τολμας να τα χρισημοποιησει γιατι η αυτονομια παει περιπατο. αντλια στο βενζινης δεν θελαμε, δεν το θεωρω παροχη αν στα ηλεκτρικα ειναι απαραιτητο η πολυ χησιμο. ναι 20 ειναι πολλα για byd και αμαξι που καθε χρονο χανει 10% της αξιας του και σε 15 δεν ξερω καν αν θα δουλευει.

Σωστά 200 ηλεκτρικά είναι πολύ παραπάνω γιατί τα έχεις ακαριαία (Οι ηλεκτρικοί κινητήρες παρέχουν μέγιστη ροπή άμεσα από μηδενικές στροφές).

Μια χαρά τολμάς να το πας κόφτες, όταν πας π.χ μια Χαλκίδα (ένα μικρο ταξίδι τέλος πάντων).

Επίσης, δεν καταλαβαίνω αυτό το "τα ηλεκτρικά χάνουν αξία γρήγορα". Σε π.χ 15 χρόνια πολλά μπορούν να πάνε στραβά με ένα θερμικό :  Κινητήρας Εσωτερικής Καύσης, Σύστημα Καυσίμου (αντλία καυσίμου, μπεκ κλπ), Εξάτμιση (καταλύτη, εξάτμιση), Σύστημα Ψύξης (ψυγείο, αντλία νερού, θερμοστάτη), Μετάδοση (κιβώτιο ταχυτήτων κλπ), Εξαρτήματα Συμπλέκτη και Μετάδοσης Κίνησης και πολλά άλλα.

Στο ηλεκτρικό, τι να πάει στραβά ? Οι blade μπαταρίες μπορούν να πάνε άνετα πάνω από 1εκ χιλιόμετρα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

και το ανάποδο!

ηλεκτρισμός ή χανόμαστε....🤣

Δεν είναι έτσι ακριβώς.... Εμείς είχαμε και βενζίνης και πετρέλαιο και πήραμε ηλεκτρικό σταθμιζοντας τις ανάγκες μας... 

Ούτε θα πω ότι είναι καλύτερο η χειρότερο. Απλά για 27.000 το οπελ πχ όχι δε αξίζει σε σχέση με το κινέζικο.. Ούτε καλύτερη ποιότητα εχει ουτε τίποτα... Αλλά φυσικά αυτό είναι προσωπική μου εκτίμηση! 

Ξαναλέω ότι το vs ενός θερμικού με ένα αντίστοιχο σε όλα ηλεκτρικό είναι υπέρ του ηλεκτρικού. 

Αλλα θα πρέπει φυσικά να έχεις τις κατάλληλες προϋποθέσεις για εμένα. 

Οσον αφορά το byd ποιοτικά είναι άψογο μέχρι στιγμής στα 8500χιλ που το έχω... 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, @pnea1973 said:

Δεν είναι έτσι ακριβώς.... Εμείς είχαμε και βενζίνης και πετρέλαιο και πήραμε ηλεκτρικό σταθμιζοντας τις ανάγκες μας... 

Ούτε θα πω ότι είναι καλύτερο η χειρότερο. Απλά για 27.000 το οπελ πχ όχι δε αξίζει σε σχέση με το κινέζικο.. Ούτε καλύτερη ποιότητα εχει ουτε τίποτα... Αλλά φυσικά αυτό είναι προσωπική μου εκτίμηση! 

Ξαναλέω ότι το vs ενός θερμικού με ένα αντίστοιχο σε όλα ηλεκτρικό είναι υπέρ του ηλεκτρικού. 

Αλλα θα πρέπει φυσικά να έχεις τις κατάλληλες προϋποθέσεις για εμένα. 

Οσον αφορά το byd ποιοτικά είναι άψογο μέχρι στιγμής στα 8500χιλ που το έχω... 

ηλεκτρονο στην δεδομενη μορφη δεν θα περπατήσει περίστερο απο οτι περπάτησε μέχρι τώρα.... καθως αν δεν έχεις σπίτι σου με παρκινγ κλπ (βλ 80% ελλαδας και οχι μόνο) ειναι σαν να πήρες ferrari και πας από χωματόδρομο...... οταν βγουν μορφές αποθήκευσης ενέργειάς (ας το πουμε μπαταριες) που μεσα σε 5 με 6 λεπτα μπορουν να γεμσουν και να σου προσφερουν αυτονομια 500 700 χιλιόμετρα αυτομματος θα σβηνει ολα τα μεκ απο τον χαρτι (αν οχι ολα 99% περα απο καποια πολυ συγεκριμενα)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chek2fire είπε

Υπάρχει πάντως μια γενική νοοτροπία σε μερικούς "βενζίνα η θάνατος" παραφράζοντας το ορθοδοξία η θάνατος :D 

 

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

και το ανάποδο!

ηλεκτρισμός ή χανόμαστε....🤣

και οι 2 έχετε δίκιο και άδικο.

Όπως όλα στην ζωή μας τα κάνουμε άσπρο ή μαύρο

Ολυμπιακός ή Παναθηναϊκός

Πάοκ ή Άρης

Συγκεκριμένα έχω και θερμικό το Tiguan που μου αρέσει πάρα πολύ οδηγικά και δεν θα το δώσω.

Μέχρι φέτος τα χιλιόμετρα που έκανα μέσα στην πόλη ήταν λίγα 

για να γεμίσει θέλει πάνω από 100 ευρώ 65 λίτρα ρεζερβουάρ και μες την πόλη καίει τον κ@@ο του.

το πατάω και εγώ.

Από φέτος θα κάνω αρκετά χιλιόμετρα μες την πόλη και έψαχνα να βρω ένα οικονομικό

και έπεσα πάνω στο byd Dolphin.

Στην τιμή που έχει δεν βρήκα συναγωνισμό από άλλα + τα μηδενικά τέλη κύκλοφορίας + την μη ύπαρξη τεκμηρίου διαβίωσης + το φτηνότερο καύσιμο από αυτό που έχω  + οδήγηση στον δακτυλιο 

για μένα ήταν η ιδανική επιλογή

δεν είναι ανάγκη να φανατιζόμαστε

κρίνουμε τι χρειαζόμαστε και διαλέγουμε με βάση τις ανάγκες μας και τι μπορούμε να βρούμε  αυτή   την στιγμή 

  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου κάνει εντύπωση που μετά από τόσα χρόνια υπάρχουν άνθρωποι που αμφισβητούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οκ, να αμφιβάλει κάποιος για την κατασκευή του Κινέζους, δηλαδή μέταλλα και ασφάλεια το καταλαβαίνω, αλλά να θεωρεί ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ανώτερος από τον ηλεκτροκινητηρα δεν βγάζει νόημα. Λενε ότι θα μειωθεί η ζωτικότητα της μπαταρίας στα 200-300Κ χιλιόμετρα κατά 20%. Ε και? σε ένα συμβατικό στα 300Κ θα πάει για ανακατασκευή κινητήρα και θα σου έχει βγάλει χιλιάδες ευρώ σε βλάβες. Μόνο τα ιαπωνικά άξιζαν, αλλά τα έχουν χαλάσει και οι Ιάπωνες. Οπότε, ένα ηλεκτρικό στα 300Κ αντί να βγάζει 400 χιλιόμετρα αυτονομία θα βγάζει 300, όμως θα λειτουργεί μια χαρά και σίγουρα θα έχει κάνει μεγάλη οικονομία και σημαντική απόσβεση. 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ειναι ο μόνος δρόμος πλέον, απορώ ποιος θα πάει να δώσει ένα σημαντικό ποσό για ένα κουτί με 80 ίππους που καεί βενζίνη. Ακόμα και η δικαιολογία της πόλης που δεν έχουν οι περισσότεροι γκαράζ κτλ είναι ανόητη. Στην πόλη θα κάνει κάποιος λίγα χιλιόμετρα, οπότε μια φορά την εβδομάδα να πάει να το φορτίζει επαρκεί. 

Οι ευρωπαϊκές εταιρίες έχουν τελειώσει, έχουν αντικαταστήσει τους μηχανικούς με "MBAs" και λογιστές. Οι Κινέζοι αφήνουν τους μηχανικούς να δημιουργήσουν και να διευθύνουν και όχι άσχετα βύσματα 

50 λεπτά πριν, Black Demis είπε

οταν βγουν μορφές αποθήκευσης ενέργειάς (ας το πουμε μπαταριες) που μεσα σε 5 με 6 λεπτα μπορουν να γεμσουν και να σου προσφερουν αυτονομια 500 700 χιλιόμετρα αυτομματος θα σβηνει ολα τα μεκ απο τον χαρτι (αν οχι ολα 99% περα απο καποια πολυ συγεκριμενα)

Δεν χρειάζεται αυτό, θα αρκούσε να δημιουργηθούν μεγάλα super market με θέσεις στάθμευσης - φόρτισης για ηλεκτρικά. Κάθε Σάββατο που θα πας να κάνεις τα ψώνια, το αφήνεις μια ώρα μέχρι να τελειώσεις και έχει φορτίσει. 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

ηλεκτρονο στην δεδομενη μορφη δεν θα περπατήσει περίστερο απο οτι περπάτησε μέχρι τώρα.... καθως αν δεν έχεις σπίτι σου με παρκινγ κλπ (βλ 80% ελλαδας και οχι μόνο) ειναι σαν να πήρες ferrari και πας από χωματόδρομο...... οταν βγουν μορφές αποθήκευσης ενέργειάς (ας το πουμε μπαταριες) που μεσα σε 5 με 6 λεπτα μπορουν να γεμσουν και να σου προσφερουν αυτονομια 500 700 χιλιόμετρα αυτομματος θα σβηνει ολα τα μεκ απο τον χαρτι (αν οχι ολα 99% περα απο καποια πολυ συγεκριμενα)

Ακριβώς. Αλλά σαν οχήματα απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Αν δεν σε απασχολεί η αυτονομία, και μπορείς να το φορτισεις σπίτι είναι το ιδανικό. Πλέον και σε τιμές κοντά στο 26. 000 που είχε το atto3 ή και το volvo ex30 πχ ή και το dolphin δεν μπορούν να συγκριθούν με πχ το opel. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά ακόμα δεν έχουν απάντηση στα ταξίδια στην εθνική. Καλά και τα ατο και γάτο 3, καλύτερα παντού από το κορσα για κίνηση εντός πόλης άντε και γύρω γύρω, αλλά μεχρι εκεί. Όταν είσαι από αυτούς που πρέπει να κάνουν ταξίδι σε εθνική έστω 300χλμ για ΔΟΥΛΕΙΑ και όχι για καφέ, απλά δεν κοιτάζεις ηλεκτρικό. Και είναι/είμαστε πολλοί με τέτοια χρήση. Έχουμε δρόμο ακόμα μπροστά μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως με την τσέπη του καθενός δεν χωράνε οπαδισμοί. Δηλαδή κάποιος με μια αγορά πρέπει να τα σταθμίσει όλα και να δει τι είναι το ποιο συμφέρον γιαυτόν οικονομικά. 

Αν βάλει μέσα σε αυτό οπαδισμό απλά θα χάσει χρήματα και θα κάνει μια μακροπρόθεσμη αγορά τελείως ασύμφορη. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ναι αλλα οταν το εβαλες δε σκεφτηκες οτι σε 5 χρονια που θα βαλουν ολοι θα ανεβει το αεριο στη τιμη της βενζινης?

Στην ιδια τιμη είπες;;; 😲Β/Α Αττικη υγραέριο 0.60 έως 0.65  αμόλυβδη 1,74 . Γκαράζ δεν έχω εταιρεία να πάρω επιδότηση να  γλυτώσω φπα , δόσεις και ρεύμα να τις περνάω στα εξοδα δεν εχω ,πες μου εσύ ενα μόνο λόγο να αποσύρω το opel και να πάω σε ένα Κινέζικο φτηνιάρικο που όλοι τα εχετε ΘΕΟΠΟΙΗΣΕΙ ξεχνώντας ότι είναι καρα-Κινέζικα και οχι tesla που απλά κατασκευάζεται στην Κίνα με φτηνά εργατικά.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, papoys1 said:

Στην ιδια τιμη είπες;;; 😲Β/Α Αττικη υγραέριο 0.60 έως 0.65  αμόλυβδη 1,74 . Γκαράζ δεν έχω εταιρεία να πάρω επιδότηση να  γλυτώσω φπα , δόσεις και ρεύμα να τις περνάω στα εξοδα δεν εχω ,πες μου εσύ ενα μόνο λόγο να αποσύρω το opel και να πάω σε ένα Κινέζικο φτηνιάρικο που όλοι τα εχετε ΘΕΟΠΟΙΗΣΕΙ ξεχνώντας ότι είναι καρα-Κινέζικα και οχι tesla που απλά κατασκευάζεται στην Κίνα με φτηνά εργατικά.

οκ μην αγοράσεις ηλεκτρικο!

σου γραφουν όλοι ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι για όλους!

αν δεν έχεις δικό σου χώρο να φορτίζεις ή αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα στην εθνική για δουλειά μην δώσεις 20-25 χιλιάρικα για κινέζικο ηλεκτρικο...δώστα για το ..όπελ!

δεν παίρνουμε καμία ..προμήθεια από τα ηλεκτρικά!

δες πάντως κάποιος BYD από κοντά και μετά να μας πεις την άποψή σου,

εμένα το BYD ATTO3 στα 26 χιλιάρικα έχει ποιότητα που δεν έχει κανένα αμάξι μέχρι τα 30 χιλιάρικα σίγουρα,θαλεγα και πολύ παραπάνω.

Επεξ/σία από h3342
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...