Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom [Switch]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Chocobo είπε

Ουσιαστικά έχοντας και το ίδιο map και όντας περίπου συνέχεια του botw δεν είμαστε τότο off topic.

Το ότι η πλειοψηφία το αποθεώνει είναι μία παράμετρος.Βάση πλειοψηφίας το tlou είναι το καλύτερο game όλων τον εποχών....μην το πάμε έτσι.

Kαι εγω οπως και εσυ προτιμω την παλια κλασσικη συνταγη των zelda.Οποτε ενω ελιωσα το botw ειχα αρκετα gripes.

Ενω εχουν οντως το ιδιο map που λες,ειναι τελειως διαφορετικα παιχνιδια.Αν παιξεις αρκετα θα καταλαβεις.Οποτε θεωρω ανουσια την συγκριση.Και καλυτερα ειναι γενικα να συζητησουμε σχετικα με το παιχνιδι.Ξαναλεω μεχρι στιγμης ειναι αρκετα πιο πλουσιο σε ολα σε σχεση με το botw.Αν και τα "dungeons" ειναι καλα-κανονικα τοτε εγω θα ειμαι ικανοποιημενος .Αν ομως παλι υστερουν τοτε θα βγω να το πω και πλεον θα φοβαμαι για το μελλον της σειρας.

  • Like 1
Δημοσ.

αυτο για τα dungeons που το λετε και το ξαναλετε, που το ειδατε? εγω που τερματισα το wind temple, μου φανηκε απολυτως η ιδια λογικη με το botw.

Δημοσ.

Το BotW ήταν ένα νέο κεφάλαιο, δεν υπήρχε περίπτωση να μην υπάρχουν θέματα για βελτίωση. Ο χώρος πραγματικά είναι τεράστιος. Αυτό όμως δεν υποβιβάζει το παιχνίδι. 

38 λεπτά πριν, polakis21 είπε

Καποιοι επιμενουν και δεν καταλαβαινω γιατι.1) Το zelda δεν ηταν ποτε παιχνιδι γραφικων. Ηταν παιχνιδι εξερευνησης, ατμοσφαιρας, ελευθεριας, innovation καθε φορα, εξυπνων ιδεων και εθιστικου gameplay. Σαφως και για να παιξει καποιος 200 ωρες θα υπαρχουν επαναληψεις. Σε ολα τα παιχνιδια γινεται. Δεν ειναι υποχρεωτικο να τα κανεις ολα. Παιζεις οσο γουσταρεις και μετα το αφηνεις. 
Για παραδειγμα εγω λιωνω στο pc για χρονια ενα τεννις παιχνιδι που λεγεται tennis elbow 2013 και τωρα βγαινει το tennis elbow 4 που ειναι σε beta μορφη και βγαινει κανονικα τον ιουνιο ιουλιο. Ψαξτε να δειτε οτι δεν εχει γραφικα καλα για νεα εποχη, αλλα ειναι το καλυτερο τεννις ολων των εποχων! 2)Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα γραφικα δεν κανουν το παιχνιδι αλλα η απολαυση...!

1) Όλα αυτά που γράφεις χαρακτηρίζουν την σειρά αλλά συνεχίζει να είναι παιχνίδι με μια διαφορετική προσέγγιση. Πάντα τα Zelda ήταν από τα παιχνίδια που εκμεταλλευόντουσαν στο έπακρό τις δυνατότητες του συστήματος. Η διαφορά είναι πως 1ον άλλαξε η πολιτική της Ν που δεν εστιάζει σε συστήματα αντίστοιχων τεχνικών δυνατοτήτων του ανταγωνισμού. 2ον ακόμα και έτσι το Zelda συνεχίζει να στραγγίζει το εκάστοτε σύστημα. Το TotK έχει μηχανές φυσικής, χημείας, καιρού, έχει τεράστιο χώρο να εξερευνήσεις χωρίς loadings κτλ. Γενικώς τεχνικά η σειρά βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα μέσα από τα BotW, TotK

2) Ακριβώς δεν έχουν σχέση τα γραφικά αλλά τελικά η διασκέδαση (με βάση πάντα τα υποκειμενικά γούστα του καθενός) που προσφέρει ένα παιχνίδι. Αν και δεν έχει τόσο σχέση υπάρχουν παιχνίδια με έντονα τεχνικά θέματα και παρόλα αυτά πούλησαν αρκετά καλά. Γενικώς θεωρώ πως το κομμάτι γραφικών ως κριτήριο είναι ένα κατάλοιπο που δημιουργήθηκε και καλλιεργήθηκε έντονα (σε βαθμό πλύσης εγκεφάλου) στις περασμένες γενιές με επικρατέστερη των xb360 vs ps3 όπου οι συγκρίσεις των multiplatform ήταν καθημερινότητα. Κάποτε θέλαμε καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά για μεγαλύτερους και πληρέστερους κόσμους. Σήμερα η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική. Δεν υπάρχει η ίδια ανάγκη, αντίστοιχα η βιομηχανία μπορεί να εστιάζει πως μπορεί να εκμεταλλευτεί την υπάρχουν τεχνολογία για να ξεφύγουμε από τα "ξύλινα επαναλαμβανόμενα παιχνίδια".

1 λεπτό πριν, xavier είπε

αυτο για τα dungeons που το λετε και το ξαναλετε, που το ειδατε? εγω που τερματισα το wind temple, μου φανηκε απολυτως η ιδια λογικη με το botw.

Ένα μέρος επιθυμεί την επιστροφή των μπουντρουμιών κάτι που συνέβη. Το πρόβλημα είναι υπάρχει και η επιθυμία για επιστροφή τους στην παλιά συνταγή. Με βάση αυτό που γράφεις παραμένουν στην συνταγή του BotW που σημαίνει ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις δυνατότητες του χαρακτήρα και να μην περιοριστείς στο κεντρικό αντικείμενο του εκάστοτε μπουντρουμιού όπως συνέβαινε παλιότερα. Πάντως είχα αναφέρει πως αν παραμείνουν στην ίδια συνταγή τα μπουντρούμια θα είναι αρκετά μεγάλα όπως και ακούγεται. Αναγκαστικά έχουν τέτοιο μέγεθος για να μπορέσουν "χωρέσουν" οι δυνατότητες.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, metallica 13 είπε

Στα τεχνικά παιδιά μια ερώτηση! Σε 4κ τηλεόραση πως δείχνει? Όλα τα παιχνίδια του switch από τότε που πήρα το oled τα παίζω φορητά αλλά το zelda σκεφτόμουν να το παίξω στην tv! Δείχνει καλό ή καλύτερα σε handheld mode? 

Στη samsung 4k μου δειχνει υπεροχο. Αισθητη η διαφορα απο το botw. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, vdanasto είπε

Έχετε παραλάβει τις προπαραγγελίες σας; Εγώ την έκανα στο you.gr από τον Μάρτη και δεν την έχουν στείλει καν. Αν δεν με ενδιέφερε το coin θα το τσιμπούσα από αλλού τώρα που κυκλοφόρησε.

 

19 ώρες πριν, xristakos95 είπε

Και εγω απο you ειχα κανει, την εστειλαν σημερα με acs, μου ειπαν την τριτη που μιλησα οτι εκτος Αθήνας θέλει 3-4 εργασιμες για να φτασει. Οποτε υπομονη. 

Τωρα βεβαια γ μενα απο δω κ περα ειναι θεμα acs αφου την παρεδωσα  και μ εδωσαν tracking number. 

 

18 ώρες πριν, EvilEyes είπε

Εγώ από you.gr προπαραγγελία από Μάρτη παρέλαβα χθες πρωί πρωί στην επαρχία. Είχα ενδιασμούς για το πότε θα το στείλουν αλλά τελικά όλα καλά.

Κι εγω εντυπωσιάστικα με το you έφυγε Πέμπτη το πακέτο για Χανιά και Παρασκευή πρωί το είχα στα χέρια μου με το preorder coin κανονικά. Ημερομηνία παραγγελίας 09/04.

Εχω κάνει αρκετά preorders απο εκεί και επειδή τα first party games κυκλοφορούν Παρασκευή πάντα τα είχα Δευτέρα γιατί το έστελναν την ημέρα κυκλοφορίας. Πρώτη φορά μου έστειλαν preorder νωρίτερα.

Άσχετο αλλά μου έκανε τρόμερη εντύπωση χτες βράδυ που ήταν 15+ άτομα online στη friends list μου και ΟΛΟΙ έπαιζαν το ίδιο παιχνίδι 😄

Επεξ/σία από bad_freddy
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
15 hours ago, logistoulis said:

Πάντως όταν λέμε μια χαρά δεν εννοούμε μια χαρά ps5/series x, εννοούμε μια χαρά για switch και ο,τι αυτό μπορεί να κάνει.

Μπορεί το ΝSw να μην μπορεί να βγάλει output 4K/60 με ΗDR10+ και VRR, αλλά από την άλλη στα twins δεν υπάρχει game με αντίστοιχο gameplay και physics. Και το ΝSw είναι ότι δεν μπορεί τεχνικά να επιτύχει καλύτερα γραφικά, οπότε βρίσκω πιο ενοχλητικό ότι στα twins παρόλο που μπορούν τεχνικά να βγάλουν games με τα physics του BotW (και του ΤotK), επιλέγουν να μην το κάνουν. 

Τουλάχιστον η Ν ρισκάρει και πειραματίζεται λίγο παραπάνω. Έτσι μου βγαίνει τουλάχιστον.

1 hour ago, mansa2k said:

Γενικώς θεωρώ πως το κομμάτι γραφικών ως κριτήριο είναι ένα κατάλοιπο που δημιουργήθηκε και καλλιεργήθηκε έντονα (σε βαθμό πλύσης εγκεφάλου) στις περασμένες γενιές με επικρατέστερη των xb360 vs ps3 όπου οι συγκρίσεις των multiplatform ήταν καθημερινότητα. 

Συμφωνώ απόλυτα. Και να συμπληρώσω ότι ένας από τους κυριότερους υπαίτιους για αυτό το χάλι είναι το Digital Foundry με τις ένα προς ένα συγκρίσεις που έκανε κατά κόρον. Λες και έπαιζε κάποιο ρόλο επί της ουσίας το αν κάποιο game θα έτρεχε με 2 καρέ λιγότερα στο ένα ή στο άλλο σύστημα.

  • Like 6
Δημοσ.
48 minutes ago, Malthador said:

αλλά από την άλλη στα twins δεν υπάρχει game με αντίστοιχο gameplay και physics

To Xbox όμως έχει Tunic που όπως διαβάσαμε πιο πίσω είναι καλύτερο παιχνίδι. 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλά ναι οι άλλες δύο κονσόλες κοροϊδεύουν,αυτή η Σόνυ εντύπωση μου έκανε που διατήρησε γυροσκόπιο στο χειριστήριο της όταν αυτό του 4 το είχα χρησιμοποιήσει μόνο στο switch (με αντάπτορα) πριν πάρω το κανονικό της Nintendo.

Είναι κρίμα τέτοιο hw να πηγαίνει χαμένο και ουσιαστικά πλέον μόνο η Nintendo καινοτομεί και τολμάει να πειραματίζεται (με εξαίρεση με πολλούς αστερίσκους το vr)

Δημοσ.
17 hours ago, logistoulis said:

Τελείωσα το πρώτο νησί πριν από λίγο, κατέβηκα στο Hyrule και προς έκπληξη μου το είδα πιο ζωντανό με περισσότερους npcs, αυτό δηλαδή που μου έλειπε από το προηγούμενο ένας πιο ζωντανός κόσμος.

Οι νέοι μηχανισμοί φαίνονται αρκετά ενδιαφέροντες, χρειάζεται να βάλεις τη φαντασία σου να δουλέψει και μου φαίνεται ότι δεν θα προσεγγίσουμε όλοι το παιχνίδι με τον ίδιο τρόπο.

Τα κουλά που έκανα εγώ για παράδειγμα ήδη από το tutorial να ενώνω 5-6 κορμούς για να κόβω δρόμο και να τους τοποθετώ σε ένα άκυρο μέρος κάποιος πολύ πιθανόν θα το έκανε εντελώς διαφορετικά, ακόμα και στο συγκεκριμένο "ελεγχόμενο" περιβάλλον.

Φαίνεται να έκαναν καλή δουλειά στο να μην μας δώσουν μια από τα ίδια και φαίνεται ότι έχουν προσπαθήσει στο να είναι το παιχνίδι διαφορετικό αν και σε πολλά σημεία ίδιο (γιατί δεν θα υπήρχε και λόγος να εγκαταλείψουν όλα αυτά που έκαναν το botw να είναι και μετά από τόσα χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό)

Είναι νωρίς ακόμα αλλά φαίνεται ότι μιλάμε για goty με τα μπούνια, δεν ξέρω τι άλλο θα μπορέσει να το ανταγωνιστεί στο άμεσο μέλλον, ειδικά στο είδος των open world όπου ο κορεσμός έχει χτυπήσει κόκκινο και ο κόσμος θέλει πιο γραμμικά παιχνίδια με σενάριο από το να υπάρχει ένας ανοικτός κόσμος δίχως νόημα (πχ αυτοί της Ubisoft). Η Nintendo έρχεται να δώσει σεμινάριο στο πώς ένα single player sandbox μπορεί να σου κρατάει το ενδιαφέρον αμείωτο για ώρες.

Ελπίζω να συνεχίσει να υπάρχει περισσότερο σενάριο σε σχέση με το botw, όχι απαραίτητα να γίνει γραμμικό απλά να μη νιώθεις την απέραντη μοναξιά του πρώτου.

Είχε νόημα στο πρώτο ως προς αυτό που ήθελαν εκείνη τη στιγμή να αναδείξουν, απλά τώρα θα ήθελα να συνεχίσει να είναι όπως είναι αυτές τις πρώτες ώρες που το έπαιξα και φυσικά ελπίζω να διατηρήσει ως ένα βαθμό και την ελευθερία του πρώτου ως προς το πώς θα προχωρήσεις εσύ το παιχνίδι (με ποια σειρά κτλ), ώστε να είναι διαφορετική εμπειρία για τον καθένα μας.

Αν ισορροπήσουν αυτά τα δύο το παιχνίδι θα είναι αριστούργημα, αλλά είναι και λίγο κρίμα που δεν το έχουμε σε πιο ισχυρή κονσόλα, δεν με πειράζει ουσιαστικά αλλά θα άγγιζε το τέλειο.

 

Αυτό με τους κορμούς το έκανα κι εγώ και συνέχεια έπεφτα στο κενό! Μετά κατάλαβα ότι πήγαινα «λάθος» και έκανα κύκλους!

Εγώ μόλις τελείωσα την αρχική περιοχή και λίγο με φοβίζει ο χειρισμός, συνεχώς μπερδεύω κουμπιά, αλλά ίσως να είναι και το ότι έχω γράψει κάνα 20ωρο Returnal τον τελευταίο μήνα, που είναι κι αυτός 3rd person.

Ερώτηση για άλλους γνώστες:

Spoiler

σε ποια γεγονότα αναφέρεται στην αρχή του παιχνιδιού με το Imprisoning War; Νιώθω ότι είναι κάτι που θα έπρεπε να θυμάμαι αλλά δεν είμαι σίγουρος...

Επίσης, οι Zonai είναι κάποιοι που έχουμε ξαναδεί στην ιστορία των Zelda αλλά με άλλο όνομα;

 

  • Moderators
Δημοσ.

Μην πετάτε spoilers χύμα στο κύμα, να χρησιμοποιείτε τον editor παρακαλώ.

5 hours ago, NickTG said:

To Xbox όμως έχει Tunic που όπως διαβάσαμε πιο πίσω είναι καλύτερο παιχνίδι. 

Εντάξει, εγώ δεν μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω games, ειδικά όταν μιλάμε τόσο διαφορετικούς μεταξύ τους τίτλους.

Το Τunic ήταν πολύ ωραίο soulsborne clone, δομημένο πάνω σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα, αυτή της συλλογής των σελίδων του manual. Tο ΒotW έχει κι αυτό μια δόση από soulsborne σε ότι αφορά το stamina management και στο «git gud» σκεπτικό πίσω από τους μηχανισμούς του, αλλά από εκεί και πέρα είναι μη συγκρίσιμα μεγέθη μεταξύ τους.

Δεν είναι κάποιο καλύτερο από το άλλο, είναι διαφορετικά πράγματα και πάει ανάλογα το γούστο. Προσωπικά, μπορώ να καταλάβω όποιον τον κούρασε το BotW, για τον μέσο παίκτη χρειάζεται αρκετό grinding σε καρδιές και σε stamina wheels για να βγει το τελικό boss. Δηλαδή με κάτω από 60 shrines, νομίζω ότι είναι αρκετά σκληρή μάχη. Οπότε αυτή η επαναληψιμότητα ίσως να είναι κουραστική για κάποιους και θεμιτή για κάποιους άλλους.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, logistoulis είπε

Καλά ναι οι άλλες δύο κονσόλες κοροϊδεύουν,αυτή η Σόνυ εντύπωση μου έκανε που διατήρησε γυροσκόπιο στο χειριστήριο της όταν αυτό του 4 το είχα χρησιμοποιήσει μόνο στο switch (με αντάπτορα) πριν πάρω το κανονικό της Nintendo.

Βασικά και η Ν έχει ένα θέμα οπισθοδρόμησης στο κομμάτι του χειρισμού. Αρχικά ελπίζω με το επόμενο πλέον σύστημα να επενδύσουν περισσότερο στο gyro sensor ώστε να απαιτείται λιγότερο κεντράρισμα -ειδικά μετά από απότομες κινήσεις- και να αποδίδει ακόμα καλύτερα την κίνηση.

Το δεύτερο είναι πως ακόμα και η Ν δεν αξιοποιεί σε βάθος το gyro παρά μόνο στο splatoon. Ενώ υπάρχει χώρος και για άλλα παιχνίδια σε επιμέρους λειτουργίες. Το ίδιο συμβαίνει και με το HD Rumble που απλά υπάρχει. Γενικώς πρέπει κάποια στιγμή η Ν να προσθέτει λειτουργίες που θα εκμεταλλευτούν ουσιαστικά.

-----

Το τελευταίο που έχω να προσθέσω είναι κάτι γενικότερο. Νομίζω πως είναι η ώρα να απαλλαχτούμε παντελώς από τους αναλογικούς. Έχουν νεκρή ζώνη, οι προγραμματιστές προσθέτουν τεχνάσματα για να διευκολύνουν την στόχευση και σε πολλά παιχνίδια πλέον δεν αξιοποιείται η αναλογικότητα. Παράδειγμα αντί να υπάρχει μια ομαλή αύξηση της ταχύτητας του χαρακτήρα παρατηρείται να υπάρχουν τρεις κλίμακες ταχύτητας.
Αυτό λογικά μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους. Η δική μου ιδέα είναι ένα στρογγυλό επίπεδο περιστρεφόμενο κουμπί (όπως στο amiico) όπου θα μπορεί να εκτελεί λειτουργίες αναλογικής σκανδάλης, ψηφιακού σταυρού και αναλογικού μοχλού. Κάτι τέτοιο επιπλέον θα επιτάχυνε τα menu-submenu σε όλα τα παιχνίδια και ειδικά τα RPG και τα παράγωγα τους.

Βλέποντας τα στρογγυλά μενού (και όχι μόνο) στο TotK σκέφτομαι μήπως αποτελούν μια πρόγευση για το επόμενο σύστημα.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, cubilone είπε

Αυτό με τους κορμούς το έκανα κι εγώ και συνέχεια έπεφτα στο κενό! Μετά κατάλαβα ότι πήγαινα «λάθος» και έκανα κύκλους!

Εγώ μόλις τελείωσα την αρχική περιοχή και λίγο με φοβίζει ο χειρισμός, συνεχώς μπερδεύω κουμπιά, αλλά ίσως να είναι και το ότι έχω γράψει κάνα 20ωρο Returnal τον τελευταίο μήνα, που είναι κι αυτός 3rd person.

Ερώτηση για άλλους γνώστες:

  Απόκρυψη περιεχομένων

σε ποια γεγονότα αναφέρεται στην αρχή του παιχνιδιού με το Imprisoning War; Νιώθω ότι είναι κάτι που θα έπρεπε να θυμάμαι αλλά δεν είμαι σίγουρος...

Επίσης, οι Zonai είναι κάποιοι που έχουμε ξαναδεί στην ιστορία των Zelda αλλά με άλλο όνομα;

 

Spoiler

H Nintendo τα έχει κάνει μαλλιά κουβάρια με τα timeline των Zelda οπότε λογικό να μην θυμάσαι. Σε λίγο τα timelines θα είναι σαν πλοκάμια σε hentai.

Τον Imprisoning War τον είχαμε ακούσει στο link to the past πρώτα. Τους Zonai στο Breath.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cubilone είπε

Αυτό με τους κορμούς το έκανα κι εγώ και συνέχεια έπεφτα στο κενό! Μετά κατάλαβα ότι πήγαινα «λάθος» και έκανα κύκλους!

Εγώ μόλις τελείωσα την αρχική περιοχή και λίγο με φοβίζει ο χειρισμός, συνεχώς μπερδεύω κουμπιά, αλλά ίσως να είναι και το ότι έχω γράψει κάνα 20ωρο Returnal τον τελευταίο μήνα, που είναι κι αυτός 3rd person.

Ερώτηση για άλλους γνώστες:

  Απόκρυψη περιεχομένων

σε ποια γεγονότα αναφέρεται στην αρχή του παιχνιδιού με το Imprisoning War; Νιώθω ότι είναι κάτι που θα έπρεπε να θυμάμαι αλλά δεν είμαι σίγουρος...

Επίσης, οι Zonai είναι κάποιοι που έχουμε ξαναδεί στην ιστορία των Zelda αλλά με άλλο όνομα;

 

Εγώ έβαζα ποδαράκια για να μη ρολάρουν και να έχω έξτρα σταθερότητα:P και προχωρούσα με crouching για να μη πέφτω εύκολα.

Ακολούθησα παρόμοια τακτική και στα χιόνια αλλά λιγότερο polished γιατί είχα περιορισμό χρόνου

Αυτό μου αρέσει με αυτό το παιχνίδι σκέφτεσαι κάτι "άκυρο" και τελικά δουλεύει.

Η χαρά του παιδιού που μεγάλωσε με Lego : 😆

Screenshot_20230514-201420.png

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Εγώ έβαζα ποδαράκια για να μη ρολάρουν και να έχω έξτρα σταθερότητα:P και προχωρούσα με crouching για να μη πέφτω εύκολα.

Ακολούθησα παρόμοια τακτική και στα χιόνια αλλά λιγότερο polished γιατί είχα περιορισμό χρόνου

Αυτό μου αρέσει με αυτό το παιχνίδι σκέφτεσαι κάτι "άκυρο" και τελικά δουλεύει.

Η χαρά του παιδιού που μεγάλωσε με Lego : 😆

Screenshot_20230514-201420.png

Τρελή πατέντα! Εγώ απλά περπάταγα πάνω στον κορμό και έπεφτα. Ούτε που μου πέρασε από το μυαλό το crouch.

Δημοσ.

Τρομερό παιχνίδι τεχνικά από ότι βλέπω στα streams αλλά σιχαίνομαι τα Ιαπωνικά γραφικά.

Manga νομίζω λέγονται έτσι;

Εντωμεταξύ έκανα ένα browsing σε switch τίτλους στο metacritic και όλα τα παιχνίδια είναι έτσι!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...