Προς το περιεχόμενο

BYD ηλεκτρικά οχήματα


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 ώρες πριν, Red_Bear είπε

.

Εκρηκτική ποσοστιαία άνοδος των πωλήσεων της BYD στην Ελλάδα τον Ιούλιο 2024.

(Πηγη: autotriti.gr)

Αιχμή του δόρατος το Atto 3 με εκπληκτικά νούμερα !!! (122 αυτοκίνητα από τα 130 συνολικά). Μάλλον βοήθησε πολύ η ειδική προωθητική ενέργεια του Euro 2024 με τη σημαντική έκπτωση που δόθηκε. Πολύ καλό SUV.

Κάκιστη (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) πορεία για το Εξαιρετικό Seal παρά την θριαμβευτική υποδοχή και κριτική ΟΛΟΥ του Ειδικού Τύπου (μόνο 3 αυτοκίνητα !).

Το Dolphin δεν φαίνεται να πείθει, αν κ μπήκε τελευταιο στην κούρσα.

Το Seal U πουλησε 4 κομμάτια (αυτο για μένα είναι μάλλον θετική εκπληξη, ποτέ δεν το συμπάθησα.

.

image.jpeg.c23e1d35947b03735c95c18fb95de6fb.jpeg

Το atto δεν εχει ανταγωνιστη

το seal εχει το τρομερο model 3, οποτε λογικο

το dolphin πως να πουλησει οταν δεν υπαρχει στοκ?

ειχαν ενα, εκθεσιακο και το πηρε μια κοπελα, η οποια εχει δωσει και συνεντευξη - review.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 895
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Και για ποιο λόγο ακριβώς θα γίνει αυτό; 

Επειδή είναι κινέζικο; Επειδή είναι ηλεκτρικό; Και τα 2;

 

Οπως και να το κάνουμε Κινέζικο είναι.😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Οπως και να το κάνουμε Κινέζικο είναι.😛

Η χώρα παραγωγής δεν λέει πλέον τίποτα για την ποιότητα.

Το τίμημα που πληρώνει η δύση για την μεταφορά της παραγωγής στην Κίνα είναι ότι η Κίνα μπορεί να παράγει πολύ καλής ποιότητας προϊόντα.

Σημασία έχει τι ποιότητα παραγγέλνει η κάθε εταιρεία. Αν εγώ π.χ. παραγγείλω αυτοκίνητα με το όνομά μου, οι Κινέζοι θα μου δώσουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με την ποιότητα, τις προδιαγραφές και τους ελέγχους που θα ζητήσω. Δεν έχουν πάνω και κάτω όριο στην ποιότητα, εγώ βάζω το όριο στην ποιότητα και αυτοί θα το κατασκευάσουν.

Θα σας πω ένα απλό παράδειγμα με εξαρτήματα για ηλεκτρονικές πλακέτες. Έστω ότι σχεδιάζω μια πλακέτα. Επιλέγω κάποια αντίσταση SMD 1KΩ.

- Αν επιλέξω μικρότερο φυσικό μέγεθος, π.χ. 0402 θα είναι πιο οικονομική από 2010 αλλά αν την διαρρέει αρκετό ρεύμα θα θερμαίνεται περισσότερο και θα μειωθεί ο εκτιμώμενος χρόνος ζωής.

- Αν επιλέξω thin film, thick film ή άλλη μορφή αλλάζει αντίστοιχα η τιμή.

- Η οικονομικότερη αντίσταση που μπορώ να βρω κοστίζει 0.007€ αλλά θέλει ελάχιστη παραγγελία 50.000 τεμάχια. Άλλη αντίσταση την ίδια ονομαστική τιμή (1ΚΩ) μπορεί να κοστίζει σχεδόν 10€ αλλά θα έχει πολύ καλύτερες προδιαγραφές (σταθερότητα των χαρακτηριστικών της στον χρόνο, μικρότερη ανοχή, κλπ). Ενδιάμεσα υπάρχουν πολλές ποιότητες, εγώ θα πω στο εργοστάσιο ποια θα χρησιμοποιήσει.

- Αν σχεδιάσω μια πολύ πιο μαζεμένη πλακέτα θα έχω μικρότερο κόστος αλλά τα εξαρτήματα θα θερμαίνονται περισσότερο καθώς θα υπάρχει μικρότερη επιφάνεια απαγωγής θερμότητας.

Αντίστοιχα και στα μηχανολογικά, για κάθε εξάρτημα εγώ θα πω στο εργοστάσιο το υλικό, τις διαστάσεις, τις ανοχές και τους ελέγχους ποιότητας.

 

Εν κατακλείδι η ποιότητα εξαρτάται αποκλειστικά από τους συμβιβασμούς που θα κάνω εγώ ως μηχανικός (θέλω την καλύτερη ποιότητα) σε συνδυασμό με τις πιέσεις από το οικονομικό τμήμα (θέλει χαμηλό και ανταγωνιστικό κόστος).

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, papoys1 είπε

Να δούμε σε 3-4 χρόνια θα αντέξουν η θα αρχίσουν να τα μαζευουν από τους δρομους οι οδικες

Αυτο τώρα ειναι τεκμηριωμένη άποψη ή μια δική σου (εντελως αυθαίρετη) εκτίμηση ? Ας προσέχουμε τι γράφουμε, στο 2024 είμαστε , οχι στη δεκαετία του 80

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/8/2024 στις 4:02 ΜΜ, Red_Bear είπε

Αυτο τώρα ειναι τεκμηριωμένη άποψη ή μια δική σου (εντελως αυθαίρετη) εκτίμηση ? Ας προσέχουμε τι γράφουμε, στο 2024 είμαστε , οχι στη δεκαετία του 80

Φυσικά και είναι δική μου για τα υπόλοιπα ο χρόνος θα δείξει και μακάρι να βγουν αξιόπιστα σαν τα volvo τα opel τα ford τα toyota κ.λ.π. γιατί και γω αν αυριο υπήρχε ανάγκη να αλλαξω αυτοκίνητο λόγω οικονομικής μου κατάστασης και όχι γιατί τα εμπιστεύομαι  σε κινέζικο θα πήγαινα. Πάντως πριν χρόνια ακόμη και πρόσφατα κορόιδευαν όποιον αγόραζε παπάκι κινέζικο. Θα μου πεις άλλο παπακι άλλο αυτοκίνητο. Και τα δύο όμως Κινέζικα είναι κατασκευασμένα να κοστίζουν φτηνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Φυσικά και είναι δική μου για τα υπόλοιπα ο χρόνος θα δείξει και μακάρι να βγουν αξιόπιστα σαν τα volvo τα opel τα ford τα toyota κ.λ.π. γιατί και γω αν αυριο υπήρχε ανάγκη να αλλαξω αυτοκίνητο λόγω οικονομικής μου κατάστασης και όχι γιατί τα εμπιστεύομαι  σε κινέζικο θα πήγαινα. Πάντως πριν χρόνια ακόμη και πρόσφατα κορόιδευαν όποιον αγόραζε παπάκι κινέζικο. Θα μου πεις άλλο παπακι άλλο αυτοκίνητο. Και τα δύο όμως Κινέζικα είναι κατασκευασμένα να κοστίζουν φτηνα.

Οι τιμές του Tesla M3 με το BYD Seal μην νομίζεις ότι απέχουν πολύ .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Οι τιμές του Tesla M3 με το BYD Seal μην νομίζεις ότι απέχουν πολύ .....

Φίλε αν είχα χρήματα να πάω σε πιο ακριβο φυσικά και δεν θα προτιμούσα τα Κινέζικα.Και μην ξεχνάμε ότι λόγω δασμών η σύγκριση τιμών μεταξύ Κινέζικων και λοιπών  δεν είναι δίκαιη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

 Και τα δύο όμως Κινέζικα είναι κατασκευασμένα να κοστίζουν φτηνα.

Πάλι έχεις λάθος, το χαμηλό κόστος των Κινέζικων αυτοκινήτων ΔΕΝ οφείλεται σε φτηνά (ή φτηνιάρικα) υλικά. Οι Κινέζοι έχουν καθετοποιημένη παραγωγή, όλες σχεδόν οι πρώτες ύλες είναι δικές τους, το εργατικό κόστος είναι εξευτελιστικά φτηνό και ελέγχεται απόλυτα από το κράτος χωρίς εργατικές διεκδικήσεις και συνδικαλισμό (δυστυχώς για τον Κινεζικό λαό, ευτυχώς για την καταναλώτρια Δύση) και οι επιδοτήσεις από το κράτος στις αυτοκινητοβιομηχανίες τους πέφτουν βροχή. Γι αυτό η Δύση τρέμει την Κίνα και καταφεύγει σε δασμούς αφού δεν μπορεί πια να την ανταγωνιστεί σε ποιότητα και τιμές. Άσε που είναι και τελειομανείς και άμα πιάσουν κάποιο project το δουλεύουν σαν να μην υπάρχει αύριο. Τα προϊόντα τους είναι πια εξαιρετικά και η πρόοδος τους στην Τεχνολογία (καταναλωτική και Υψηλή) είναι εκπληκτική και δεν φαίνεται να έχει φρένο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Πάλι έχεις λάθος, το χαμηλό κόστος των Κινέζικων αυτοκινήτων ΔΕΝ οφείλεται σε φτηνά (ή φτηνιάρικα) υλικά. Οι Κινέζοι έχουν καθετοποιημένη παραγωγή, όλες σχεδόν οι πρώτες ύλες είναι δικές τους, το εργατικό κόστος είναι εξευτελιστικά φτηνό και ελέγχεται απόλυτα από το κράτος χωρίς εργατικές διεκδικήσεις και συνδικαλισμό (δυστυχώς για τον Κινεζικό λαό, ευτυχώς για την καταναλώτρια Δύση) και οι επιδοτήσεις από το κράτος στις αυτοκινητοβιομηχανίες τους πέφτουν βροχή. Γι αυτό η Δύση τρέμει την Κίνα και καταφεύγει σε δασμούς αφού δεν μπορεί πια να την ανταγωνιστεί σε ποιότητα και τιμές. Άσε που είναι και τελειομανείς και άμα πιάσουν κάποιο project το δουλεύουν σαν να μην υπάρχει αύριο. Τα προϊόντα τους είναι πια εξαιρετικά και η πρόοδος τους στην Τεχνολογία (καταναλωτική και Υψηλή) είναι εκπληκτική και δεν φαίνεται να έχει φρένο.

επίσης το κινεζικό κράτος - κόμμα επιδοτεί την κατασκευή αυτών ώστε να ισοπεδώσει τις άλλες αγορές.

μην μας διαφεύγει αυτό γιατί είναι ο λόγος που μπαίνουν οι δασμοί από ΕΕ και ΗΠΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

επίσης το κινεζικό κράτος - κόμμα επιδοτεί την κατασκευή αυτών ώστε να ισοπεδώσει τις άλλες αγορές.

μην μας διαφεύγει αυτό γιατί είναι ο λόγος που μπαίνουν οι δασμοί από ΕΕ και ΗΠΑ.

Έχεις δίκιο, αλλά θα έλεγα να ανταγωνιστεί, όχι να ισοπεδώσει, τις άλλες αγορές. Όπως η Δύση χρειάζεται την Κίνα, έτσι και η Κίνα χρειάζεται τη Δύση. Μια ισοπεδωμένη εμπορικά Δύση δεν θα μπορει να καταναλώνει, άρα κ η Κίνα χάνει. Καλά το πάνε οι Κινέζοι κτγμ, ο Δυτικός καπιταλισμός πιάστηκε με κατεβασμένα παντελόνια από το "θηρίο" του Κρατικού (κρατικά ελεγχόμενου) Καπιταλισμού και τώρα προσπαθεί να κρατηθεί όχι μέσω του ελεύθερου ανταγωνισμού (δάσκαλε που δίδασκες...) αλλά μέσω επιβολής δασμών.  Βέβαια, πάει αλλού η κουβέντα και ξεφεύγει από τα όρια αυτού του thread.

Επεξ/σία από Red_Bear
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντα είναι κρατικός ο καπιταλισμός, το μόνο που διαφέρει είναι το παραμύθι που πουλά η κάθε κυβέρνηση. Όταν σφίξουν τα γάλατα (πχ κρίση στεγαστικών 2008) εμφανίζεται ο πατερούλης πίσω από την κουρτίνα…

Όσο για το τι θα γίνει όταν η οικονομική δυνατότητα της Δύσης δε θα φτάνει να αγοράσει τα κινέζικα προϊόντα, το έχουμε ξαναδεί. Θα δώσει δάνεια η Κίνα για να συνεχίσουμε να αγοράζουμε. Όπως έκαναν η ΗΠΑ με το σχέδιο Μάρσαλ μετά το Β´ ΠΠ ή οι Γερμανοί στους νότιους μέσω της ΕΕ.

Στο θέμα των Κινέζικων αυτοκινήτων τώρα. Για άλλη μια φορά, το έργο το έχουμε ξαναδεί με τα Ιαπωνικά και τα Κορεάτικα αυτοκίνητα. Ξεκίνησαν ως χειρότερα ποιοτικά και ήταν για δεκαετίες αντικείμενο χλευασμού. Τώρα όμως είναι στην κορυφή.

Προφανώς οι Κινέζοι ξέρουν να κατασκευάσουν ποιοτικά αυτοκίνητα, αλλά χρειάζονται χρόνο για να ξεπεράσουν την κακή εικόνα που έχει σχηματιστεί για αυτά. Μέχρι να το μπορέσουν να το κάνουν αυτό προσπαθούν να κερδίσουν τον ανταγωνισμό στην τιμή, οπότε θα βγάζουν φθηνότερα αυτοκίνητα, κόβοντας κόστος σε σημεία που δε φαίνεται και θα τα φορτώνουν με μπλιμπλίκια (που πάντα τραβάνε κόσμο).

Τα φθηνότερα αυτοκίνητα τους είναι χειρότερα ποιοτικά από τα αντίστοιχα Δυτικά; Ακόμα δεν το ξέρουμε. Οι πρώτες γενιές των Ιαπωνικών και Κορεατικών αυτοκινήτων ήταν σίγουρα χειρότερες…

Επεξ/σία από majunior
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, majunior είπε

Πάντα είναι κρατικός ο καπιταλισμός, το μόνο που διαφέρει είναι το παραμύθι που πουλά η κάθε κυβέρνηση. Όταν σφίξουν τα γάλατα (πχ κρίση στεγαστικών 2008) εμφανίζεται ο πατερούλης πίσω από την κουρτίνα…

H διαφορά του "κρατικου" καπιταλισμού της Κίνας είναι οτι ο πατερούλης είναι παρών (και μάλιστα ασφυκτικά) και πριν σφίξουν τα γάλατα, δλδ παντού και πάντοτε (μπρρρρ...) .

2 ώρες πριν, majunior είπε

Όσο για το τι θα γίνει όταν η οικονομική δυνατότητα της Δύσης δε θα φτάνει να αγοράσει τα κινέζικα προϊόντα, το έχουμε ξαναδεί. Θα δώσει δάνεια η Κίνα για να συνεχίσουμε να αγοράζουμε. Όπως έκαναν η ΗΠΑ με το σχέδιο Μάρσαλ μετά το Β´ ΠΠ ή οι Γερμανοί στους νότιους μέσω της ΕΕ.

Σε αυτήν την εκδοχή βέβαια νικάει ο "κακός" (Κίνα) που βάζει τη Δύση σε όλο κ πιο βαθιά εξάρτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα δεν ξερω αν υπάρχει και ο άλλος κίνδυνος. Μεγάλες δυτικές αναγνωρισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες είναι γνωστές για την ποιότητα και την αξιοπιστία , προκειμένου να ανταγωνιστούν   την Κίνα να αναγκαστούν να ρίξουν την ποιότητα και την παθητική ασφάλεια  ώστε να πουλήσουν φθηνότερα. Παράδειγμα η tesla που κάθε τόσο ανακοινώνει μειώσεις τιμών και μη μου πει κάποιος ότι κρατάει στο ίδιο πάντα υψηλό επίπεδο την ποιότητα.

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...