Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παιδια ειμαι σε τεραστιο διλλημα. Αττο 3 ή Volvo EX30?

Πραγματικα δεν μπορω να αποφασισω. 

Η τσεπη μου αντεχει το EX30 core με την απλη μπαταρια οπου σε αντιθεση με το BYD του λειπουν πολλα features. Ειναι πρακτικα "γυμνο" που λεμε. Το αττο απο την αλλη εχει σχεδον οτι μπορεις να φανταστεις, ακομη και ανοιγομενη ηλεκτρικη ηλιοροφη με ηλεκτρικο σκιαστρο.

Το βολβο, ειναι οτι καλυτερο εχω οδηγησει ποτε (δεν εχω οδηγησει πολλα αμαξια), ενω το αττο 3 ηταν λιγο βαρυ και δυσκίνητο, ομως και αυτο αρκετα καλο σε καμπινα (θορυβο) και ποιοτητα κυλησης. Οχι ομως βολβο. Και τα 2 εχουν 5 αστερια στο euro NCAP.

Το βολβο καπως σε εντυπωσιαζει με τα πολλα του αλογα και το νευρο που εχει, ομως με μικροτερη μπαταρια.

 

Και τα δυο με την επιδοτηση βγαινουν περιπου 24-26Κ και πραγματικα δεν μπορω να αποφασισω.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, pointyhat είπε

Παιδια ειμαι σε τεραστιο διλλημα. Αττο 3 ή Volvo EX30?

Πραγματικα δεν μπορω να αποφασισω. 

Η τσεπη μου αντεχει το EX30 core με την απλη μπαταρια οπου σε αντιθεση με το BYD του λειπουν πολλα features. Ειναι πρακτικα "γυμνο" που λεμε. Το αττο απο την αλλη εχει σχεδον οτι μπορεις να φανταστεις, ακομη και ανοιγομενη ηλεκτρικη ηλιοροφη με ηλεκτρικο σκιαστρο.

Το βολβο, ειναι οτι καλυτερο εχω οδηγησει ποτε (δεν εχω οδηγησει πολλα αμαξια), ενω το αττο 3 ηταν λιγο βαρυ και δυσκίνητο, ομως και αυτο αρκετα καλο σε καμπινα (θορυβο) και ποιοτητα κυλησης. Οχι ομως βολβο. Και τα 2 εχουν 5 αστερια στο euro NCAP.

Το βολβο καπως σε εντυπωσιαζει με τα πολλα του αλογα και το νευρο που εχει, ομως με μικροτερη μπαταρια.

 

Και τα δυο με την επιδοτηση βγαινουν περιπου 24-26Κ και πραγματικα δεν μπορω να αποφασισω.

Καλά, κ αν σου δώσουμε εδω 5-6 γνώμες τι θ' αλλάξει ? με αυτές θα αποφασίσεις τι θα κάνεις ? δες ποιά είναι τα πιο σημαντικά κατά προτεραιότητα κριτήρια σου και με βαση αυτά διαλέγεις. Και τα δυο καλά είναι.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Red_Bear είπε

Καλά, κ αν σου δώσουμε εδω 5-6 γνώμες τι θ' αλλάξει ? με αυτές θα αποφασίσεις τι θα κάνεις ? δες ποιά είναι τα πιο σημαντικά κατά προτεραιότητα κριτήρια σου και με βαση αυτά διαλέγεις. Και τα δυο καλά είναι.

Συμφωνω, απλως δεν μου ερχεται η επιφωτηση για το τι να διαλεξω. Ελεγα μηπως καποιος πει κατι τοσο σημαντικο; Μεταπωληση ισως;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, pointyhat είπε

 Μεταπωληση ισως;

Τωρα μάλιστα, έγραψες. Ολα τα σημερινά "προσιτά" ηλεκτρικά" σε 5 χρόνια θα έχουν χάσει εντελώς την αξια τους γιατί τότε θα βγουν καλύτερα και αποδοτικότερα (μπαταρια, αυτονομία) μοντελα (και μάλλον φθηνότερα), γιατί καποιος σε 5 χρόνια να πάρει μεταχειρισμένο παλιάς γενιάς? Λίγα ακριβά σπορ μοντέλα (πχ Porsche, Audi RS, Hyundai 5N) που και σήμερα ειναι αξιόλογα θα περισωθούν κάπως...

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Τωρα μάλιστα, έγραψες. Ολα τα σημερινά "προσιτά" ηλεκτρικά" σε 5 χρόνια θα έχουν χάσει εντελώς την αξια τους γιατί τότε θα βγουν καλύτερα και αποδοτικότερα (μπαταρια, αυτονομία) μοντελα (και μάλλον φθηνότερα), γιατί καποιος σε 5 χρόνια να πάρει μεταχειρισμένο παλιάς γενιάς? Λίγα ακριβά σπορ μοντέλα (πχ Porsche, Audi RS, Hyundai 5N) που και σήμερα ειναι αξιόλογα θα περισωθούν κάπως...

Εχεις ενα υφος κοντρας ενω περισσοτερο για πληροφοριες μπηκα. Μην μου απαντας λες και σε προσβαλω.

Σε 5-10 χρόνια οι σημερινες μπαταριες "μπορει" να αντικαθιστανται με νεοτερες/καλυτερες; Πως ενα οχημα 40 χιλιαδων θα χασει (εντελως) την αξια του εξαιτιας μιας μπαταριας; 

Επεξ/σία από pointyhat
  • Like 1
Δημοσ.

Καμμια τετοια προθεση δεν ειχα και με συγχωρεις αν φανηκε ετσι. μάλλον με πικρο χιούμορ προσπαθησα να απαντησω γιατι και εγω ετοιμαζομαι για αγορα ηλεκτρικού και ξερω οτι με τα λεφτα που θα δώσω σημερα σε 5 χρόνια θα παρω πολυ καλυτερο αυτοκινητο. Μονο η μπαταρια του θα βγαζει ανετα 600-700 χλμ, έναντι 300 (καθαρών) σημερα, θα φορτίζει στο μισό χρόνο και θα κραταει περισσοτερα χλμ και κυκλους φόρτισης. Απαξιώνεται ή όχι λοιπον το σημερινο?

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Καμμια τετοια προθεση δεν ειχα και με συγχωρεις αν φανηκε ετσι. μάλλον με πικρο χιούμορ προσπαθησα να απαντησω γιατι και εγω ετοιμαζομαι για αγορα ηλεκτρικού και ξερω οτι με τα λεφτα που θα δώσω σημερα σε 5 χρόνια θα παρω πολυ καλυτερο αυτοκινητο. Μονο η μπαταρια του θα βγαζει ανετα 600-700 χλμ, έναντι 300 (καθαρών) σημερα, θα φορτίζει στο μισό χρόνο και θα κραταει περισσοτερα χλμ και κυκλους φόρτισης. Απαξιώνεται ή όχι λοιπον το σημερινο?

Η πλακα ειναι οτι δεν σκοπευα να παρω αυτοκινητο άμεσα (περιμενουμε ενα παιδακι) και ηθελα κατι μεγαλυτερο απο το παλιο/μικροτερο αμαξι που εχω. Ειδα την προσφορα των 25-26Κ σε συνδυασμο με το κινουμαι ηλεκτρικα 3 και μπηκα στο τριπακι. 

Συμμεριζομαι απολυτα τις ανησυχιες σου και γι αυτο ελεγα μηπως το βολβο ειναι καλυτερη επιλογη.

Και ενα πραγματικο ερωτημα επειδη φαινεται οτι ασχοληθηκες αρκετα. Η BYD ήρθε σαν κομητης στην Ελλάδα. Αν φύγει (θα φυγει;) τι κάνουμε;

Πραγματικα, εμαθα για την BYD επειδη μένω 3 στενα απο τον Σφακιανακη κηφισιας.

Επεξ/σία από pointyhat
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, pointyhat είπε

Η BYD ήρθε σαν κομητης στην Ελλάδα. Αν φύγει (θα φυγει;) τι κάνουμε;

Mην μου αναβεις φωτιές τωρα, γιατί BYD σκοπευω να παρω (Seal). Nομιζω ομως οτι η BYD ηρθε για να μεινει, τόσο η τεράστια δυναμική ανάπτυξης που εχει σαν εταιρία όσο και το μεγεθος και η αξιοπιστία του Ελληνα αντιπρόσωπου λένε μαλλον οτι η πορεία της τωρα αρχίζει. Οσον αφορά τα 2 μοντελα που αναφερεις είναι και τα δυο πολυ τιμια για οσα προσφέρουν και με πόσα χρηματα. Εχω την αισθηση οτι το Atto θα βγει μακροπρόθεσμα καλύτερη αγορά και με καλύτερη υποστηριξη σε OTA updates, ήδη καπου διάβασα για σοβαρά προβλήματα στο software του Volvo.

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 3
Δημοσ.
2 hours ago, pointyhat said:

Παιδια ειμαι σε τεραστιο διλλημα. Αττο 3 ή Volvo EX30?

Και εγώ είχα αυτό το δίλημμα πρόσφατα. Αποφάσισα να πάρω το BYD.

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, doctorkostis είπε

Και εγώ είχα αυτό το δίλημμα πρόσφατα. Αποφάσισα να πάρω το BYD.

Αν εχεις όρεξη να γραψεις, πες μας 2 λογια πως το αποφασισες..

Δημοσ.

Συνάδελφος μόλις πήρε το Atto 3. Μου φάνηκε πολύ καλό για την τιμή του (~25κ), η οποία απο Σεπτέμβρη θα πάει 13-15κ παραπάνω, λόγω αυξημένων φόρων και κατάργηση της προσφοράς (3κ).

Δημοσ.
2 hours ago, pointyhat said:

Αν εχεις όρεξη να γραψεις, πες μας 2 λογια πως το αποφασισες..

Στα χρήματα αυτά 26 ως 28Κ είναι καλύτερη επιλογή σε σχέση με το βολβο. More car for the money. Θα ήθελα  το ex30 long range αλλά είναι σημαντικά ακριβότερο και μπαίνει σε price range BYD seal και Tesla.

Σε αυτα τα χρήματα είναι πολύ καλή all around επιλογή 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Sorath είπε

η οποία απο Σεπτέμβρη θα πάει 13-15κ παραπάνω, λόγω αυξημένων φόρων και κατάργηση της προσφοράς (3κ).

Ωπα, κόψε κάτι. 18% επιπλέον δασμούς έφαγε στο κεφάλι η BYD. Me 40000 αρχική τιμή (έκδοση Design) θα ακριβύνει το πολύ (+18%) κατά 7200 (ίσως κ λιγότερο γιατί ο δασμός υπολογίζεται στην εργοστασιακή τιμή) δλδ θα πάει 47200, μείον 9000 (ΚΗ3) = 38200 (δεν υπολογίζω την έκπτωση των 3000 που ήταν μια προωθητική ενέργεια ενός μήνα, λήγει 31/7, όποιος προλάβει....). Πιστεύω μάλιστα οτι η BYD θα απορροφήσει ένα μέρος της αύξησης μειώνοντας το (μεγαλο) ποσοστό κέρδους που έχει στην τιμή πώλησης στην Ευρώπη, άρα θεωρώ οτι θα πάρει πάνω κανένα 5χίλιαρο. Μην ξεχνάτε επίσης οτι οι δασμοί θα εφαρμοστούν όταν η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης κυρωθεί από τα εθνικά Κοινοβούλια και ίσως ο (ακατονόμαστος) ΠΘ μας δεν θέλει να ναυαγήσει το ΚΗ3 (από Tesla και Κινέζικα) και να χρεωθεί πολιτικά την αποτυχία του, άρα ίσως καθυστερήσει κάπως η ψήφιση-επικυρωση των δασμών στην Ελλάδα και πάμε 1-2 μήνες πιο πίσω.

Επεξ/σία από Red_Bear
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα σου έλεγα να δείς τι σε καλύπτει απο χώρου κλπ.. Κάτοχος BYD και εγώ. Είχα δεί το VOLVO το οποίο μου άρεσε σαν εμφάνιση, αλλά μόλις μπήκα μέσα, ήταν χάλια απο θέμα χώρων κλπ. Αν όμως σου αρέσει το Volvo τότε μην το σκέφτεσαι!!!! Απλώς κοίταξε τι γίνεται με το θέμα του software του Volvo γιατί κάτι είχα δεί για διάφορα θεματάκια και σκέψου και τις αποστάσεις σου όσον αφορά την αυτονομία.

Εγώ που είχα οδηγήσει το Atto3 και το είχα για ενα ΣΚ μου φάνηκε πολύ καλό. Βέβαια σαν SUV έπλεε λιγάκι, αλλά στο ταξίδι με 130 140 ήταν πολύ άνετο.

 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...