Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
45 minutes ago, Red_Bear said:

.

Η BYD σε Βόλο και Λάρισα

.

image.jpeg.872db8966ca28624ca6472915f70e707.jpeg

pop up είναι,σημεία παραλαβής καινούριου..  το θέμα είναι service να εχουν

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, h3342 είπε

pop up είναι,σημεία παραλαβής καινούριου..  το θέμα είναι service να εχουν

Τωρα service έχει και η Θεσσαλονίκη. 

image.jpeg.0b7ebe1347b304a661d12d929a6e7e19.jpeg

  • Like 1
Δημοσ.
25 minutes ago, Red_Bear said:

Τωρα service έχει και η Θεσσαλονίκη. 

image.jpeg.0b7ebe1347b304a661d12d929a6e7e19.jpeg

αυτό είναι πολύ καλό νέο, απο πότε ξερεις?

στην Κρήτη περιμενει πολύς κόσμος να ξεκινήσει κάποιο service αλλά ακόμα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η BYD φαίνεται να φέρνει την Denza στην Ευρώπη άμεσα.

BYD launches Denza premium brand in Europe to support expansion

BPVF1Md.png

Spoiler

MILAN, April 7 (Reuters) - Chinese electric vehicle giant BYD (002594.SZ), opens new tab launched on Monday its premium Denza brand in Europe, aiming to support its expansion in the region and compete with top-end German manufacturers such as BMW (BMWG.DE),  and Mercedes (MBGn.DE) BYD sold over 4.2 million vehicles globally last year, with more than 90% of them in China. 

Sales of Denza - once a 50:50 joint venture with Mercedes and now fully owned by BYD - accounted for just over 3% of the group's total sales.
The group's special adviser for Europe, Alfredo Altavilla, said Denza would be the technological forerunner for the group.
"It will anticipate tech features that will later appear on BYD brand cars," he said after the presentation at Milan's Design Week, also attended by Executive Vice-President Stella Li.
BYD in 2024 had a 2.8% share of the European EV market, after introducing hybrid vehicles to help expand its reach.
Denza sales in the region will start at the end of the year with the EV version of its 1,000 horsepower Z9 GT sport wagon, and with a hybrid version in early 2026.
The group did not give further details of its commercial strategy and product plans for Europe. The price of the first model, still undisclosed, will exceed the highest car price in BYD's current European range, of 72,000 euros ($78,790).
The Denza range will also include, from the end of this year, the D9 van, while two off-road vehicles could be added in the future, Altavilla said.
"The aim is to make Denza a full-liner premium brand," he said, adding it targets both traditional premium clients and younger customers, who have a particular interest in technology.
The Denza models will be manufactured and exported from China despite BYD planning to start production at its first European plant, in Hungary, in October.
A second BYD site in Turkey is expected to come on line in March 2026. When fully operational, they will have a total production capacity of 500,000 cars per year.

 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 4
Δημοσ.

Στοχεύει σε premium οχήματα με αυτό. Όπως άκουσε σε κάποιο βίντεο παρουσίασης η τιμή θα είναι περίπου στα 100. 000€.

Ωραιο αυτοκίνητο. 

Δημοσ.

τα φτηνά τους μοντέλα να φέρουν και αφήστε τα αμάξια των 100 χιλιάδων...αυτοί π θα δώσουν 100+ χιλιάρικα έχουν πολλές επιλογές.. στα οικονομικά υπάρχει το πρόβλημα και η μόνη αξιόλογη πρόταση είναι το dolphin

  • Like 3
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, h3342 είπε

τα φτηνά τους μοντέλα να φέρουν και αφήστε τα αμάξια των 100 χιλιάδων...αυτοί π θα δώσουν 100+ χιλιάρικα έχουν πολλές επιλογές.. στα οικονομικά υπάρχει το πρόβλημα και η μόνη αξιόλογη πρόταση είναι το dolphin

Δεν διαφωνώ. Αλλά δύσκολο να δούμε τιμές χαμηλές. Ισως εαν αρχίσουν την παραγωγή στην Ευρώπη. Αλλά και πάλι το λέω δύσκολο, γιατί τότε θα είχαμε και άλλα θέματα με τις ευρωπαϊκές εταιρείες...

Δημοσ.

κανένας δεν θα αγοράσει 30 χιλιάρικα αμάξι ηλεκτρικο για βασικό αμάξι της οικογένειας και δεν θα έχει το λιγότερο μια 60αρα μπαταρία,να πει έχω μια ελάχιστη αυτονομία 400+ χιλιόμετρα.

 

άρα ηλεκτρικά που βγαίνουν στα 28- 30+ χιλιάρικα και έχουν 40αρες μπαταρίες δεν νομίζω να πουλήσουν π.χ renault 5  στα 28+ με 42αρα!

 

ως τώρα στην Ελλάδα μόνο DOLPHINκαι ξέρω ψωμί

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, h3342 είπε

κανένας δεν θα αγοράσει 30 χιλιάρικα αμάξι ηλεκτρικο για βασικό αμάξι της οικογένειας και δεν θα έχει το λιγότερο μια 60αρα μπαταρία,να πει έχω μια ελάχιστη αυτονομία 400+ χιλιόμετρα.

 

άρα ηλεκτρικά που βγαίνουν στα 28- 30+ χιλιάρικα και έχουν 40αρες μπαταρίες δεν νομίζω να πουλήσουν π.χ renault 5  στα 28+ με 42αρα!

 

ως τώρα στην Ελλάδα μόνο DOLPHINκαι ξέρω ψωμί

Συμφωνώ. Γι αυτό και το ΑΤΤΟ2 οσο καλό και να είναι με την μπαταρία και την τιμή δεν θα περπατήσει. 

Για να γίνει πρέπει να μπει η 60αρα μπαταρία και η τιμή να είναι κοντά στο δελφίνι.. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Συμφωνώ. Γι αυτό και το ΑΤΤΟ2 οσο καλό και να είναι με την μπαταρία και την τιμή δεν θα περπατήσει. 

Για να γίνει πρέπει να μπει η 60αρα μπαταρία και η τιμή να είναι κοντά στο δελφίνι.. 

ακατανοητο το αττο2. δεν θα ειχε καν νοημα υπαρξης αλλα το ατιμο το αττο3 εχει ενα εσωτερικο αστα να πανε. και ενω κανανε ενα ψευτοfacelift απεξω δεν κανανε τιποτα μεσα!

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

ακατανοητο το αττο2. δεν θα ειχε καν νοημα υπαρξης αλλα το ατιμο το αττο3 εχει ενα εσωτερικο αστα να πανε. και ενω κανανε ενα ψευτοfacelift απεξω δεν κανανε τιποτα μεσα!

Ναι αλλά με την 40αρα μπαταρία δεν ...το ΑΤΤΟ2......Οσον αφορά το ΑΤΤΟ3 έχει περίεργο εσωτερικό. Προσωπικά δεν μου άρεσε.

Ισως το ΑΤΤΟ2 με την τιμή του doplhin και την μπαταρία του να ήταν το κατάλληλο για την Ελλάδα...Αν δεν υπήρχε το doplhin.

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Ναι αλλά με την 40αρα μπαταρία δεν ...το ΑΤΤΟ2......Οσον αφορά το ΑΤΤΟ3 έχει περίεργο εσωτερικό. Προσωπικά δεν μου άρεσε.

Ισως το ΑΤΤΟ2 με την τιμή του doplhin και την μπαταρία του να ήταν το κατάλληλο για την Ελλάδα...Αν δεν υπήρχε το doplhin.

και το dolphin μαλλον οποιος πηρε πηρε. στην μετα επιδοτησεων εποχη δεν ξερουμε ουτε αν θα κρατησει την ιδια μπαταρια σε αυτη την τιμη, βγαζει μικροτερη εκδοση με 47αρα αν θυμαμαι καλα. με την 60αρα εχει τιμη καταλογου 30κ περιπου.

  • Like 1
Δημοσ.

Είδα το Atto 2 από κοντά σε έκθεση.

Μού έκανε εξαιρετική εντύπωση. Η αίσθηση ποιότητας μέσα στην καμπίνα μού θύμισε ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, σε σχέση με το Dolphin που καταλαβαίνεις ότι μπήκες σε κινέζικο ή το Atto 3 που είναι εντελώς κιτς.

Δεν υπήρχε σε test drive.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 10/4/2025 στις 5:41 ΜΜ, Red_Bear είπε

Τωρα service έχει και η Θεσσαλονίκη. 

image.jpeg.0b7ebe1347b304a661d12d929a6e7e19.jpeg

Ενδιαφέρον.

Μαθαίνω πάντως ότι σταδιακά ετοιμάζονται και οι μονάδες Service, και σε άλλα σημεία που υπάρχει έκθεση/pop-up store, και θα ενσωματωθούν στον χάρτη.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...