Προς το περιεχόμενο

BYD ηλεκτρικά οχήματα


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, bill999r είπε

Βέβαια όλα είναι σχετικά, διότι μπορεί για παράδειγμα να το διαθέσει  Γερμανία αλλά όχι Ελλάδα, αν και δεν βλέπω τον λόγο για κάτι τέτοιο. 

Γιατί πολύ απλά η παραγωγή δεν θα φτάνει για όλες τις χώρες.

Με βάση τη ζήτηση (που είναι δυναμική) και τη παραγωγή (που είναι σχετικά στατική) θα δώσει προτεραιόητα η εταιρεία στις αντίστοιχες αγορές.

Και η Ελλάδα δεν συγκαταλέγεται στις ελκυστικότερες αγορές της Ευρώπης.

Οπότε ο πωλητής μπορεί να μην έχει όντως ιδέα πότε θα εισάγει (πιθανό) αλλά σίγουρα θέλει και να ξεστοκάρει το υπάρχον μοντέλο (πιθανότερο).

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 895
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ενα αναβαθμισμενο μοντελο θα χρειαστει νεες πιστοποιησεις, τεστ και εγκρισεις τυπου για να μπει στην Ευρωπαϊκη αγορα. Επιπλεον, η μικρη αγορα της Ελλαδας θα αργησει να το δει, προφανως μεχρι να ξεστοκαρει και το παλιο ο εισαγωγεας…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Ενα αναβαθμισμενο μοντελο θα χρειαστει νεες πιστοποιησεις, τεστ και εγκρισεις τυπου για να μπει στην Ευρωπαϊκη αγορα. 

Aυτο μπορει να γίνει σχετικά γρήγορα, αμέσως δλδ μετά την ανάλογη έγκριση απο τις κινεζικες υπηρεσίες πιστοποιησης.

 

25 λεπτά πριν, SaFiS είπε

 Επιπλεον, η μικρη αγορα της Ελλαδας θα αργησει να το δει, προφανως μεχρι να ξεστοκαρει και το παλιο ο εισαγωγεας…

Αυτό μάλιστα, μπορει να γίνει.

Ειχα ψηθεί για το Seal, μαλλον ομως θα περιμενω τη νεα εκδοση.

Αν ειχα φυσικά τα χρήματα για το Hyundai Ioniq 5N (ανοιξαν οι παραγγελίες στην Ελλάδα, τιμη 79000. χωρις επιδότηση), τώρα δεν θα εγραφα εδω....   Ατιμη κενωνία 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την μία μακάρι νά ερθει γρήγορα, απο την άλλη θα μπω στην διαδικασία να αλλάξω το δικό μου με την νεα έκδοση..😄😄😄.

 

Πάντως νομίζω και εγώ οτι εαν δεν έχει την νέα blade II, τότε δεν αξίζει κάποιος να περιμένει.

Αν έχει την blade II θα δώ πως μπορεί να μπεί και στο δικό μου!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΕΔΩ είναι το άρθρο στο οποίο βασιστηκε το παραπανω βίντεο για το νέο Seal.  Αντιγράφω από αυτό: "....Previous information suggested that BYD’s second generation blade battery might debut in August and there is a chance that the Seal 07 could roll out with these." Ισως δλδ να μην είναι τόσο σίγουρο οτι θα πάρει τη νέα μπαταρία, αν και προσωπικά νομίζω οτι θα την πάρει δεδομένου οτι παρακάτω λέει "Such a debut would probably give the Seal the sales kick it needs. It has never sold particularly well in China, although its overseas reception has been far better, and domestic sales in April were just 1043" (μόνο ?, για Κίνα μόνο μιλάμε)

====================================================================================

Και άλλη μια πρόσφατη κριτική του Seal από το newsauto.gr. Και αυτή επαινετική στο σύνολο της !

====================================================================================

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το έχω διαβάσει και εγώ.

Δεν ξέρω. Νομίζω οτι αυτή η έκδοση δεν θα έχει την Blade II.

Πάντως θα ήθελα, όπως είπα, να είναι συμβατή και με την έκδοση την τωρινή...Οπότε όταν με το καλό χρειαστεί αντικατάσταση να έχουμε την επιλογή της Blade II....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Πάντως θα ήθελα, όπως είπα, να είναι συμβατή και με την έκδοση την τωρινή...Οπότε όταν με το καλό χρειαστεί αντικατάσταση να έχουμε την επιλογή της Blade II....

 

To τωρινο Seal έχει την e-platform 3.0 στην κατασκευή και ενσωμάτωση των μπαταριών στο σασί. Σύμφωνα με ό,τι έχει δημοσιευτεί μέχρι τώρα (βλ ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ (Drive.gr) η V2 Blade battery θα συνοδεύεται με την e-platform 4.0. Δεν ξέρω αν η νέα V2 μπαταρία θα ταιριάζει στην 3.0 (οπότε θα μπορεις να κάνεις την αλλαγή) ή θα απαιτεί την 4.0 (οπότε μάλλον δεν θα μπορεις, λεω εγώ τωρα-μην το παρεις καθολου σαν σίγουρο). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/5/2024 στις 12:37 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Έχουμε εικόνα για την ελληνική αντιπροσωπεία της BYD που πήρε το Sfakianakis group, τί γίνεται εκτός Αθήνας σαν παρουσία;

 

Στις 29/5/2024 στις 1:16 ΜΜ, @pnea1973 είπε

Σύμφωνα με αυτά που μου είπαν όταν αγόρασα το Seal, μέχρι τέλος του έτους θα έχουν ανοίξει άλλες 6 αντιπροσωπείες σε πόλεις της Ελλάδα.

Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ήδη ή είναι κι αυτή στο σχέδιο επέκτασης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

αυτή

 

37 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

 

Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ήδη ή είναι κι αυτή στο σχέδιο επέκτασης;

Λογικά είναι να ανοίξει. 

Εδώ 

https://bydauto.gr/contact/

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, Red_Bear said:

Aυτο μπορει να γίνει σχετικά γρήγορα, αμέσως δλδ μετά την ανάλογη έγκριση απο τις κινεζικες υπηρεσίες πιστοποιησης.

 

Αυτό μάλιστα, μπορει να γίνει.

Ειχα ψηθεί για το Seal, μαλλον ομως θα περιμενω τη νεα εκδοση.

Αν ειχα φυσικά τα χρήματα για το Hyundai Ioniq 5N (ανοιξαν οι παραγγελίες στην Ελλάδα, τιμη 79000. χωρις επιδότηση), τώρα δεν θα εγραφα εδω....   Ατιμη κενωνία 😄

Θα σου πω οτι στο καινουριο κεντρο διανομης στον Ασπροπυργο εκει πριν τη Χαλυβουργικη, ειχε χθες που περασα 3 Ioniq 5N να περιμενουν καρτερικα....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, rallistas είπε

Θα σου πω οτι στο καινουριο κεντρο διανομης στον Ασπροπυργο εκει πριν τη Χαλυβουργικη, ειχε χθες που περασα 3 Ioniq 5N να περιμενουν καρτερικα....

 

Το Ioniq 5N για μένα αυτή τη στιγμή ειναι το κορυφαίο ηλεκτρικό αμάξι σε όλα του, εμφάνιση, επιδόσεις, αυτονομία, τεχνολογία. Εχουν κάνει απίστευτη δουλειά οι κορεάτες αλλά και τα 80k δεν είναι λίγα. 

Σίγουρα θα συμφέρει σε κανά χρόνο όταν θα έχουν πέσει οι τιμές του

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, rallistas είπε

Θα σου πω οτι στο καινουριο κεντρο διανομης στον Ασπροπυργο εκει πριν τη Χαλυβουργικη, ειχε χθες που περασα 3 Ioniq 5N να περιμενουν καρτερικα....

Nα το χαρούν όσοι το αγοράσουν 🙂

2 ώρες πριν, chek2fire είπε

Το Ioniq 5N για μένα αυτή τη στιγμή ειναι το κορυφαίο ηλεκτρικό αμάξι σε όλα του, εμφάνιση, επιδόσεις, αυτονομία, τεχνολογία. Εχουν κάνει απίστευτη δουλειά οι κορεάτες αλλά και τα 80k δεν είναι λίγα. 

Σίγουρα θα συμφέρει σε κανά χρόνο όταν θα έχουν πέσει οι τιμές του

Ουτε 1 ευρώ δεν θα πέσει η τιμή του, οσα έρχονται θα είναι όλα παραγγελίες και δεν πρόκειται να υπερπαραγει η Hyundai ωστε να της μεινουν stock και να ρίξει τις τιμές. Αυτο το αυτοκίνητο είναι σχεδόν τέλειο και η Hyundai δεν πρόκειται να το "σκοτώσει" ποτέ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/5/2024 στις 5:13 ΜΜ, chek2fire είπε

αυτο σαν γενική οδηγία μου δείχνει καθώς και πιο πάνω λέει για απώλεια λαδιών κτλ που δεν υπάρχει καν στα ηλεκτρικά. Δηλαδή η BYD φτιάχνει και υβριδικά, μήπως είναι copy paste από το manual της γιατί δεν έχει καμία λογική να στρώνεις μια μπαταρία.

drivetrain γραφει, μαλλον εννοει διαφορικο και ημιαξονια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...