Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

 

Έχει Ελληνικά στο μενού και στην ομιλία αλλά θα χρειαστεί βελτίωση. 

Μάλλον ψιλοχάλια τα κόβω τα Ελληνικά για να το λες έτσι

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Μάλλον ψιλοχάλια τα κόβω τα Ελληνικά για να το λες έτσι

Οχι όχι δεν είναι χάλια. Θα σου πω αργότερα λεπτομέρειες.Μολις έχω καλύτερη άποψη. 

Δημοσ.
Στις 7/6/2024 στις 1:30 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Δεν έχω δει το ATTO 3 από κοντά. Θέλω να το δω και να το οδηγήσω κάποια στιγμή.

Στις προδιαγραφές βλέπω 440lt χώρο αποσκευών και αμέσως μετά πήγε το μάτι μου στα μέγιστο βάρος οροφής, που είναι 50 κιλά, που είναι λίγο, όταν άλλα της κατηγορίας έχουν 100 κιλά.

Λίγο περιοριστική σε όρους φόρτωσης, η συνολική λύση.

Το ειχα κανει test drive, αψογο εσωτερικο και αισθητικα και λειτουργικα και ποιοτικα, αλλα οδηγικα μου φανηκε βαρκα στο γυαλο.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Το ειχα κανει test drive, αψογο εσωτερικο και αισθητικα και λειτουργικα και ποιοτικα, αλλα οδηγικα μου φανηκε βαρκα στο γυαλο.

Εμενα δεν μου άρεσε καθόλου το εσωτερικό του αισθητικά. Το είχα όμως για μια ολόκληρη ημέρα και οδηγικα μπορώ να πω ότι ήταν σχεδόν σαν το Renegade που είχα στον αυτοκινητοδρομο. Στην πόλη ήταν καλύτερο. 

Αλλα όπως είπα δεν μου άρεσε καθόλου αισθητικά!! 

Δημοσ.

Μία ωραία παρουσίαση στην οποία συμφωνώ. 

Απλά με την αναβάθμιση στη  τελευταία έκδοση του λογισμικού στην 2403, τα θέματα των ειδοποιήσεων, της ταλάντωσης αλλά και της καμπύλης φόρτισης έχουν βελτιωθεί αισθητά.

Επίσης έχουμε ασύρματο carplay, βελτιώσεις στον κλιματισμό και πολλές ακόμα μικροαλλαγές. Με αυτό το update οπως εχω ξανα αναφέρει, το αυτοκίνητο έχει αλλάξει προς το πολύ καλύτερο.

 

 

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 2MM είπε

Aυτη την εκδοση εχεις? 

Πολυ πιο ομορφο μεσα εξω απο Τεσλα 

Ναι αυτό έχω. Αλλά σε άλλο χρώμα!

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Ναι αυτό έχω. Αλλά σε άλλο χρώμα!

 

Αμαξαρα . Να ηταν και λιγο πιο ελαφρυ θα ηταν τελειο 

Σταματαει οντως στα 180 ? 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 2MM είπε

Αμαξαρα . Να ηταν και λιγο πιο ελαφρυ θα ηταν τελειο 

Σταματαει οντως στα 180 ? 

191 μπορεί να πάει. Αλλά δεν είναι τόσο η τελική όσο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις που είναι φοβερές. 

Οσον αφορά το βάρος δεν μου εχει φανεί καπου που να με επηρεάσει στην οδήγηση 

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

191 μπορεί να πάει. Αλλά δεν είναι τόσο η τελική όσο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις που είναι φοβερές. 

Οσον αφορά το βάρος δεν μου εχει φανεί καπου που να με επηρεάσει στην οδήγηση 

καλά αυτά τα αυτοκίνητα έχουν δυναμική να πάνε πάνω από 200 χιλιόμετρα απλά υπάρχει κόφτης. Δλδ οι επιταχύνσεις που έχουν και η ιπποδύναμη οδηγούν εκεί. Και το δικό μου εκεί φτάνει στα 180 αλλά βλέπεις ότι μπορεί να πάει παραπάνω. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, chek2fire είπε

καλά αυτά τα αυτοκίνητα έχουν δυναμική να πάνε πάνω από 200 χιλιόμετρα απλά υπάρχει κόφτης. Δλδ οι επιταχύνσεις που έχουν και η ιπποδύναμη οδηγούν εκεί. Και το δικό μου εκεί φτάνει στα 180 αλλά βλέπεις ότι μπορεί να πάει παραπάνω. 

Προφανώς η τελική του είναι περιορισμένη από το software (για λόγους κατανάλωσης υποθέτω). Με τη θηριώδη ιπποδύναμη και τον εξωπραγματικά χαμηλό δείκτη αεροδυναμικής αντίστασης που έχει το Seal, θα μπορούσε να χτυπήσει τα 250 για πλάκα

Επεξ/σία από Red_Bear
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Προφανώς η τελική του είναι περιορισμένη από το software (για λόγους κατανάλωσης υποθέτω). Με τη θηριώδη ιπποδύναμη και τον εξωπραγματικά χαμηλό δείκτη αεροδυναμικής αντίστασης που έχει το Seal, θα μπορούσε να χτυπήσει τα 250 για πλάκα

Αυτο πιστεύω και εγώ. 

Και αυτό έχει δείξει και το αυτοκίνητο στην πράξη. Μέχρι εκεί που το πήγα απλά έκοψε. Όχι από δύναμη αλλά από software προφανώς.. 

Μου άρεσε ότι σε αυτοκινητοδρομο μπορείς να πας με πολλά ήσυχα και με ασφάλεια. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και το seal με έχει τρελάνει... (ήθελα και το model 3...) λόγω επιδόσεων θεωρώ ότι το atto 3 ειναι πιο λογική σκέψη αυτή την εποχή με κόστος κάτω από 30Κ....

 

Σε 2-3 έτη θα δούμε πράγματα που θα αλλάξουν τα πάντα. Τότε το atto θα μου μείνει για μες την πόλη. Το ότι ειναι ψηλό ειναι κίνητρο για μένα αν και πάντα είχα πολύ γρήγορα αμάξια 

 

Βεβαια με μικρό πορτπαγκάζ... το seal χάνει 

Επεξ/σία από coyote2
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, coyote2 είπε

Αν και το seal με έχει τρελάνει... (ήθελα και το model 3...) λόγω επιδόσεων θεωρώ ότι το atto 3 ειναι πιο λογική σκέψη αυτή την εποχή με κόστος κάτω από 30Κ....

 

Σε 2-3 έτη θα δούμε πράγματα που θα αλλάξουν τα πάντα. Τότε το atto θα μου μείνει για μες την πόλη. Το ότι ειναι ψηλό ειναι κίνητρο για μένα αν και πάντα είχα πολύ γρήγορα αμάξια 

 

Βεβαια με μικρό πορτπαγκάζ... το seal χάνει 

Το θεμα δεν είναι το μέγεθος, αλλά το ότι δεν είναι πένταθυρο δηλαδή δεν ανοίγει και το τζάμι.. 

Αλλα προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα!! 

Το atto3 στα λεφτά που έχει με τη επιδότηση είναι άριστη επιλογη. 

Επεξ/σία από @pnea1973
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Προφανώς η τελική του είναι περιορισμένη από το software (για λόγους κατανάλωσης υποθέτω). Με τη θηριώδη ιπποδύναμη και τον εξωπραγματικά χαμηλό δείκτη αεροδυναμικής αντίστασης που έχει το Seal, θα μπορούσε να χτυπήσει τα 250 για πλάκα

Ξεχνας οτι δεν εχει κιβωτιο.

Νομιζω οι κινητηρες τερματιζουν καπου στις 14.000 σαλ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...