Red_Bear Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου 1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε Έχει Ελληνικά στο μενού και στην ομιλία αλλά θα χρειαστεί βελτίωση. Μάλλον ψιλοχάλια τα κόβω τα Ελληνικά για να το λες έτσι
@pnea1973 Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου 51 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Μάλλον ψιλοχάλια τα κόβω τα Ελληνικά για να το λες έτσι Οχι όχι δεν είναι χάλια. Θα σου πω αργότερα λεπτομέρειες.Μολις έχω καλύτερη άποψη.
Ntinaras Δημοσ. 24 Ιουνίου Δημοσ. 24 Ιουνίου Στις 7/6/2024 στις 1:30 ΜΜ, kostasgr78 είπε Δεν έχω δει το ATTO 3 από κοντά. Θέλω να το δω και να το οδηγήσω κάποια στιγμή. Στις προδιαγραφές βλέπω 440lt χώρο αποσκευών και αμέσως μετά πήγε το μάτι μου στα μέγιστο βάρος οροφής, που είναι 50 κιλά, που είναι λίγο, όταν άλλα της κατηγορίας έχουν 100 κιλά. Λίγο περιοριστική σε όρους φόρτωσης, η συνολική λύση. Το ειχα κανει test drive, αψογο εσωτερικο και αισθητικα και λειτουργικα και ποιοτικα, αλλα οδηγικα μου φανηκε βαρκα στο γυαλο.
@pnea1973 Δημοσ. 25 Ιουνίου Δημοσ. 25 Ιουνίου 9 ώρες πριν, Ntinaras είπε Το ειχα κανει test drive, αψογο εσωτερικο και αισθητικα και λειτουργικα και ποιοτικα, αλλα οδηγικα μου φανηκε βαρκα στο γυαλο. Εμενα δεν μου άρεσε καθόλου το εσωτερικό του αισθητικά. Το είχα όμως για μια ολόκληρη ημέρα και οδηγικα μπορώ να πω ότι ήταν σχεδόν σαν το Renegade που είχα στον αυτοκινητοδρομο. Στην πόλη ήταν καλύτερο. Αλλα όπως είπα δεν μου άρεσε καθόλου αισθητικά!!
@pnea1973 Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου Μία ωραία παρουσίαση στην οποία συμφωνώ. Απλά με την αναβάθμιση στη τελευταία έκδοση του λογισμικού στην 2403, τα θέματα των ειδοποιήσεων, της ταλάντωσης αλλά και της καμπύλης φόρτισης έχουν βελτιωθεί αισθητά. Επίσης έχουμε ασύρματο carplay, βελτιώσεις στον κλιματισμό και πολλές ακόμα μικροαλλαγές. Με αυτό το update οπως εχω ξανα αναφέρει, το αυτοκίνητο έχει αλλάξει προς το πολύ καλύτερο. 4
@pnea1973 Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου 1 ώρα πριν, 2MM είπε Aυτη την εκδοση εχεις? Πολυ πιο ομορφο μεσα εξω απο Τεσλα Ναι αυτό έχω. Αλλά σε άλλο χρώμα! 1
2MM Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Ναι αυτό έχω. Αλλά σε άλλο χρώμα! Αμαξαρα . Να ηταν και λιγο πιο ελαφρυ θα ηταν τελειο Σταματαει οντως στα 180 ?
@pnea1973 Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου 3 ώρες πριν, 2MM είπε Αμαξαρα . Να ηταν και λιγο πιο ελαφρυ θα ηταν τελειο Σταματαει οντως στα 180 ? 191 μπορεί να πάει. Αλλά δεν είναι τόσο η τελική όσο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις που είναι φοβερές. Οσον αφορά το βάρος δεν μου εχει φανεί καπου που να με επηρεάσει στην οδήγηση 1
chek2fire Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου 53 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε 191 μπορεί να πάει. Αλλά δεν είναι τόσο η τελική όσο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις που είναι φοβερές. Οσον αφορά το βάρος δεν μου εχει φανεί καπου που να με επηρεάσει στην οδήγηση καλά αυτά τα αυτοκίνητα έχουν δυναμική να πάνε πάνω από 200 χιλιόμετρα απλά υπάρχει κόφτης. Δλδ οι επιταχύνσεις που έχουν και η ιπποδύναμη οδηγούν εκεί. Και το δικό μου εκεί φτάνει στα 180 αλλά βλέπεις ότι μπορεί να πάει παραπάνω. 1
Red_Bear Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, chek2fire είπε καλά αυτά τα αυτοκίνητα έχουν δυναμική να πάνε πάνω από 200 χιλιόμετρα απλά υπάρχει κόφτης. Δλδ οι επιταχύνσεις που έχουν και η ιπποδύναμη οδηγούν εκεί. Και το δικό μου εκεί φτάνει στα 180 αλλά βλέπεις ότι μπορεί να πάει παραπάνω. Προφανώς η τελική του είναι περιορισμένη από το software (για λόγους κατανάλωσης υποθέτω). Με τη θηριώδη ιπποδύναμη και τον εξωπραγματικά χαμηλό δείκτη αεροδυναμικής αντίστασης που έχει το Seal, θα μπορούσε να χτυπήσει τα 250 για πλάκα Επεξ/σία 29 Ιουνίου από Red_Bear
@pnea1973 Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Προφανώς η τελική του είναι περιορισμένη από το software (για λόγους κατανάλωσης υποθέτω). Με τη θηριώδη ιπποδύναμη και τον εξωπραγματικά χαμηλό δείκτη αεροδυναμικής αντίστασης που έχει το Seal, θα μπορούσε να χτυπήσει τα 250 για πλάκα Αυτο πιστεύω και εγώ. Και αυτό έχει δείξει και το αυτοκίνητο στην πράξη. Μέχρι εκεί που το πήγα απλά έκοψε. Όχι από δύναμη αλλά από software προφανώς.. Μου άρεσε ότι σε αυτοκινητοδρομο μπορείς να πας με πολλά ήσυχα και με ασφάλεια. Επεξ/σία 29 Ιουνίου από @pnea1973 1
coyote2 Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Αν και το seal με έχει τρελάνει... (ήθελα και το model 3...) λόγω επιδόσεων θεωρώ ότι το atto 3 ειναι πιο λογική σκέψη αυτή την εποχή με κόστος κάτω από 30Κ.... Σε 2-3 έτη θα δούμε πράγματα που θα αλλάξουν τα πάντα. Τότε το atto θα μου μείνει για μες την πόλη. Το ότι ειναι ψηλό ειναι κίνητρο για μένα αν και πάντα είχα πολύ γρήγορα αμάξια Βεβαια με μικρό πορτπαγκάζ... το seal χάνει Επεξ/σία 29 Ιουνίου από coyote2 1
@pnea1973 Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, coyote2 είπε Αν και το seal με έχει τρελάνει... (ήθελα και το model 3...) λόγω επιδόσεων θεωρώ ότι το atto 3 ειναι πιο λογική σκέψη αυτή την εποχή με κόστος κάτω από 30Κ.... Σε 2-3 έτη θα δούμε πράγματα που θα αλλάξουν τα πάντα. Τότε το atto θα μου μείνει για μες την πόλη. Το ότι ειναι ψηλό ειναι κίνητρο για μένα αν και πάντα είχα πολύ γρήγορα αμάξια Βεβαια με μικρό πορτπαγκάζ... το seal χάνει Το θεμα δεν είναι το μέγεθος, αλλά το ότι δεν είναι πένταθυρο δηλαδή δεν ανοίγει και το τζάμι.. Αλλα προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα!! Το atto3 στα λεφτά που έχει με τη επιδότηση είναι άριστη επιλογη. Επεξ/σία 29 Ιουνίου από @pnea1973
Ntinaras Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 16 ώρες πριν, Red_Bear είπε Προφανώς η τελική του είναι περιορισμένη από το software (για λόγους κατανάλωσης υποθέτω). Με τη θηριώδη ιπποδύναμη και τον εξωπραγματικά χαμηλό δείκτη αεροδυναμικής αντίστασης που έχει το Seal, θα μπορούσε να χτυπήσει τα 250 για πλάκα Ξεχνας οτι δεν εχει κιβωτιο. Νομιζω οι κινητηρες τερματιζουν καπου στις 14.000 σαλ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα