Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ξεχνας οτι δεν εχει κιβωτιο.

Νομιζω οι κινητηρες τερματιζουν καπου στις 14.000 σαλ.

Τι σημασια εχει το κιβώτιο και η τελική του ? και το Tesla δεν έχει κιβώτιο και πιανει 250.  Πάντως ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ τα 530 αλογα να μην επιτρέπουν παραπάνω τελική

  • Like 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ξεχνας οτι δεν εχει κιβωτιο.

Νομιζω οι κινητηρες τερματιζουν καπου στις 14.000 σαλ.

τι σημαίνει δεν έχει κιβώτιο? Κάτι άλλο εννοείς? Θα έχει φαντάζομαι CVT με άπειρες σχέσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Red_Bear είπε

Τι σημασια εχει το κιβώτιο και η τελική του ? και το Tesla δεν έχει κιβώτιο και πιανει 250.  Πάντως ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ τα 530 αλογα να μην επιτρέπουν παραπάνω τελική

Ακριβως. Τώρα είναι θέμα ηλεκτροκινητηρα; θέμα αυτονομίας; 

Συνδυασμός; κάτι άλλο; 

Δεν το γνωρίζω. 

Αλλά τόσο αεροδυναμικα, όσο και με το πάτημα στον δρόμο τουλάχιστον τα 220 θα έπρεπε να τα έχει. 

Όχι θα πας ποτέ αλλά έτσι στα χαρτιά!!!!     

Δημοσ.
2 ώρες πριν, coyote2 είπε

τι σημαίνει δεν έχει κιβώτιο? Κάτι άλλο εννοείς? Θα έχει φαντάζομαι CVT με άπειρες σχέσεις

Δεν εχει τιποτα. Η μεταδοση γινεται απ ευθειας.

3 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Τι σημασια εχει το κιβώτιο και η τελική του ? και το Tesla δεν έχει κιβώτιο και πιανει 250.  Πάντως ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ τα 530 αλογα να μην επιτρέπουν παραπάνω τελική

Με το κιβωτιο μπορεις να παιξεις με την αναλογια σχεσεων και να εχεις μια παρα πολυ κοντη σχεση που να σερνει και αεροπλανα.

Τα ηλεκτρικα ιχ εχουν σχεδιαστει ωστε να αρκει η ροπη για εκκινηση και ειναι αδιαφορη η κλιμακωση σχεσεων που εχουν τα συμβατικα τα οποια εχουν τελειως διαφορετικο efficiency ανα το ευρος στροφων.

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεν εχει τιποτα. Η μεταδοση γινεται απ ευθειας.

Με το κιβωτιο μπορεις να παιξεις με την αναλογια σχεσεων και να εχεις μια παρα πολυ κοντη σχεση που να σερνει και αεροπλανα.

Τα ηλεκτρικα ιχ εχουν σχεδιαστει ωστε να αρκει η ροπη για εκκινηση και ειναι αδιαφορη η κλιμακωση σχεσεων που εχουν τα συμβατικα τα οποια εχουν τελειως διαφορετικο efficiency ανα το ευρος στροφων.

Αυτά που λες είναι σωστά και τα θεώρησα αυτονόητα στην απάντηση μου, απλά ήθελα να πω ότι στα ηλεκτρικά δεν είναι το κιβώτιο ταχυτήτων (που δεν υπάρχει) το οποίο καθορίζει την τελική του. Ίσως να μην το διατύπωσα σωστά.

41 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεν εχει τιποτα. Η μεταδοση γινεται απ ευθειας.

Και αυτό είναι ένα ακαταμάχητο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών, έχεις ανά ΠΑΣΑ στιγμή και σε ΚΑΘΕ εύρος στροφών του (θηριώδους) ηλεκτροκινητήρα διαθέσιμη 100% την τεράστια ροπή του, χωρίς κιβώτια ταχυτήτων και άλλες τέτοιες αρχαιολογίες.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Δεν γινεται απευθειας η μεταδοση, εχουν διαφορικο, γι’αυτο και στην συντηρηση σε πολλα αναφερουν για αλλαγη λαδιων στα 100k…

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SaFiS είπε

Δεν γινεται απευθειας η μεταδοση, εχουν διαφορικο, γι’αυτο και στην συντηρηση σε πολλα αναφερουν για αλλαγη λαδιων στα 100k…

 

Mα δεν μιλάμε αν έχει διαφορικο, φυσικά και έχει, κιβώτιο ταχυτήτων δεν έχει, το λέει καθαρά και το βίντεο. Ο ηλεκτροκινητήρας στρέφεται συνεχώς και το 1/9 των στροφών του μεταφέρεται στους τροχούς. Παντα με την ιδια ΣΤΑΘΕΡΗ αναλογία (1 : 9 εν προκειμένω) και όχι με διαφορετικές όπως συμβαίνει στα κιβώτια ταχυτήτων. 

Δημοσ.
16 minutes ago, Red_Bear said:

Mα δεν μιλάμε αν έχει διαφορικο, φυσικά και έχει, κιβώτιο ταχυτήτων δεν έχει, το λέει καθαρά και το βίντεο. Ο ηλεκτροκινητήρας στρέφεται συνεχώς και το 1/9 των στροφών του μεταφέρεται στους τροχούς. Παντα με την ιδια ΣΤΑΘΕΡΗ αναλογία (1 : 9 εν προκειμένω) και όχι με διαφορετικές όπως συμβαίνει στα κιβώτια ταχυτήτων. 

Για απευθειας μεταδοση γραψατε παραπανω, οποτε καποιος που δεν γνωριζει θα θεωρησει οτι το μοτερ δινει απευθειας κινηση στους τροχους…

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Οι πωλήσεις της BYD στην Ελλάδα (συνολικά και ανά μοντέλο) κατά το πρώτο 4μηνο παρουσίας της στην Ελλάδα.   Τι λέτε ?

 

image.jpeg.9cce3aeee0d6a7e9ae41248e991ce5c0.jpeg

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Οι πωλήσεις της BYD στην Ελλάδα (συνολικά και ανά μοντέλο) κατά το πρώτο 4μηνο παρουσίας της στην Ελλάδα.   Τι λέτε ?

 

image.jpeg.9cce3aeee0d6a7e9ae41248e991ce5c0.jpeg

εξαρτάται απο ποια πήγαν σε leasing , αλλιώς μπορούμε να πούμε οτι έανς κουβάς τύπου ΑΜΙ έκανε πάταγο (δε θυμάμαι μοντέλο ακριβώς)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Atto πουλάει καλά δηλαδή τον Ιούνιο-Ιούλιο έχει κάνει περισσότερες πωλήσεις 

Επεξ/σία από chek2fire
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Το Atto πουλάει καλά δηλαδή τον Ιούνιο-Ιούλιο έχει κάνει περισσότερες πωλήσεις 

Εχει και καλη προσφορα -3000

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...