Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom [Switch]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συμφωνώ με Mansa2k. Το πρώτο έθεσε βάσεις για κάτι πολύ μεγαλύτερο. Όπως πάντα αισθανόμουν για το πρώτο είναι ότι έχω σίγουρα μεγάλη αγάπη και είναι ΤΟ Zelda για να μπει κάποιος πρώτη φορά στη σειρά αλλά προσωπικά θέλω και διασκεδάζω την παλιά συνταγή. Θέλω δομή, θέλω σχεδιασμό, θέλω παιχνίδι που να μην μου δίνει "λύσε το με όποιο τρόπο θες", όχι σε zelda τουλάχιστον. 

Θα προτιμούσα λίγο Breath of the wild σε classic συνταγή από το λίγη Classic συνταγή μέσα στο Breath of the wild. Anyway, ένας μήνας έμεινε για να δω αν οι βάσεις που μπήκαν στο πρώτο είναι εκεί για να σεβαστούν και τον πυρήνα της σειράς που είναι γνωστό. 

 

Σε κουβέντα που κάνανε με φίλους όλοι πάνω κάτω συμφωνήσαμε (old school όλοι μας) ότι αν βγάζανε ξανά το ίδιο Breath of the wild με προσθήκη 8 νέων large scale και non free dungeons θα πληρώναμε εύκολα την 70αρα και πάλι. 

  • Like 3
  • Απαντ. 382
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Mιας και ειμαστε μονο 21 μερες μακρυα να πω και εγω οτι ενω ελιωσα το botw και μου αρεσε παρα πολυ δεν το βαζω καν μεσα στο top3 zelda παιχνιδιων.Προτιμω και εγω την κλασσικη συνταγη,δηλαδη τα κανονικα dungeons.Αν στο totk δεν εχει ουτε τωρα κλασσικα dungeons,δυστηχως θα απογοητευω παρα πολυ.Παλι θα το λιωσω το παιχνιδι αλλα κακα τα ψεματα θελουμε dungeons.Story αυτο δειχνει να εχει παντως με βαση το τελευταιο trailer oποτε πιστευω να ακουσαν τα παραπονα που ειχαμε παρα πολλοι απο το botw.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα και υπάρχουν περισσότερα μπουντρούμια δεν περιμένω η ολοκλήρωση τους να ακολουθεί γραμμικότητα αλλά αντίθετα θα υπάρχει πλήρης ελευθερία όπως ίσχυε στο BotW.

Το τελευταίο βίντεο δημιουργεί την εντύπωση πως τα μπουντρούμια (όπως υποθέτουμε) δεν θα είναι "ορατά" αυτή την φορά αλλά η πρόσβαση θα επιτυγχάνεται όταν ολοκληρωθεί κάποια αποστολή (;). Μάλλον αυτή θα είναι και η ουσιαστική διαφορά ως προς το συγκεκριμένο κομμάτι.

Δεν υπάρχει περίπτωση κάθε μπουντρούμι να έχει και το δικό του αντικείμενο όπως τα παλιότερα παιχνίδια της σειράς. Όπως στο BotW οι βασικές δυνατότητες θα είναι προσβάσιμες από την αρχή του παιχνιδιού.

Μην περιμένετε να επιστρέψει ολοκληρωτικά η κλασσική συνταγή που περιόριζε την σειρά σε πωλήσεις κάτω των 10 εκατομμυρίων όταν το BotW έχει φτάσει τα 30 εκατομμύρια.

Αν όντως υπάρχει πληθώρα από μπουντρούμια τότε περιμένω είτε οι δυνατότητες να μην ισχύουν σε αυτά είτε στην αντίθετη περίπτωση να έχουν τεράστιο μέγεθος.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Δημοσ.

Για μένα το προηγούμενο zelda ήταν ένας από τους κορυφαίους τίτλους στην gaming ιστορία γιαυτό και οι δεκάδες κλώνοι που έχουν βγει μετά δημιουργόντας δικιά του σχολή gameplay. 

Τώρα καλοδεχούμενο το καινούργιο και σίγουρα θα μιλάμε για μια πιο βελτιωμένη εμπειρία από τον προηγούμενο τίτλο.  Το περιμένω πως και πως. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/4/2023 στις 11:14 ΜΜ, mansa2k είπε

Ακόμα και υπάρχουν περισσότερα μπουντρούμια δεν περιμένω η ολοκλήρωση τους να ακολουθεί γραμμικότητα αλλά αντίθετα θα υπάρχει πλήρης ελευθερία όπως ίσχυε στο BotW.

Το τελευταίο βίντεο δημιουργεί την εντύπωση πως τα μπουντρούμια (όπως υποθέτουμε) δεν θα είναι "ορατά" αυτή την φορά αλλά η πρόσβαση θα επιτυγχάνεται όταν ολοκληρωθεί κάποια αποστολή (;). Μάλλον αυτή θα είναι και η ουσιαστική διαφορά ως προς το συγκεκριμένο κομμάτι.

Δεν υπάρχει περίπτωση κάθε μπουντρούμι να έχει και το δικό του αντικείμενο όπως τα παλιότερα παιχνίδια της σειράς. Όπως στο BotW οι βασικές δυνατότητες θα είναι προσβάσιμες από την αρχή του παιχνιδιού.

Μην περιμένετε να επιστρέψει ολοκληρωτικά η κλασσική συνταγή που περιόριζε την σειρά σε πωλήσεις κάτω των 10 εκατομμυρίων όταν το BotW έχει φτάσει τα 30 εκατομμύρια.

Αν όντως υπάρχει πληθώρα από μπουντρούμια τότε περιμένω είτε οι δυνατότητες να μην ισχύουν σε αυτά είτε στην αντίθετη περίπτωση να έχουν τεράστιο μέγεθος.

Δεν φταίει η παλιά συνταγή για την διαφορά πωλήσεων.Πέραν ότι τα video games είναι πλέον ευρέως αποδεκτά και όχι μόνο για geeks άρα πουλάνε σε μεγαλύτερο target group , η φύση του switch έφερε τις πωλήσεις τον handheld(DS,3ds κλπ) στην main κονσόλα άρα όσοι θα αγόραζαν ένα zelda στο handheld τους , τώρα είναι μονόδρομος το switch για το zelda game τους.

Ακόμα και άν ίσχυε αυτό που γράφεις , στατιστικά είναι ελάχιστα μπροστά.Τo ΒΟΤW έχει πουλήσει 29 εκατομμύρια με το Switch να έχει πουλήσει 123 εκατομμύρια κονσόλες δηλαδή μόνο 1/4(23.5%) το αγόρασε.To Ocarina of Time πούλησε 7.5 εκατομμύρια με το Ν64 να πουλάει 33 εκατομμύρια δηλαδή πάλι 1/4(22.73%) αγόρασε το παιχνίδι.Αναλογικά με λίγα λόγια είναι πάρα πολύ κοντά με τα περισσότερα zelda βάση games sold/consoles sold.ΜΙλάμε φυσικά για πωλήσεις σε διάφορες κονσόλες.Όπως και για το BOtw μετράμε και αυτές τους WiiU πχ. Μέχρι το 2000 τα συνολικά cartridges αποκλειστικά για N64 ήταν στα 7 εκατομμύρια όχι κάτι πολύ μακρυά δηλαδή.

Οπότε μαθηματικά ακόμα και με τα σύγχρονα μέσα να το προωθούν (μεγαλύτερο community , internet , διαφήμηση κλπ)  το BOTW δεν ήταν ο prodigy τον zelda όπου έφερε τα πάνω κάτω και έφερε μια τεράστια ομάδα ατόμων να παίξουν Zelda.Στη συντριπτική πλειοψηφία εμείς που παίζαμε ανέκαθεν zelda , παίξαμε και botw.

Επεξ/σία από Chocobo
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Chocobo είπε

Ακόμα και άν ίσχυε αυτό που γράφεις , στατιστικά είναι ελάχιστα μπροστά.Τo ΒΟΤW έχει πουλήσει 29 εκατομμύρια με το Switch να έχει πουλήσει 123 εκατομμύρια κονσόλες δηλαδή μόνο 1/4(23.5%) το αγόρασε.To Ocarina of Time πούλησε 7.5 εκατομμύρια με το Ν64 να πουλάει 33 εκατομμύρια δηλαδή πάλι 1/4(22.73%) αγόρασε το παιχνίδι.Αναλογικά με λίγα λόγια είναι πάρα πολύ κοντά με τα περισσότερα zelda βάση games sold/consoles sold.

Ωραία αφού είναι πολύ κοντά κάνε μια αντιστοίχιση ανά σύστημα περιλαμβάνοντας και τα φορητά για να ξέρουμε γιατί προφανώς βρήκες τον τρόπο να γνωρίζουμε τις πωλήσεις ενός παιχνιδιού με βάση την εγκατεστημένη βάση. 

10 ώρες πριν, Chocobo είπε

Στη συντριπτική πλειοψηφία εμείς που παίζαμε ανέκαθεν zelda , παίξαμε και botw

Και κάπως έτσι οι 7 εκατομμύρια έγιναν 30 εκατομμύρια. Δεν βγάζει νόημα.

  • Like 3
Δημοσ.

Kαταλαβαινω οτι βαση πωλησεων δυσκολα να ξαναγυρισουν στην παλια συνταγη αλλα δεν ζηταμε αυτο.Ζηταμε να εχει και κλασσικα dungeons.Ενας τροπος να δουλεψουν τα κλασσικα dungeons παντως στην ελευθερια που θα προσφερει το totk ειναι να σου αφαιρει τις δυνατοτητες που εχεις οταν μπαινεις σε καποιο dungeon,οπου θα αποκτας καποιο νεο ability ή καποιο αντικειμενο(π.χ hookshot κτλπ) που θα χρησιμοποειται μονο στο dungeon αυτο.Σκεφτειτε κατι αναλογο με το mario odyssey/sunshine οπου υπηρχαν πιστες που σου αφαιρουσε το καπελο/fludd αντιστοιχα.

Τωρα σε αλλα νεα την Τεταρτη μαλλον θα εχουμε previews για το παιχνιδι.Ειχε ειδικο event η nintendo στην Γερμανια για το ειδικο τυπο.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

Ενας τροπος να δουλεψουν τα κλασσικα dungeons παντως στην ελευθερια που θα προσφερει το totk ειναι να σου αφαιρει τις δυνατοτητες που εχεις οταν μπαινεις σε καποιο dungeon,οπου θα αποκτας καποιο νεο ability ή καποιο αντικειμενο(π.χ hookshot κτλπ) που θα χρησιμοποειται μονο στο dungeon αυτο.

Συμφωνώ απολύτως. Περιορισμένα, χωρίς να περιορίζονται οι βάσεις που δημιούργησε το BotW, είναι εφικτό. Το ανέφερα και παραπάνω: 

Στις 21/4/2023 στις 11:14 ΜΜ, mansa2k είπε

Αν όντως υπάρχει πληθώρα από μπουντρούμια τότε περιμένω είτε οι δυνατότητες να μην ισχύουν σε αυτά είτε στην αντίθετη περίπτωση να έχουν τεράστιο μέγεθος.

Οι δημιουργοί γενικώς έχουν πολλές επιλογές. Ακόμα και να υπάρχουν μπουντρούμια με δυνατότητες ή χωρίς ή ακόμα και συνδυαστικά. Τελικά θα επιλέξουν με βάση το όραμα τους, θα δούμε.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, mansa2k είπε

Ωραία αφού είναι πολύ κοντά κάνε μια αντιστοίχιση ανά σύστημα περιλαμβάνοντας και τα φορητά για να ξέρουμε γιατί προφανώς βρήκες τον τρόπο να γνωρίζουμε τις πωλήσεις ενός παιχνιδιού με βάση την εγκατεστημένη βάση. 

Και κάπως έτσι οι 7 εκατομμύρια έγιναν 30 εκατομμύρια. Δεν βγάζει νόημα. 

Δεν βγάζει νόημα γιατί δεν καταλαβαίνεις πως δεν έγιναν τα 7 - 30 αλλά και τα 30 - 120.Όταν μάθεις να διαβάζεις / κατανοείς όλη τη πρόταση και όχι τα μισά ίσως αρχίζει να βγάζει…

Απλά μαθηματικά είναι.Το ένα πούλησε 7 εκατομμύρια αντίτυπα στις 33 εκατομμύρια κονσόλες και το άλλο 29 εκατομμύρια αντίτυπα στις 123 εκατομμύρια κονσόλες.Αναλογικά λοιπόν πούλησαν σχεδόν το ίδιο.Δηλαδή 1 στους 4 αγόραζε zelda τότε και 1 στους 4 σήμερα,  οπότε το παραμύθι “η παλιά συνταγή” κρατούσε πίσω τις πωλήσεις που λες μαθηματικά δεν ισχύει.

Μεγάλωσε το player base οπότε αναλογικά κάθε παιχνίδι πήρε κομμάτι απο την πίτα.

To zelda με τις περισσότερες πωλήσεις αναλογικά είναι το twilight peincess με σχεδόν 8 εκατομμύρια αντίτυπα σε μόλις 21 εκατομμύρια κονσόλες.

Επεξ/σία από Chocobo
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, Chocobo said:

To zelda με τις περισσότερες πωλήσεις αναλογικά είναι το twilight peincess με σχεδόν 8 εκατομμύρια αντίτυπα σε μόλις 21 εκατομμύρια κονσόλες.

Αφήνοντας στην άκρη το γεγονός ότι το σκεπτικό σου είναι εξαρχής πέρα για πέρα λάθος, γίνεται ακόμα πιο εσφαλμένο όταν αναφέρεις στατιστικά που νομίζεις ότι ισχύουν.

Ψάξε λίγο καλύτερα τις πηγές σου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Αφήνοντας στην άκρη το γεγονός ότι το σκεπτικό σου είναι εξαρχής πέρα για πέρα λάθος, γίνεται ακόμα πιο εσφαλμένο όταν αναφέρεις στατιστικά που νομίζεις ότι ισχύουν.

Ψάξε λίγο καλύτερα τις πηγές σου.

Άρα συμφωνείς οτι η παλιά συνταγή κρατούσε τις πωλήσεις χαμηλά ; 
Τα έχω ψάξει , δεν υπάρχει λόγος να το ξανακάνω όταν κάποιοι απλά δεν θέλουν να ακούσουν.

Δεν είναι λάθος γιατί είναι μαθηματικά.Σου αρέσει ή όχι αναλογικά έχουν πουλήσει σχεδόν το ίδιο.

Επεξ/σία από Chocobo
  • Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, Chocobo said:

Άρα συμφωνείς οτι η παλιά συνταγή κρατούσε τις πωλήσεις χαμηλά ; 
Τα έχω ψάξει , δεν υπάρχει λόγος να το ξανακάνω όταν κάποιοι απλά δεν θέλουν να ακούσουν.

Δεν είναι λάθος γιατί είναι μαθηματικά.Σου αρέσει ή όχι αναλογικά έχουν πουλήσει σχεδόν το ίδιο.

Τα μαθηματικά σου είναι λάθος. Το Τwilight Princess πούλησε 8 εκατομμύρια σε 120 εκατομμύρια κονσόλες, όχι σε 20 εκατομμύρια κονσόλες.

Εκτός κι αν πετάμε νούμερα στην τύχη, μπας και πιάσουμε το Τζόκερ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Malthador είπε

Τα μαθηματικά σου είναι λάθος. Το Τwilight Princess πούλησε 8 εκατομμύρια σε 120 εκατομμύρια κονσόλες, όχι σε 20 εκατομμύρια κονσόλες.

Εκτός κι αν πετάμε νούμερα στην τύχη, μπας και πιάσουμε το Τζόκερ.

Α οκ είσαι απο αυτούς που πιάνουν 1 απο τα 10 που γράφω.Όταν πριν όμως έγραψα 29 εκατομμύρια του botw δεν έφερες αντίρρηση να πεις πως μερικές είναι του WiiU….. 

Δεν απάντησες όμως σε αυτά που ρώτησα .

1. Κρατάει η παλιά συνταγή τις πωλήσεις πίσω 

2. Αναλογικά το ocarina of time(μόνο στο n64) με το botw (μόνο switch) πόσο έχουν πουλήσει ; 

Δημοσ.
8 minutes ago, Chocobo said:

Όταν πριν όμως έγραψα 29 εκατομμύρια του botw δεν έφερες αντίρρηση να πεις πως μερικές είναι του WiiU….. 

Δεν είναι. 

Μαζί με του Wii U είναι στα σχεδόν 31 εκατομμύρια. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...