Προς το περιεχόμενο

BYD ηλεκτρικά οχήματα


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 895
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To σημερινό Quattroruote (μαζί με τον Ελ. Τύπο) έχει άλλη μία πολύ θετική review του Seal (8 σελίδες !), αρκετά κατατοπιστική θεωρώ.

Πάντως, σύσσωμος ο έντυπος Ειδικός Τύπος στην Ελλάδα μέχρι τώρα (4Τροχοί, Car and Driver, Drive, Quattroruote) έχει υποδεχτεί το Seal με πολύ θετικά σχόλια. Το ίδιο και ο αντίστοιχος ηλεκτρονικός (4Τροχοί, Drive, gmotion, GoCar, Carandmotor, Topspeed)

image.jpeg.1d2a9bfdc2f97329347308655ddf42fd.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 23/05/2024 at 15:19, Red_Bear said:

34 χιλιαρικα δεν το λες και λιγα για το απλο μποτελο........προφανος ειναι οκ για αυτο που προσφερει αλλα δεν ειναι για ολες της τσεπες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

34 χιλιαρικα δεν το λες και λιγα για το απλο μποτελο........προφανος ειναι οκ για αυτο που προσφερει αλλα δεν ειναι για ολες της τσεπες

Συμφωνώ απόλυτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Συμφωνώ απόλυτα.

Και εγώ συμφωνώ. Πλέον εχουν παγιωθεί οι τιμές στα 30-35.000. Επίσης το μέγάλο πρόβλημα είναι το θέμα τις φόρτισης στις παλιές πολυκατοικίες.

Αν κάποιος δεν έχει θέση για να φορτίζει, με τις τιμές των ταχυφορτιστών, είναι ασύμφορο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, @pnea1973 said:

Και εγώ συμφωνώ. Πλέον εχουν παγιωθεί οι τιμές στα 30-35.000. Επίσης το μέγάλο πρόβλημα είναι το θέμα τις φόρτισης στις παλιές πολυκατοικίες.

Αν κάποιος δεν έχει θέση για να φορτίζει, με τις τιμές των ταχυφορτιστών, είναι ασύμφορο!

30 35 ειναι για ατομα που βγαζουν 3+ χιλιαρικα το μήνα χωρίς πολλές πολλές υποχρεώσεις όσοι ειναι 900 1500 με ενοίκιο κλπ (δλδ οπως περισσότεροι) μεχρι 17-20 τραβανε και απο αυτα καμία 10 χιλιαρικα δανειο για 7 8 χρονια και βαλε
οσο για φόρτιση οτι εκανα εγω με το nissan leaf...... κυνηγούσα να αδειάσει θέση εξω απο το σπιτι (όπως περισσότεροι στην πολη δεν ειχα ουτε πυλωτή ουτε τπτ) και έβαζα μηχανη στην θέση εκείνη  μετά έφερνα το leaf και πετούσα μπαλαντέζα
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Και εγώ συμφωνώ. Πλέον εχουν παγιωθεί οι τιμές στα 30-35.000. Επίσης το μέγάλο πρόβλημα είναι το θέμα τις φόρτισης στις παλιές πολυκατοικίες.

Αν κάποιος δεν έχει θέση για να φορτίζει, με τις τιμές των ταχυφορτιστών, είναι ασύμφορο!

Ασύμφορο σε σχέση με την βενζίνη δεν είναι, είναι οικονομικότερο, αλλά συμφωνώ ότι το ποσοστό  εξοικονόμησης έχει μειωθεί αρκετά. 
Επίσης οι Superchargers αφ ενός μεν δεν υπάρχουν παντού, αφ ετέρου δε, το αυτοκίνητο πρέπει να υποστηρίζει τόση γρήγορη φόρτιση, που δεν την υποστηρίζουν όλα. 
Μιλάμε για φορτιστές DC > 250 KW. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, Jiakometi said:

Ασύμφορο σε σχέση με την βενζίνη δεν είναι, είναι οικονομικότερο, αλλά συμφωνώ ότι το ποσοστό  εξοικονόμησης έχει μειωθεί αρκετά. 
Επίσης οι Superchargers Αγ ενός μεν δεν υπάρχουν παντού, αφ ετέρου δε το αυτοκίνητο πρέπει να υποστηρίζει τόση γρήγορη φόρτιση, που δεν την υποστηρίζουν όλα. 
Μιλάμε για φορτιστές DC > 250 KW. 

συνεχίζει και ειναι ασύμφορο σκεψου....... θα δώσει ο άλλος πχ 18 χιλιαρικα για ενα swift ibiza κάνα mg3 hybrid κλπ
10 σε δάνειο καμία 7 8 απο εδώ απο εκεί μαζεμένα απο την τσέπη...........
και έρχεται ο χ ψ και του λει οτι με 35 χιλιαρικα θα πάρει κάτι το οποίο δεν θα χρειαστει να πληρώσει τπτ για τα επόμενα 10 χρονια ουτε καύσιμο ουτε service (δεν ειναι ετσι άλλα ας υποθέσουμε)

ε δεν μπορει να βρει ο ανθροπος αλλα 15 17 χιλιαρικα που να κοπανάει το κεφάλι του κάτω (εκτός και αν κλέψει κάποιον)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Και εγώ συμφωνώ. Πλέον εχουν παγιωθεί οι τιμές στα 30-35.000. Επίσης το μέγάλο πρόβλημα είναι το θέμα τις φόρτισης στις παλιές πολυκατοικίες.

Αν κάποιος δεν έχει θέση για να φορτίζει, με τις τιμές των ταχυφορτιστών, είναι ασύμφορο!

παραμένει ακόμα πιο συμφέρον από βενζίνα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
32 λεπτά πριν, chek2fire είπε

παραμένει ακόμα πιο συμφέρον από βενζίνα 

αν θέλει οικονομία κάποιος παίρνει μτχ και βάζει αέριο , τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου και όχι αν συμφέρει ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, chek2fire said:

παραμένει ακόμα πιο συμφέρον από βενζίνα 

μακροχρόνια ίσος......... αμεσα όχι καθώς 98% αμεσα έχουν θέμα δλδ να δώσουν αυτό το ποσό γιατι ποιο λόγο νωμιζεις ακομη πουλάνε κάτι αυτοκίνητα που ειναι 15 χρονών με 300 χιλιάδες χιλομετρα πάνω τους που καίνε οσο ενα φορτηγό και τα βαράνε 7 και 10 χιλιαρικα? για έναν και μόνο λόγο........ τόσο έχει να δώσει ο κόσμος.........

με μεγαλη μου χαρα θα επαιρνα την μεγαλη έκδοση του dolphin (νομίζω 38 χιλιαρικα) αν θα τα ειχα να τα δώσω ντουκου.. και ας χρειαζόταν να κοινηγαω την θέση έξω από το σπιτι για να πετάξω την μπαλαντέζα (σχεδόν 2 χρονια αυτο εκανα με το nissan leaf)

παντος δεν θα το επαιρνα για οικονομία το χρόνο κάνω +/- 9 με 10 χιλιάδες χιλομετρα δεν θα το αποσβεσω ποτε σε σχεση με ενα αντίστοιχο ibiza στα 18 19κ θα το επαιρνα για άμεση ροπή και ομαλή λειτουργεία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Black Demis είπε

μακροχρόνια ίσος......... αμεσα όχι καθώς 98% αμεσα έχουν θέμα δλδ να δώσουν αυτό το ποσό γιατι ποιο λόγο νωμιζεις ακομη πουλάνε κάτι αυτοκίνητα που ειναι 15 χρονών με 300 χιλιάδες χιλομετρα πάνω τους που καίνε οσο ενα φορτηγό και τα βαράνε 7 και 10 χιλιαρικα? για έναν και μόνο λόγο........ τόσο έχει να δώσει ο κόσμος.........

με μεγαλη μου χαρα θα επαιρνα την μεγαλη έκδοση του dolphin (νομίζω 38 χιλιαρικα) αν θα τα ειχα να τα δώσω ντουκου.. και ας χρειαζόταν να κοινηγαω την θέση έξω από το σπιτι για να πετάξω την μπαλαντέζα (σχεδόν 2 χρονια αυτο εκανα με το nissan leaf)

παντος δεν θα το επαιρνα για οικονομία το χρόνο κάνω +/- 9 με 10 χιλιάδες χιλομετρα δεν θα το αποσβεσω ποτε σε σχεση με ενα αντίστοιχο ibiza στα 18 19κ θα το επαιρνα για άμεση ροπή και ομαλή λειτουργεία

Πόσο μακροχρόνια; Πριν χρειαστείς νέα μπαταρία ή μετά (κάνει μεγάλη διαφορά). Γιατί με την αντικατάσταση μπαταρίας μπορεί να πληρώσεις όλη τη βενζίνη που εξοικονόμησες…

Επεξ/σία από getty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, getty said:

Πόσο μακροχρόνια; Πριν χρειαστείς νέα μπαταρία ή μετά (κάνει μεγάλη διαφορά). Γιατί με την αντικατάσταση μπαταρίας μπορεί να πληρώσεις όλη τη βενζίνη που εξοικονόμησες…

+/- 10 χρονια με αυτα τα χιλομετρα δλδ πανω κατω οταν η μπαταρια αρχιζει και ζητα ανταικατασταση (που δεν θα συμφερει) αλλα ο λογος που θα το επαιρνα οπως ειπα δεν ειναι οικονομία αλλα ελληψη θορύβου και άμεση ροπη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι οτι αν εχεις φόρτιση στο σπίτι, έχεις πάντα το όχημά σου στο 100% ή στο 80% όποτε θέλεις. Αν δεν έχεις απλά θα πρέπει να βρείς supermarket με ταχυφορτιστή. Ας πούμε στην πόλη μου έχει τουλάχιστον ένα με 180αρι. Οπότε αφού πας 1 φορά supermarket απλά το φορτίζεις τότε. Επίσης έχει στα ΙΚΕΑ 300αρι. Αλλά θα πρέπει να πληρώσεις 0.55 αντί 0.15.

Οσον αφορά το κόστος του οχήματος, πάντα τα αυτοκίνητα θα είναι ασύμφορα στην αγορά. Ακόμα και μτχ με αέριο όπως λέει ο @korakios μπορεί να σου βγεί σκάρτο και να πληρώνεις άλλα τόσα για να το συνεφέρεις, πέρα την ψυχολογική σου φθορά.
Αλλά σε απόλυτες τιμές όλα τα αυτοκίνητα έχουν ανέβει υπερβολικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων:

1. Αν έχεις θέσει στάθμευσης και δυνατότητα να βάλεις φορτιστή τα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο οικονομικά από τα συμβατικά.

2. Αν θέλεις αυτοκίνητο με πολλούς ίππους τότε τα ηλεκτρικά είναι η πιο οικονομική επιλογή σε €/ίππο. Δεν νομίζω να υπάρχει συμβατικό αυτοκίνητο με μαμίσιους 500+ ίππους που να κοστίζει κάτω από 100Κ.

3. Δεν χρειάζονται ετήσιο σέρβις. Σε ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης το ετήσιο σέρβις ξεκινάει από 200€. Σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο με το μέγεθος ενός ηλεκτρικού το ετήσιο σέρβις άνετα φτάνει τα 500€. Στα 10 χρόνια είναι εξοικονόμηση 2000~5000€.

4. Δεν χρειάζονται συχνά αλλαγή σε τακάκια και δισκόπλακες στα φρένα. Επειδή η επιβράδυνση γίνεται και με ανάκτηση ενέργειας τα φρένα καταπονούνται ελάχιστα. Κάποιος που δεν κάνει απότομα φρεναρίσματα ίσως να βγάλει και 10 χρόνια με τα μαμίσια τακάκια.

5. Δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας. Ένα συμβατικό αμάξι με τόσους ίππους έχει τέλη κυκλοφορίας εκατοντάδες ευρώ.  Πολλαπλασιάστε επί τα χρόνια κτήσης για να δείτε την εξοικονόμηση.

6. Δεν έχουν τεκμήριο. Επίσης πολλαπλασιάστε με τα εκτιμώμενα χρόνια χρήσης για να υπολογίσετε την εξοικονόμηση.

7. Αν έχεις και Φ/Β δεν θα έχεις κόστος καυσίμου. Αν το φορτίζεις βράδυ θα υπάρχει μόνο το κόστος του δικτύου, περίπου 0.01€/KWh.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...