@pnea1973 Δημοσ. 31 Αυγούστου Share Δημοσ. 31 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Η ποιότητα των byd είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο. Δεν ξερω εάν οι ευρωπαϊκές θα πρέπει να ρίξουν ή να ανεβάσουν το επίπεδο για να το φτάσουν.. Μπορεί να κάνουν και τίποτα όπως το diesel gate της vw αλλά εντάξει, αυτές είναι δικές μας... Επίσης ford του 2001 με ford του 2008.καμια σχεση ποιοτικά... Με το παλιό να είναι καλύτερο!!! Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου από @pnea1973 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. 31 Αυγούστου Share Δημοσ. 31 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, papoys1 είπε Τελικα δεν ξερω αν υπάρχει και ο άλλος κίνδυνος. Μεγάλες δυτικές αναγνωρισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες είναι γνωστές για την ποιότητα και την αξιοπιστία , προκειμένου να ανταγωνιστούν την Κίνα να αναγκαστούν να ρίξουν την ποιότητα και την παθητική ασφάλεια ώστε να πουλήσουν φθηνότερα. Παράδειγμα η tesla που κάθε τόσο ανακοινώνει μειώσεις τιμών και μη μου πει κάποιος ότι κρατάει στο ίδιο πάντα υψηλό επίπεδο την ποιότητα. Οι δυτικές αναγνωρισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, χάνοντας το πλεονέκτημα τιμής, έχουν ένα τελευταίο όπλο για να μην απειληθούν από τους Κινέζους: να ΜΗΝ ρίξουν την ποιότητα τους, αν το κάνουν αυτό έχουν καταποντιστεί. Και δεν θα το κάνουν. Η Tesla ανακοινώνει μειώσεις τιμών όχι επειδή ρίχνει την ποιότητα των αυτοκινήτων της. Το Τesla M3 (highland) όχι μόνο δεν έχει χειρότερη ποιότητα αλλά κατά γενική ομολογία ΟΛΟΥ του γραπτού και ηλεκτρονικού Ειδικού Τύπου έχει ακόμα καλύτερη ποιότητα από το παλιό μοντέλο. Η τιμή του μπορεί να πέφτει λοιπόν (πέραν του ανηλεούς ανταγωνισμού) γιατί διεθνώς πέφτουν οι τιμές στο ακριβότερο τμήμα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, την μπαταρία. Οι τιμές των μπαταριών έχουν πάρει την κατιούσα με αργό αλλά σταθερό ρυθμό κ αυτό ρίχνει τις τιμές των EVs. Και η BYD φημολογείται οτι θα ρίξει τις τιμές των αυτοκινήτων της, αυτή μάλιστα μπορεί να το κάνει πιο εύκολα γιατί παράγει η ίδια τις μπαταρίες της ! Ήδη, το νέο BYD Seal 2025 ήδη που ανακοινώθηκε και πωλείται ήδη στην Κίνα, έχει χαμηλότερη τιμή από το σημερινό μοντέλο. Μιλώντας δε για BYD, και μάλιστα για το Seal, η ποιότητα του είναι σε ΠΟΛΥ υψηλά επίπεδα, αν το δείτε από κοντά έχει εξαιρετική ποιότητα (των ορατών τουλάχιστον) υλικών και συναρμογής. Επεξ/σία 31 Αυγούστου από Red_Bear 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 31 Αυγούστου Share Δημοσ. 31 Αυγούστου 2 hours ago, papoys1 said: Τελικα δεν ξερω αν υπάρχει και ο άλλος κίνδυνος. Μεγάλες δυτικές αναγνωρισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες είναι γνωστές για την ποιότητα και την αξιοπιστία , προκειμένου να ανταγωνιστούν την Κίνα να αναγκαστούν να ρίξουν την ποιότητα και την παθητική ασφάλεια ώστε να πουλήσουν φθηνότερα. Παράδειγμα η tesla που κάθε τόσο ανακοινώνει μειώσεις τιμών και μη μου πει κάποιος ότι κρατάει στο ίδιο πάντα υψηλό επίπεδο την ποιότητα. Οι τιμες των αυτοκινητων εχουν φτασει στα υψη λογω του greedflation. Ενα VW T-Cross με μεσαιο-καλο επιπεδο εξοπλισμου εφτασε να κοστιζει 27-28 χιλιαρικα χωρις να εχουν ανεβει αντιστοιχα οι ευρωπαικοι μισθοι (δε συζητω καν για Ελλαδα). Το 2016-17 επαιρνες C-SUV με καλο εξοπλισμο με 28-30Κ. Τωρα εχει 40-45Κ. Λογω του greedflation και του επιπεδου των τιμων βρηκαν προσφορο εδαφος οι κινεζοι για να μπουν στην ευρωπαικη αγορα με αξιοπρεπη (τουλαχιστον) αυτοκινητα σε ανταγωνιστικες τιμες. Δε μπορει να αποτελουν πλεον δικαιολογια τα ακριβα τσιπακια απο την Ασια λογω πανδημιας. Ας κοψουν το λαιμο τους οι Ευρωπαιοι κατασκευαστες να βρουν λυση. Προσωπικη αποψη, αν ριξουν ποιοτητα και ασφαλεια για να ανταγωνιστουν την Κινα, θα χειροτερεψει δραματικα η θεση τους. 12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
definitio Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 13 hours ago, dtk-386 said: επίσης το κινεζικό κράτος - κόμμα επιδοτεί την κατασκευή αυτών ώστε να ισοπεδώσει τις άλλες αγορές. μην μας διαφεύγει αυτό γιατί είναι ο λόγος που μπαίνουν οι δασμοί από ΕΕ και ΗΠΑ. Πόσα δις έχουν πάρει οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες από τη κυβέρνηση των ΗΠΑ; Μας διαφεύγει ότι το "flooding" των ξένων αγορών, μαζί με μίζες / κρατικές πιέσεις-εκβιασμούς, η στενή σχέση κυβέρνησης-βιομηχανιών, και σε επίπεδο "revolving door", μέχρι και ο έλεγχος ξένων πόρων σε επίπεδο προτεκτοράτου & τα πραξικοπήματα, ήταν ο τρόπος που η "Δύση" έκανε μπίζνες για να πάρει και να διατηρήσει το πάνω χέρι. Το καλό με τους Κινέζους είναι ότι δεν τους πειράζει τόσο η άσκηση leverage/διαπραγμάτευση, οι "δυτικές" εταιρείες-κράτη αντίθετα προσβάλλονται κ συμπεριφέρονται αναλόγως. ...πριν το ορθόδοξο δόγμα ήταν το άνοιγμα των αγορών, ακόμη κι αν συνέτριβε τοπικές εθνικές εταιρείες... ...τώρα οι πρώην ζηλωτές των ανοιχτών αγορών γίνονται υπέρμαχοι δασμών κ προστατευτισμού...ακόμη κι αν πρόκειται πάλι για συμφέρονται τρίτων, αφού για τις δικές μας εθνικές εξαγωγές, ο προστατευτισμός παραμένει βρώμικη λέξη... Η άνοδος των Κινέζων, εκτός από ευθύ ανταγωνισμό, δίνει σε τρίτες χώρες και τη δυνατότητα/προοπτική εξισορρόπησης επιρροών, ανοίγει φάσμα επιλογών, κι αυτό είναι το "χειρότερο"...μη χάσουμε και τους δεμένους ...αλλά ας συμβιβαστούμε με τον μόνιμο πληθωρισμό καλύτερα κ ας δεχτούμε τον νέο υποδεικνυόμενο μπαμπούλα... 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, definitio είπε Πόσα δις έχουν πάρει οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες από τη κυβέρνηση των ΗΠΑ; Και όχι μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και κάτι διαστημικά προγράμματα σαν του Ελονα ή της μπόινγκ π.χ. που έχουν ξεχάσει τους άλλους στο διάστημα γιατί δεν μπορούν να τους φέρουν πίσω.😛 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 10 ώρες πριν, definitio είπε αλλά ας συμβιβαστούμε με τον μόνιμο πληθωρισμό καλύτερα κ ας δεχτούμε τον νέο υποδεικνυόμενο μπαμπούλα Φίλε μου έτσι κ αλλιώς είναι θέμα χρόνου η οικονομική κατάρρευση του υπάρχοντος διπόλου ΗΠΑ- ΕΕ. Νομίζω πως όλα γίνονται για να κερδίσουν χρόνο και να προλάβουν να μπούνε μέτοχοι στις μεγάλες κινεζικές εταιρείες που τα επόμενα χρόνια θα μεσουρανησουν. Δυστυχώς για μας αν χωθούν κ σε αυτά τα χωράφια πάλι ο οι πολίτες θα πληρώσουν το μάρμαρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 18 ώρες πριν, Red_Bear είπε Οι δυτικές αναγνωρισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, χάνοντας το πλεονέκτημα τιμής, έχουν ένα τελευταίο όπλο για να μην απειληθούν από τους Κινέζους: να ΜΗΝ ρίξουν την ποιότητα τους, αν το κάνουν αυτό έχουν καταποντιστεί. Και δεν θα το κάνουν. Η Tesla ανακοινώνει μειώσεις τιμών όχι επειδή ρίχνει την ποιότητα των αυτοκινήτων της. Το Τesla M3 (highland) όχι μόνο δεν έχει χειρότερη ποιότητα αλλά κατά γενική ομολογία ΟΛΟΥ του γραπτού και ηλεκτρονικού Ειδικού Τύπου έχει ακόμα καλύτερη ποιότητα από το παλιό μοντέλο. Η τιμή του μπορεί να πέφτει λοιπόν (πέραν του ανηλεούς ανταγωνισμού) γιατί διεθνώς πέφτουν οι τιμές στο ακριβότερο τμήμα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, την μπαταρία. Οι τιμές των μπαταριών έχουν πάρει την κατιούσα με αργό αλλά σταθερό ρυθμό κ αυτό ρίχνει τις τιμές των EVs. Και η BYD φημολογείται οτι θα ρίξει τις τιμές των αυτοκινήτων της, αυτή μάλιστα μπορεί να το κάνει πιο εύκολα γιατί παράγει η ίδια τις μπαταρίες της ! Ήδη, το νέο BYD Seal 2025 ήδη που ανακοινώθηκε και πωλείται ήδη στην Κίνα, έχει χαμηλότερη τιμή από το σημερινό μοντέλο. Μιλώντας δε για BYD, και μάλιστα για το Seal, η ποιότητα του είναι σε ΠΟΛΥ υψηλά επίπεδα, αν το δείτε από κοντά έχει εξαιρετική ποιότητα (των ορατών τουλάχιστον) υλικών και συναρμογής. Δεν έχει μεγαλη σημασια αν θα πεσουν οι τιμες ηλεκτρικων γιατι οταν σταματήσουν οι επιδοτησεις θα χρειαστουν δεκα χρονια το λιγοτερο για να ερθουν στις σημερινες τιμες. Για την ελλαδα, πολυ συντομα, η αγορα ηλεκτρικου θα ειναι μονο για leasing. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 42 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Δεν έχει μεγαλη σημασια αν θα πεσουν οι τιμες ηλεκτρικων γιατι οταν σταματήσουν οι επιδοτησεις θα χρειαστουν δεκα χρονια το λιγοτερο για να ερθουν στις σημερινες τιμες. Για την ελλαδα, πολυ συντομα, η αγορα ηλεκτρικου θα ειναι μονο για leasing. Γιατί τώρα νομίζεις πως υπάρχουν πολλοί ιδιώτες που αγοράζουν ηλεκτρικό;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε Δεν έχει μεγαλη σημασια αν θα πεσουν οι τιμες ηλεκτρικων γιατι οταν σταματήσουν οι επιδοτησεις θα χρειαστουν δεκα χρονια το λιγοτερο για να ερθουν στις σημερινες τιμες. Για την ελλαδα, πολυ συντομα, η αγορα ηλεκτρικου θα ειναι μονο για leasing. Όχι, πολλά είναι τα 10 χρόνια που λες. Ήδη άρχισαν να πωλούνται ηλεκτρικά μοντέλα με ΙΔΙΑ τιμή σε ηλεκτρική και θερμική έκδοση !! Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Αν δεν υπάρξει νέο "Κινούμαι Ηλεκτρικά" (μάλλον δεν θα υπάρξει, αλλά και μετά το ΚΗ2 πολλοί λέγανε οτι δεν θα υπάρξει KH3, και τελικά είχαν άδικο) πιθανόν να έχουμε κάμψη στα ηλεκτρικά, για λίγο βέβαια. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω (ευτυχώς). 24 λεπτά πριν, papoys1 είπε Γιατί τώρα νομίζεις πως υπάρχουν πολλοί ιδιώτες που αγοράζουν ηλεκτρικό;;; Σημασία έχει πόσοι οδηγούν ηλεκτρικό ασχέτως αν το αγόρασαν ή το νοικιάζουν. Εκεί φαίνεται η διείσδυση των ηλεκτρικών στην αγορά. Για το 2023 πάντως στην Ελλάδα οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν. Και διεθνώς το μερίδιο τους αυξάνεται συνεχώς, αυτό που αναπαράγεται οτι τα ηλεκτρικά πέφτουν έχει να κάνει με τον ρυθμό αύξησης τους ο οποίος φυσικά και θα πέφτει αν το σκεφτείτε με στοιχειώδη μαθηματική λογική Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου από Red_Bear 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 40 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Όχι, πολλά είναι τα 10 χρόνια που λες. Ήδη άρχισαν να πωλούνται ηλεκτρικά μοντέλα με ΙΔΙΑ τιμή σε ηλεκτρική και θερμική έκδοση !! Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Αν δεν υπάρξει νέο "Κινούμαι Ηλεκτρικά" (μάλλον δεν θα υπάρξει, αλλά και μετά το ΚΗ2 πολλοί λέγανε οτι δεν θα υπάρξει KH3, και τελικά είχαν άδικο) πιθανόν να έχουμε κάμψη στα ηλεκτρικά, για λίγο βέβαια. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω (ευτυχώς). Σημασία έχει πόσοι οδηγούν ηλεκτρικό ασχέτως αν το αγόρασαν ή το νοικιάζουν. Εκεί φαίνεται η διείσδυση των ηλεκτρικών στην αγορά. Για το 2023 πάντως στην Ελλάδα οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν. Και διεθνώς το μερίδιο τους αυξάνεται συνεχώς, αυτό που αναπαράγεται οτι τα ηλεκτρικά πέφτουν έχει να κάνει με τον ρυθμό αύξησης τους ο οποίος φυσικά και θα πέφτει αν το σκεφτείτε με στοιχειώδη μαθηματική λογική Αν εχει ιδια τιμη ηλεκτρικο με θερμικο τοτε το δευτερο ειναι πολυ πιο πλουσιο μοντελο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Αν εχει ιδια τιμη ηλεκτρικο με θερμικο τοτε το δευτερο ειναι πολυ πιο πλουσιο μοντελο. Αν εννοείς από πλευράς εξοπλισμου, το γραφει ξεκάθαρα στο αρθρο "Ο εξοπλισμός δεν αλλάζει ανάμεσα στον κινητήρα βενζίνης και τον ηλεκτρικό." Από τα δύο αυτά μοντέλα, το θερμικό υπερτερει (κτγμ) σε αυτονομία και το ηλεκτρικό σε όλα τα άλλα (ειδικά στο κόστος χρήσης) Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου από Red_Bear Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
definitio Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, bill999r said: Φίλε μου έτσι κ αλλιώς είναι θέμα χρόνου η οικονομική κατάρρευση του υπάρχοντος διπόλου ΗΠΑ- ΕΕ. Νομίζω πως όλα γίνονται για να κερδίσουν χρόνο και να προλάβουν να μπούνε μέτοχοι στις μεγάλες κινεζικές εταιρείες που τα επόμενα χρόνια θα μεσουρανησουν. Δυστυχώς για μας αν χωθούν κ σε αυτά τα χωράφια πάλι ο οι πολίτες θα πληρώσουν το μάρμαρο. Δυστυχώς δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλό και κυρίως "βατό"... ...ο οικονομικός ανταγωνισμός δεν είναι διαχωρισμένος από τη γεωπολιτική...και όταν ποιοτικά και ποσοτικά ο "πόλεμος" εξελίσσεται και επεκτείνεται, ισχυρές χώρες - έστω πιο αδύναμες των ΗΠΑ ή του "συνασπισμού" - πάντα θα προτιμήσουν να εξαγάγουν ένα τίμημα έναντι των ζημιών του οικονομικού/γεωπολιτικού πολέμου αντι απλώς να υποχωρήσουν μπροστά σε διλήμματα... ...ο οποίος οικονομικός/γεωπολιτικός πόλεμος πάντα διεξάγεται στο υπόβαθρο μιας διπλωματίας των όπλων, περιπλέκοντας και μεγεθύνοντας την ένταση και τα διακυβεύματα... Τόσο οι βρυκόλακες του Ψυχρού Πολέμου όσο και τα νεώτερα γεράκια της ύβρεως του "τέλους της ιστορίας" και μιας μονοκρατορίας, στη πράξη δεν ανέχονται τον πραγματικό ανταγωνισμό κ τη πιθανότητα/προοπτική μη δικής τους κυριαρχίας, και τα πολιτικά δόγματα, για την εμπέδωσή τους, απαιτούν ιδεολογήματα που κάπως πρέπει να μεταφράζονται κοινωνικά-πολιτικά ώστε να αναπαράγονται κ να ανατροφοδοτούνται... ...οπότε δεν νομίζω ότι το οικονομικό power-sharing, όπως το διατύπωσες, θα είναι το αποδεκτό, από τη Δύση, αποτέλεσμα αυτής της έντασης... Η Κίνα έχει θέσει τα θεμέλια κι έχει αρχίζει να "κερδίζει το μέλλον" επενδύοντας στην εκπαίδευση και τις υποδομές...ο αριθμός των φοιτητών, των σημαντικών ερευνητικών εργασιών, των πανεπιστημίων που παράγουν διεθνώς αξιοσημείωτη έρευνα έχει εκτιναχθεί... ...αυτό το ποτάμι είναι δύσκολο να υπαχθεί στις προσταγές δογμάτων "containment" και το στρατιωτικό σκέλος αυτής της πολιτικής είναι και η αιχμή και η βάση της, όπου διατηρείται και το υπό διάβρωση προβάδισμα. ...εδώ σε αντιπαράθεση με μια μικρότερη δύναμη φαίνεται πως ΗΠΑ-ΕΕ είναι πρόθυμες να μεταπέσουν σε "war economy" για να ανταπεξέλθουν... Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ως προς την ομαλή μετάβαση στο "αύριο". ...ένας λόγος επιπλέον που το πολιτικό προσωπικό σε ΕΕ φαίνεται πιο εξαρτημένο από ποτέ, οπότε αν υπήρχε μια πιθανότητα τα συγκρουσιακα δόγματα των ισχυρότερων κέντρων να μετριασθούν από τις υποστηρικτικές μιας πιο ανεξάρτητης εθνικής/περιφερειακής στάσης πολιτικές επιμέρους χωρών - που θα καλωσόριζαν ακριβώς τη πρόσθετη διαπραγματευτική ισχύ που θα τους έδινε η ύπαρξη ενός άλλου ισχυρού παίκτη - αυτή η προοπτική φαίνεται όλο κ πιο ισχνή... Αυτοί που θα στηρίξουν ακριβώς μια νέα ισορροπία, παρά το "bad press", νομίζω ότι στη πράξη θα ισχυροποιηθούν (βλ Τουρκία), οπότε και στη μικρο και στη μακρο-κλίμακα δεν είμαι αισιόδοξος. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου από definitio 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 6 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Αν εννοείς από πλευράς εξοπλισμου, το γραφει ξεκάθαρα στο αρθρο "Ο εξοπλισμός δεν αλλάζει ανάμεσα στον κινητήρα βενζίνης και τον ηλεκτρικό." Από τα δύο αυτά μοντέλα, το θερμικό υπερτερει (κτγμ) σε αυτονομία και το ηλεκτρικό σε όλα τα άλλα (ειδικά στο κόστος χρήσης) Δεν ειδα το λινκ πριν. Οντως ειναι πολυ ενδιαφερον αυτο. Μακαρι να γινει και σε αλλες μαρκες αλλα οταν βλεπω το αττο στα 30φευγα και κατι πιο σοβαρα μοντελα στα 40φευγα δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος. Φοβαμαι οτι το συγκεκριμένο φροντερα παντως με την αυτονομια που εχει θα πηγαινε απατο με μεγαλύτερη τιμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
majunior Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, Red_Bear είπε Όχι, πολλά είναι τα 10 χρόνια που λες. Ήδη άρχισαν να πωλούνται ηλεκτρικά μοντέλα με ΙΔΙΑ τιμή σε ηλεκτρική και θερμική έκδοση !! Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Αν δεν υπάρξει νέο "Κινούμαι Ηλεκτρικά" (μάλλον δεν θα υπάρξει, αλλά και μετά το ΚΗ2 πολλοί λέγανε οτι δεν θα υπάρξει KH3, και τελικά είχαν άδικο) πιθανόν να έχουμε κάμψη στα ηλεκτρικά, για λίγο βέβαια. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω (ευτυχώς). Το άρθρο του GOCAR λέει ότι το 2023 το 5.45% των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα ήταν αμιγώς ηλεκτρικά εκ των οποίων στην 1η θέση (με 25% του συνόλου) ήταν τα Tesla και την πρώτη εξάδα της κατάταξης συμπλήρωναν οι Mercedes και BMW (το πιο φθηνό τους μοντέλο ξεκινά από €47500). Δε μου μοιάζει για ποτάμι που δε γυρίζει πίσω, ειδικά αν κοπούν οι επιδοτήσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, majunior είπε Το άρθρο του GOCAR λέει ότι το 2023 το 5.45% των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα ήταν αμιγώς ηλεκτρικά εκ των οποίων στην 1η θέση (με 25% του συνόλου) ήταν τα Tesla και την πρώτη εξάδα της κατάταξης συμπλήρωναν οι Mercedes και BMW (το πιο φθηνό τους μοντέλο ξεκινά από €47500). Δε μου μοιάζει για ποτάμι που δε γυρίζει πίσω, ειδικά αν κοπούν οι επιδοτήσεις. Δεν αναφέρομαι βραχυπρόθεσμα (άσε που το 5.45% για το 2023 είναι μεγάλο νούμερο αν σκεφτείς υποδομές κ δίκτυα), μέχρι το 2035 θα παράγονται θερμικά, από εκεί και μετά μόνο ηλεκτρικά. Και αναβολή να δώσουν, πάλι προς τα κει θα πάμε μακροπρόθεσμα. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου από Red_Bear Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα