Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα

Ανοίγω αυτό το θέμα, μιας και μέχρι να βάλω υγραέριο στο αυτοκίνητο, άκουγα διάφορα, τα οποία με μπέρδεψαν. 

Λοιπόν είμαι κάτοχος ενός Chevrolet spark 1.0 

Παρόλο που το αυτοκίνητο είναι μικρό, έχει πολλά χλμ σε ταξίδι. Κατά μέσο όρο κάνω 25000-30000 χλμ το χρόνο.

Έβαλα το υγραέριο πριν 50000χλμ. Έβαλα το stag, το ακριβό Κιτ. Μου στοίχισε 900ευρω με το κτεο. Σχετικά με το ποιο είναι καλύτερο, ο μηχανικός (πολύ καλός φίλος) , μου έλεγε ότι το brc είναι καλύτερο από το Stag, ωστόσο προτιμάει το Stag γιατί σε ενδεχόμενο πρόβλημα , σου δίνει περισσότερες πιθανότητες για επεμβάσεις -τροποποιησεις. 

Εντυπώσεις τώρα:

*Οικονομία τρελή

*Για τυχόν ζημιά στον κινητήρα, ακόμα είναι νωρίς να σας πω. 

*Έβαλα δεξαμενή ρεζερβας. Εμένα το αμάξι είχε χώρο ρεζερβας, αλλά όχι ρεζέρβα, όποτε μου έκατσε κουτί

*Το ότι ρίχνει την απόδοση είναι μύθος. Έχει να κάνει με τη σωστή ρύθμιση από τον εγκαταστατη, η οποία είναι και σημαντική για την απρόσκοπτη λειτουργία του κινητήρα 

*Νοθεία στο υγραέριο παίζει και ίσως περισσότερο από ότι στη βενζινα (την έχω πατήσει δύο φορές σε ταξίδι, που έβαλα αέριο αναγκαστικά σε βενζινάδικο που δεν γνώριζα)

*Τσιμπάει λόγω υγραερίου λαδακι, όχι όμως ακραία πράγματα (εμένα στα 250000χλμ, τσιμπάει 600ml στα 7500 χλμ)

*Ασφάλεια απόλυτη. Αν γίνει τροχαίο δυνατό θα σκάσει η βενζινα πριν το αέριο

Περιμένω και τις δικές γνώμες.

Ευχαριστώ 

Δημοσ.

Δεν καταλαβα το νοημα αυτου το ποστ, καθως υπαρχει γενικο ποστ για υγραεριοκινηση. Αλλα ναι, μοντα υγραεριου κανεις μονο για οικονομια, ειδικα στα χλμ που αναφερεις. Επιπτωση στο μοτερ εχει, διοτι δεν παυει να ειναι μοντα και τα σωθικα του κινητηρα δεν ειναι μελετημενα για υγραεριο. Για να μην υπολογισουμε το παραγοντα εγκαταστατη

Η ασφαλεια δεν ειναι απολυτη, αν ηταν δεν θα υπηρχαν οι περιορισμοι σε καραβια, παρκινγκ κτλ. Ξεκαθαρισε με την ασφαλεια σου σε ποιες περιπτωσεις ΔΕΝ σε καλυπτει πλεον μετα την μοντα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, ctsamis21 είπε

Καλημέρα

Ανοίγω αυτό το θέμα, μιας και μέχρι να βάλω υγραέριο στο αυτοκίνητο, άκουγα διάφορα, τα οποία με μπέρδεψαν. 

Λοιπόν είμαι κάτοχος ενός Chevrolet spark 1.0 

Παρόλο που το αυτοκίνητο είναι μικρό, έχει πολλά χλμ σε ταξίδι. Κατά μέσο όρο κάνω 25000-30000 χλμ το χρόνο.

Έβαλα το υγραέριο πριν 50000χλμ. Έβαλα το stag, το ακριβό Κιτ. Μου στοίχισε 900ευρω με το κτεο. Σχετικά με το ποιο είναι καλύτερο, ο μηχανικός (πολύ καλός φίλος) , μου έλεγε ότι το brc είναι καλύτερο από το Stag, ωστόσο προτιμάει το Stag γιατί σε ενδεχόμενο πρόβλημα , σου δίνει περισσότερες πιθανότητες για επεμβάσεις -τροποποιησεις. 

Εντυπώσεις τώρα:

*Οικονομία τρελή

*Για τυχόν ζημιά στον κινητήρα, ακόμα είναι νωρίς να σας πω. 

*Έβαλα δεξαμενή ρεζερβας. Εμένα το αμάξι είχε χώρο ρεζερβας, αλλά όχι ρεζέρβα, όποτε μου έκατσε κουτί

*Το ότι ρίχνει την απόδοση είναι μύθος. Έχει να κάνει με τη σωστή ρύθμιση από τον εγκαταστατη, η οποία είναι και σημαντική για την απρόσκοπτη λειτουργία του κινητήρα 

*Νοθεία στο υγραέριο παίζει και ίσως περισσότερο από ότι στη βενζινα (την έχω πατήσει δύο φορές σε ταξίδι, που έβαλα αέριο αναγκαστικά σε βενζινάδικο που δεν γνώριζα)

*Τσιμπάει λόγω υγραερίου λαδακι, όχι όμως ακραία πράγματα (εμένα στα 250000χλμ, τσιμπάει 600ml στα 7500 χλμ)

*Ασφάλεια απόλυτη. Αν γίνει τροχαίο δυνατό θα σκάσει η βενζινα πριν το αέριο

Περιμένω και τις δικές γνώμες.

Ευχαριστώ 

Υπαρχει σχετικη μεγαλη συζητηση με 238 σελιδες 

 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

Είχα fiat punto 16v # τον 2010 έβαλα brc ενώ το αμάξι είχε 100.000χλμ περίπου... κόστος 1800€.... από τις πρώτες εγκαταστάσεις.. το 2018 το πούλησα ενώ είχε 330.000χλμ περίπου...5/18πήρα αμάξι με φυσικό αέριο (cng) end of story... 

Πέρυσι τέτοιο μήνα το άφησα στον αδερφό με 110.000χλμ περίπου 😎

Πήρα μεταχειρισμένο ίδιο μοντέλο από Γερμανία γιατί αξίζει 101%

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...