Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Spoiler
Μόλις τώρα, chek2fire είπε

μην ξεχνάμε και τα service που στο ηλεκτρικό είναι σχεδόν μηδενικό. Γενικά το κόστος συντήρησης είναι αστείο σε σύγκριση με τα συμβατικά. 

ναι αλλά παίζει ρόλο το κόστος της ασφάλειας στην περίπτωση που κάποιος σε θερμικό δεν είχε μικτή (σε ηλεκτρικό είναι απαραίτητο)

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

ναι αλλά παίζει ρόλο το κόστος της ασφάλειας στην περίπτωση που κάποιος σε θερμικό δεν είχε μικτή (σε ηλεκτρικό είναι απαραίτητο)

βέβαια και είναι και ακριβές οι ασφάλειες στα ηλεκτρικά αλλά γενικά έχει να κάνει και με το κόστος του αυτοκινήτου. Είναι λογικό δηλαδή οι ασφάλειες μικτές να είναι σε ένα range 700-1000 ευρώ για αμάξια που είναι πάνω από 40 χιλιάδες ευρώ.

Στο BYD seal τι μικτή ασφάλεια είχατε πληρώσει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Στο BYD seal τι μικτή ασφάλεια είχατε πληρώσει?

δεν είχα ποτέ BYD seal ,ούτε ηλεκτρικό γενικότερα (έχω ποδήλατο ηλεκτρικό 😛) μιας και για τα δεδομένα μου δε συνέφερε και πήρα αέριο .

απλά το ανέφερα γιατί αρκετοί λένε για το σέρβις των θερμικών χωρίς να υπολογίζουν το κόστος μεικτής

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

απλά το ανέφερα γιατί αρκετοί λένε για το σέρβις των θερμικών χωρίς να υπολογίζουν το κόστος μεικτής

Βεβαια τοσο που εχουν φτασει να κοστιζουν και τα καινουρια εσωτερικης καυσης και εικαζοντας οτι οι πιο πολλοι κανουν μεικτες ασφαλειες ειτε λογω δανειου ειτε για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο οταν εχουν δωσει 30k+ δεν νομιζω οτι εχουν και τοση διαφορα με τις ασφαλειες των ηλεκτρικων. Ισως 200-300 ευρο τον χρονο. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Βεβαια τοσο που εχουν φτασει να κοστιζουν και τα καινουρια εσωτερικης καυσης και εικαζοντας οτι οι πιο πολλοι κανουν μεικτες ασφαλειες ειτε λογω δανειου ειτε για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο οταν εχουν δωσει 30k+ δεν νομιζω οτι εχουν και τοση διαφορα με τις ασφαλειες των ηλεκτρικων. Ισως 200-300 ευρο τον χρονο. 

Όταν δίνει κάποιος 30+ χιλιάρικα για λαμαρίνες με ρόδες δεν ασχολείται καν με κόστος ανα 100χλμ ή τα ετήσια σέρβις , ασφάλειες και λοιπές χαζομάρες ….

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Εχουν κλιβανους καρβουνου σπιτι τους για παραγωγη?

όταν  στην χωρά μας το 22,7 % παράγωγης ρεύματος  είναι    από ανανεώσιμες πήγες ενεργείας   το 77,3% είναι κάρβουνο , πετρέλαιο , αέριο

και παγκόσμια  μόνο το 12% είναι από ανανεώσιμες πήγες ενεργείας.

άρα η πράσινη ενεργεία   , είναι ένα παραμυθάκι προς το παρών.

 

επίσης να ρωτήσω το εξής ,  σε περίπτωση τρακαρίσματος  το ηλεκτρικό επισκευαζεται  εύκολα ;;   αξίζει η επισκευή του?

πόσο χάνουν σε άξια μεταπώλησης;;; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω ότι οι συγκρίσεις θα πρέπει να γίνονται επί αυτοκινήτου με τα ίδια χαρακτηριστικά. Ειδάλλως συγκρίνουμε ανομία πράγματα. 

Δεν έχει νόημα να τα ξαναπούμε. Απλά θα σου πω...

Punto diesel mod 2012 με αγορά περίπου 15.000 πουλήθηκε μετά από 8 χρόνια 5.000 με 150.000 Χιλ.

Οπότε φαντάζομαι και το ηλεκτρικό αξίας 15.000 οπότε θα βγει  μετα από 8 χρόνια θα έχει περί τις 5.000. Μετά από 8 χρόνια θα έχουν πέσει και οι τιμές των μπαταριών οπότε εάν θέλει κάποιος να έχει καινούργια μπαταρία θα μπορεί. 

Μετά από 8 έτη το ίδιο Punto έβγαλε ζημιά οπότε λύθηκε σχεδόν όλος ο κινητήρας του. 

Κανένα αυτοκίνητο δεν κρατάει την αξία του εκτός από τα toyota!!  !!!!! Αν είναι και yaris ακόμα καλύτερα. 

Για το ατύχημα δεν ξέρω να σου πω. Έχω δει βίντεο της byd που χτυπησαν το αυτοκίνητο πλευρικά από τις 2 πλευρές, έβγαλαν την μπαταρία και την έβαλαν σε άλλο και λειτούργησε κανονικά. Αν χτυπήσεις φτερό φαντάζομαι φτιάχνεται με τον ίδιο τρόπο. 

Τώρα όσον αφορά την πράσινη ενεργεία, πράσινα άλογα θα σου πω... 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
Δημοσ.
6 minutes ago, @pnea1973 said:

Νομίζω ότι οι συγκρίσεις θα πρέπει να γίνονται επί αυτοκινήτου με τα ίδια χαρακτηριστικά. Ειδάλλως συγκρίνουμε ανομία πράγματα. 

Δεν έχει νόημα να τα ξαναπούμε. Απλά θα σου πω...

Punto diesel mod 2012 με αγορά περίπου 15.000 πουλήθηκε μετά από 8 χρόνια 5.000 με 150.000 Χιλ.

Οπότε φαντάζομαι και το ηλεκτρικό αξίας 15.000 οπότε θα βγει  μετα από 8 χρόνια θα έχει περί τις 5.000. Μετά από 8 χρόνια θα έχουν πέσει και οι τιμές των μπαταριών οπότε εάν θέλει κάποιος να έχει καινούργια μπαταρία θα μπορεί. 

Μετά από 8 έτη το ίδιο Punto έβγαλε ζημιά οπότε λύθηκε σχεδόν όλος ο κινητήρας του. 

Κανένα αυτοκίνητο δεν κρατάει την αξία του εκτός από τα toyota!!  !!!!! Αν είναι και yaris ακόμα καλύτερα. 

Για το ατύχημα δεν ξέρω να σου πω. Έχω δει βίντεο της byd που χτυπησαν το αυτοκίνητο πλευρικά από τις 2 πλευρές, έβγαλαν την μπαταρία και την έβαλαν σε άλλο και λειτούργησε κανονικά. Αν χτυπήσεις φτερό φαντάζομαι φτιάχνεται με τον ίδιο τρόπο. 

Τώρα όσον αφορά την πράσινη ενεργεία, πράσινα άλογα θα σου πω... 

δεν υπαρχουν ηλεκτρικα κατυγοριας pundo, ibiza ,polo, swift κλπ λογο οτι ειναι αδυνατον να κατακευαστουν σε αυτο το εβρος τίμιες με τα ανάλογα χαρακτηριστικά

Δημοσ.

Ναι δεν μπορείς να συγκρίνεις  αυτοκίνητα  2 3 φορές χαμηλότερου  κόστους . 

Ηλεκτρικά  αυτοκίνητα  ίδιου κόστους με αυτοκίνητα  θερμικά    η διαφορα αξίας μεταπώλησης είναι πολύ  μεγάλη ..

χάνει  αξία   εύκολα  το ηλεκτρικό  λόγο μπαταρίας.  

 σε τρακάρισμα που βγάλει άχρηστη  μπαταρία η ηλεκτρικό  Μοτέρ  και άλλα πανάκριβα  συστήματα   δεν αξίζει  η επισκευή  του.  Εδώ θα μου πεις έχω μεικτή  ασφάλεια  θα με πληρώσει!

Ναι σωστά  θα σε πληρώσει  την τρέχουσα  αξία σαν μεταχειρισμένο   ηλεκτρικό. Πχ   έδωσες 70 Κ σήμερα και σε 3 χρόνια η ασφάλεια  θα σου βγάλει ολική  αξία 35Κ 

 

Δημοσ.
9 hours ago, korakios said:

Όταν δίνει κάποιος 30+ χιλιάρικα για λαμαρίνες με ρόδες δεν ασχολείται καν με κόστος ανα 100χλμ ή τα ετήσια σέρβις , ασφάλειες και λοιπές χαζομάρες ….

Αυτό πως προκύπτει; Ειδικά τη σημερινή εποχή που με 30k παίρνεις ρόδες του κιλού βλέπε Yaris (Cross my ass, Yaris είναι και αυτό).

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, salvador_ είπε

Ναι δεν μπορείς να συγκρίνεις  αυτοκίνητα  2 3 φορές χαμηλότερου  κόστους . 

Ηλεκτρικά  αυτοκίνητα  ίδιου κόστους με αυτοκίνητα  θερμικά    η διαφορα αξίας μεταπώλησης είναι πολύ  μεγάλη ..

χάνει  αξία   εύκολα  το ηλεκτρικό  λόγο μπαταρίας.  

 σε τρακάρισμα που βγάλει άχρηστη  μπαταρία η ηλεκτρικό  Μοτέρ  και άλλα πανάκριβα  συστήματα   δεν αξίζει  η επισκευή  του.  Εδώ θα μου πεις έχω μεικτή  ασφάλεια  θα με πληρώσει!

Ναι σωστά  θα σε πληρώσει  την τρέχουσα  αξία σαν μεταχειρισμένο   ηλεκτρικό. Πχ   έδωσες 70 Κ σήμερα και σε 3 χρόνια η ασφάλεια  θα σου βγάλει ολική  αξία 35Κ 

 

Άρα προφανώς δεν κάνει για εσένα. 

Οπότε αγοράζεις αυτό που θα ικανοποιεί τις δικές σου ανάγκες. 

Απλά πράγματα. 

Δεν είναι όλα για όλους. Ειδάλλως όντως όλοι θα είχαμε toyota. Με 30.000 αγοράζεις yaris sport και το έχεις μια ζωή. Και αν θες να το πουλήσεις μετά πό 10 χρόνια το πουλάς καλά. 

Επίσης αφού ξέρεις τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που κάνεις, πες τα κατευθείαν. 

Εντωμεταξύ λες και όσοι έχουν ηλεκτρικό, δεν είχαν ποτέ θερμικό και δεν ξέρουν τι γίνεται. Απ την άλλη όσοι έχουν θερμικό, χωρίς να έχουν ηλεκτρικό απλά με όσα έχουν διαβάσει λένε διαφορά.. 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 3
Δημοσ.
7 ώρες πριν, salvador_ είπε

όταν  στην χωρά μας το 22,7 % παράγωγης ρεύματος  είναι    από ανανεώσιμες πήγες ενεργείας   το 77,3% είναι κάρβουνο , πετρέλαιο , αέριο

Αυτό που παραθέτεις δεν ισχύει ή αναφέρεσαι σε παλαιότερο έτος, ΑΠΕ και υδροηλεκτρικά αποτελούν το 57%. Βέβαια για μαζική ηλεκτροκίνηση θα απαιτηθεί ακόμα μεγαλύτερα αύξηση σε ΑΠΕ, εκεί θέλουμε δουλειά ακόμα.

ενεργειακό_μείγμα_2023

https://energypress.gr/news/shedon-diplasiastike-i-paragogi-apo-ape-tin-teleytaia-pentaetia-kata-43-kalypsan-ti-zitisi
https://www.news247.gr/energia/xronia-rekor-to-2023-gia-tin-paragogi-revmatos-apo-ananeosimes-piges-stin-ellada/

Δημοσ.
16 ώρες πριν, korakios είπε

Όταν δίνει κάποιος 30+ χιλιάρικα για λαμαρίνες με ρόδες δεν ασχολείται καν με κόστος ανα 100χλμ ή τα ετήσια σέρβις , ασφάλειες και λοιπές χαζομάρες ….

Οταν το 90% των ΙΧ πλεον κανει 30+ χιλιαρικα, ΟΛΟΙ θα ασχολουνται με κοστος ανα 100χλμ και τα ετησια σερβις.

Δεν ειμαστε στο 2010 που παιρναμε καινουριο αυτοκινητο με 9.000

9 ώρες πριν, salvador_ είπε

όταν  στην χωρά μας το 22,7 % παράγωγης ρεύματος  είναι    από ανανεώσιμες πήγες ενεργείας   το 77,3% είναι κάρβουνο , πετρέλαιο , αέριο

και παγκόσμια  μόνο το 12% είναι από ανανεώσιμες πήγες ενεργείας.

άρα η πράσινη ενεργεία   , είναι ένα παραμυθάκι προς το παρών.

 

επίσης να ρωτήσω το εξής ,  σε περίπτωση τρακαρίσματος  το ηλεκτρικό επισκευαζεται  εύκολα ;;   αξίζει η επισκευή του?

πόσο χάνουν σε άξια μεταπώλησης;;; 

Τα νουμερα τα εβγαλες απο το μυαλο σου απλα για να στηριξεις την ατζεντα σου?

Χρονιά ρεκόρ το 2023 για τις ΑΠΕ στην Ελλάδα – Αύξηση 147% την τελευταία 10ετία-3

  • Like 1
Δημοσ.

@Ntinaras και μέχρι το 2030 έχει τεθεί ο στόχος να είναι  87% οι ΑΠΕ στην ηλεκτροπαραγωγή σύμφωνα με τους νέους  στόχους του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ), ενώ παράλληλα τρέχουν σχέδια για αποθήκευση της πλεονάζουσας ενέργειας (βλ. έργα αντλησιοταμίευσης). Μεγαλεπήβολο το 87% καθώς το προηγούμενο draft αναφερόταν σε 80%.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...