Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom [Switch]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

 

Στην αρχή πόνεσε η καρδούλα μου που άνοιξε ολοκαίνουργια παιχνίδια δεκαετιών. Μετά σκέφτηκα ότι αποκλείεται να είναι καινούργια αλλά resealed.😅

  • Απαντ. 382
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
10 minutes ago, Bourdoulas said:

Στην αρχή πόνεσε η καρδούλα μου που άνοιξε ολοκαίνουργια παιχνίδια δεκαετιών. Μετά σκέφτηκα ότι αποκλείεται να είναι καινούργια αλλά resealed.😅

Κι εγώ ψάρωσα προς στιγμήν, σκέφτηκα ότι είναι το βίντεο με τα πιο ακριβά props στο youtube, αλλά μετά το ξανασκέφτηκα. :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά αφού ο angryvideogamenerd ανεβάζει βίντεο για το TotK σημαίνει ότι έχει ξεφύγει η κατάσταση. Πάει για 20 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του έτους άραγε το παιχνίδι;

Αρχίζω να πιστεύω πως η προώθηση φτάνει σε επίπεδα πλύσης εγκεφάλου!

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Καλά αφού ο angryvideogamenerd ανεβάζει βίντεο για το TotK σημαίνει ότι έχει ξεφύγει η κατάσταση. Πάει για 20 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του έτους άραγε το παιχνίδι;

Αρχίζω να πιστεύω πως η προώθηση φτάνει σε επίπεδα πλύσης εγκεφάλου!

Εδω ανέβασε και ο Superetroid….. σε φάση κατουράει όλη τη βιομηχανία με 12gb περιεχόμενο όσο είναι ένα skin στο COD 😅

  • Like 2
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Lotof είπε

Εδω ανέβασε και ο Superetroid….. σε φάση κατουράει όλη τη βιομηχανία με 12gb περιεχόμενο όσο είναι ένα skin στο COD 😅

Πάγωσε η κόλαση λέμε!

Πρέπει να επισημανθεί πως το παιχνίδι δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς την βοήθεια της Monolith Soft όπως αντίστοιχα και στο BotW πρωτύτερα. Δυστυχώς αυτό μας στέρησε ένα Xenoblade X2 αλλά από την άλλη οι συνεργασίες αυτές δίνουν έσοδα στην Monolith Soft που βοηθούν στην ανάπτυξη του στούντιο κάτι που συνέβη έντονα τα προηγούμενα χρόνια.

Εντυπωσιακή είναι και η κατανάλωση μπαταρίας ενώ εκτελείται το παιχνίδι που κυμαίνεται σε αρκετά καλά επίπεδα.

Screenshot_2023-05-19-22-57-24-615_com.google.android.youtube.jpg.6fafd61c0fef0038019be656b8ecead4.jpgΠηγή

Γενικώς το τερμάτισαν. Τώρα μένει στην διάρκεια του χρόνου να αυξηθούν οι φωνές για νέο σύστημα.🤣 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 15/5/2023 στις 7:18 ΜΜ, whirlwind91 είπε

Διαβάζοντας λίγο διαγώνια τις τελευταίες σελίδες, έχω να πω ότι καταλαβαίνω τον Chocobo και τα θέματα που θέτει. Και γω είμαι fan της σειράς από πολύ παλιά και μου άρεσε η παλιά κλασική συνταγή. Το BotW δεν θα πω ότι ήταν κακό, απλά ανήκει σε διαφορετικό είδος σε σχέση με τα παλιά zelda (εξερεύνηση open-world, λιγότερη έμφαση σε dungeons-αντικείμενα, επί τούτου στημένα επαναλαμβανόμενα puzzles) και δεν είναι καθόλου παράλογο σε κάποιον που του άρεσε η παλιά συνταγή να μην του αρέσει η καινούργια ή τα τελευταία zelda να αρέσουν σε άτομα που τα παλιότερα zelda τους άφηναν αδιάφορους. Γι' αυτό και το 10/10 μπορεί να ισχύει γενικώς για τον μέσο gamer που του αρέσουν τα open-world adventures, αλλά αν έβαζε κάποιος τους παλιούς fan να το βαθμολογήσουν, νομίζω ότι ο μέσος όρος θα ήταν πιο χαμηλά.

Όσο και να ακούγεται περίεργο, και γω είχα φάει πάρα πολλές ώρες στο BotW, όχι επειδή με είχε ξετρελάνει όπως άλλα zelda, αλλά γιατί ένιωθα ένα compulsion να μαζεύω το καθετί απλά και μόνο επειδή το παιχνίδι είχε το όνομα zelda. Κάπου στα μέσα των korok seeds το παράτησα το σπορ πάντως. Τελειώνοντας λοιπόν το παιχνίδι μου έμεινε περισσότερο μια πικρή αίσθηση αγγαρείας και δεν ασχολήθηκα καν με τα DLC. Και ακριβώς αυτή η αίσθηση με κάνει να μην θέλω να πιάσω και το TotK μιας και νιώθω ότι αποτελεί διάδοχο του BotW και ως έτσι το βλέπω, παρά για παιχνίδι Zelda.

Spoiler

Δεν είναι πως δεν μου αρέσει η νέα συνταγή.Απλά δεν μπορώ τα σχόλια τύπου τέλειο παιχνίδι , η nintnedo έκανε το θαύμα πάλι κλπ κλπ. χωρίς να γίνεται καμία αναφορά για τα πάρα πολλά αρνητικά του με το πιο βασικό να είναι ότι έιναι επαναλαμβανόμενο.Πόσο επαναλαμβανόμενο ? Για μένα πάρα πολύ.Έχω αφιερώσει απο 200-250 ώρες σε άλλα open world χωρίς να νιώσω αυτό το αίσθημα επαναληπτικότητας του botw.

Πως γίνεται το critics score και το user score να έχει διαφορά μιας μονάδας επίσης περίεργο.Για κάποιο λόγο όμως όποιος του δίνει 10/10 με ένα review 5 λέξεων θεωρείται σωστός ενώ αυτός που θα δώσει 8/10 με 5 παραγράφους επιχειρήματα εναι αυτός που πάει ενάντια στα popular , είναι hater , παίζει cod κλπ κλπ.

Nintendo exclusives και Sony Exclusives απαγορεύεται να μιλάς για αρνητικά απλά.Botw και TLOU είναι τέλεια παιχνίδια 10/10.

Υπάρχει όμως και μια άλλη άποψη όπως αυτή ή τα χιλιάδες σχόλια metacritic κλπ που φέρουν το παιχνίδι στο 8.7 που είναι πολύ πιο ρεαλιστικό.

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχοντας πλεον ασχοληθει περισσοτερο με το παιχνιδι να πω οτι δεν υπαρχει αυτο που εχουν φτιαξει.Το ξαναγραφω οτι το botw σε σχεση με το totk ειναι πραγματικα tech demo.Ιστορια,μυστικα - εξερευνηση ολα ανωτερα.Μεχρι στιγμης με αυτα που εχω παιξει.Δεν γνωριζω αν γινεται αρκετα επαναλαμβανομενο  στην πορεια βεβαια οπως ηταν το botw.

Τωρα ως ενας φανατικος της σειρας zelda ημουν παρα πολυ  απογοητευμενος στο θεμα των dungeon και την παντελη ελλειψη τους απο  το botw.Τα divine beasts ωραια σαν ιδεα αλλα πολυ μετρια και λογου ιδιου design δεν ξεχωριζαν μεταξυ τους.Οποτε ετρεξα λιγο τωρα στην αρχη για να κανω ενα dungeon να δω πως ειναι σε σχεση με το botw.Προφανως καλυτερο απο πριν αλλα και παλι απογοητευμενος.Προτιμω τελικα την παλια γραμμικοτητα,που εμπαινες σε ενα dungeon,εβλεπες διαφορα πραγματα που δεν ειχες ιδεα τι να κανεις και μολις ανακαλυπτες το αντικειμενο βγαζανε ολα νοημα.Ακομα μου εχει μεινει το spinner απο το TP π.χ

Πλεον λογου παντελως ελευθεριας και νεων ικανοτητων τα dungeons εχουν χασει την αιγλη τους για μενα.

Βεβαια το build up μεχρι να μπω στο dungeon ηταν παρα πολυ ωραιο.

Ελπιζω σημερα να καταφερω να ασχοληθω περισσοτερο.

Δεν ξερω πως θα ειναι η τελικη εντυπωση αλλα στις λιγες αυτες πρωτες 10-12 ωρες απλα "κατουραει" το botw.

Παντως ελπιζω-ευχομαι η σειρα zelda να γινει σαν την σειρα mario.

Δηλαδη να εχουμε κυκλοφορια παλια κλασσικα  2d zelda,3d zelda στυλ ΟοΤ και τελος 3d zelda στυλ totk.Να ειμαστε ολοι ικανοποιημενοι δηλαδη.Βεβαια βγηκε ο Αοnuma και ειπε οτι πλεον το template της σειρας θα ειναι τα botw/totk.Τι να πω.

 

 

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Moderators
Δημοσ.

Θα γράψω τις σκέψεις μου για το game μόλις συμπληρώσω λίγες περισσότερες ώρες.

Για την ώρα το μόνο που έχω να δηλώσω είναι ότι αύριο μόλις ψηφίσω, θα περάσω από μια εκκλησία να ανάψω ένα κεράκι στην υγειά του Aonuma, να τον έχει ο Θεός καλά μπας και αξιωθούμε να δούμε κάνα δυο τέτοια αριστουργήματα μέχρι να αποσυρθεί από την ενεργό δράση.

Αυτό που έφτιαξαν οι άνθρωποι (και που το χρεώνεται ο Eiji κατά το μεγαλύτερο ποσοστό) δεν έχει προηγούμενο και το πιθανότερο είναι ότι δεν θα έχει και επόμενο. Όχι τουλάχιστον μέχρι το επόμενο major Zelda.

On 20/05/2023 at 09:15, Chocobo said:
  Hide contents

Δεν είναι πως δεν μου αρέσει η νέα συνταγή.Απλά δεν μπορώ τα σχόλια τύπου τέλειο παιχνίδι , η nintnedo έκανε το θαύμα πάλι κλπ κλπ. χωρίς να γίνεται καμία αναφορά για τα πάρα πολλά αρνητικά του με το πιο βασικό να είναι ότι έιναι επαναλαμβανόμενο.Πόσο επαναλαμβανόμενο ? Για μένα πάρα πολύ.Έχω αφιερώσει απο 200-250 ώρες σε άλλα open world χωρίς να νιώσω αυτό το αίσθημα επαναληπτικότητας του botw.

Πως γίνεται το critics score και το user score να έχει διαφορά μιας μονάδας επίσης περίεργο.Για κάποιο λόγο όμως όποιος του δίνει 10/10 με ένα review 5 λέξεων θεωρείται σωστός ενώ αυτός που θα δώσει 8/10 με 5 παραγράφους επιχειρήματα εναι αυτός που πάει ενάντια στα popular , είναι hater , παίζει cod κλπ κλπ.

Nintendo exclusives και Sony Exclusives απαγορεύεται να μιλάς για αρνητικά απλά.Botw και TLOU είναι τέλεια παιχνίδια 10/10.

Υπάρχει όμως και μια άλλη άποψη όπως αυτή ή τα χιλιάδες σχόλια metacritic κλπ που φέρουν το παιχνίδι στο 8.7 που είναι πολύ πιο ρεαλιστικό.

 

 

Αρχικά το ότι ένα game θεωρείται "τέλειο" από πολλούς, δεν σημαίνει ότι είναι χωρίς flaws. Δεν υπάρχει έργο τέχνης που να μην έχει ελαττώματα και ακόμα περισσότερο δεν υπάρχει έργο τέχνης που θα αρέσει σε όλους. Όταν μπαίνει το γούστο στη μέση, υπάρχει υποκειμενικότητα, τι να κάνουμε. 

Για μένα το καλύτερο game όλων των εποχών είναι το Planescape: Torment. Αν το έπαιζε σήμερα, ένας σημερινός reviewer θα το έθαβε (και καλά θα έκανε μάλλον).

Από εκεί και πέρα, θέλω να εστιάσω λίγο στο βίντεο που δίνεις, στο οποίο βίντεο γίνεται κριτική, από ένα άτομο που δεν το έχει παίξει, πατώντας επάνω σε ένα review τρίτου και αναφέροντας εξωφρενικά πράγματα μέσα.

Όταν λοιπόν μέσα πάει και μπλέκει

1) τον άδειο κόσμο (που είχε το προηγούμενο της σειράς)

2) τους gameplay μηχανισμούς (του προηγούμενου της σειράς)

3) τα 30 καρέ (ειδικά όταν το game είναι πολύ πιο polished από το προηγούμενο - δεν το ξέρει όμως, αφού δεν το έχει παίξει)

4) τα loading times, τα οποία δεν ξέρω που τα είδε, μιας και είναι πρακτικά ανύπαρκτα

5) την έλλειψη ιστορίας που και πάλι είχε το προηγούμενο της σειράς 

6) το voiceover (σε game που ο κεντρικός πρωταγωνιστής είναι μουγκός)

ε οκ, αφενός η οποία σοβαρότητα εξαντλείται, αφετέρου αν κρίνουμε οποιοδήποτε άλλο game  με τα μισά από αυτά τα κριτήρια, τότε οι βαθμολογίες δεν θα έπρεπε να έχουν άριστα το 100, αλλά το 70 και κάτω.

Πιο πολύ εντύπωση προσπαθεί να κάνει ο φίλος παρά δομημένη κριτική.

  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια εχω χασει την μπαλα. Δεν ξερω που να πρωτοπαω, το παιχνιδι ειναι τεραστιο. Δεν παιζει να το βγαλει καποιος 100% και χωρις οδηγό. Μιλαμε θελει μηνες ή και χρονο για να τα κανεις ολα...Εχω δανειστει το switch απο τον κουμπαρο μου για να παιξω το παιχνιδι και βλεπω να με κραζει, χεχε

Επεξ/σία από polakis21
Δημοσ.
1 hour ago, Malthador said:

Θα γράψω τις σκέψεις μου για το game μόλις συμπληρώσω λίγες περισσότερες ώρες.

Για την ώρα το μόνο που έχω να δηλώσω είναι ότι αύριο μόλις ψηφίσω, θα περάσω από μια εκκλησία να ανάψω ένα κεράκι στην υγειά του Aonuma, να τον έχει ο Θεός καλά μπας και αξιωθούμε να δούμε κάνα δυο τέτοια αριστουργήματα μέχρι να αποσυρθεί από την ενεργό δράση.

Αυτό που έφτιαξαν οι άνθρωποι (και που το χρεώνεται ο Eiji κατά το μεγαλύτερο ποσοστό) δεν έχει προηγούμενο και το πιθανότερο είναι ότι δεν θα έχει και επόμενο. Όχι τουλάχιστον μέχρι το επόμενο major Zelda.

Αρχικά το ότι ένα game θεωρείται "τέλειο" από πολλούς, δεν σημαίνει ότι είναι χωρίς flaws. Δεν υπάρχει έργο τέχνης που να μην έχει ελαττώματα και ακόμα περισσότερο δεν υπάρχει έργο τέχνης που δεν θα αρέσει σε κάποιους. Όταν μπαίνει το γούστο στη μέση, υπάρχει υποκειμενικότητα, τι να κάνουμε. 

Για μένα το καλύτερο game όλων των εποχών είναι το Planescape: Torment. Αν το έπαιζε σήμερα, ένας σημερινός reviewer θα το έθαβε (και καλά θα έκανε μάλλον).

Από εκεί και πέρα, θέλω να εστιάσω λίγο στο βίντεο που δίνεις, στο οποίο βίντεο γίνεται κριτική, από ένα άτομο που δεν το έχει παίξει, πατώντας επάνω σε ένα review τρίτου και αναφέροντας εξωφρενικά πράγματα μέσα.

Όταν λοιπόν μέσα πάει και μπλέκει

1) τον άδειο κόσμο (που είχε το προηγούμενο της σειράς)

2) τους gameplay μηχανισμούς (του προηγούμενου της σειράς)

3) τα 30 καρέ (ειδικά όταν το game είναι πολύ πιο polished από το προηγούμενο - δεν το ξέρει όμως, αφού δεν το έχει παίξει)

4) τα loading times, τα οποία δεν ξέρω που τα είδε, μιας και είναι πρακτικά ανύπαρκτα

5) την έλλειψη ιστορίας που και πάλι είχε το προηγούμενο της σειράς 

6) το voiceover (σε game που ο κεντρικός πρωταγωνιστής είναι μουγκός)

ε οκ, αφενός η οποία σοβαρότητα εξαντλείται, αφετέρου αν κρίνουμε οποιοδήποτε άλλο game  με τα μισά από αυτά τα κριτήρια, τότε οι βαθμολογίες δεν θα έπρεπε να έχουν άριστα το 100, αλλά το 70 και κάτω.

Πιο πολύ εντύπωση προσπαθεί να κάνει ο φίλος παρά δομημένη κριτική.

Έχασες όλο το νόημα του βίντεο το οποίο είναι : οτι zelda βγαίνει σκοράρει τέλεια no questions asked.

Για αυτό ξεκινάει με το skyword sword.

Το παράξενο είναι πως γράφεις πως όλα αυτά ανήκουν στο botw αλλά όταν έπαιζες botw δεν τα έβλεπες.

Τώρα ξαφνικά είναι προβλήματα του παρελθόντος….αυτό λοιπόν αναλύει στο βίντεο. 
 

Το οτι όλα τα παιχνίδια έχουν flaws είναι σαν να λέμε όλοι αναπνέουμε οκ.Σημασία έχει σε τι βαθμό έχουν flaws.Στο botw / totk τα flaws είναι πολλά.

  • Confused 1
  • Moderators
Δημοσ.
35 minutes ago, Chocobo said:

Έχασες όλο το νόημα του βίντεο το οποίο είναι : οτι zelda βγαίνει σκοράρει τέλεια no questions asked.

Για αυτό ξεκινάει με το skyword sword.

Το παράξενο είναι πως γράφεις πως όλα αυτά ανήκουν στο botw αλλά όταν έπαιζες botw δεν τα έβλεπες.

Τώρα ξαφνικά είναι προβλήματα του παρελθόντος….αυτό λοιπόν αναλύει στο βίντεο. 
 

Το οτι όλα τα παιχνίδια έχουν flaws είναι σαν να λέμε όλοι αναπνέουμε οκ.Σημασία έχει σε τι βαθμό έχουν flaws.Στο botw / totk τα flaws είναι πολλά.Όσοι θέλετε να εθελοτυφλείτε συνεχίστε.

Καταρχήν το έχεις παίξει καθόλου το TotK ή μιλάμε στον αέρα; 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

@Chocobo

Φυσικά και υπάρχουν μειονεκτήματα στα δύο τελευταία Zelda και όχι ασήμαντα, το θέμα όμως είναι ότι σε σχέση με τη μάζα των παιχνιδιών εκεί έξω σου δίνουν μια διαφορετική εμπειρία που δεν συναντάς σε άλλους τίτλους και αυτή η εμπειρία για πολλούς από εμάς είναι μοναδική.

Τα τελευταία 10 χρόνια δύο παιχνίδια μου άλλαξαν την οπτική για ολόκληρες κατηγορίες παιχνιδιών και μετά από αυτά δεν μπόρεσα να ξαναδώ τον ανταγωνισμό με το ίδιο μάτι και αυτά ήταν το Witcher 3 και botw. Το tears το βλέπω απλά σαν εξέλιξη και συνέχεια του προηγούμενου και έχουν περάσει και αρκετά χρόνια ώστε να μην νιώσω ότι παίζω μια από τα ίδια στο σημείο που όντως παίζω μια από τα ίδια.

Οπότε δε βρίσκω παράλογο να αποθεώνεται το παιχνίδι ήθελα παραπάνω botw, μου δίνουν και σε πολύ καλύτερη εκδοχή οπότε κι εγώ 10 θα έβαζα.

Αλλά δεν το βλέπουν όλοι έτσι, όπως κι εγώ με τη σειρά μου δεν θα έβγαζα παιχνίδι της χρονιάς το elden ring γιατί δεν είναι κάτι που προσωπικά θα απολάμβανα.

Παρόλα αυτά όμως μπορώ να εκτιμήσω γιατί το elden ring θεωρήθηκε παιχνίδι της χρονιάς από πολλούς και δεν θα κάτσω να διαφωνήσω με τους άλλους επειδή δεν είναι για εμενα.

Και καταλαβαίνω αυτό που έγραψες πριν (ότι έφαγες αρκετές ώρες στο προηγούμενο παρόλο που σε κούρασε ή ότι δεν βλέπεις κάτι ουσιαστικά νέο και διορθωμένο) εγώ προσωπικά είχα αντίστοιχη εμπειρία με το forbidden west. Και μάλιστα εγώ δεν είχα και θέμα με το πρώτο παιχνίδι καθώς με είχε ενθουσιάσει τη στιγμή της κυκλοφορίας του.

Το δεύτερο όμως με κούρασε και με κούρασε πολύ. Το έπαιξα μέχρι το τέλος όμως έλεγα άντε να τελειώνει.

Με το tears όμως δεν φαίνεται να νιώθω έτσι, ειλικρινά νιώθω πολύ όμορφα παίζοντας το παρόλο που βλέπω τα αρνητικά του.

Οπότε δέξου ότι απλά μιλάμε για κάτι ξεχωριστό που απλά τύχαινει να "μιλάει στη καρδιά" πολλών ανθρώπων.

Δεν έχουν όλα τα πράγματα απολύτως "επιστημονικα" τεκμηριωμένη απάντηση, κάποια πράγματα απλά είναι έτσι.

Και τα Nintendo fanboys που ακούμε και ξανακούμε δεν χαρίζονται και τόσο στη Nintendo, ίσα ίσα κάποιες φορές είναι άδικα μαζί της και πολλές φορές έχω δει να τα χώνουν για κακίες πρακτικές και τίτλους, όταν κάτι όμως είναι καλό όπως σε αυτή τη περίπτωση ενδεχομένως υπερβάλλουν, αλλά εδώ που τα λέμε δεν υπάρχει και κάτι άλλο που μπορεί να ανταγωνιστεί τη φιλοδοξία αυτού του παιχνιδιού.. ειδικά όταν το gameplay τους είναι κολλημένο 10+ χρόνια πίσω. Εδώ σου δίνουν κάτι αρκετά διαφορετικό, είναι παράξενο και δεν σου αρέσει; Δεκτό αλλά τουλάχιστον δεν είναι το ίδιο και ακόμα και αν είναι κατά πολύ ίδιο με το botw, το botw από μόνο του δεν ήταν αρκετό για να δώσουν όλα όσα μπορούσε αυτός ο κόσμος.

Αν δύο Zelda μετά συνεχίσουμε να βλέπουμε το ίδιο πράγμα θα είμαι μαζί σου, αλλά σήμερα που μιλάμε δεν μπορώ να είμαι.

Επίσης η βαθύτερη φιλοσοφία του παιχνιδιού στα θέματα εξερεύνησης και ανταμοιβών με βρίσκει απολύτως σύμφωνο σε έναν ανούσιο κόσμο με achievements και online rankings.

Πας και ψάχνεις εκαντοντάδες koroks για μια κουράδα; Ε καλά σου κάνουν αφού είναι κουράδα αυτό που ξεκίνησες να κάνεις. Πας και κανείς μια εξερεύνηση για ένα μπαούλο που δεν έχει κάτι σημαντικό; Το κάνεις για τη χαρά της εξερεύνησης και όχι για κάποιο σημαντικό virtual item που στην ουσία είναι ασήμαντο.

Εγώ προσωπικά ταυτίζομαι απόλυτα με αυτό το σκεπτικό. Αυτός ο νιχιλισμός που έχω και στην πραγματική μου ζωή με κάνει να λατρεύω κάθε φορά που κάνω κάτι που απαιτεί κόπο για κάτι ανούσιο, όπως και στην πραγματική ζωή. Δεν ψάχνω να βρω αναγνώριση των κόπων μου καλά καλά από τη δουλειά πόσω μάλλον από ένα game :P

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Chocobo είπε

Έχασες όλο το νόημα του βίντεο το οποίο είναι : οτι zelda βγαίνει σκοράρει τέλεια no questions asked.

Για αυτό ξεκινάει με το skyword sword.

Το παράξενο είναι πως γράφεις πως όλα αυτά ανήκουν στο botw αλλά όταν έπαιζες botw δεν τα έβλεπες.

Τώρα ξαφνικά είναι προβλήματα του παρελθόντος….αυτό λοιπόν αναλύει στο βίντεο. 
 

Το οτι όλα τα παιχνίδια έχουν flaws είναι σαν να λέμε όλοι αναπνέουμε οκ.Σημασία έχει σε τι βαθμό έχουν flaws.Στο botw / totk τα flaws είναι πολλά.Όσοι θέλετε να εθελοτυφλείτε συνεχίστε.

Ίσως να υπάρχει ένα bias για τα Zelda. 

Το θέμα με το botw και τα μειονεκτήματα του είναι ότι δεν έχουν τέτοιο βάρος ώστε να σου χαλάνε την εμπειρία. Στο τέλος το πρόσημο είναι τερματισμενό θετικό.

Δημοσ.

@logistoulis  Μου αρέσει η τοποθέτηση σου και εκτιμώ που έγραψες τόσα.Συμφωνώ στα περισσότερα.

Το μόνο που θα συμπληρώσω είναι πως ο ίδιος σαν λάτρης και του Witcher και Elden Ring(και γενικά fromsoft) ούτε σε αυτά έχω βάλει 10 γιατί εν μέρη και αυτά υποφέρουν απο τα ίδια προβλήματα που βλέπω και στο botw , απλά σε μικρότερο βαθμό.
Επίσης δεν θεωρώ δίκαιο επειδή δεν κυκλοφορούν άλλα καλύτερα να αποθεώσω απαραίτητα κάτι.

Για να απαντήσω και στον @Malthador ναι το ξεκίνησα.So far θα πω το quote “same same but different , but still same“  

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...