Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom [Switch]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Kong13 είπε

Πραγματικά,που τα είδες;

Ρε φιλε εννοω ολα τα duplication glitches κλπ. Αυτα εννοω bugs. 

  • Απαντ. 382
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 7/7/2023 στις 10:52 ΜΜ, polakis21 είπε

Ρε φιλε εννοω ολα τα duplication glitches κλπ. Αυτα εννοω bugs. 

Έχει και άλλα πολλά.Να κάνεις τα όπλα να μη σπάνε,να πετάς με glide πάνω στην ασπίδα,να πουλάς το ίδιο αντικείμενο άπειρες φορές χωρίς να χάνετε από το inventory και γενικά έχει άπειρα glitches.Το οποίο προσωπικά το θεωρώ ντροπή για ένα τέτοιο παιχνίδι.

Δημοσ.

Άλλο bugs και άλλο glitches. Bugs σημαίνει δεν μπορώ να προχωρήσω το quest, βγαίνω out of bounds, γενικά κάτι σπάει χωρίς να το επιδιώξω και μου χαλάει την εμπειρία. Glitches σημαίνει αρχίζω να κάνω περίεργους συνδυασμούς που δεν θα έκανα υπό φυσιολογικές συνθήκες με σκοπό να μπερδέψω το παιχνίδι και να καταλήξω σε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα. 

Προσωπικά με το μέγεθος του παιχνιδιού και τα abilities που σου δίνει, νομίζω πρόκειται για μεγαλείο των developer που δεν υπάρχουν σημαντικά bugs. 

  • Like 8
Δημοσ.

Open world game χωρίς glitch δεν υπάρχει και γενικά γκειμς χωρίς glitch σπάνιο . Προσωπικά μαρεσει να έχει glitch ένα παιχνίδι , δεν είναι κακό να κάνεις τα exploits σου αν θες . Τα αγαπημένα μου βέβαια είναι αυτά που έχουν να κάνουν πχ με κομμάτια χάρτη που δεν μπήκαν στο παιχνίδι . Ένα τέτοιο ήταν θυμάμαι στο links awakening στο Gameboy , εφόσον έκανες ένα συγκεκριμένο συνδυασμό κινήσεων στα 2d κομμάτια του παιχνιδιού σε έβγαζε σε ένα δωμάτιο με πολύ περίεργα sprites . Ήμουν μικρός τότε και δεν υπήρχε internet και πίστευα ότι ήταν κάποιο μυστικό level .Είχε τη φάση του .

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον μετα απο 315 ωρες παιχνιδιου-,συντροφιας εδω και 2 μηνες ειδα χθες για πρωτη φορα τους τιτλους τελους.

Ανωτερο απο το botw εννοειται  αλλα σαν παινχιδι της σειρας zelda δεν ειναι στην 1η πενταδα για μενα προσωπικα.Ουτε και το botw ειναι βεβαια.

Το εχω γραψει ηδη πολλες φορες,εχω γινει γραφικος αλλα δεν μου αρεσει η κατευθυνση που εχει παρει η σειρα.Αυτο που θα πρεπει να κανει η nintendo ειναι να σπασει την σειρα οπως με τα mario.Δηλαδη:

  • botw-totk open world gameplay που θα ειναι και το μελλον της σειρας οπως εχει αναφερει ηδη ο Αοnuma
  • 2d old school zelda
  • 3d Oot formula(το πιο αγαπημενο μου)

Tα 2 τελευταια θα μπορουν να βγαινουν σαν κυκλοφοριες αναμεσα στα open world zelda για να καλυψουν τα κενα.Διοτι αν εχουμε μονο open wolrd zelda τοτε θα περιμενουμε το επομενο το 2028......

 

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Like 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

Δηλαδη:

  • botw-totk open world gameplay που θα ειναι και το μελλον της σειρας οπως εχει αναφερει ηδη ο Αοnuma
  • 2d old school zelda
  • 3d Oot formula(το πιο αγαπημενο μου)

Θα πρότεινα κάτι άλλο. Ναι στα δύο πρώτα αλλά όσο αναφορά το τρίτο αντί να είναι Zelda τίτλος θα προτιμούσα είτε νέο ip, είτε κάποιο άλλο (βλέπε Golden Sun).

  • Like 1
Δημοσ.

Kαι αυτο μπορει να γινει αρκει να μην χαθει η παλια formula.

Εκανα ολα τα shrines και μονο ενα μου εχει μεινει,ολα τα υπολοιπα πραγματικα δεν θυμαμαι σχεδον τιποτα.Οσο για τα dungeons μονο 2 αξιζαν αλλα και παλι δεν πιανει με τιποτα τα παλια.Τι να κανω αν εχω τοσα πολλα shrines οταν ειναι τερμα αδιαφορα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dekulinkgr είπε

Kαι αυτο μπορει να γινει αρκει να μην χαθει η παλια formula.

Εκανα ολα τα shrines και μονο ενα μου εχει μεινει,ολα τα υπολοιπα πραγματικα δεν θυμαμαι σχεδον τιποτα.Οσο για τα dungeons μονο 2 αξιζαν αλλα και παλι δεν πιανει με τιποτα τα παλια.Τι να κανω αν εχω τοσα πολλα shrines οταν ειναι τερμα αδιαφορα.

 

Έχω γράψει και παλιότερα κάποια πράγματα για τα Zelda του NSW και συνεχίζω να είναι υπέρ της υλοποίησης ασχέτως αν υπάρχουν πάντα περιθώρια βελτίωσης.

Η σειρά χρειαζόταν ανανέωση και ευτυχώς το κατάφεραν. Αν έβγαζαν μια από τα ίδια με τα παλιά θα μου ήταν πλήρως αδιάφορο.

Αν περιορίσω την λεγόμενη αλλαγή συνταγής σε μια λέξη θα ήταν προσβασιμότητα. Λόγω αυτής είναι πολλά αλλά απλοϊκά τα shrines.

Προσβασιμότητα γιατί:

-πλέον δεν ακολουθείς μονοπάτια, μπορείς να πας παντού. Το σκαρφάλωμα ισοπέδωσε τα πάντα.

-οι γρίφοι μπορούν να λυθούν με πολλαπλούς τρόπους.

-οι γρίφοι λύνονται απευθείας με την πρόσβαση στις αρχικές δυνατότητες χωρίς την απαίτηση συγκεκριμένων αντικειμένων που στα παλιότερα είχε πρόσβαση ο παίκτης στην πορεία του παιχνιδιού.

-οι μηχανές φυσικής και χημείας αυξάνουν κατακόρυφα την αλληλεπίδραση με τον κόσμο του παιχνιδιού που έχει σφυρηλατηθεί πάνω στις αντίστοιχες  δυνατότητες του χαρακτήρα.

Και άλλα πολλά γενικότερα όπως κατακόρυφη αύξηση των rpg στοιχείων. 

Επιστροφή στην παλιά συνταγή ποτέ ξανά τουλάχιστον όχι μονόπλευρα.

Καλό είναι το Metroid αν θέλει να ξεφύγει από την στάσιμη εμπορική δυναμική του να πάρει κάποια μαθήματα από τα τελευταία Zelda. Ακόμα και το Dread που έμεινε ουσιαστικά πιστό στην συνταγή της σειράς δεν κατάφερε να ξεχωρίσει ιδιαίτερα εμπορικά παρά την πολύ καλή προώθηση από την Ν.

  • Like 4
Δημοσ.

Aν ομως το επομενο zelda ειναι παλι σαν το botw-totk(γιατι κακα τα ψεματα ειναι σχεδον πανομοιοτυπα σαν παιχνιδια) τοτε sorry παλι θα χρειαζεται ανανεωση η σειρα.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι θεωρουν το γραμμικο zelda κακο και οτι ηθελε ανανεωση η σειρα.Ενταξει προφανως κακο ηταν για τα ταμεια της Nintendo.Δεν ξερω ελπιζω να βρουνε τροπο να παντρεψουν τα θετικα των 2 τελευταιων παιχνιδιων με τα παλια και τοτε θα μιλαμε οντως για επος.

Παντως εκει που τα 2 τελευταια παιχνιδια χανουν παρα πολυ σε σχεση με τα προηγουμενα ειναι στην ατμοσφαιρα.Ενταξυ στο totk υπαρχει ενα ωραιο σημειο την πρωτη φορα που πας που οντως λες wow αλλα μετα απο λιγο φευγει αυτο.

Θα δωσω spoiler για να καταλαβετε τι εννοω

Spoiler

οταν ξεκινησεις το quest για το master sword,καταληγεις στο deku tree ο οποιος εχει δεχθει ζημια απο το gloom, εκει μου ξυπνησε Oot vibes,μπαινεις μεσα και αντι να ειχαν φτιαξει ενα ωραιο dungeon απλως πεφτεις σε ενα depth και πολεμας εναν εχθρο που τον εχεις ηδη συναντησει αλλες 2-3 φορες.Ξενερα.Και πες εγω το συγκρινω με το παλιο oot οποτε λογικο να ειμαι biased αλλα και ο ανιψιος που το λιωνει λεει ξενερωσα παλι αυτος ο εχθρος.Βαλε εκει εναν unique boss για να γινει memorable.

 

  • Like 2
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

4 μηνες για 1 παιχνιδι. Δεν το κανω συχνα αλλα δεν βγαινουν και συχνα τετοια games απο την αλλη. Οπως ειπα και σε ενα φιλο κανενας δεν θα τους φτασει ποτε με τετοια games που φτιαχνουν. Αν και ιδια φαση με το breath τουτο δω ηταν καλυτερο και αυτο φαινεται σχεδον αμεσως. Πηρα το χρονο μου δεν βιαστηκα ποτε, δεν το βαρεθηκα ουτε στιγμη, απιστευτος κοσμος, τα depths ηταν συγκλονιστικά δεν το περιμενα καν. Δεν θελω να πω τιποτα γιατι σποιλερς αλλα πραγματικα να περιμενετε να ειστε σε καταλληλη διαθεση για να το παιξετε οπως του αρμοζει. Το εκανα 100% σε ολα εκτος απο τα korok seeds που ειναι αστειο να τα βρεις ολα. Αποτελεσμα το playtime που βλεπετε στη φωτο. Συμφωνω με ολους οσοι λενε για παραδοσιακη συνταγη ζελντα αλλα και να συνεχισουν την breath συνταγη θα τα παιξω ολα γιατι γ^μ^νε. Μονο η νιντεντο τετοια. Μονο!

image.jpeg.3e5f80700268453af540a52be594f4b1.jpeg

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά δε τον έχω τελειώσει ακόμα το παιχνίδι , το παίζω με το πάσο μου και έχω γράψει γύρω στις 220 ώρες μέχρις στιγμής και μου λείπουν άκομα ένας sage, τρεις περιοχές στο χαρτη και αρκετα depths . Προσωπικά μου αρεσει πολύ το παιχνίδι , πιστεύω ότι το main quest έχει και το βάρος και την ατμόσφαιρα που χρειάζεται αλλά κάπου χάνετε λίγο λόγω του τεραστιου ''ογκου'' του παιχνιδιού . Ίσως αξίζει να το παίξει κάποιος μονοκοπανια το main quest  και μόνο .

Συμφωνώ πάντως με dekulinkgr ότι το επόμενο δεν πρέπει να είναι στο ίδιο μοτίβο .Για μένα θα πρέπει να είναι ένα ποιο low profile παιχνίδι στο κλασσικό στυλ των παλιών ζελντα ή ακόμα καλύτερα  ένα πλήρες remake του ocarina of time ας πούμε .

 

Επεξ/σία από Choronzoon
Δημοσ.
3 ώρες πριν, babality είπε

4 μηνες για 1 παιχνιδι. Δεν το κανω συχνα αλλα δεν βγαινουν και συχνα τετοια games απο την αλλη. Οπως ειπα και σε ενα φιλο κανενας δεν θα τους φτασει ποτε με τετοια games που φτιαχνουν. Αν και ιδια φαση με το breath τουτο δω ηταν καλυτερο και αυτο φαινεται σχεδον αμεσως. Πηρα το χρονο μου δεν βιαστηκα ποτε, δεν το βαρεθηκα ουτε στιγμη, απιστευτος κοσμος, τα depths ηταν συγκλονιστικά δεν το περιμενα καν. Δεν θελω να πω τιποτα γιατι σποιλερς αλλα πραγματικα να περιμενετε να ειστε σε καταλληλη διαθεση για να το παιξετε οπως του αρμοζει. Το εκανα 100% σε ολα εκτος απο τα korok seeds που ειναι αστειο να τα βρεις ολα. Αποτελεσμα το playtime που βλεπετε στη φωτο. Συμφωνω με ολους οσοι λενε για παραδοσιακη συνταγη ζελντα αλλα και να συνεχισουν την breath συνταγη θα τα παιξω ολα γιατι γ^μ^νε. Μονο η νιντεντο τετοια. Μονο!

image.jpeg.3e5f80700268453af540a52be594f4b1.jpeg

Ποσο χαιρομαι οταν βλεπω ανθρωπους να "λιωνουν" τα παιχνιδια και οχι να τα "ξεπετανε", οσο γρηγοροτερα γινεται, ωστε να πανε αμεσως στο επομενο παιχνιδι;

Ειδικα τετοιες παιχνιδαρες, "πρεπει" να τις απολαμβανεις κι ας εχεις 100 backlog.

Περιμενω κι εγω να βρω λιγο χρονο για να το αρχισω, γιατι κι εγω θα το παω over 200 ωρες οπως και το botw.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...